TS daarvan heeft wel z'n PM gevonden om mensen die niet zo aardig tegen 'm waren af te blaffenquote:
Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?quote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
TS daarvan heeft wel z'n PM gevonden om mensen die niet zo aardig tegen 'm waren af te blaffen![]()
altijd gezellig op de zondagavond als ik m'n gele envelopje aanklik
Ik zou 'm pm'enquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah en ik zei nog dat ik het een schatje vond en dan krijg ik daarvoor niet eens een bedankje?
Onderwerp: "wat een sukkel ben jij zeg"quote:
quote:je hebt wel een grote bek hoop dat je kinderen dat niet hebben zou zonden zijn al kunnen ze daar natuurlijk wel geld mee verdienen op de hoek van de straat
sukkel
als je geen abo hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Groofsken het volgende:
Hoe lang kan ik zelf mijn berichten nog wijzigen? Ik heb mijn bevallingsverhaal geplaatst, maar wil dat ook weer weghalen later. Vroeg me af tot wanneer dat nog kan?
Thanks.
Oké, dankjewelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je geen abo hebt
Maximale edittijd berichten
(forum only) 48 uur
Nee geen haast maar dacht dat ik het zelf kon wijzigen. Zit een tijdslimiet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Gedaan. Heb je er haast mee ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |