abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75666234
Wij zijn niet geweest omdat Dana al een paar dagen koorts heeft en nu aan een antibiotica kuur zit ivm slijm op dr longetjes. In januari mogen we alsnog
  donderdag 17 december 2009 @ 14:08:06 #27
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75728551
Hoe is het met papa's en mama's die zich hebben laten enten? Hebben jullie veel last van de tweede prik?
pi_75728648
Nee, nergens last van gehad, niet eens van een stijve arm.
pi_75731186
Ja koorts denk ik, voel me in elk geval niet helemaal jofel.
Mirte heeft ook koorts, eind van de ochtend 39,1 nu heeft ze weer wat praatjes, paracetamol
Fake it till you make it...
pi_75731516
Ik heb besloten toch maar wel te gaan en de extra bijwerkingen voor lief te nemen.
Wie a zegt moet ook b zeggen dacht ik maar, haha
Hopelijk kan ik morgen die kant op, want er ligt wel heel veel sneeuw!!
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:50:14 #31
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75769868
Meiden zijn vandaag ook geweest.
Ze liggen nu lekker te slapen en voor de rest maar weer even afwachten...
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:55:30 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75770112
Vlak voor we zouden gaan zat de fysio hier te vertellen dat ze zich er echt beroerd door voelde, maar maar 1 dag.

Wij zijn dus vanochtend ook weer gegaan. Sasha vond het deze keer duidelijk niet leuk, al bij het blootmaken van zijn armpje zeg maar, maar het lukte alsnog vrij makkelijk.
Ikzelf vond hem ook venijniger moet ik zeggen.
Sasha ligt te slapen, we zullen het wel zien...
Ik heb srl gesmeerd maar ik voel mijn arm toch zeker nog wel.
pi_75770127
Hier is de prik er gisteren ingegaan. Hij had voor de tijd al iets verhoging, maar dat was waarschijnlijk ook door het spelen daarvoor, en buiten flink ingepakt zijn. Hij heeft daarna een lang middagslaapje gedaan. Verder redelijk weinig last. Af en toe lijkt de verhoging op te komen. Maar het zet niet door naar koorts.
pi_75770216
Ook vandaag niet geweest. Koen was helemaal niet lekker, wel koortsvrij maar mijn gevoel zei gewoon nee.
We gaan in januari wel weer.
Al vraag ik me af of dat nut heeft. Ik kan er nog niet echt iets vinden op de site van de ggd (behalve dat 2 prikken beter zou zijn dan 1 prik, maar geld dat ook voor zo'n lange tussentijd)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 14:58:59 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:05:16 #35
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75770597
Inderdaad, BE..
Zodra sporthal in zicht kwam, werd al al gezegd dat de jas niet uit mocht..
Ze vonden het niet leuk.
pi_75771101
Hier zit ronde twee er ook in. Ik ben blij dat wij alleen voor onszelf hoeven zeg al die kleintjes och och wat een drama in de sporthal bij ons. Ze lieten zich duidelijk geen twee keer foppen.

Ik moet zeggen dat ik (en mn lief zei hij ook) van deze prik een stuk meer gevoeld heb dan van de eerste. Echt erg veel meer. Dus of we hadden deze keer een lompe prikster of het ding zelf was vernijniger, kan ook. Hopelijk blijft de hoofdpijn dit keer bespaard maar ik heb wel alvast wat paracetamol gehaald.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:20:45 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75771199
Oh, ik moet hier nu ook niet lezen natuurlijk, wij moeten nog zometeen.... * weg is *
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:23:52 #38
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75771318
Wij hadden ook zometeen gemoeten, ware het niet dat Maarten gisteravond koorts had (39.3) en vandaag ook nog. Wij gaan dan ook in januari.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_75775337
Wij zijn vanochtend geweest.. eerst een uur de auto sneeuwvrij maken, en toen binnen 3 kwartier heen en weer Ben blij dat we gegaan zijn! Ik weet niet wanneer er bijwerkingen kunnen optreden, maar voor alsnog lijkt er niks aan de hand te zijn. Ze moest niet eens huilen toen die prik haar been inging. Heb haar beentje wel even goed gemasseerd daarna, zodat dat spul zich een beetje verspreiden kon.
pi_75782514
Wij zijn vanmiddag gegaan en het was DRUK.. heb in de rij moeten staan...
Amber heeft de boel bij elkaar gekrijst maar dat was ook al weer snel over. Vanmiddag heeft ze d'r arm gewoon gebruikt maar vanavond was ze ineens toch wel een beetje zielig..
Ze heeft tot op heden geen koorts

Bij het inschrijven werd gevraagd hoe het de vorige keer gegaan was. Ik dus vertellen dat Amber hoge koorts gehad had. Ik moest, voordat Amber "toestemming" kreeg voor de prik, eerst langs de arts. Na het beantwoorden van een paar vragen zei ze dat ze geen problemen zag voor de 2e prik. We moeten Amber echter wel even 3x per dag temperaturen en iig de komende 24 uur een zetpil geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75783430
Wij zijn ook weer voorzien.
Meike wederom superflink, de tanden op elkaar en niet huilen.
Vervolgens pakte ze mij eens stevig bij de hand, want ja, ik moest ook een prik.
Wij zijn geprikt door de kinderarts van ons CB, dus dat was wel oke.

Een half uurtje later waren we weer thuis, en konden regelrecht doorsjeezen naar de wc, Meike moest overgeven.....en dat ging vervolgens de hele middag/avond zo door.
Lijkt me raar als dat van de prik komt, een half uur nadat ie gezet was al reactie lijkt me wel heel snel.
Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.

Mijn arm voelt al behoorlijk zwaar en naar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:11:10 #42
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_75783810
Wat een verschillen tussen landen mbt de vaccinatie! Hier in Canada, heeft de dochter van 9 maanden heeft op advies van de huisarts geen vaccinatie gekregen, daar het volgens haar onnodig is, en lastig een baby de juiste hoeveelheid te geven. Ze adviseerde ons ook geen prik te halen, al kon dat toen ook niet, omdat we voor een maand naar het buitenland vertrokken, en er voor vertrek toen geen vaccinaties meer verkrijgbaar waren. (Was een 13-jarige gezonde jongen net overleden aan de griep, en er ontstond dus een totale run op de vaccinaties.)

Uiteindelijk hebben de man en ik allebei de mex griep opgelopen, toen we op vakantie/familiebezoek waren, en op miraculeuze wijze heeft de dochter nooit ergens last van gehad. Of we hebben er niets van gemerkt..... Weer terug thuis vond de huisarts het opnieuw niet nodig om de dochter te vaccineren, en dat hebben we ook niet gedaan. Wel een week met mondkapjes rondgelopen, en continu handen gewassen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:42:23 #43
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75785047
De scores hier: een stijve en pijnlijke arm. Blegh!

Karin, het lijkt me ook snel van de prik, maar wel gek dat het zo lang aanhoudt. Geen koorts? Kan het geen spanning zijn? Mja, dan zou je eigenlijk ook denken dat het alweer over zou zijn nu he? Hoop voor jullie op een slaapnacht....
pi_75785266
Karin beterschap. Zou wel een heel snelle reactie zijn, geen idee of dat van de vaccinatie is... Hopelijk voelt Meike zich gauw beter.

Ik voel me vandaag aanzienlijk beter dan gisteren, wel wat snotterig, maar dat was ik volgens mij voor de prik ook al. Mirte is ook beter te pas, naar mn idee nog wel wat verhoging gehad, maar niet gemeten.
Overigens doet de prikplek nu veel minder zeer dan de vorige keer. Toen had ik echt een blauwe plek en nu niet.
Misschien omdat het rechts is en ik die meer gebruik? Volgens mij hebben ze vorige keer in links geprikt, maar ik weet het niet zeker meer.
Fake it till you make it...
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:05:56 #45
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75786082
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij zijn ook weer voorzien.
Meike wederom superflink, de tanden op elkaar en niet huilen.
Vervolgens pakte ze mij eens stevig bij de hand, want ja, ik moest ook een prik.
Wij zijn geprikt door de kinderarts van ons CB, dus dat was wel oke.

Een half uurtje later waren we weer thuis, en konden regelrecht doorsjeezen naar de wc, Meike moest overgeven.....en dat ging vervolgens de hele middag/avond zo door.
Lijkt me raar als dat van de prik komt, een half uur nadat ie gezet was al reactie lijkt me wel heel snel.
Nou ja, we zien wel waar het schip strandt.

Mijn arm voelt al behoorlijk zwaar en naar!
Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.
Beterschap meisjes! (Meike met overgeven, jij met een zware arm.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:08:40 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75786196
Karin, hoe is het nu met Meike? Het lijkt me ook stug dat het van de prik is, maar ik hoop dan wel voor jullie dat haar dat dan bespaard blijft.

Hier vooralsnog allebei een beetje een stijve arm en Sasha had dat vanmidag ook wel een beetje en die wilde pertinent geen SRL, ik mocht echt niks met die arm.
Ik ben echt benieuwd hoe we morgen wakker worden.

Oh ja Huup, F. en ik maakten al een geintje dat de dunne naalden op waren ofzo.
pi_75786332
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hoe is het nu met Meike? Het lijkt me ook stug dat het van de prik is, maar ik hoop dan wel voor jullie dat haar dat dan bespaard blijft.

Hier vooralsnog allebei een beetje een stijve arm en Sasha had dat vanmidag ook wel een beetje en die wilde pertinent geen SRL, ik mocht echt niks met die arm.
Ik ben echt benieuwd hoe we morgen wakker worden.

Oh ja Huup, F. en ik maakten al een geintje dat de dunne naalden op waren ofzo.
SRL heb ik ook opgehaald deze week, eens kijken of dat het beurse gevoel iets kan onderdrukken

Meike ligt nu lekker te slapen, ik ben net bij dr wezen kijken.
Emmer staat naast het bed, just in case.
Ze voelt verder niet warm aan ofzo
Ik las net op de site van RIVM dat braken wel een bijwerking kon zijn.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:18:48 #48
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75786689
Dochter hier heeft bij de eerste prik ook moeten overgeven. Een paar uur erna pas, niet zo snel als Meike, maar wel gepuugd. Heei, kan ik eindelijke die walgende smilie eens gebruiken:
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75786820
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:05 schreef Smikke het volgende:

[..]

Ach, wat schattig. Dat voelt tenminste eerlijk naar zo'n klein kindje. Jij een prik, mama ook.
Beterschap meisjes! (Meike met overgeven, jij met een zware arm.)
Thanks. Het was ook wel heel lief zo.
We hadden het vantevoren ook zo afgesproken....
"ik ga wel eerst hoor mama" schatje

Even later zwaar onder de indruk van een kindje uit haar klas die daar de tent afbrak
Thuis zat ze er nog om te gniffelen..."jessie moest huilen hihihi"
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:55:39 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75788551
Ow, en de vorige keer leek de srl beter te helpen dan nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')