Lol!quote:Op zondag 22 november 2009 16:08 schreef Bhuddy het volgende:
Je kan idd wijzigen van datum, maar volgens mij kan dit alleen 1x. Hoef je niet opnieuw te betalen!
M'n les gisteren ging echt super, heerlijk gereden en m'n instructeur was heel tevreden over me! Gelukkig maar, over een week mag ik al opKomt nu wel heel dichtbij
8 uur aan lessen gehad, nog 3 uur ingepland en dan examen. Alles gaat lekker verder hoor, had al stiekem van te voren geoefend dus sja, dan gaat 't een stuk sneller allemaalquote:Op maandag 23 november 2009 22:32 schreef GijsMF het volgende:
[..]
Lol!
Je mag nu al op? Je bent toch net pas begonnen
Hoeveel lessen heb je nu gehad?
Theorie-avond? Van je rijschool of gewoon zelf? Ik zou zeggen: maak nog veeeel meer oefenexamens uit boeken. Dat was voor mij dé manier. EDIT: ik heb in totaal zo'n 40 oefenexamens gemaakt denk ik.quote:Net weer eventjes theorie-avond gehad. Ik heb de theorie toch nog niet zo onder de knie heb ik het idee, had met het CBR examen net veel fouten..... Toch raar als ik al meerdere jaren in het verkeer zit en het met de trekker/scooter foutloos ging....
Ja balen van je theorie! M'n instructeur heeft me echt gedwongen om theorie te halen (moest ook van mezelf), want praktijk was immers al gereserveerdquote:Maar mijn rij-instructeur baalde dat ik mijn theorie niet had gehaald.... Nu nog even twee weekjes wachten en dan mag ik 7 december om 3 uur weer op. Wordt ik om 4 uur opgehaald voor een uurtje rijles en hij zij dat ik dan al erg snel op mocht... Tot nu toe 9 en een half uur les gehad. Ik baal wel als een dikke hoop met stront, ik had de praktijk-examen al kunnen hebben
Check!quote:En check je PM eventjes Bhuddy![]()
Dank je en héél erg veel succes vandaag!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik rijd in Zwolle af om 10 voor 10
En gefeliciteerd!![]()
Okquote:
Gefeliciteerd!quote:
Wat deed je fout dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik ben helaas gezakt... Ik was zo gespannen dat ik echt domme foutjes gemaakt hebHet waren maar kleine dingetjes, maar ja handig was het niet
Dus nog een paar lesjes en dan midden december nog een keertje
Ik was zo druk met het "goed" doen dat ik daardoor dingen over het hoofd zag (een wel erg hard naderend busje terwijl ik op de linker rijstrook reed bijvoorbeeld) of gewoon te laat klaar was met alles.quote:
Waarom niet? Er staan toch haaientanden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
goed gedaan honda1990![]()
even een vraagje, hier geef je fietsers van links toch geen voorrang?
en van rechts toch wel?
[ afbeelding ]
Haaientanden zijn voor en zebrapad niet nodig, dus vandaar dat ik vermoed dat ze ook voor het fietspad gelden... Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef fespo het volgende:
ja ik twijfel dus want het fietspad heeft blokmarkering en geen haaientanden.
voor het zebrapad zijn er wel haaientanden maar ik weet niet of deze gelden voor het fietspad.
Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier welquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
en van rechts toch wel?
[ afbeelding ]
Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je van beide kanten voorrang geven, maar in theorie kunnen de fietsers maar van 1 kant komen, want die moeten ook de verplichte rijrichting volgen op de rotonde. Althans, hier wel
Dat klopt, daarom zeg ik ook in theoriequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als een fietser dat niet doet (en daar moet je gewoon vanuit gaan) dan ontslaat jou dat niet van (mede)aansprakelijkheid in geval van een ongeval. Kortom: gewoon op anticiperen
Koop een dagboek ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef Bhuddy het volgende:
Gefeliciteerd met je theorie!
Veel plezier en succes tijdens je rijlessen!Ik heb morgen weer les om 17.15.
Ik zou die fietsers maar wel voorrang verlenen, de haaietanden zijn toch duidelijk? Haaietanden gelden voor de kruisende weg, niet voor het zebrapad o.i.d.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef fespo het volgende:
en van rechts toch wel?
[ afbeelding ]
Zal ik zeker doenquote:
Of je denkt de langzaam en je instructeur wou het licht understaten zeg maarquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef Hippos het volgende:
Morgenochtend weer les, richting de 30 uur in totaal. Kijken of de snelweg morgen (als we dat gaan doen...) weer een tandje beter gaat dan de vorige keer
Ik schijn een echte 'denker' te zijn; en daardoor soms net iets te lang na te denken over wat ik moet/ga doen...maar zie dat maar eens uit je systeem te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |