abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74952280
quote:
Op zondag 22 november 2009 16:08 schreef Bhuddy het volgende:
Je kan idd wijzigen van datum, maar volgens mij kan dit alleen 1x. Hoef je niet opnieuw te betalen!

M'n les gisteren ging echt super, heerlijk gereden en m'n instructeur was heel tevreden over me! Gelukkig maar, over een week mag ik al op Komt nu wel heel dichtbij
Lol!

Je mag nu al op? Je bent toch net pas begonnen
Hoeveel lessen heb je nu gehad?

Net weer eventjes theorie-avond gehad. Ik heb de theorie toch nog niet zo onder de knie heb ik het idee, had met het CBR examen net veel fouten..... Toch raar als ik al meerdere jaren in het verkeer zit en het met de trekker/scooter foutloos ging....

Maar mijn rij-instructeur baalde dat ik mijn theorie niet had gehaald.... Nu nog even twee weekjes wachten en dan mag ik 7 december om 3 uur weer op. Wordt ik om 4 uur opgehaald voor een uurtje rijles en hij zij dat ik dan al erg snel op mocht... Tot nu toe 9 en een half uur les gehad. Ik baal wel als een dikke hoop met stront, ik had de praktijk-examen al kunnen hebben

En check je PM eventjes Bhuddy
pi_74952964
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:32 schreef GijsMF het volgende:

[..]

Lol!

Je mag nu al op? Je bent toch net pas begonnen
Hoeveel lessen heb je nu gehad?
8 uur aan lessen gehad, nog 3 uur ingepland en dan examen. Alles gaat lekker verder hoor, had al stiekem van te voren geoefend dus sja, dan gaat 't een stuk sneller allemaal
quote:
Net weer eventjes theorie-avond gehad. Ik heb de theorie toch nog niet zo onder de knie heb ik het idee, had met het CBR examen net veel fouten..... Toch raar als ik al meerdere jaren in het verkeer zit en het met de trekker/scooter foutloos ging....
Theorie-avond? Van je rijschool of gewoon zelf? Ik zou zeggen: maak nog veeeel meer oefenexamens uit boeken. Dat was voor mij dé manier. EDIT: ik heb in totaal zo'n 40 oefenexamens gemaakt denk ik.
quote:
Maar mijn rij-instructeur baalde dat ik mijn theorie niet had gehaald.... Nu nog even twee weekjes wachten en dan mag ik 7 december om 3 uur weer op. Wordt ik om 4 uur opgehaald voor een uurtje rijles en hij zij dat ik dan al erg snel op mocht... Tot nu toe 9 en een half uur les gehad. Ik baal wel als een dikke hoop met stront, ik had de praktijk-examen al kunnen hebben
Ja balen van je theorie! M'n instructeur heeft me echt gedwongen om theorie te halen (moest ook van mezelf), want praktijk was immers al gereserveerd
quote:
En check je PM eventjes Bhuddy
Check!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bhuddy op 23-11-2009 23:29:00 ]
pi_74957401
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, ik rijd in Zwolle af om 10 voor 10
En gefeliciteerd!
Dank je en héél erg veel succes vandaag!!!!
pi_74957684
misspoesje,

gefeliciteerd !!!
Je hebt het verdiend, hoe vond je het faalangstexamen nou ? Hoelang heb je gereden en heb je het idee dat je als het een gewoon examen was ook geslaagd zou zijn of niet ?

gr
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:24:49 #280
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74960201

In 1 x gehaald
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74960251
Gefeliciteeeerd man Verslagje?
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:46:19 #282
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74960723
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteeeerd man Verslagje?
Ok Toen ik aankwam moest ik eerst parkeren op het terreintje. Ik had die wagen op slot gezet maar was vergeten de lichten uit te doen Al met al niet echt een lekker begin, maargoed. Toen even kennisgemaakt met examinator, best een aardige vent die je op je gemak stelt. Toen gewoon rondjes gereden in straten waar je 30/50 mocht, ging allemaal prima. Stopopdracht zonder problemen gedaan, even geparkeerd allemaal geen enkel probleem. Toen zei hij in Vlissingen rij maar naar Middelburg, moest via snelweg. Ik was daar niet echt bekend dus reed op een bordje. Toen stond er een bord naar links naar Middelburg, maar ik wist niet of ik daar wel inmocht, beetje vage situatie. Ik er dus maar voorbij gereden en gezegd oh, dat was middelburg, naja kon ik omkeren en er alsnog heenrijden toen was het wel duidelijk hoe ik moest. Toen snelweg op ging ook prima. En toen waren we al klaar, en toen zei hij je hebt hem gehaald. Dus het ging eigenlijk supermakkelijk
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:16:26 #283
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74961725
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef honda1990 het volgende:

In 1 x gehaald
Gefeliciteerd!

Ik ben helaas gezakt... Ik was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb Het waren maar kleine dingetjes, maar ja handig was het niet Dus nog een paar lesjes en dan midden december nog een keertje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74963043
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef honda1990 het volgende:

In 1 x gehaald

gefeliciteerd
pi_74963049
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik ben helaas gezakt... Ik was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt heb Het waren maar kleine dingetjes, maar ja handig was het niet Dus nog een paar lesjes en dan midden december nog een keertje
Wat deed je fout dan?
pi_74964132
goed gedaan honda1990

even een vraagje, hier geef je fietsers van links toch geen voorrang?
en van rechts toch wel?

dinsdag 24 november 2009 @ 12:39:47 #287
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964212
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat deed je fout dan?
Ik was zo druk met het "goed" doen dat ik daardoor dingen over het hoofd zag (een wel erg hard naderend busje terwijl ik op de linker rijstrook reed bijvoorbeeld) of gewoon te laat klaar was met alles.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:40:07 #288
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964223
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Waarom niet? Er staan toch haaientanden?
pi_74964281
ja ik twijfel dus want het fietspad heeft blokmarkering en geen haaientanden.
voor het zebrapad zijn er wel haaientanden maar ik weet niet of deze gelden voor het fietspad.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:43:16 #290
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964313
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef fespo het volgende:
ja ik twijfel dus want het fietspad heeft blokmarkering en geen haaientanden.
voor het zebrapad zijn er wel haaientanden maar ik weet niet of deze gelden voor het fietspad.
Haaientanden zijn voor en zebrapad niet nodig, dus vandaar dat ik vermoed dat ze ook voor het fietspad gelden... Maar dat weet ik niet zeker.
pi_74964455
quote:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier wel
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:50:03 #292
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74964528
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier wel
Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperen
pi_74964607
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperen
Dat klopt, daarom zeg ik ook in theorie
pi_74966512
Ik heb zondag mijn eerste les gehad, het ging wel aardig voor een eerste les. Heb vandaag mijn theorie gehaald om daar maar meteen vanaf te zijn. Met het boek doorlezen maar 1 kennis/inzichtfout en 5 fouten bij gevaarherkenning . Om half 7 vanavond weer lessen!
pi_74967538
Gefeliciteerd met je theorie!
Veel plezier en succes tijdens je rijlessen! Ik heb morgen weer les om 17.15.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:14:39 #296
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74967673
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteerd met je theorie!
Veel plezier en succes tijdens je rijlessen! Ik heb morgen weer les om 17.15.
Koop een dagboek ofzo.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:15:48 #297
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74967704
quote:
goed gedaan honda1990

en van rechts toch wel?

[ afbeelding ]
Ik zou die fietsers maar wel voorrang verlenen, de haaietanden zijn toch duidelijk? Haaietanden gelden voor de kruisende weg, niet voor het zebrapad o.i.d.
censuur :O
pi_74968240
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Koop een dagboek ofzo.
Zal ik zeker doen Het is gewoon veel omdat ik iedere 2 dagen les op dit moment, maar vanaf maandag ben je van m'n dagboek af hoor als het goed is
pi_74969200
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hippos het volgende:
Morgenochtend weer les, richting de 30 uur in totaal. Kijken of de snelweg morgen (als we dat gaan doen...) weer een tandje beter gaat dan de vorige keer
Ik schijn een echte 'denker' te zijn; en daardoor soms net iets te lang na te denken over wat ik moet/ga doen...maar zie dat maar eens uit je systeem te krijgen
Of je denkt de langzaam en je instructeur wou het licht understaten zeg maar .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_74969675
Hee! hoe gaat 't met je rijlessen Gkhn? Nog steeds aan 't lessen op je 17e?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')