Schiet mij maar lek. Ik wist gelijk wie dat topic geopend had voordat ik het gezien hadquote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben het wel met je eens.
Ik ga er vanuit dat ook bv problemen in dat 'de strijd' topic zouden kunnen, maar we hebben daar prima 2 topics voor. Wmb gaat dit dus dicht.
Lois? Rocka?
Doet u mij even pm-en welke eindcijfers de staats heeft deze maand?quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek. Ik wist gelijk wie dat topic geopend had voordat ik het gezien had. Hebben jullie nog een waarzegster nodig?
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Keshet het volgende:
Een spammert? Zwangerschap en geboorte deel 595
Die had ik idd ook al gezien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]De leukste (kinder)webwinkels 2
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Gewone ban is een goed begin toch?
moet die url bij de originele post niet weg eigenlijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zucht... Zwangerschap en geboorte deel 596
Heb je IE 8?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Ssserpente het volgende:
Hé guys, ff een 'technisch' vraagje.
Als ik een lange post typ, schuift m'n schuifbalkje rechts telkens automatisch helemaal naar boven. Rete-irritant, want m'n cursor blijft wel op dezelfde plek, dus ik ben dan aan het typen zonder te zien wat.Als het nog te volgen is.
Iemand de gouden tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |