abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75260061
over nagels gesproken

Ik had gedurende de zwangerschap prachtige lange nagels. Ze groeien als kool.
Tot een paar dagen geleden
De een na de ander brokkelt af en ze zien er niet meer uit.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:53:53 #102
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75260095
We zullen zien BJ, ik kan me er gewoon even niet zoveel bij voorstellen geloof ik , maar ik heb echt heel veel zin in zaterdag.

Ik ga me ook terugtrekken nu. Fijne avond allen .
pi_75260104
ons nieuwe bed is net bezorgd. Het staat nu in stukken op de slaapkamer. We kunne het toch niet opzetten omdat we echt alels nog moeten aanschaffen. Nieuwe hoeslakens en nieuw dekbed. Misschien dat we hem na de bevalling opzetten, voor het kraambed ofzo.
pi_75260147
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:52 schreef lily het volgende:
over nagels gesproken

Ik had gedurende de zwangerschap prachtige lange nagels. Ze groeien als kool.
Tot een paar dagen geleden
De een na de ander brokkelt af en ze zien er niet meer uit.
Die van mij zijn ook helemaal stuk. Maar dat komt omdat er acryl overheen heeft gezeten. Ze zijn helemaal broos. En buigen helemaal om. Ik krijg ze niet korter geknipt dan dat ik ze nu heb maar ze blijven inscheuren.
pi_75260159
Fijne avond ladies!
pi_75260160
cool, een nieuw bed!

fijne avond, Groofsken
pi_75260483
Een boxspring van de ikea. We gaan van 140cm naar 180
pi_75260576
Dat verschil merk je wel, ja
pi_75260713
Dat is wel een heerlijk groot verschil zeg
Kijk maar uit dat je elkaar straks niet meer kunt vinden
pi_75260770
We vinden elkaar wel als we elkaar nodig hebben
pi_75260877
Ik wil nu eigenlijk wel zwanger af zijn. Tis niet normaal meer. Ik zit gewoon 'bijna' te huilen om DNA bla bla.
Ze hebben dezelfde vader! Het leven is vurrukuluk.
Ik vind het wel zielig voor die Duitser.
En ik wil helemaal niet huilen om dit soort stomme programma's. Ik ken heel die mensch niet eens.
pi_75261374
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden. Ik ben super geslaagd bij www.fok.nl

Misschien kunnen jullile er ook wat leuks vinden. De service is prima en de levering was bij mij super snel!

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 06-12-2009 14:20:40 ]
pi_75261511
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Renate_baby het volgende:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden. Ik ben super geslaagd bij

Misschien kunnen jullile er ook wat leuks vinden. De service is prima en de levering was bij mij super snel!
Rot toch eens op met je spam en leer lezen met je bord voor je kop
pi_75261535
quote:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden. Ik ben super geslaagd bij www.lelijkspamwijf.nl

stom wijf
pi_75262251
Goedenavond!
Vandaag de hele dag in de sauna gehangen met TARA
En nu zijn we rozig en tevreden.

Pessie: heel veel beterschap en hopen dat de nieuwe medicatie aanslaat!
pi_75262310
quote:
Leuke en stoere babykleding is online moeilijk te vinden.
Welnee!
Alleen als je zoveel zaagsel in je kop hebt dat je niet kan googelen.
pi_75264111
Vlindur wat spannend zeg! Dat je nu gewoon een datum heb waar je naartoe kan leven! En das al heeeeel snel!

Morgen de echo. Om 11.45. Vind het wel spannend allemaal Is toch nog snel gegaan die weken die ik erop moest wachten
pi_75264646
Oeh spannend Sonnetje, heel erg veel plezier en succes morgen!

Ik kruip mn bedje in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 3 december 2009 @ 22:46:52 #119
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_75265228
Omdat Vlindur er over begon ga ik toch maar eens posten in OUD
Op 21 juni zjin wij uitgerekend voor onze derde (wi hebben twee jongens, Axel van 4 en Marc van 2)

Eerst echo was erg duidelijk, hartke klopte stevig, en hij/zij is alleen, geen meerling

Mama is erg moe, probeer haar op alle mogelijke manieren te ontlasten, maar ik denk dat het verlof erg vroeg gaat beginnen als het zo doorgaat....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 3 december 2009 @ 22:50:11 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75265358
Moet nog dit nieuwe topic bijlezen maar even een waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah voor Vlindur!
Gewoon over 12 dagen ben je mama
Spannend joh!
en het erge is dat ik de naam ben vergeten... of had je hem nog niet verteld? ik word gek!
pi_75267666
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef Againzender het volgende:
Omdat Vlindur er over begon ga ik toch maar eens posten in OUD
Op 21 juni zjin wij uitgerekend voor onze derde (wi hebben twee jongens, Axel van 4 en Marc van 2)

Eerst echo was erg duidelijk, hartke klopte stevig, en hij/zij is alleen, geen meerling

Mama is erg moe, probeer haar op alle mogelijke manieren te ontlasten, maar ik denk dat het verlof erg vroeg gaat beginnen als het zo doorgaat....
Hoi!
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef Asyniur het volgende:
Moet nog dit nieuwe topic bijlezen maar even een waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah voor Vlindur!
Gewoon over 12 dagen ben je mama
Spannend joh!
en het erge is dat ik de naam ben vergeten... of had je hem nog niet verteld? ik word gek!
Ik PM je wel even met de naam

Whoot!! Nog 11 nachtjes! Als ik nou ga slapen zijn het nog maar 10 nachtjes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75271345
Nog meer nachtbrakers aanwezig? Kan niet meer slapen!

Wat spannend Vlindur!!! Wat raar om al een datum te weten!!
pi_75271479
Hier nog een nachtbraakster. Al sinds ik zwanger ben slaap ik maar tot half 5-5 uur  :{  Voordeel is wel dat ik vroeg op m'n werk ben en ook weer vroeg weg kan.

Volgende week dinsdag weer echo. Als het goed is ben ik dan 11w2d, dus ben erg benieuwd naar dat kleintje in mn buik.

@Sonnetje85: Heel veel plezier. Ik vond dat hartje (met 8w4d) toch wel heel bijzonder om te zien en dat maakte bij mij het kindje toch wel 'echt'.

@Againzender: Gefeliciteerd!  *O*

@Vlindur: Nu nog maar 10 nachtjes  :)  Fijn hoor zo'n datum.
pi_75271797
@ Knuffelbeestje, balen dat je zo slecht slaapt! Ik hoop voor jou dat het nog wel beter wordt, omdat je nog wel even te gaan hebt!

Nog 1 dagje werken vandaag en dan verlof!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:50:18 #125
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272378
Meld, mèt baby in de buik .

Hij hoeft nog maar één nachtje te blijven zitten en dan is m'n moeder er .
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:52:54 #126
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272418
En ik heb vannacht gedroomd dat de kraamhulp vroeg waar ik de spuugdoekjes had opgeborgen. En die was ik dus helemaal vergeten van zolder te gaan halen en te wassen enzo. En toen werd ik wakker en dacht ik ... Huh? Die ben ik ècht vergeten . Ze zitten nu in de was . Handig, zo'n nuttige droom, net op tijd.
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:56:27 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75272456
Groofsken!

Hier goed geslapen vannacht.
Ik ben wel bijgelezen inmiddels en op de hoogte van Tinus zijn naam bij geboorte
Maar de rest is er een beetje bij in geschoten...
pi_75272738
Wow Vlindur.... dat is dan echt snel! Leuk zo'n cadeau tussen de Sint en Kerst in
Ben je al aan het afstrepen op de kalender?

Morgeh trouwens
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:19:53 #129
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75272819
Ha Groofs! Goed man, dat je 'm binnen hebt weten te houden vannacht!
Een grappig inderdaad, dat je onderbewustzijn ook in je slaap gewoon doorgaat met lijstjes afstrepen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:22:58 #130
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272893
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:19 schreef renzell het volgende:
Ha Groofs! Goed man, dat je 'm binnen hebt weten te houden vannacht!
Een grappig inderdaad, dat je onderbewustzijn ook in je slaap gewoon doorgaat met lijstjes afstrepen.
Wonderlijk, altijd weer. Hersens, dromen, wakker, of slapen, of iets daatussenin, bewust of onbewust, of onderbewust...
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:24:59 #131
105888 renzell
pi_75272934
Weet je nu al hoe laat ze morgen komt, je moesje? Dan weet je onderbewustzijn wanneer het die vliezen kan laten breken...
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:27:15 #132
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75272986
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:24 schreef renzell het volgende:
Weet je nu al hoe laat ze morgen komt, je moesje? Dan weet je onderbewustzijn wanneer het die vliezen kan laten breken...
Ja, elf uur op Schiphol, mijn broertje en vriendin halen haar op als verrassing en scheuren dan door naar mij. Dus mijn onderbewuste dacht zelf om morgen om 13.30 uur de eerste wee in gang te zetten .
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:29:49 #133
105888 renzell
pi_75273029
Zeg maar tegen je onderwuste dat ook mij dat een prima starttijd lijkt! Hoewel een nachtje jetlagverwerking voor je moes ook geen overbodige luxe zal zijn.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:30:49 #134
105888 renzell
pi_75273049
Of houdt je onderbewustzijn geen rekening met je moeders jetlag denk je?
pi_75273052
Goeiemorgen Hier een slechte nachtrust achter de rug (what's new? ) maar dankzij mijn verplichte verlofdag toch nog wat kunnen bijslapen tussen 6 en 9
En hier zit ik dan: in mijn pyjama, onder mijn deken, laptop op de schoot, tv op en beentjes gestrekt op de poef Eens zien wanneer ik vandaag in actie ga schieten
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:33:09 #136
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75273100
Arme moeder van mij . Jawel hoor, mijn bewuste houdt iig overal rekening mee en zet nog steeds in op de 9e of 10e. Maar ja, hoe dat zit met on(der)bewusten ed .

Leonieke, op de nacht na, klinkt dat helemaal zo slecht nog niet, haha. Geniet ervan .

Ik ben zo weg, vk-bezoek en even de stad in. Tot later dames .
pi_75273702
Goedemorgen!

Heerlijk een dagje niks Leonieke, geniet er van

Groofsken, je kan inderdaad nu startklaar staan v je bevalling nu je moeder er is hoor Wat lief dat ze gehaald en gebracht wordt naar jou toe.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75273710
Groof, goed dat je hem nog hebt binnengehouden! Nu lekker wachten op je moeder en dan kan het feest beginnen!

Voor de slechte slapers een want das nooit leuk...
Hier ook niet super geslapen, beetje pijnlijk soms maar wel tot net liggen snoozen, moet nu bijna weg, op naar een vriendinnetje die een zwangerschapsverlof-afleidingsmiddag gepland heeft voor me..

Poppejantje ook nog binnen of is ie al buiten komen spelen?
pi_75273795
Ah, ik had een beetje hoop dat Poppejans bevallen zou zijn....niet dus..

Leonieke, lekker genieten van je vrije dag

Ik slaap ook vreselijk slecht.
Ik vind het op zich niet zo heel erg verder, ik heb verlof dat scheelt een hoop maar alleen is mijn lontje wel een stuk korter en dat is niet handig met een zoon die ADHD heeft (en niet eerlijk naar hem toe).
Dus dat is dan wat minder...
pi_75273801
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:15 schreef sindell het volgende:
Wow Vlindur.... dat is dan echt snel! Leuk zo'n cadeau tussen de Sint en Kerst in
Ben je al aan het afstrepen op de kalender?

Jup, nog 10 nachtjes

Straks ga ik naar de DA om luiers en zeep/shampoo spul voor de kleine te halen. Ook nog een thermometer voor hem. En morgen pyjama's ruilen en nog maar wat klein spul bij kopen..

Zwangerschaps les was weer top. Veel gehoord over puffen en alles wat handig is. De laatste les die ik mee krijg is de mannen les. Waar bij ze tips krijgen om de bevallende vrouw te ondersteunen. Ik ben erg benieuwd!

Heb wel aardig geslapen ook. Was om 20 over 9 al helemaal wakker terwijl ik er eigenlijk niet meer voor 11 uur uitga Zal wel nieuwe energie zijn oid

Groof, ik hoop als morgen je moeder arriveert dat dan de boel lekker op gang komt!

leo, geniet er van meid! Lekker de hele dag met de laptop op schoot is helemaal zo gek nog niet!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75273881
Ik dacht wel heel eventjes voor het eerst dat het begonnen kon zijn vannacht, om 02.00 een half uur achter elkaar harde buiken en kramp, maar ik ben daarna blijkbaar gewoon in slaap gevallen en wakker geworden vanmorgen met niks
Ik hoop heel hard dat het wat voorwerk was en dat er vandaag iets goed op gang komt!
pi_75273886
Oh, maar ik moet nog boodschappen doen en poetsen en strijken en eten maken.
Mijn man heeft zin in carbonara vanavond, maar ik heb zin om ook nog een voorgerechtje ofzo te voorzien. Of een dessert. Alleen nu nog geen inspiratie

En Vlindur wat moet dat zo spannend zijn dat je zo kunt aftellen naar D-day! Ik kan me er eigenlijk nog niet zoveel bij voorstellen
pi_75274008
En nu snap ik het dus nog steeds niet Ben ik nu vandaag 28 weken ver? Of was dat eigenlijk dinsdag al?

Volgens de uitgerekende bevallingsdatum (opgegeven door de gyn op basis van de 12weken echo) was het namelijk dinsdag, maar volgens het aantal weken waarop ze mij geschat hebben met de 12-weken echo is het pas vandaag Het is toch iets met die datum bij mij
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:35:53 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75274761
morning ladies

een dikke voor de nachtbrakers... erg vervelend...

Poppejansje en Groofsken nog geen verse beebs... jammer hoor!

@vlindur; nog maar 10 nachtjes te gaan

@Davinia; jeuj jouw beurt: 36 weken zwanger (nog 6 dagen tot je meldplicht haha)

@Sonnetje; veel plezier met de echo vandaag. Is toch iets enorm bijzonders zo'n echo!

Ik heb van8 eindelijk een beetje normaal geslapen. En heb het plan om dan vandaag die keuken maar eens te gaan doen...
alles eruit; opnieuw indelen; vriezer ontdooien etc etc...
en dan zou ik echt niet meer weten wat er nog meer moet haha

morgenavond gezellig Sinterklaas vieren bij mijn zus. Leuk met mijn neefje en 2 nichtjes...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:46:35 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75275051
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:35 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ik heb van8 eindelijk een beetje normaal geslapen. En heb het plan om dan vandaag die keuken maar eens te gaan doen...
alles eruit; opnieuw indelen; vriezer ontdooien etc etc...
en dan zou ik echt niet meer weten wat er nog meer moet haha
Als je klaar bent en je verveelt je, dan heb ik hier nog wel wat karweitjes voor je liggen hoor!
pi_75275223
Hoi!
Leonieke: gewoon lekker de datum van de gyn aanhouden

Vandaag een heel rustige dag (want we rollen net een half uur geleden uit bed, klokje bijna rond ) maar we moeten vandaag wel héél veel gaan doen, dus we gaan zo in actie
pi_75275361
Poppejans, hoop voor je dat het snel gaat beginnen! Lijkt me erg vervelend dat afwachten.

Ik ben nu een beetje een zenuwachtig. Kreeeg een smsje van mijn zus, dat ze 2 pakjes gaat kopen enzo. En dat ze de baby's wel snel wil zien. Hoop echt dat het er maar 1 is haha.

BJ, lijkt me ook zo leuk om sinterklaas te vieren met kleine kinderen. Wij doen dit jaar nog niet eraan. Volgend jaar pas. Mijn nichtje weet nu wel wie sinterklaas en zwarte piet zijn, maar denk dat ze er volgend jaar meer plezier in heeft enzo. Dus nog 1 jaartje kerst vieren

Leonieke lijkt me ook vaag van die uitgerekende datum, welke houden ze dan precies aan? Die zou ik dan aanhouden
Bij mij wordt t straks ook nog wat kwa datum. Op basis van de laatste dag van de laatste menstruatie is het 30 juni, maar aan de hand van de lengte van mijn cyclus is het volgens mij 4 juli. Maar de verloskundige zei dat ze als de datum niet teveel afwijkt van 30 juni dat ze dan 30 juni aanhouden. hehe scheelt toch weer 4 dagen Ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen.
pi_75275594
Ah het is natuurlijk belachelijk dat ik me soms druk maak om die datum, zeker omdat slechts 5% bevalt op de uitgerekende datum. Maar ik vind het gewoon stom dat er geen duidelijke datum is want daardoor kan ik niet lekker gaan aftellen. Ben ik nu 28 weken of is het nog slechts 81 dagen Onnozel natuurlijk

Sonnetje zo spannend straks die echo.
pi_75275610
Veel plezier Sonnetje085 met je echo straks, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik moet zo bloed laten prikken voor mijn zwangerschap helemaal geen zin in, maar ja we doen het voor het goede doel.
pi_75275674
Wat gaan ze allemaal testen, Borra?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')