abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 18:15:34 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74392933
Volgens wil triggershot stiekum gewoon keihard in zijn reet geneukt worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74392959
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was je vooringenomen oordeel niet 'onzin' geweest, had je eerder om voorbeelden gevraagd en daarna dat geroepen was ik het nog met je eens geweest en had ik er tijd voor vrijgemaakt, ik ga geen moeite doen om je van het integendeel te overtuigen, dus vraag maar zoveel je wilt, nav je reactie krijg je er geen toegelicht antwoord op.
Nah normaal val jij niet zo snel over een simpel woordje als 'onzin'.
Ik kan me ook geen logische uitleg voorstellen inderdaad, dus ik dacht wellicht kun je me verrassen.

Maar goed, als jij het niet wil kunnen we er weinig aan doen verder.
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 18:16:30 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74392963
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef JayKudo het volgende:

[..]

En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
Ik ben het ook niet met trigger eens over zijn visie (of die nou vanuit het geloof ingegeven is of niet boeit me eigenlijk nog geen eens) maar ik ga me niet verlagen naar 'zijn' in jouw ogen niveau door, zoals jij nu wel doet, zijn geloof maar de grond in te boren in niet mis te verstane bewoordingen.

Jij doet nu exact hetzelfde als hij richting homo's. Of nee, eigenlijk doe jij net even een tandje meer, want trigger geeft aan dat hoewel hij het ziet als een afwijking in de 'verkeerde' zin van het woord, hij de mensen verder laat voor wat ze zijn en hun levenswijze respecteert omdat het hun keuze is. Dat zie ik bij jou en je aanval op zijn geloof niet terug.

For the record, ik ben straight en geen moslima .
lolwut
pi_74392976
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef JayKudo het volgende:

[..]

En dat gaat je niet lukken omdat het tegen zijn heilige boekje ingaat. Daarom is dat hele geloof zo ziek, de uitkomst van de discussie staat al vast.
Jij weet helemaal niet waar oorsprong van mijn aversie vandaan komt, jij bent diegene die religie en heilige boeken erbij betrekt niet ik, blijkbaar laat jij je er meer door inspireren dan mijn persoon.
Misschien ben ik wel zwaar homofobisch vanuit onzekerheid, weet jij veel?
  woensdag 4 november 2009 @ 18:18:14 #55
45206 Pietverdriet
pi_74393026
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij weet helemaal niet waar oorsprong van mijn aversie vandaan komt, jij bent diegene die religie en heilige boeken erbij betrekt niet ik, blijkbaar laat jij je er meer door inspireren dan mijn persoon.
Nee hoor, jij bent gewoon een kastnicht van hier tot tokio
pi_74393062
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En volgens jou zijn dus de mensen die jij kent homo, en doordat er ooit ergens 'iets' is misgegaan onderdrukken ze die neigingen niet meer maar komen ze ervoor uit?
Eigenlijk wel voorbeelden van beiden aan te halen. In religieuze kringen worden ze meer onderdrukt en in 'seculiere' is er een strijd met de zelf aanwezig.
pi_74393097
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens wil triggershot stiekum gewoon keihard in zijn reet geneukt worden.
Neuh, hij charcheert.
Waar het uiteindelijk op neer komt is dat HIJ het onnatuurlijk vindt, maar dat hij er verder niets tegen zal doen, en die mensen gewoon hun gang laat gaan, al keurt hij het gevoelsmatig af.
Zolang hij niet zoals een Ratelband gaat kijken of het verstandig is om qua popularititeit zijn afkeur aan anderen te gaan proberen op te dringen, is daar niets mis mee.
Hij mag die mening hebben toch? Ik zou zo'n mening alleen niet zo vaak mogelijk uiten, dat is nergens voor nodig, maar omdat het onderwerp vraagt om een mening doet hij dat nou even wel en morgen is iedereen het weer vergeten.
pi_74393118
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat valt totaal niet te ontkennen idd. Ik heb issues, ben geestelijk instabiel. Ben onzeker, heb geslachtsproblemen, verschillende dingen zijn rondom mijn geaardheid geconstateerd wat pervers van aard is, maar het ging hier niet over mij natuurlijk.
pi_74393144
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk wel voorbeelden van beiden aan te halen. In religieuze kringen worden ze meer onderdrukt en in 'seculiere' is er een strijd met de zelf aanwezig.
Wat een vage nietszeggende omschrijvingen.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:22:28 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74393176
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb je in deel 1 anders zien zeggen dat homoseksualiteit een influistering van Satan is. Dan is de link religie - aversie jegens homoseksualiteit toch wel snel gelegd, vind je niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_74393191
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een vage nietszeggende omschrijvingen.
Vaag is misschien onduidelijk, maar zegt nog steeds wel het één en ander, meestal zijn de mogelijke interpretaties juist heel erg breed waardoor iets vaag wordt, dus ik kan er even niet bij hoe iets vaag en nietszeggend is, gezien vaag toch iets zegt.
pi_74393195
Maar goed iedereen is hier Triggershot al van weerwoord aan het voorzien.
pi_74393217
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb je in deel 1 anders zien zeggen dat homoseksualiteit een influistering van Satan is. Dan is de link religie - aversie jegens homoseksualiteit toch wel snel gelegd, vind je niet?
Lees die post terug, dan zie je waar die standpunt vandaan komt, zei nooit dat het van mij was.
pi_74393228
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vaag is misschien onduidelijk, maar zegt nog steeds wel het één en ander, meestal zijn de mogelijke interpretaties juist heel erg breed waardoor iets vaag wordt, dus ik kan er even niet bij hoe iets vaag en nietszeggend is, gezien vaag toch iets zegt.
Je kan van iedereen uit religieuze omgeving wel het stempeltje 'onderdrukt' op plakken zodra er iets 'anders' is.
En in strijd met zichzelf? Dat lijkt me evident, gezien de omgeving er nou eenmaal niet zo positief op reageert.
pi_74393292
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je kan van iedereen uit religieuze omgeving wel het stempeltje 'onderdrukt' op plakken zodra er iets 'anders' is.
Mwuah, je hebt het zelf over vaag en dan kom je aankakken met 'anders' de aversie tegen homofilie in religie is heel erg specifiek.
quote:
En in strijd met zichzelf? Dat lijkt me evident, gezien de omgeving er nou eenmaal niet zo positief op reageert.
Zelfs in tolerantere omgevingen kan de homo in strijd zijn met zichzelf.
pi_74393376
Ik vind een argument als 'het is niet natuurlijk' echt een kulargument. Als we zo gaan redeneren dan zijn ontzettend veel dingen in deze maatschappij / wereld onnatuurlijk.

Verder vind ik homoseksualiteit geen afwijking. Het merendeel van de mensen is misschien wel heteroseksueel (althans dat zeggen ze), maar dat is misschien ook alleen maar omdat 'we' vinden dat dat zo 'hoort' (de norm dus) (daar ben ik het overigens niet mee eens, maar goed.) Wat mij betreft: weg met de stigma's en doen wat goed voelt!
pi_74393401
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, je hebt het zelf over vaag en dan kom je aankakken met 'anders' de aversie tegen homofilie in religie is heel erg specifiek.
Niet in alle religieuze kringen. Maar vervang anders dan met homo, verandert verder niets aan het punt?
Als een religieus persoon een losbandig studentenleven gaat leiden, spreekt men vaak ook van 'ja teveel onderdrukt he'
quote:
Zelfs in tolerantere omgevingen kan de homo in strijd zijn met zichzelf.
Ja dat kan. Dus?
Elk mens kan wel eens in stijd zijn met zichzelf?

Of heb je het specifiek over de strijd met homoseksuele gevoelens?
Mijn ervaring leert (die ik uiteraard niet moet extrapoleren) dat dat best meevalt, zolang er acceptatie is.
pi_74393449
Ik ben weg.
pi_74393494
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet in alle religieuze kringen. Maar vervang anders dan met homo, verandert verder niets aan het punt?
De religieuze kringen die er geen probleem mee hebben zijn op dit punt niet religieus, niet wanneer het om het christendom en islam gaat in iederg eval.
quote:
Als een religieus persoon een losbandig studentenleven gaat leiden, spreekt men vaak ook van 'ja teveel onderdrukt he'
Ja, dat kan.
quote:
Ja dat kan. Dus?
Elk mens kan wel eens in stijd zijn met zichzelf?
Klopt.
quote:
Of heb je het specifiek over de strijd met homoseksuele gevoelens?
Daar gaat dit topic toch over, als centraal thema, dus vandaar dat ik het specifiek daarover heb ja.
quote:
Mijn ervaring leert (die ik uiteraard niet moet extrapoleren) dat dat best meevalt, zolang er acceptatie is.
Ah oké. Jouw ervaring hé.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:35:16 #70
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74393592
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:50 schreef Triggershot het volgende:
Mijn ervaring leert me dat mensen die normaal zijn opgevoed, onder normale omstandigheden in een normaal gezin, normaal omgeving dat ze ook gewoon normaal hetero zijn. Bij de homo's die ik tot nu toe ben tegengekomen 'mankeert' er altijd wel iets aan de omgeving of aan de opvoeding, is het altijd onder invloed van externe factoren wat ze indirect aanzet tot homofilie.
Jouw ervaring is helaas een beetje te eenzijdig. Verrijk jezelf en kijk eens wat beter om je heen. Dat voorkomt misschien dat je in de toekomst nog meer van dit soort domme uitspraken doet.

Echt, je bent slimmer en je doet jezelf hiermee hopeloos tekort
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 4 november 2009 @ 18:36:34 #71
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_74393632
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Triggershot is in ieder geval een kansloze rascist.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_74393657
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

waarom dat nou weer?
  woensdag 4 november 2009 @ 18:37:37 #73
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74393668
quote:
Wil je toelichten waar dat ineens vandaan komt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74393685
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jouw ervaring is helaas een beetje te eenzijdig. Verrijk jezelf en kijk eens wat beter om je heen. Dat voorkomt misschien dat je in de toekomst nog meer van dit soort domme uitspraken doet.
Waardeoordelen die de discussie niet ten goede uitkomt ben ik bang.
quote:
Echt, je bent slimmer en je doet jezelf hiermee hopeloos tekort
Mja, misschien heb ik issues en verschuil ik het op een bepaald niveau waar mijn intellect er niet bij kan en het goed verstopt is.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:38:43 #75
45206 Pietverdriet
pi_74393710
quote:

[..]

Precies, hij bezorgt Wilders stemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')