Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
TS daarvan heeft wel z'n PM gevonden om mensen die niet zo aardig tegen 'm waren af te blaffen![]()
altijd gezellig op de zondagavond als ik m'n gele envelopje aanklik
Ik zou 'm pm'enquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?
Onderwerp: "wat een sukkel ben jij zeg"quote:
quote:je hebt wel een grote bek hoop dat je kinderen dat niet hebben zou zonden zijn al kunnen ze daar natuurlijk wel geld mee verdienen op de hoek van de straat
sukkel
als je geen abo hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Groofsken het volgende:
Hoe lang kan ik zelf mijn berichten nog wijzigen? Ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst, maar wil dat ook weer weghalen later. Vroeg me af tot wanneer dat nog kan?
Thanks.
Oké, dankjewelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je geen abo hebt
Maximale edittijd berichten
(forum only) 48 uur
Nee geen haast maar dacht dat ik het zelf kon wijzigen. Zit een tijdslimiet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Gedaan. Heb je er haast mee ofzo?
quote:
whut>?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Groofsken het volgende:
Lieve mensen allemaal, ik ben hier weg. Ik ben hier niet gewenst en dat maakt me zo verdrietig dat ik me er niet overheen kan zetten om dan wel te blijven voor het contact met de anderen. Heel jammer, maar het is me dit verdriet niet waard nu.
Ik mis ook iets! Niet weggaan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Groofsken het volgende:
Lieve mensen allemaal, ik ben hier weg. Ik ben hier niet gewenst en dat maakt me zo verdrietig dat ik me er niet overheen kan zetten om dan wel te blijven voor het contact met de anderen. Heel jammer, maar het is me dit verdriet niet waard nu.
ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik heb niet de indruk dat de meeste mensen hier je kwijt willen hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:23 schreef Groofsken het volgende:
Ik kan niet echt op een hele goede manier uitleg bieden. Ik kan er alleen maar van huilen. Het spijt me echt. Misschien maak ik een (no worries voor degene die het betreft) een heel respectvol uitlegverhaaltje voor degenen die het toch graag willen begrijpen. Ik kan er nu alleen nog maar van huilen. Ik denk er even over na.
Dank voor jullie lieve reacties in ieder geval.
Meen je dit serieus? Vind het eigenlijk niet zo netjes om dat hier zo te melden als je dat echt vind. Iedereen heeft evenveel recht om hier te zijn hoor...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou Groof, misschien voelt het voor jouzelf niet zo, maar ik vind je echt heel fijn binnen de groep OUDers passen. Er zijn mensen veel minder gewenst dan jij en die zijn niet weg te krijgen (denk Joshua)
Je moet blijven hoor Groofje
ik zwem hele avonden in haar kuiltjequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ticootje het volgende:
He Pvoesss, waar zit je toch de hele tijd?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zwem hele avonden in haar kuiltje
Nee we kunnen beter blijven praten over 'maar ik noem verder geen namen'. Ik vind het juist zelfs een vooruitgang dat men nou eens eerlijk zegt wat men van iemand vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Vind het eigenlijk niet zo netjes om dat hier zo te melden als je dat echt vind. Iedereen heeft evenveel recht om hier te zijn hoor...
Ik pas mijn post even aan omdat woordkeus toch wel een groot verschil kan maken. Nu gaat iedereen er van uit dat iemand mij iets aandoet. Dat is niet het geval. Ik heb een (hele complexe) vriendschap met iemand hier (gehad) en kwam ook daarom hier meeposten, omdat ik dacht dat dat leuk zou zijn. De vriendschap bestaat in real life ondertussen niet meer echt en ik voel en merk en hoor ook letterlijk (inderdaad via pm) dat ze het lastig vindt om hier samen te posten. Daarmee zegt ze niks verkeerds alleen maar eerlijk hoe het voor haar is. Maar voor mij is dat heel verdrietig en confronterend. En het lukt me steeds maar niet om me over die wetenschap heen te zetten. Ik vraag me af hoe dingen bedoeld zijn, of juist niet bedoeld, hoe het zou zijn als we samen naar meets zouden gaan, enz enz... Nu was er weer zo'n moment dat het ter psrake kwam, en dan is mijn verdriet daarover gewoon echt te groot. En ik weet eerlijk waar niet hoe daarmee om te gaan, als ik wel hier zou blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef Groofsken het volgende:
Lieve mensen allemaal, ik ben hier weg. Ik ben voel me hier niet gewenst en dat maakt me zo verdrietig dat ik me er niet overheen kan zetten om dan wel te blijven voor het contact met de anderen. Heel jammer, maar het is me dit verdriet niet waard nu.
Je kan elkaar toch gewoon negeren en laten? Heus niet iederen hier zijn dikke vriendinnen. Er zijn vast mensen die mij niet mogen, of me maar raar vinden en niet reageren op mij. Prima toch? Je kan moeilijk met de hele wereld vrienden zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:08 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik pas mijn post even aan omdat woordkeus toch wel een groot verschil kan maken. Nu gaat iedereen er van uit dat iemand mij iets aandoet. Dat is niet het geval. Ik heb een (hele complexe) vriendschap met iemand hier (gehad) en kwam ook daarom hier meeposten, omdat ik dacht dat dat leuk zou zijn. De vriendschap bestaat in real life ondertussen niet meer echt en ik voel en merk en hoor ook letterlijk (inderdaad via pm) dat ze het lastig vindt om hier samen te posten. Daarmee zegt ze niks verkeerds alleen maar eerlijk hoe het voor haar is. Maar voor mij is dat heel verdrietig en confronterend. En het lukt me steeds maar niet om me over die wetenschap heen te zetten. Ik vraag me af hoe dingen bedoeld zijn, of juist niet bedoeld, hoe het zou zijn als we samen naar meets zouden gaan, enz enz... Nu was er weer zo'n moment dat het ter psrake kwam, en dan is mijn verdriet daarover gewoon echt te groot. En ik weet eerlijk waar niet hoe daarmee om te gaan, als ik wel hier zou blijven.
En Moonah, je hebt gelijk, ik moet het laten bezinken. Jullie reacties doen me wel goed.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zwem hele avonden in haar kuiltje
Maar het is wel jammer als je daardoor niet meer meepost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Groofsken het volgende:
Ja, maar als je een groot verleden hebt samen is dat echt wel heel moeilijk tico. Ik kan dat niet.
ach meisje toch. dat zijn van die moeilijke dingen die altijd zeer blijven doen. maar pak jezelf niet iets leuks van jezelf af omdat je het associeerd met njiet leuke dingen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Groofsken het volgende:
Ja, maar als je een groot verleden hebt samen is dat echt wel heel moeilijk tico. Ik kan dat niet.
Grmbl.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef easy-going het volgende:
Nou, dan heb ik ook een mededeling, hoe vervelend vele van jullie het misschien zullen vinden:
IK BLIJF!!!!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef easy-going het volgende:
Nou, dan heb ik ook een mededeling, hoe vervelend vele van jullie het misschien zullen vinden:
IK BLIJF!!!!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Grmbl.![]()
*Gooit er nog een PM-etje tegenaan.
Hm, eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien...quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Ben het echter ook wel met ET eens, het is van die ander wel iemand een enorm rotgevoel bezorgen door aan te geven dat ze het eigenlijk wat te veel vind allemaal...
dat ja, waar twee "vechten" zijn twee schuld enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien...
Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.
Ik vind het dan ook een beetje lullig dat die zo 'veroordeeld' wordt nu.
Dit zijn verdorie toch ook geen zaken om in de openbaarheid te gooien.
Klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
Het zou toch gewon mogelijk moeten zijn naast elkaar te posten zou je denken idd.
Zo denk ik er dus ook over, Groof hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef Ynske het volgende:
T is een moeilijke situatie, voor beiden. toch zou ik t niet leuk vinden als Groof neit meer komt. Misschien iets af spreken over bepaalde topics? dat heeft iig bij mij geholpen een tijd terug.
Touché!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Hé, het is een discussieforumquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Toch niet om discussies te voeren over dit soort dingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, het is een discussieforum![]()
En het is OUD![]()
En oeverloos analyseren is leuk, er is vanavond nix op tv
Ben het met je eens hoor, staat er wellicht wat krom door mij gesteld, maar bedoel het niet verkeerd. Ik oordeelde alleen op basis van het gevoel dat blijkbaar bij Groofsken was ontstaan. Was in ieder geval niet mijn bedoeling om te kort door de bocht te gaan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je zei OUD zeerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Spuuglokje het volgende:
ik hoop dat jullie zonder al te veel oud zeer op te rakelen toch hier saampjes kunnen 'zijn',
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef easy-going het volgende:
Het is een soort echtscheiding he, maar in plaats van de vraag wie de CD's krijgt is nu de vraag wie Fok! krijgt
Nou, hebben jullie het anders al afgesproken en vast gelegd in een testament?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |