abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75446921
hallo,

mijn naam is marijne en ik heb een beetje een groot probleem.
ik rook al sinds vorig jaar en me ouers zijn er deze maand achter gekomen dat ik rook.
ze watren echt super kwaad en kreeg huisarest tot aan de kerstvakantie behalve als ze er achter kwam dat ik nog meer loog dan keeg ik of langer huisarrest ofmoet ik misschien naar de jeugdzorg.
nou het probleem is dus nu...
ik en een vriend an mij rookde perongeluk binnen de congerge zag het en moesten naar de bovenbouw leidster. morgen moet ik 2 uur nablijven maar omdat ik huisarrest heb lukt dat eigelijk niet. ik heb dus een smoes nodig dat ik 2 uur langer op school moet blijven.
iemand een idee voor mij?

alvast bedankt dikke kus
het leven is zwaar vooral met ouders die moeilijk in dingen doen
  woensdag 9 december 2009 @ 14:58:08 #2
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75447009
Bijles
Verplichte curcus
Voorlichting
Je gaat huiswerk maken

damn.. jeugd v tegenwoordig kan ook niks meer zelf
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75447125
waarom zeg je niet tegen je ouders dat je moet nablijven?
Dacht dat je niet meer mocht/zou liegen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75447156
Je zou inderdaad kunnen zeggen dat je naar Nederlandse bijles moet. Want dat kun je wel gebruiken.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:02:44 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75447200
naar de jeugdzorg, beetje hard of niet?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_75447287
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Marijne-Evaa het volgende:
hallo,

ik rook al sinds vorig jaar en me ouers zijn er deze maand achter gekomen dat ik rook.
ze watren echt super kwaad en kreeg huisarest tot aan de kerstvakantie behalve als ze er achter kwam dat ik nog meer loog dan keeg ik of langer huisarrest ofmoet ik misschien naar de jeugdzorg.
ik en een vriend an mij rookde perongeluk binnen de congerge zag het en moesten naar de bovenbouw leidster. morgen moet ik 2 uur nablijven maar omdat ik huisarrest heb lukt dat eigelijk niet. ik heb dus een smoes nodig dat ik 2 uur langer op school moet blijven.

alvast bedankt dikke kus
Zeg dat je bijles Nederlands hebt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75447303
Als je emaal gaat liegen, zult je in komende tijden nog meer gaan liegen.
uiteindelijk zullen ze je niet meer vertrouwen.

gewoon vertellen dat je op school na moeten blijven.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_75447388
Leg trouwens eens uit waarom je vanwege je husiarrest niet mag nablijven? Je mag toch wel naar school.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 9 december 2009 @ 15:07:16 #9
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75447396
"jaaa ik was vastgebonden aan een stoel en iedereen was al weg en toen toen kwam de schoonmaker", die toevallig het lokaal waar jij in vastgebonden zit omdat je op SM hoopte, je raad het al hij kwam schoonmaken knipte de veelte straks touwtjes om je handen en voeten los, en liet je je ouders bellen. daarna ging je snel langs bij de stoute jongen die je had vastgebonden had even snel hevige seks, en ging toen naar huis. toen je thuis kwam roken je ouders gelijk de rooklucht en nu ben je uit huis gezet, je mag wel bij mij komen wonen hoor hoe oud ben je?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  woensdag 9 december 2009 @ 15:07:49 #10
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75447418
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef Sachertorte het volgende:
Leg trouwens eens uit waarom je vanwege je husiarrest niet mag nablijven? Je mag toch wel naar school.
dame waarom moest je nablijven, "omdat ik ging roken "
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
pi_75447456
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef wise het volgende:
naar de jeugdzorg, beetje hard of niet?
Denk ook niet dat de jeugdzorg tijd gaat steken in een rokend pubertje die dat niet aan haar ouders vertelt
  woensdag 9 december 2009 @ 15:09:37 #12
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75447492
o god ik zit in PUB
pi_75447510
zeg tegen je ouders dat je naar de huisarts moet voor een soa test.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:09 schreef garriej het volgende:
o god ik zit in PUB
kut ik ook
  woensdag 9 december 2009 @ 15:10:55 #14
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75447542
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:09 schreef garriej het volgende:
o god ik zit in PUB

Ik kijk niet waar ik in post... dat is achteraf spannender..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 9 december 2009 @ 15:11:05 #15
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_75447547
Je zegt tegen je ouders: "ik moet morgen nablijven omdat ik binnen gerookt heb. Ik kan er wel omheen draaien met smoesjes en me verder verstrikken in een web van leugens, maar ik hoop dat jullie mij willen vergeven en mijn eerlijkheid waarderen. Daarnaast zal ik stoppen met roken, want dat is voor paupers en kanslozen. Bovendien ga ik vrijwillig op bijles Nederlands, want ik schaam me diep voor wat ik uit m'n toetsenbord durf te wringen."
  woensdag 9 december 2009 @ 15:12:09 #16
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_75447587
Zeg dat je moet nablijven omdat je je huiswerk niet had.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_75447673
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ik kijk niet waar ik in post... dat is achteraf spannender..
Hahahahaha.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 9 december 2009 @ 15:15:45 #18
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_75447729
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat dus.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_75447736
quote:
hallo,

alvast bedankt dikke kus
Gewoon zeggen dat je een inburgerings klas moet volgen. Dat geloven ze direct!
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_75447784
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

!
Ja doei.
pi_75447858
Wat een kutouders heb je dan
Jeugdzorg voor een beetje liegen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 9 december 2009 @ 15:19:41 #22
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75447871
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Je zegt tegen je ouders: "ik moet morgen nablijven omdat ik binnen gerookt heb. Ik kan er wel omheen draaien met smoesjes en me verder verstrikken in een web van leugens, maar ik hoop dat jullie mij willen vergeven en mijn eerlijkheid waarderen. Daarnaast zal ik stoppen met roken, want dat is voor paupers en kanslozen. Bovendien ga ik vrijwillig op bijles Nederlands, want ik schaam me diep voor wat ik uit m'n toetsenbord durf te wringen."
jij ben een kansloze pauper als ik wil roken doe ik dat en daar heb jij niks over te zeggen. in PUB en ik voel me gelijk weer 16
  woensdag 9 december 2009 @ 15:20:46 #23
238900 Koekz
Der Meister
pi_75447906
quote:
hallo,

alvast bedankt dikke kus
Ho even...
Als je ouders er achter komen dat je meer liegt dan moet je misschien naar jeugdzorg? Geef je ouders eens een folder over pubers en opvoeden.
Kinderen liegen. Klaar. Dat houdt vanzelf een keer op. Jeugdzorg doe je bij kansarme kutkinderen die alles verneuken. Volgens mij hoor jij daar niet bij.

Als jij wil roken moet je dat vooral doen, zijn immers je eigen longen. Ik raad het je echter wel af... Ben zelf sinds kort gestopt en merk toch wel erg veel verschil.

En zeg gewoon dat je moet nablijven. Lekker belangrijk. Je rookt nou eenmaal, doe je dat per ongeluk (ik snap niet hoe) een keer binnen en moet je nablijven. Heb je gelijk meer tijd voor je huiswerk.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:23:15 #24
238900 Koekz
Der Meister
pi_75447987
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef garriej het volgende:

[..]

jij ben een kansloze pauper als ik wil roken doe ik dat en daar heb jij niks over te zeggen. in PUB en ik voel me gelijk weer 16
Roken is gewoon voor kansloze paupers. Wil jij roken? Moet je vooral doen! Deed ik ook! Maar dan ben je wel een kansloze pauper

En je voelt je gelijk weer 16? Je bent net 18 dus is niet zoveel verschil
  woensdag 9 december 2009 @ 15:25:49 #25
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75448086
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Koekz het volgende:

[..]

Kinderen liegen. Klaar. Dat houdt vanzelf een keer op. Jeugdzorg doe je bij kansarme kutkinderen die alles verneuken. Volgens mij hoor jij daar niet bij.
Zeg dat vooral tegen de TS Simpele
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')