quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:18 schreef snoopy het volgende:
En Lis heeft koorts nu. Niet heel erg gelukkig want ze heeft nog praatjes maar voor de zekerheid een dagje thuis.
Ik belde net de creche en was al de tiende die afbelde.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:30 schreef lily het volgende:
Met David gaat alles prima en is gewoon naar school. Hij heeft nergens last van gehad.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat dus
Hij is nu heerlijk aan het puzzelen.
sjak, wat fijn dat het beter ging deze keer!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:58 schreef snoopy het volgende:
ah, bij jullie ook al koorts Davinia. Beterschap.
Lily, gelukkig met David niks aan het handje. Da's fijn
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook koorts, dus geen prik vandaag. Heb de GGD gebeld en kan evt vrijdag nog in een andere plaats terecht.
Mocht het zo zijn dat dat ook niet haalbaar is wordt het Januari en moeten we zelf de site van de ggd in de gaten houden voor meer info. Je krijgt geen bericht.
En deze conclusie is gebaseerd op het feit dat de mensen met koortsige kinderen posten... als iedereen wiens kind géén koorts heeft even een berichtje post raken de Fok! servers overbelast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef Troel het volgende:
Ze vallen bij bosjes na de tweede prik dus.
mwah, tien kinderen al ziek gemeld op de creche vonden zij ook echt opvallend hoor. En er was ook al voor gewaarschuwd, dus geen verrassing ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef mgerben het volgende:
[..]
En deze conclusie is gebaseerd op het feit dat de mensen met koortsige kinderen posten... als iedereen wiens kind géén koorts heeft even een berichtje post raken de Fok! servers overbelast.
Dat denk ik niet, aangezien aangegeven werd dat meer dan de helft van de kinderen koorts zou krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:26 schreef mgerben het volgende:
[..]
En deze conclusie is gebaseerd op het feit dat de mensen met koortsige kinderen posten... als iedereen wiens kind géén koorts heeft even een berichtje post raken de Fok! servers overbelast.
omvallen zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:16 schreef Troel het volgende:
Ze vallen bij bosjes na de tweede prik dus.
Ruben had gisterenavond koorts en moet donderdag voor de prik. Heel erg verkouden en hangerig, dus ik hoop dat het donderdag over is, want anders is het hoe dan ook een no-go wat mij betreft.
Ik neig hier ook naar. Volgens mij is die griep aardig op z'n retour.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
Ikzelf zag het nut nog wel, maar YPPY vond het (om diverse redenen) niet echt nodig. En ik kon me er in vinden. Geen hele spannende redenen hoor maar we gaan ervan uit dat ten eerste de griep nu op z'n retour is en ze ten tweede voldoende beschermd is door de eerste prik (die in ons omringende landen ook voldoende is).
Ik zou het om die reden niet laten. Ik neem aan dat jouw werkgevers/collega's over voldoende inlevingsvermogen beschikken om dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:55 schreef _Bar_ het volgende:
m'n vriend was dan wel niet ziek zoals bij jullie chan, maar was voor z'n werk niet in de buurt om te prikken.
hij gaat nu wel a.s donderdag om de prik.
Maar hier ga ik de 2de prik ook niet halen, niet omdat ik niet wil hoor, maar ben pas begonnen aan een nieuwe baan, wil niet gelijk aankomen zetten op 2de officieële dag, dan kan ik wel maar kom ik wat later ivm prikken.
Dat wilde ik ook zeggen. Het is niet een prikje omdat je op vakantie gaat, half nederland gaat die prik halen, dat zullen ze vast wel begrijpen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou het om die reden niet laten. Ik neem aan dat jouw werkgevers/collega's over voldoende inlevingsvermogen beschikken om dat te begrijpen.
Deze week is immers de week van de 2de ronde. En dat dat toevallig gelijk valt met jouw nieuwe baan....
Tja..
Kan je niet meteen om 8 uur die prik halen?
Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij zijn ook weer voorzien.
Meike wederom superflink, de tanden op elkaar en niet huilen.
Vervolgens pakte ze mij eens stevig bij de hand, want ja, ik moest ook een prik.
Wij zijn geprikt door de kinderarts van ons CB, dus dat was wel oke.
Een half uurtje later waren we weer thuis, en konden regelrecht doorsjeezen naar de wc, Meike moest overgeven.....en dat ging vervolgens de hele middag/avond zo door.
Lijkt me raar als dat van de prik komt, een half uur nadat ie gezet was al reactie lijkt me wel heel snel.
Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.
Mijn arm voelt al behoorlijk zwaar en naar!
SRL heb ik ook opgehaald deze week, eens kijken of dat het beurse gevoel iets kan onderdrukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hoe is het nu met Meike? Het lijkt me ook stug dat het van de prik is, maar ik hoop dan wel voor jullie dat haar dat dan bespaard blijft.
Hier vooralsnog allebei een beetje een stijve arm en Sasha had dat vanmidag ook wel een beetje en die wilde pertinent geen SRL, ik mocht echt niks met die arm.
Ik ben echt benieuwd hoe we morgen wakker worden.
Oh ja Huup, F. en ik maakten al een geintje dat de dunne naalden op waren ofzo.![]()
Thanks. Het was ook wel heel lief zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Smikke het volgende:
[..]
Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.
Beterschap meisjes! (Meike met overgeven, jij met een zware arm.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |