Ik dan maar ook? Dus jij komt ook niet?quote:
kheb 'm in de op gegooid.quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 22:57 schreef appelsjap het volgende:
/verwarring
Thankxquote:
Zou een retourtje niet handiger zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
Ja, als iemand even mijn vliegticket vanuit NY betaalt kom ik ook
Die zijn toch vaak al goedkoper dan enkeltjes, dus das misschien een beter idee jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou een retourtje niet handiger zijn.
Ik werk met Fok!Silver, werken spoilers niet op toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
en afsluiten met [/spoiler
Vanwaar toch die spoiler hypequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
VASND , als je nou gewoon 2 spoilers aanmaakt met WEL en NIET. is wat overzichtelijker.
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
ohja qlimaxquote:Op woensdag 4 november 2009 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
als je het vorige topic doorgelezen had:
november is te kortdag, december is er al een pub meet in utrecht, het was dus logisch rond eind januari de nijmegen pub meet te plannen
(en 21e is qlimax)
Niet aanvallend naar jou. Gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:43 schreef appelsjap het volgende:
Ja, klonk alleen een beetje aanvallend.
Tyf op met je spoilers, maakt het nog onoverzichtelijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[spoiler=WEL]
[spoiler=NIET]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |