Die van mij zijn ook helemaal stuk. Maar dat komt omdat er acryl overheen heeft gezeten. Ze zijn helemaal broos. En buigen helemaal om. Ik krijg ze niet korter geknipt dan dat ik ze nu heb maar ze blijven inscheuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:52 schreef lily het volgende:
over nagels gesproken
Ik had gedurende de zwangerschap prachtige lange nagels. Ze groeien als kool.
Tot een paar dagen geleden![]()
De een na de ander brokkelt af en ze zien er niet meer uit.
Rot toch eens op met je spam en leer lezen met je bord voor je kopquote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Renate_baby het volgende:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden. Ik ben super geslaagd bij![]()
![]()
Misschien kunnen jullile er ook wat leuks vinden. De service is prima en de levering was bij mij super snel!
stom wijfquote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Renate_baby het volgende:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden. Ik ben super geslaagd bij www.lelijkspamwijf.nl![]()
Misschien kunnen jullile er ook wat leuks vinden. De service is prima en de levering was bij mij super snel!
Welnee!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Renate_baby het volgende:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden.
Hoi!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Againzender het volgende:
Omdat Vlindur er over begon ga ik toch maar eens posten in OUD
Op 21 juni zjin wij uitgerekend voor onze derde (wi hebben twee jongens, Axel van 4 en Marc van 2)
Eerst echo was erg duidelijk, hartke klopte stevig, en hij/zij is alleen, geen meerling
Mama is erg moe, probeer haar op alle mogelijke manieren te ontlasten, maar ik denk dat het verlof erg vroeg gaat beginnen als het zo doorgaat....
Ik PM je wel even met de naamquote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Asyniur het volgende:
Moet nog dit nieuwe topic bijlezen maar even een waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah voor Vlindur!
Gewoon over 12 dagen ben je mama![]()
Spannend joh!
en het erge is dat ik de naam ben vergeten... of had je hem nog niet verteld? ik word gek!![]()
Wonderlijk, altijd weer. Hersens, dromen, wakker, of slapen, of iets daatussenin, bewust of onbewust, of onderbewust...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef renzell het volgende:
Ha Groofs!Goed man, dat je 'm binnen hebt weten te houden vannacht!
Een grappig inderdaad, dat je onderbewustzijn ook in je slaap gewoon doorgaat met lijstjes afstrepen.
Ja, elf uur op Schiphol, mijn broertje en vriendin halen haar op als verrassing en scheuren dan door naar mij. Dus mijn onderbewuste dacht zelf om morgen om 13.30 uur de eerste wee in gang te zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:24 schreef renzell het volgende:
Weet je nu al hoe laat ze morgen komt, je moesje? Dan weet je onderbewustzijn wanneer het die vliezen kan laten breken...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:15 schreef sindell het volgende:
Wow Vlindur.... dat is dan echt snel!Leuk zo'n cadeau tussen de Sint en Kerst in
![]()
Ben je al aan het afstrepen op de kalender?![]()
Als je klaar bent en je verveelt je, dan heb ik hier nog wel wat karweitjes voor je liggen hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb van8 eindelijk een beetje normaal geslapen. En heb het plan om dan vandaag die keuken maar eens te gaan doen...
alles eruit; opnieuw indelen; vriezer ontdooien etc etc...
en dan zou ik echt niet meer weten wat er nog meer moet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |