The SkepticHorror/thriller
Advocaat erft een huis van zijn tante en komt erachter dat het spookt in dat huis. Omdat hij absoluut niet gelooft in dat soort dingen is hij in eerste instantie sceptisch (vandaar de titel). In de loop van het verhaal komt hij er langzaam achter wat er gebeurt is in het huis.
Ik wilde deze film zien omdat in de omschrijving stond dat het een horrorfilm was, niet echt dus. Echt spannend vond ik het helemaal niet, laat staan dat er hele enge dingen gebeurde, niet zoveel aan.
TwistedDetective
Op tv gekeken, volgens mij had ik hem al gezien, maar dat was al heel lang geleden.
Een politieagente krijgt te maken met een seriemoordenaar, de slachtoffers zijn allemaal mannen waarmee zij ooit het bed heeft gedeeld. In eerste instantie wordt zij zelf verdacht en gaat zij bijna zelf denken dat zij inderdaad de dader is.
Best wel een goede detective eigenlijk, ik houd wel van dit soort politiefilms. De uiteindelijke dader was niet heel erg voorspelbaar en je werd toch af en toe een beetje op het verkeerde been gezet.
ZombielandGrappige zombiefilm
De wereld gaat ten onder aan een virus: iedereen verandert in een zombie. Een nerdy jongen is een van de personen die nog niet is besmet, hij sluit zich aan bij een vechtersbaas die alle zombies wil neerknallen en verder alleen maar op zoek is naar een Twinkie.
Later komen er nog twee meisjes bij.
Leuke film: vooral de scenes in het pretpark en het bezoek aan het huis van Bilm "Ghostbusters" Murray. En Woody Harrelson is gewoon altijd leuk.