abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75642132
Het vorige deel: Het OUD griepvaccinatie discussietopic deel 4.

Laatste reacties:
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:18 schreef snoopy het volgende:
En Lis heeft koorts nu. Niet heel erg gelukkig want ze heeft nog praatjes maar voor de zekerheid een dagje thuis.
Ik belde net de creche en was al de tiende die afbelde.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Met David gaat alles prima en is gewoon naar school. Hij heeft nergens last van gehad.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat dus
Hij is nu heerlijk aan het puzzelen.

sjak, wat fijn dat het beter ging deze keer!
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:58 schreef snoopy het volgende:
ah, bij jullie ook al koorts Davinia. Beterschap.

Lily, gelukkig met David niks aan het handje. Da's fijn
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook koorts, dus geen prik vandaag. Heb de GGD gebeld en kan evt vrijdag nog in een andere plaats terecht.
Mocht het zo zijn dat dat ook niet haalbaar is wordt het Januari en moeten we zelf de site van de ggd in de gaten houden voor meer info. Je krijgt geen bericht.

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 10:15:44 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:16:35 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_75642210
Ze vallen bij bosjes na de tweede prik dus.

Ruben had gisterenavond koorts en moet donderdag voor de prik. Heel erg verkouden en hangerig, dus ik hoop dat het donderdag over is, want anders is het hoe dan ook een no-go wat mij betreft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:20:06 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_75642290
Ik heb net ook gebeld met de GGD, omdat mijn peuter niet fit is en gisteren koorts had. Het advies is toch dat kinderen echt 24 uur koortsvrij moeten zijn geweest. Ik kan dus inderdaad ook ergens anders deze week terecht, of in januari op de inhaalprikdag. Die datum heb ik al gekregen en de locatie ook. Ik moet zeggen dat ik daar nu naar neig, omdat hier de koorts en ziekigheid nooit maar 1 dagje duurt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_75642315
Jep, gister hier ook 2de prik gehaald. Voor ons, niet voor Ko en ik had vannacht dus ook koorts. Dat was al lang geleden zeg.
Beterschap voor alle koortserige kindjes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75642445
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef Troel het volgende:
En deze conclusie is gebaseerd op het feit dat de mensen met koortsige kinderen posten... als iedereen wiens kind géén koorts heeft even een berichtje post raken de Fok! servers overbelast.
pi_75642562
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef mgerben het volgende:

[..]

En deze conclusie is gebaseerd op het feit dat de mensen met koortsige kinderen posten... als iedereen wiens kind géén koorts heeft even een berichtje post raken de Fok! servers overbelast.
mwah, tien kinderen al ziek gemeld op de creche vonden zij ook echt opvallend hoor. En er was ook al voor gewaarschuwd, dus geen verrassing ofzo.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:30:59 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_75642575
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef mgerben het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, aangezien aangegeven werd dat meer dan de helft van de kinderen koorts zou krijgen

En het verhaal van snoopy over hoeveel kinderen er op de creche afwezig waren is zeker ook niet bijzonder?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75642720
Aangezien Maud na de eerste prik ook al koorts had, verwacht ik nu zeker een reactie. Ze krijgt hem vrijdag. En na de eerste prik had ze 24 uur erna de reactie. Dat zou dus zaterdagmiddag zijn. Dan kan ik gelukkig lekker bij d'r zijn en zondag hebben we ook een rustige dag. Dus dan mag ze lekker bankhangen. Als ze niet reageert dan zijn we blij en gaan we wat gezelligs doen. Misschien we naar de film.
pi_75642989
Oh en het masseren van het armpje heeft wel geholpen vermoed ik aangezien ze er dit keer geen pijn aan heeft gehad!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75643233
Ik verwacht bij Amber ook koorts.
We zien het wel..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75643255
Wij gaan trouwens (itt eerdere berichten) níet voor de 2e ronde.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:14:09 #12
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75643835
Mag ik vragen waarom, Jarno?
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:15:39 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75643878
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef Troel het volgende:

Ruben had gisterenavond koorts en moet donderdag voor de prik. Heel erg verkouden en hangerig, dus ik hoop dat het donderdag over is, want anders is het hoe dan ook een no-go wat mij betreft.
omvallen zou ik het niet willen noemen.
het is meer net zoals wanneer hij tandjes krijgt dat hij zijn temp niet meer goed vasthoudt en dus heel snel uitschieters krijgt naar boven, eenietwat kort lontje,maar verder vrolijk.

de ha had al gezegd dat je wel iets opbouwt na de eerste vaccinati, waardoor de kans dat je op de tweede prik reageert groter is.

naja, hij speelt vrolijk en lief,dus zo heel erg vind ik het niet. tis even jammer van mijn plan om de banken te schrobben, die een uur moeten drogen, maar dan doe ik er 1 tijdens zijn slaapje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75643893
Ikzelf zag het nut nog wel, maar YPPY vond het (om diverse redenen) niet echt nodig. En ik kon me er in vinden. Geen hele spannende redenen hoor maar we gaan ervan uit dat ten eerste de griep nu op z'n retour is en ze ten tweede voldoende beschermd is door de eerste prik (die in ons omringende landen ook voldoende is).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:21:46 #15
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75644050
Zo voelt F. zich er ook bij. Maar in overleg met onze HA toch besloten om de tweede te halen. Hij had het er over dat ze bij de eerste wel anti-stoffen aanmaken, maar wrs. te weinig om de griep de baas te kunnen. En vanwege mijn angst voor een tweede longontsteking is F. er mee akkoord gegaan om Maud dan maar toch de tweede te geven.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:33:21 #16
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_75644423
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
Ikzelf zag het nut nog wel, maar YPPY vond het (om diverse redenen) niet echt nodig. En ik kon me er in vinden. Geen hele spannende redenen hoor maar we gaan ervan uit dat ten eerste de griep nu op z'n retour is en ze ten tweede voldoende beschermd is door de eerste prik (die in ons omringende landen ook voldoende is).
Ik neig hier ook naar. Volgens mij is die griep aardig op z'n retour.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_75644667
Ik twijfel over de 2e ronde.. Maar aan de andere kant, ik ben 1 keer gegaan, dan kan ik de 2e keer net zo goed ook doen.. of toch niet.. twijfel..
pi_75645356
Ik twijfel enorm, bij de eerste ronde waren mn man en ik allebei flink ziek dus hebben we de prik niet kunnen halen.. En inmiddels is Timo ook al flink ziek geweest, dus ik vraag me af wat voor een nut het nog heeft als mn man en ik ons nog laten inenten..

Wat doen de anderen die de 1e prik gemist hebben?
pi_75647032
m'n vriend was dan wel niet ziek zoals bij jullie chan, maar was voor z'n werk niet in de buurt om te prikken.
hij gaat nu wel a.s donderdag om de prik.

Maar hier ga ik de 2de prik ook niet halen, niet omdat ik niet wil hoor, maar ben pas begonnen aan een nieuwe baan, wil niet gelijk aankomen zetten op 2de officieële dag, dan kan ik wel maar kom ik wat later ivm prikken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75647215
Onze dochter is gisteren voor de 2e prik geweest. In tegenstelling tot de eerste keer heeft ze er nu wel meer last van. Beetje verhoging en veel willen slapen en huillerig zijn. Apart hoor want de eerste keer had ze helemaal nergens last van.

Ik moet straks voor de 2e ronde. Ben benieuwd of hij bij mij ook zo slecht valt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_75649417
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:55 schreef _Bar_ het volgende:
m'n vriend was dan wel niet ziek zoals bij jullie chan, maar was voor z'n werk niet in de buurt om te prikken.
hij gaat nu wel a.s donderdag om de prik.

Maar hier ga ik de 2de prik ook niet halen, niet omdat ik niet wil hoor, maar ben pas begonnen aan een nieuwe baan, wil niet gelijk aankomen zetten op 2de officieële dag, dan kan ik wel maar kom ik wat later ivm prikken.
Ik zou het om die reden niet laten. Ik neem aan dat jouw werkgevers/collega's over voldoende inlevingsvermogen beschikken om dat te begrijpen.
Deze week is immers de week van de 2de ronde. En dat dat toevallig gelijk valt met jouw nieuwe baan....
Tja..
Kan je niet meteen om 8 uur die prik halen?
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:19:45 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75649655
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zou het om die reden niet laten. Ik neem aan dat jouw werkgevers/collega's over voldoende inlevingsvermogen beschikken om dat te begrijpen.
Deze week is immers de week van de 2de ronde. En dat dat toevallig gelijk valt met jouw nieuwe baan....
Tja..
Kan je niet meteen om 8 uur die prik halen?
Dat wilde ik ook zeggen. Het is niet een prikje omdat je op vakantie gaat, half nederland gaat die prik halen, dat zullen ze vast wel begrijpen toch?

Wij gaan vrijdag weer. Ben benieuwd, vorige keer kwamen we er alle drie vanaf met een wat stijve arm, kijken hoe dat nu is.
pi_75651528
Mijn lief heeft van de tweede helemaal geen last gehad, terwijl hij dus bij de eerste wel een zere arm enzo had. Heb hem er ook niet over gehoord dat hij niet lekker was ofzo.

Ik mag morgen met Mirte. Was er laatst niet ook ergens een nieuwsbericht dat kinderen vaker koorts krijgen bij de tweede...? Nou ja we zien wel.
Fake it till you make it...
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:46:47 #24
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_75657899
Hier gaan we de tweede ronde niet doen. Beide dames zijn nu ziek en aan de AB met koorts en we hebben het erover gehad met de huisarts en hij raadde het af in de staat die ze nu zijn. Wij dachten er ook al aan en dat werd nog even bevestigd. En volgens hem zit het meeste in de eerste enting en is de tweede meer een onderhoudsenting dus de dames hier blijven deels ge-ent.
pi_75663362
Vandaag alle 3 de 2e prik gehaald.Linde vond het allemaal geen probleem totdat we in de Rai de kerstman tegenkwamen. Die was enger dan de prik

Na afloop flink SRL gelei gesmeerd, maar ik heb gewoon weer ontzettende last van mijn arm. En ik heb het sinds vanmiddag zoooooo koud terwijl het echt 21 graden in huis is
pi_75666234
Wij zijn niet geweest omdat Dana al een paar dagen koorts heeft en nu aan een antibiotica kuur zit ivm slijm op dr longetjes. In januari mogen we alsnog
  donderdag 17 december 2009 @ 14:08:06 #27
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75728551
Hoe is het met papa's en mama's die zich hebben laten enten? Hebben jullie veel last van de tweede prik?
pi_75728648
Nee, nergens last van gehad, niet eens van een stijve arm.
pi_75731186
Ja koorts denk ik, voel me in elk geval niet helemaal jofel.
Mirte heeft ook koorts, eind van de ochtend 39,1 nu heeft ze weer wat praatjes, paracetamol
pi_75731516
Ik heb besloten toch maar wel te gaan en de extra bijwerkingen voor lief te nemen.
Wie a zegt moet ook b zeggen dacht ik maar, haha
Hopelijk kan ik morgen die kant op, want er ligt wel heel veel sneeuw!!
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:50:14 #31
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75769868
Meiden zijn vandaag ook geweest.
Ze liggen nu lekker te slapen en voor de rest maar weer even afwachten...
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:55:30 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75770112
Vlak voor we zouden gaan zat de fysio hier te vertellen dat ze zich er echt beroerd door voelde, maar maar 1 dag.

Wij zijn dus vanochtend ook weer gegaan. Sasha vond het deze keer duidelijk niet leuk, al bij het blootmaken van zijn armpje zeg maar, maar het lukte alsnog vrij makkelijk.
Ikzelf vond hem ook venijniger moet ik zeggen.
Sasha ligt te slapen, we zullen het wel zien...
Ik heb srl gesmeerd maar ik voel mijn arm toch zeker nog wel.
pi_75770127
Hier is de prik er gisteren ingegaan. Hij had voor de tijd al iets verhoging, maar dat was waarschijnlijk ook door het spelen daarvoor, en buiten flink ingepakt zijn. Hij heeft daarna een lang middagslaapje gedaan. Verder redelijk weinig last. Af en toe lijkt de verhoging op te komen. Maar het zet niet door naar koorts.
pi_75770216
Ook vandaag niet geweest. Koen was helemaal niet lekker, wel koortsvrij maar mijn gevoel zei gewoon nee.
We gaan in januari wel weer.
Al vraag ik me af of dat nut heeft. Ik kan er nog niet echt iets vinden op de site van de ggd (behalve dat 2 prikken beter zou zijn dan 1 prik, maar geld dat ook voor zo'n lange tussentijd)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 14:58:59 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:05:16 #35
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75770597
Inderdaad, BE..
Zodra sporthal in zicht kwam, werd al al gezegd dat de jas niet uit mocht..
Ze vonden het niet leuk.
pi_75771101
Hier zit ronde twee er ook in. Ik ben blij dat wij alleen voor onszelf hoeven zeg al die kleintjes och och wat een drama in de sporthal bij ons. Ze lieten zich duidelijk geen twee keer foppen.

Ik moet zeggen dat ik (en mn lief zei hij ook) van deze prik een stuk meer gevoeld heb dan van de eerste. Echt erg veel meer. Dus of we hadden deze keer een lompe prikster of het ding zelf was vernijniger, kan ook. Hopelijk blijft de hoofdpijn dit keer bespaard maar ik heb wel alvast wat paracetamol gehaald.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:20:45 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75771199
Oh, ik moet hier nu ook niet lezen natuurlijk, wij moeten nog zometeen.... * weg is *
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:23:52 #38
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75771318
Wij hadden ook zometeen gemoeten, ware het niet dat Maarten gisteravond koorts had (39.3) en vandaag ook nog. Wij gaan dan ook in januari.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_75775337
Wij zijn vanochtend geweest.. eerst een uur de auto sneeuwvrij maken, en toen binnen 3 kwartier heen en weer Ben blij dat we gegaan zijn! Ik weet niet wanneer er bijwerkingen kunnen optreden, maar voor alsnog lijkt er niks aan de hand te zijn. Ze moest niet eens huilen toen die prik haar been inging. Heb haar beentje wel even goed gemasseerd daarna, zodat dat spul zich een beetje verspreiden kon.
pi_75782514
Wij zijn vanmiddag gegaan en het was DRUK.. heb in de rij moeten staan...
Amber heeft de boel bij elkaar gekrijst maar dat was ook al weer snel over. Vanmiddag heeft ze d'r arm gewoon gebruikt maar vanavond was ze ineens toch wel een beetje zielig..
Ze heeft tot op heden geen koorts

Bij het inschrijven werd gevraagd hoe het de vorige keer gegaan was. Ik dus vertellen dat Amber hoge koorts gehad had. Ik moest, voordat Amber "toestemming" kreeg voor de prik, eerst langs de arts. Na het beantwoorden van een paar vragen zei ze dat ze geen problemen zag voor de 2e prik. We moeten Amber echter wel even 3x per dag temperaturen en iig de komende 24 uur een zetpil geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75783430
Wij zijn ook weer voorzien.
Meike wederom superflink, de tanden op elkaar en niet huilen.
Vervolgens pakte ze mij eens stevig bij de hand, want ja, ik moest ook een prik.
Wij zijn geprikt door de kinderarts van ons CB, dus dat was wel oke.

Een half uurtje later waren we weer thuis, en konden regelrecht doorsjeezen naar de wc, Meike moest overgeven.....en dat ging vervolgens de hele middag/avond zo door.
Lijkt me raar als dat van de prik komt, een half uur nadat ie gezet was al reactie lijkt me wel heel snel.
Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.

Mijn arm voelt al behoorlijk zwaar en naar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:11:10 #42
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75783810
Wat een verschillen tussen landen mbt de vaccinatie! Hier in Canada, heeft de dochter van 9 maanden heeft op advies van de huisarts geen vaccinatie gekregen, daar het volgens haar onnodig is, en lastig een baby de juiste hoeveelheid te geven. Ze adviseerde ons ook geen prik te halen, al kon dat toen ook niet, omdat we voor een maand naar het buitenland vertrokken, en er voor vertrek toen geen vaccinaties meer verkrijgbaar waren. (Was een 13-jarige gezonde jongen net overleden aan de griep, en er ontstond dus een totale run op de vaccinaties.)

Uiteindelijk hebben de man en ik allebei de mex griep opgelopen, toen we op vakantie/familiebezoek waren, en op miraculeuze wijze heeft de dochter nooit ergens last van gehad. Of we hebben er niets van gemerkt..... Weer terug thuis vond de huisarts het opnieuw niet nodig om de dochter te vaccineren, en dat hebben we ook niet gedaan. Wel een week met mondkapjes rondgelopen, en continu handen gewassen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:42:23 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75785047
De scores hier: een stijve en pijnlijke arm. Blegh!

