Nah normaal val jij niet zo snel over een simpel woordje als 'onzin'.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was je vooringenomen oordeel niet 'onzin' geweest, had je eerder om voorbeelden gevraagd en daarna dat geroepen was ik het nog met je eens geweest en had ik er tijd voor vrijgemaakt, ik ga geen moeite doen om je van het integendeel te overtuigen, dus vraag maar zoveel je wilt, nav je reactie krijg je er geen toegelicht antwoord op.
Ik ben het ook niet met trigger eens over zijn visie (of die nou vanuit het geloof ingegeven is of niet boeit me eigenlijk nog geen eens) maar ik ga me niet verlagen naar 'zijn' in jouw ogen niveau door, zoals jij nu wel doet, zijn geloof maar de grond in te boren in niet mis te verstane bewoordingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef JayKudo het volgende:
[..]
En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
Jij weet helemaal niet waar oorsprong van mijn aversie vandaan komt, jij bent diegene die religie en heilige boeken erbij betrekt niet ik, blijkbaar laat jij je er meer door inspireren dan mijn persoon.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef JayKudo het volgende:
[..]
En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
Nee hoor, jij bent gewoon een kastnicht van hier tot tokioquote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar oorsprong van mijn aversie vandaan komt, jij bent diegene die religie en heilige boeken erbij betrekt niet ik, blijkbaar laat jij je er meer door inspireren dan mijn persoon.
Misschien ben ik wel zwaar homofobisch vanuit onzekerheid, weet jij veel?
Eigenlijk wel voorbeelden van beiden aan te halen. In religieuze kringen worden ze meer onderdrukt en in 'seculiere' is er een strijd met de zelf aanwezig.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens jou zijn dus de mensen die jij kent homo, en doordat er ooit ergens 'iets' is misgegaan onderdrukken ze die neigingen niet meer maar komen ze ervoor uit?
Neuh, hij charcheert.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens wil triggershot stiekum gewoon keihard in zijn reet geneukt worden.
Dat valt totaal niet te ontkennen idd. Ik heb issues, ben geestelijk instabiel. Ben onzeker, heb geslachtsproblemen, verschillende dingen zijn rondom mijn geaardheid geconstateerd wat pervers van aard is, maar het ging hier niet over mij natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon een kastnicht van hier tot tokio
Wat een vage nietszeggende omschrijvingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eigenlijk wel voorbeelden van beiden aan te halen. In religieuze kringen worden ze meer onderdrukt en in 'seculiere' is er een strijd met de zelf aanwezig.
Ik heb je in deel 1 anders zien zeggen dat homoseksualiteit een influistering van Satan is. Dan is de link religie - aversie jegens homoseksualiteit toch wel snel gelegd, vind je niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar oorsprong van mijn aversie vandaan komt, jij bent diegene die religie en heilige boeken erbij betrekt niet ik, blijkbaar laat jij je er meer door inspireren dan mijn persoon.
Misschien ben ik wel zwaar homofobisch vanuit onzekerheid, weet jij veel?
Vaag is misschien onduidelijk, maar zegt nog steeds wel het één en ander, meestal zijn de mogelijke interpretaties juist heel erg breed waardoor iets vaag wordt, dus ik kan er even niet bij hoe iets vaag en nietszeggend is, gezien vaag toch iets zegt.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een vage nietszeggende omschrijvingen.
Lees die post terug, dan zie je waar die standpunt vandaan komt, zei nooit dat het van mij was.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb je in deel 1 anders zien zeggen dat homoseksualiteit een influistering van Satan is. Dan is de link religie - aversie jegens homoseksualiteit toch wel snel gelegd, vind je niet?
Je kan van iedereen uit religieuze omgeving wel het stempeltje 'onderdrukt' op plakken zodra er iets 'anders' is.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vaag is misschien onduidelijk, maar zegt nog steeds wel het één en ander, meestal zijn de mogelijke interpretaties juist heel erg breed waardoor iets vaag wordt, dus ik kan er even niet bij hoe iets vaag en nietszeggend is, gezien vaag toch iets zegt.
Mwuah, je hebt het zelf over vaag en dan kom je aankakken met 'anders' de aversie tegen homofilie in religie is heel erg specifiek.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan van iedereen uit religieuze omgeving wel het stempeltje 'onderdrukt' op plakken zodra er iets 'anders' is.
Zelfs in tolerantere omgevingen kan de homo in strijd zijn met zichzelf.quote:En in strijd met zichzelf? Dat lijkt me evident, gezien de omgeving er nou eenmaal niet zo positief op reageert.
Niet in alle religieuze kringen. Maar vervang anders dan met homo, verandert verder niets aan het punt?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, je hebt het zelf over vaag en dan kom je aankakken met 'anders' de aversie tegen homofilie in religie is heel erg specifiek.
Ja dat kan. Dus?quote:Zelfs in tolerantere omgevingen kan de homo in strijd zijn met zichzelf.
De religieuze kringen die er geen probleem mee hebben zijn op dit punt niet religieus, niet wanneer het om het christendom en islam gaat in iederg eval.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet in alle religieuze kringen. Maar vervang anders dan met homo, verandert verder niets aan het punt?
Ja, dat kan.quote:Als een religieus persoon een losbandig studentenleven gaat leiden, spreekt men vaak ook van 'ja teveel onderdrukt he'
Klopt.quote:Ja dat kan. Dus?
Elk mens kan wel eens in stijd zijn met zichzelf?
Daar gaat dit topic toch over, als centraal thema, dus vandaar dat ik het specifiek daarover heb ja.quote:Of heb je het specifiek over de strijd met homoseksuele gevoelens?
Ah oké. Jouw ervaring hé.quote:Mijn ervaring leert (die ik uiteraard niet moet extrapoleren) dat dat best meevalt, zolang er acceptatie is.
Jouw ervaring is helaas een beetje te eenzijdig. Verrijk jezelf en kijk eens wat beter om je heen. Dat voorkomt misschien dat je in de toekomst nog meer van dit soort domme uitspraken doet.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:
Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
Triggershot is in ieder geval een kansloze rascist.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon een kastnicht van hier tot tokio
waarom dat nou weer?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Triggershot is in ieder geval een kansloze rascist.
Wil je toelichten waar dat ineens vandaan komtquote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:
Waardeoordelen die de discussie niet ten goede uitkomt ben ik bang.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jouw ervaring is helaas een beetje te eenzijdig. Verrijk jezelf en kijk eens wat beter om je heen. Dat voorkomt misschien dat je in de toekomst nog meer van dit soort domme uitspraken doet.
Mja, misschien heb ik issues en verschuil ik het op een bepaald niveau waar mijn intellect er niet bij kan en het goed verstopt is.quote:Echt, je bent slimmer en je doet jezelf hiermee hopeloos tekort
Precies, hij bezorgt Wilders stemmenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |