quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd welke aspecten qua opvoeding dan zo bepalend zijn volgens Triggershot, ongeacht of ze "waar" zijn of niet.
quote:
Teveel vrouwen thuis, geen jongen van eigen leeftijd die 'mannelijk' is. Een vader die ze teveel unisex opvoedt, daar waar de vrouwen de meerderheid vormen, of net andersom, afhankelijk van de persoon natuurlijk, even kort door de bocht.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef dan eens voorbeelden dan die dingen, want die fascineren me. Dan kan ik kijken of ze voor me opgaan.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien heb je wel gelijk dan trouwens. Want ik kan bij al die punten ongeveer wel zeggen dat het zo is
.
Nee schat; het is toevalquote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb nou eenmaal meer tantes dan ooms (5 vs 2), en twee zussen en geen broers, en in de familie geen jongens van mijn leeftijd waar ik regelmatig contact mee had![]()
.
Natuurlijk wel, aangezien je van nature niet in staat bent je voort te planten. Sommigen noemen het "de wil van God", anderen noemen het "genetische selectie"; mij boeit het niet hoe je het noemt, het verhaal blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, je kunt een vrouw ook als middel gebruiken - of wie weet in de toekomst een buis in de eigen buik - en alsnog homo blijven, is het na technische vooruitgang geen afwijking meer dan?
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.Dude, seriously...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij meent dus serieus dat homofiele aan en af te leren is? Ga in jesusnaam terug naar de middelbare school en zit dit keer niet geobsedeerd naar die grote bobbel in de broek van de biologieleraar te kijken...
Nee, het verschil is dat geloof een keuze is en homo zijn niet. Daarom ben ik ook zo hard in mijn bewoordingen. Het is zijn keuze om homos te discrimineren.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met trigger eens over zijn visie (of die nou vanuit het geloof ingegeven is of niet boeit me eigenlijk nog geen eens) maar ik ga me niet verlagen naar 'zijn' in jouw ogen niveau door, zoals jij nu wel doet, zijn geloof maar de grond in te boren in niet mis te verstane bewoordingen.
Jij doet nu exact hetzelfde als hij richting homo's. Of nee, eigenlijk doe jij net even een tandje meer, want trigger geeft aan dat hoewel hij het ziet als een afwijking in de 'verkeerde' zin van het woord, hij de mensen verder laat voor wat ze zijn en hun levenswijze respecteert omdat het hun keuze is. Dat zie ik bij jou en je aanval op zijn geloof niet terug.
For the record, ik ben straight en geen moslima.
Jij wilt echt beweren dat de islam tolerant staat tegenover homosexualiteit.... hou toch op.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook moslim en ik ben het in deze oneens met Trigger. Dus jij moet ook niet extrapoleren.
geeft dat jou vervolgens het recht om zo te doen ten opzichte van zijn geloof? Dat komt toch geen enkele discussie ten goede, zo gaan schoppen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat geloof een keuze is en homo zijn niet. Daarom ben ik ook zo hard in mijn bewoordingen. Het is zijn keuze om homos te discrimineren.
Hoepel effe fijn een ontzettend eind op richting de middeleeuwen met je onwetenschappelijke denkbeeldenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest
Dus omdat iemand mooie woorden gebruikt mag je een complete groep uitsluiten? Ik gebruik het woord 'kutgeloof' express omdat een idealogie die anderen uitsluit zo verwerpelijk is.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
geeft dat jou vervolgens het recht om zo te doen ten opzichte van zijn geloof? Dat komt toch geen enkele discussie ten goede, zo gaan schoppen?
Nou, ik ben er echt niet altijd blij mee dat ik het ben, en vooral in het begin was ik er ab/so/luut niet gelukkig mee. En toch bleef (en laat ik het netjes houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
En we moeten zo'n 'mening' maar gewoon over ons heen laten komenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat iemand kan denken dat dit een vrijwillige keuze is, het zou zo veel makkelijker zijn om niet te kiezen voor een leven waarin je onbegrepen, gediscrimineerd, gedemoniseerd en beledigd wordt.
Eerst soort van alles netjes uitleggen, zeer voorzichtig en behoedzaam, allerlei externe oorzaken aandragend en dan ineens weer zo'n post.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er ontkend wordt dat je op basis van niet-reguliere omstandigheden homo wordt, het is natuurlijk een fijn idee dat er een kern van natuur in je is waardoor je het wordt, maar laten we eerlijk wezen. Als je het niet wou, was je het ook niet geweest, nogmaals ik vind het prima hoor, wie je doet, wat je doet en hoe je het doet, maar ga me niet vertellen dat je er niets aan kunt doen. Het idee dat je ermee geboren wordt is allang achterhaalt en wishfullthinking.
Waar haal jij in godsnaam je informatie vandaan?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Het is natuurlijk al heel lang zo dat over homo's veel meer gezegd kan worden dan over moslims of joden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En we moeten zo'n 'mening' maar gewoon over ons heen laten komen.
Je zou juist van allochtonen verwachten dat ze beseffen hoe het is om gediscrimineerd te worden...
Als iets slecht is, iets discriminerend is dan mag je daar keihard tegen in gaan. Als iemand een hele groep mensen uitsluit die gewoon zijn zoals ze geboren zijn dan mag je iemand of een ideologie die die mensen verwerpt wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken. Wie zijn de volgende die niet aan het islam ideaal beeld voldoen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, wat BrandX zegt. En ik zei het in het eerste topic ook al ergens, ik zie liever iemand die zo zijn mening ventileert dan mensen die overal maar "homo's
" roepen. Dit is ook een van de weinige discussies over dit onderwerp die niet uitlopen in goedkoop gaybashen (al lijkt het wel een beetje religiebashen te worden, jammer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |