abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74399405
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd welke aspecten qua opvoeding dan zo bepalend zijn volgens Triggershot, ongeacht of ze "waar" zijn of niet.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar wélke elementen dan?
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Geef dan eens voorbeelden dan die dingen, want die fascineren me . Dan kan ik kijken of ze voor me opgaan.
Teveel vrouwen thuis, geen jongen van eigen leeftijd die 'mannelijk' is. Een vader die ze teveel unisex opvoedt, daar waar de vrouwen de meerderheid vormen, of net andersom, afhankelijk van de persoon natuurlijk, even kort door de bocht.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:57:28 #152
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74399504
Oh misschien heb je wel gelijk dan trouwens . Want ik kan bij al die punten ongeveer wel zeggen dat het zo is .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74399697
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien heb je wel gelijk dan trouwens . Want ik kan bij al die punten ongeveer wel zeggen dat het zo is .
  woensdag 4 november 2009 @ 21:03:08 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74399759
Ja, ik heb nou eenmaal meer tantes dan ooms (5 vs 2), en twee zussen en geen broers, en in de familie geen jongens van mijn leeftijd waar ik regelmatig contact mee had .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:04:57 #155
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74399836
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb nou eenmaal meer tantes dan ooms (5 vs 2), en twee zussen en geen broers, en in de familie geen jongens van mijn leeftijd waar ik regelmatig contact mee had .
Nee schat; het is toeval

Adem in, adem uit!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:06:51 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74399923
Oh ik ben ook niet meteen nu overtuigd dat het allemaal komt door de omgeving waarin ik ben opgegroeid hoor . Vooral omdat ik ook genoeg andere mensen (IEW HOMO'S!) ken die een totaal andere en veel mannelijkere gezinssituatie hadden en tóch het duistere pad ingeslagen zijn .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:06:55 #157
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74399924
Voor mij geldt dat niet hoor! Ik heb ook bijna alleen maar vrouwen in mijn fam!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74399951
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, je kunt een vrouw ook als middel gebruiken - of wie weet in de toekomst een buis in de eigen buik - en alsnog homo blijven, is het na technische vooruitgang geen afwijking meer dan?
Natuurlijk wel, aangezien je van nature niet in staat bent je voort te planten. Sommigen noemen het "de wil van God", anderen noemen het "genetische selectie"; mij boeit het niet hoe je het noemt, het verhaal blijft hetzelfde.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, seriously...

Jij meent dus serieus dat homofiele aan en af te leren is? Ga in jesusnaam terug naar de middelbare school en zit dit keer niet geobsedeerd naar die grote bobbel in de broek van de biologieleraar te kijken...
pi_74400216
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben het ook niet met trigger eens over zijn visie (of die nou vanuit het geloof ingegeven is of niet boeit me eigenlijk nog geen eens) maar ik ga me niet verlagen naar 'zijn' in jouw ogen niveau door, zoals jij nu wel doet, zijn geloof maar de grond in te boren in niet mis te verstane bewoordingen.

Jij doet nu exact hetzelfde als hij richting homo's. Of nee, eigenlijk doe jij net even een tandje meer, want trigger geeft aan dat hoewel hij het ziet als een afwijking in de 'verkeerde' zin van het woord, hij de mensen verder laat voor wat ze zijn en hun levenswijze respecteert omdat het hun keuze is. Dat zie ik bij jou en je aanval op zijn geloof niet terug.

For the record, ik ben straight en geen moslima .
Nee, het verschil is dat geloof een keuze is en homo zijn niet. Daarom ben ik ook zo hard in mijn bewoordingen. Het is zijn keuze om homos te discrimineren.
pi_74400399
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben ook moslim en ik ben het in deze oneens met Trigger. Dus jij moet ook niet extrapoleren.
Jij wilt echt beweren dat de islam tolerant staat tegenover homosexualiteit.... hou toch op.

(ps. goed voor jou dat je ondanks dat kutgeloof toch zo tolerant bent, en dat meen ik).
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 21:26:13 #161
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74400796
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef JayKudo het volgende:

[..]

Nee, het verschil is dat geloof een keuze is en homo zijn niet. Daarom ben ik ook zo hard in mijn bewoordingen. Het is zijn keuze om homos te discrimineren.
geeft dat jou vervolgens het recht om zo te doen ten opzichte van zijn geloof? Dat komt toch geen enkele discussie ten goede, zo gaan schoppen?

Overigens staat de katholieke kerk en het christendom minstens zo krom tegenover homo's als de islam. Maar dat weet je mag ik aannemen. En aangezien hele volkstammen in Nederland lid zijn van zwartekouzengemeentes en zulks, moet je niet alleen trigger gaan aanvallen maar alles wat (streng) gelooft.
Ik vind het juist lovenswaardig dat trigger zijn visie wil bediscussieren zonder bewust iemand persoonlijk te beledigen. En nogmaals hij gaf ook aan homo's te respecteren en geen hekel ofzo aan ze te hebben, alleen maar dat hij hun levenswijze in feite niet goedkeurt. Dus het zou sommigen hier ook sieren om net zo open de disucussie in te gaan.

Tis toch vreemd dat men hier zo vreselijk opspringt om ons recht op vrije meningsuiting en vrijheid van sexuele geaardheid te verdedigen, waar (en dat valt dacht ik nog steeds onder hetzelfde recht) de vrijheid op je eigen geloofsovertuiging van een ander met vloeken weggehoont wordt. Vreemd vind ik dat, en daarom reageer ik zoals ik hier doe . En daarbij wenst trigger niemand iets kwaads toe. Hij zegt op de 1e of 2e pagina hier nog: hij respecteert hun wijze van leven ook al vind hij het niet de juiste levenswijze en gaat ook gewoon normaal met hun om enzo. En voert hier een normale discussie.

Toegegeven hij doet dat wat ongenuanceerd, maar dat zie ik liever dan uitingen als racist en kutgeloof. .
lolwut
pi_74400985
Toch wringt er iets tussen aan de ene kant zeggen dat je mensen respecteert en aan de andere kant dat er steekjes aan ze los zitten.
Alsof 'ons soort' eigenlijk meelijwekkend is omdat we, arme zielen die we zijn, iets hebben gemist in onze jeugd en daarom niet kloppen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:30:36 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74401007
Ja, wat BrandX zegt . En ik zei het in het eerste topic ook al ergens, ik zie liever iemand die zo zijn mening ventileert dan mensen die overal maar "homo's " roepen. Dit is ook een van de weinige discussies over dit onderwerp die niet uitlopen in goedkoop gaybashen (al lijkt het wel een beetje religiebashen te worden, jammer).
Hoogachtend,
Erik.
pi_74401065
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
pi_74401297
' Is homoseksualiteit een afwijking? '

Ja, gaat tegen de natuur in.. zo is het gewoon..
betekent niet dat ik problemen heb met homo's verder (al krijg ik die misschien wel met dit soort uitspraken)
pi_74401327
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:

maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest
Hoepel effe fijn een ontzettend eind op richting de middeleeuwen met je onwetenschappelijke denkbeelden ! Dacht je dat bekrompen lui als jij er al niet lang voor hadden gezorgd dat het gros van de 'homobeweging' graag hun linkerhand had gegeven om hetero te zijn? Als het een 'beslissing' was geweest? Alsof het zo 'leuk' is een uitzondering te zijn...

Ongelooflijk, wat een dom figuur is u . Ga je in een hoekje staan schamen.

Zelden dat ik zo 'hard' post, maar jouw domheid verdient het.
pi_74401427
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

geeft dat jou vervolgens het recht om zo te doen ten opzichte van zijn geloof? Dat komt toch geen enkele discussie ten goede, zo gaan schoppen?
Dus omdat iemand mooie woorden gebruikt mag je een complete groep uitsluiten? Ik gebruik het woord 'kutgeloof' express omdat een idealogie die anderen uitsluit zo verwerpelijk is.

En nogmaals, het verschil is keuze. Een geloof kies je, homo zijn niet, dus dat weerlegt je verhaal over vrijheid. Vrijheid is de mogelijkheid hebben om te kiezen.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:39:34 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74401433
quote:
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
Nou, ik ben er echt niet altijd blij mee dat ik het ben, en vooral in het begin was ik er ab/so/luut niet gelukkig mee. En toch bleef (en laat ik het netjes houden ) ik mijn hoofd omdraaien naar als er een mooie vent langsliep, en deden (doen) vrouwen me bijzonder weinig.

Ik snap niet dat iemand kan denken dat dit een vrijwillige keuze is, het zou zo veel makkelijker zijn om niet te kiezen voor een leven waarin je onbegrepen, gediscrimineerd, gedemoniseerd en beledigd wordt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74401527
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:

Ik snap niet dat iemand kan denken dat dit een vrijwillige keuze is, het zou zo veel makkelijker zijn om niet te kiezen voor een leven waarin je onbegrepen, gediscrimineerd, gedemoniseerd en beledigd wordt.
En we moeten zo'n 'mening' maar gewoon over ons heen laten komen .
Je zou juist van allochtonen verwachten dat ze beseffen hoe het is om gediscrimineerd te worden...
pi_74401558
quote:
Eerst soort van alles netjes uitleggen, zeer voorzichtig en behoedzaam, allerlei externe oorzaken aandragend en dan ineens weer zo'n post.
pi_74401601
Triggershot doet een Ratelbandje...
pi_74401636
quote:
Waar haal jij in godsnaam je informatie vandaan?
Als er één post in dit topic vol staat met op geen enkele manier hard te maken vooroordelen en misvattingen, is het bovenstaande wel.

Laat je eens fatsoenlijk informeren voor je dit soort assumpties als feiten gaat neerplempen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:44:38 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74401651
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En we moeten zo'n 'mening' maar gewoon over ons heen laten komen .
Je zou juist van allochtonen verwachten dat ze beseffen hoe het is om gediscrimineerd te worden...
Het is natuurlijk al heel lang zo dat over homo's veel meer gezegd kan worden dan over moslims of joden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74401680
En dan wél mod durven zijn in W&T .
pi_74401691
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wat BrandX zegt . En ik zei het in het eerste topic ook al ergens, ik zie liever iemand die zo zijn mening ventileert dan mensen die overal maar "homo's " roepen. Dit is ook een van de weinige discussies over dit onderwerp die niet uitlopen in goedkoop gaybashen (al lijkt het wel een beetje religiebashen te worden, jammer).
Als iets slecht is, iets discriminerend is dan mag je daar keihard tegen in gaan. Als iemand een hele groep mensen uitsluit die gewoon zijn zoals ze geboren zijn dan mag je iemand of een ideologie die die mensen verwerpt wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken. Wie zijn de volgende die niet aan het islam ideaal beeld voldoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')