Karin, het lijkt me ook snel van de prik, maar wel gek dat het zo lang aanhoudt. Geen koorts? Kan het geen spanning zijn? Mja, dan zou je eigenlijk ook denken dat het alweer over zou zijn nu he? Hoop voor jullie op een slaapnacht....
pi_75785266
Karin beterschap. Zou wel een heel snelle reactie zijn, geen idee of dat van de vaccinatie is... Hopelijk voelt Meike zich gauw beter.

Ik voel me vandaag aanzienlijk beter dan gisteren, wel wat snotterig, maar dat was ik volgens mij voor de prik ook al. Mirte is ook beter te pas, naar mn idee nog wel wat verhoging gehad, maar niet gemeten.
Overigens doet de prikplek nu veel minder zeer dan de vorige keer. Toen had ik echt een blauwe plek en nu niet.
Misschien omdat het rechts is en ik die meer gebruik? Volgens mij hebben ze vorige keer in links geprikt, maar ik weet het niet zeker meer.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:05:56 #45
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75786082
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij zijn ook weer voorzien.
Meike wederom superflink, de tanden op elkaar en niet huilen.
Vervolgens pakte ze mij eens stevig bij de hand, want ja, ik moest ook een prik.
Wij zijn geprikt door de kinderarts van ons CB, dus dat was wel oke.

Een half uurtje later waren we weer thuis, en konden regelrecht doorsjeezen naar de wc, Meike moest overgeven.....en dat ging vervolgens de hele middag/avond zo door.
Lijkt me raar als dat van de prik komt, een half uur nadat ie gezet was al reactie lijkt me wel heel snel.
Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.

Mijn arm voelt al behoorlijk zwaar en naar!
Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.
Beterschap meisjes! (Meike met overgeven, jij met een zware arm.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:08:40 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75786196
Karin, hoe is het nu met Meike? Het lijkt me ook stug dat het van de prik is, maar ik hoop dan wel voor jullie dat haar dat dan bespaard blijft.

Hier vooralsnog allebei een beetje een stijve arm en Sasha had dat vanmidag ook wel een beetje en die wilde pertinent geen SRL, ik mocht echt niks met die arm.
Ik ben echt benieuwd hoe we morgen wakker worden.

Oh ja Huup, F. en ik maakten al een geintje dat de dunne naalden op waren ofzo.
pi_75786332
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hoe is het nu met Meike? Het lijkt me ook stug dat het van de prik is, maar ik hoop dan wel voor jullie dat haar dat dan bespaard blijft.

Hier vooralsnog allebei een beetje een stijve arm en Sasha had dat vanmidag ook wel een beetje en die wilde pertinent geen SRL, ik mocht echt niks met die arm.
Ik ben echt benieuwd hoe we morgen wakker worden.

Oh ja Huup, F. en ik maakten al een geintje dat de dunne naalden op waren ofzo.
SRL heb ik ook opgehaald deze week, eens kijken of dat het beurse gevoel iets kan onderdrukken

Meike ligt nu lekker te slapen, ik ben net bij dr wezen kijken.
Emmer staat naast het bed, just in case.
Ze voelt verder niet warm aan ofzo
Ik las net op de site van RIVM dat braken wel een bijwerking kon zijn.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:18:48 #48
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75786689
Dochter hier heeft bij de eerste prik ook moeten overgeven. Een paar uur erna pas, niet zo snel als Meike, maar wel gepuugd. Heei, kan ik eindelijke die walgende smilie eens gebruiken:
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75786820
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Smikke het volgende:

[..]

Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.
Beterschap meisjes! (Meike met overgeven, jij met een zware arm.)
Thanks. Het was ook wel heel lief zo.
We hadden het vantevoren ook zo afgesproken....
"ik ga wel eerst hoor mama" schatje

Even later zwaar onder de indruk van een kindje uit haar klas die daar de tent afbrak
Thuis zat ze er nog om te gniffelen..."jessie moest huilen hihihi"
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:55:39 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75788551
Ow, en de vorige keer leek de srl beter te helpen dan nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')