Oeh wat een horrorverhaal zeg! Brrrrrr Kippenvel!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Vivi het volgende:
Slaapmeisje
Wat zielig voor Milo! Hopelijk gaat het snel beter!
Vandaag sprak ik toevallig een mevrouw waarvan het zoontje van haar nicht is overleden na de vaccinatie. Een blakend gezond jongetje van bijna 3, hij leek op Dean, zei ze*ril*.
Anderhalve dag na de vaccinatie heeft hij een bloedprop in zijn slagader gekregen waarna zijn beentjes afstierven en een dag later is hij overleden.
Vreselijk verhaal en het viel me rauw op mijn dak, om dat zo even te horen (kwam op bezoek op mijn vriend zijn werk en na een gesprekje over Dean vertelde ze dat, ze kwam de foto's van de uitvaart brengen om ze te laten ontwikkelen). Ik ga ook geen 2e vaccinatie geven, ik zie de toegevoegde waarde niet, vooral niet omdat de ons omringende landen ook maar gewoon 1 prik geven aan jonge kinderen.
Ik heb mijn post niet aangepast, geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef k_i_m het volgende:
Zit jij anders even lekker je post aan te passen. Met je iedereen, terwijl er één iemand zegt geen tweede prik te willen halen en er twee mensen zich afvragen en/of geen zin meer hebben in de tweede prik. Lekker verstandig!
Ongelofelijk, wat overdrijven jullie toch hier. Goed ziek geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Troel het volgende:
't Arme kind is er een paar dagen goed ziek van geweest!
hoezo is dat overdrijven dan??quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb mijn post niet aangepast, geen idee waar je het over hebt.
[..]
Ongelofelijk, wat overdrijven jullie toch hier. Goed ziek geweest
Zetpilletje erin en klaar. Overdrijven is jullie met de paplepepl kenenlijk ingegoten.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter is er ook flink ziek van geweest. 2 dagen 40 graden koorts en behoorlijk ijlen.
toch raar dat je de overheid e.d. blind gelooft en ervaringen hier afdoet als 'overdrijven'quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zetpilletje erin en klaar. Overdrijven is jullie met de paplepepl kenenlijk ingegoten.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb mijn post niet aangepast, geen idee waar je het over hebt.
[..]
Ongelofelijk, wat overdrijven jullie toch hier. Goed ziek geweest
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:35 schreef willempjewever het volgende:
[..]
elke vrijdag een update rond 11:00 op rivm.nl , maar ik vind het zo wel fijn. Trek me die berichten in de media met 2 jonge kids best aan.
Wij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Nijna het volgende:
Wij gaan wel gewoon voor de tweede prik.
Wij ook, en al heeft Koen er van de eerste geen last gehad en zal hij dat bij een tweede wel doen, het zij zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:38 schreef Nijna het volgende:
Joh is er hier niet iemand gewoon aan het rellen.... ?! *wijst naar ww*
Wij gaan wel gewoon voor de tweede prik.
5 dagen met 39 graden koorts of hoger versta ik onder flink ziek zijn. Het valt mij hier op fok zo vaak op dat mensen het over griep hebben terwijl ze bijv. verkouden zijn en wat verhoging hebben. Zo kom ik verhalen tegen van mensen die beweren de mexicaanse griep gehad te hebben in het FLU topic en dan doodleuk beweren de hele dag op de xbox gespeeld te hebben, maar het was zo erg en zwaar.. komop, als je echt ziek bent ben je niet in staat om een spelletje te spelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Jore het volgende:
Wat is volgens jou dan wel de definitie van 'flink ziek zijn' willempjewever? Ik vind twee (of meer) dagen hoge koorts toch wel behoorlijk hoor, zonder er dramatisch over te doen. Voor mij begint de vraag dan wel te rijzen of het doel de middelen heiligt.
Je kan de hele week de prik halen, dus ook bijv. aanstaande maandag al. Het nadeel kan zijn dat je dan naar een andere plaats moet gaan, maar het is geen enkel probleem voor de GGD. Een aantal GGD's wil graag dat je het even telefonisch doorgeeft als je dit besluit.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan ook voor de 2e prik. Nu maar hopen dst Amber geen koortd krijgt want ze heeft 's avonds kerstdiner.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:01 schreef Moonah het volgende:
Thies heeft na de eerste heel hoge koorts gehad. Ik durfde hem niet alleen te laten. Als ik dan lees dat er bij de tweede prik meer kans op hoge koorts is....
De eerste prik werk niet als je de tweede niet neemt,bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij gaan ook voor de 2e. Dana heeft bij de eerste nergens last van gehad, en anders is die eerste prik ook voor niks geweest.
ditoquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:18 schreef snoopy het volgende:
En Lis heeft koorts nu. Niet heel erg gelukkig want ze heeft nog praatjes maar voor de zekerheid een dagje thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |