He die kende ik nog niet, bedankt!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef Stiemie het volgende:
Retrospullies: http://www.kleinedruif.nl/vintage/;jsessionid=346E5173C0230FA4AC94C4BBF3DA76DD?Vintage=Speelgoed&_lang=nl
Oh my! Die brandweerkazerne had ik toen ik nog een mini was! Mijn ouders hebben hem nog steeds en dat ding is echt onverwoestbaar. Je kunt erop staan, hem van de trap gooien etc.. hij gaat NIET stuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, bedankt!
Word helemaal hebberig van die oude Fisherprice ''little mart'' en brandweerkazerne
Ik sta open voor suggesties.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef trui het volgende:
DJRandall (zijn vrouw), ik neem aan dat je het over de webwinkel in je signature hebt? ziet er leuk uit! maar ik vroeg me af waarom je die vilt-werkjes 'schilderijen' noemt. die hebben toch niks met schilderen te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Wat een leuk spul, zeker als je een kindje hebt dat Teun of Gijs heet is zoiets leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
www.pietertjeappelpit.nl voor de mensen met nostalgie naar de aap, noot, mies tijd.
quote:Ah, thanks! Die kenden we nog niet!Op zondag 24 oktober 2010 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
www.dpam.com heeft ook heel mooie kleding..
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ah, thanks! Die kenden we nog niet!
quote:oh ik moest er gewoon om lachenOp zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef m@x het volgende:
Mag je hier alleen tips posten als je alle topics van voor naar achter bestudeerd hebt? Er zal wel vaker een dubbele link voorbij komen. Beetje flauw om daar dan op zo'n manier op te reageren.
quote:Heet dat niet 'ongi' in deze kringen?
quote:Precies, het was niets persoonlijks tegen hem, het ging erom dat er hier grooote DPAM-fans zitten. Vandaar dat ik het een grappige post vond.Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Van mij was ook een garpje met heul veul zelfspot vooral. Ik zeg het er voor de zekerheid maar even bij
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Sorbootje het volgende:
ppprrrrft... soms vind ik vrouwen zo vermoeiend....
hier doet hij het weerquote:Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef trui het volgende:
boehoe, bestaat www.bellenhaus-online.de niet meer??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |