Dude, tis net zo goed mijn forum als het jouwe he.quote:jij hebt er niks mee te maken, bio heeft m hierop aangesproken en hij zou verbetering tonen
punt
en jij hebt er niks mee te maken
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotjequote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude, tis net zo goed mijn forum als het jouwe he.
Als ik vind dat jij slecht mod mag ik dat toch zeggen of wat? Daar is het hele topic toch voor of niet??
Reageer eens niet zo als een gebeten hond, volgens mij voel je ook wel dat je fout hebt gehandeld.
lees het gesprek met bio nog maar eens door in de vorige FB, ik meen me te herinneren dat hij duidelijk vertelt heeft wat er mis was aan je postgedrag, en hoe je er voor kon zorgen dat je topics wél open blijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Cacciatore het volgende:
Ik had em echt wel verbeterd hoor of bedoel je nu? lees de eerste 2 zinnen dan
Kan er ook wat gedaan worden aan de standaard josti's die meteen leer nederlands roepen of elk topic komen verneuken omdat je een klein spelfoutje maakt?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotje
als je er niks vanaf weet hoef je niks over mijn mod zijn te komen vertellen, en sowieso hoef je je niet met anderen te bemoeien
klaar
als het topicverneukend is wordt er al iets aan gedaan, als dit opgemerkt wordt, en anders kan je een TR zetten en kunnen we actie ondernemenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan er ook wat gedaan worden aan de standaard josti's die meteen leer nederlands roepen of elk topic komen verneuken omdat je een klein spelfoutje maakt?
Hij is wel veranderd. Hij heeft de echt moeilijke woorden er in normaal nederlands bij gezet.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals: die user is er al op aangesproken en hij zou veranderen, dat gebeurt niet, dus slotje
als je er niks vanaf weet hoef je niks over mijn mod zijn te komen vertellen, en sowieso hoef je je niet met anderen te bemoeien
klaar
geen idee, zag het ook alleen net pas staanquote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
Wtf is dat drop tablke topics steeds in de TT?Wat heb ik gemist?
Hier ook: Het grote "maak een NSFW pic SFW" topic !'); DROP TABLE USERquote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, zag het ook alleen net pas staan
A niveau?? Dat is toch dan juist goed. Maar goed ik heb er vrede mee dat je hem gesloten hebquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Soms zwemmen mensen zelfs met sportkleren aan.
Voor diploma A meestal, wat ook het niveau van dat topic was
Don't let the door hit you on the way out.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef skattebaut het volgende:
Denk dat ik fok maar ga verlaten...
Met de nieuwe moderatiewijze van shoarmafiguur is er voor mij de lol af.
Topic open/klap topic dicht binnen 1 minuut.
Bekijk het maar.
het was gewoon een verkapte fipo, en daaropvolgende aandachtstrekkerijquote:Op donderdag 5 november 2009 00:34 schreef griekjeee het volgende:
swarma, waarom worden mijn reacties hier geëdit en verwijderd: Beperkt zijn in hosselvrijheid
Alsof 'ga je mee voetballen' meer ontopic is dan de opmerking 'eindelijk even lezen nu. '
Nee, ik zat eerlijk gezegd al een tijdje te wachten op dat topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was gewoon een verkapte fipo, en daaropvolgende aandachtstrekkerij
dat heb ik weggehaald
waar die voetbalopmerking heen gaat, geen idee, interesseert me ook niet
ja ik weet niet wat jij en biels afspreken natuurlijk over te verwachten topicsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik zat eerlijk gezegd al een tijdje te wachten op dat topic.En er zijn meerdere reacties verwijderd die gewoon ontopic waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |