Fok verwijdert geen users toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:17 schreef Opperprutser het volgende:
Nieuwe User (nouja nieuwe usernaam want vorige deed t niet meer), en vanochtend mn 6de rijles gehad! Nog niemand aangereden!
Ja idd ben ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 19:16 schreef Empathologica het volgende:
Honda1990; Wees blij dat je je theorie niet hebt gehaald toen je begon met lessen, dan was je genaaid geweest
Maar veel succes in ieder geval.
Je zou em het liefst bij een pakje boter krijgen?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik vind het hele gedoe rond een rijbewijs trouwens 1 van de meest overrated dingen die er zijn.
Het kijken is zeker overrated. Dat moet jij als oud rijleraar kunnen beaamen. Niemand gebruikt nog die belachelijke kijk technieken in de auto wanneer ze zelf het rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je zou em het liefst bij een pakje boter krijgen?
Zo dacht ik ook, maar als je een paar keer gezakt bent ga je steeds meer tegen het examen op zienquote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja idd ben ik ookIk vind het hele gedoe rond een rijbewijs trouwens 1 van de meest overrated dingen die er zijn. Als ik mijn theorie nog een keer moet halen zou ik het irritant vinden, gedoe enzo, maar ik lig er echt niet wakker van. Niet om te patsen oid. maar geld speelt nu gewoon even geen rol, ik wil mijn rijbewijs gewoon. En hoe ik hem haal, tsja het liefste in 1 x
Ik had er juist extra veel zin inquote:Op woensdag 18 november 2009 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, maar als je een paar keer gezakt bent ga je steeds meer tegen het examen op zien.
Ja weet ook niet hoe het kon, had t account al een hele tijd niet meer gebruikt, dacht eerst dat t aan mijn wachtwoord lag. Passmailer geprobeerd, maar geen WW toegezonden gekregen :Squote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Fok verwijdert geen users toch?
Of ben je banned
Was gewoon heel erg zenuwachtig. Daardoor wat meer in mijzelf gekeerd (in de zin van dat ik meer op mijn eigen dingen lette dan anderen/omgeving). Daarnaast ging het inparkeren niet goed, terwijl ik daar normaal gesproken geen problemen mee heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |