Er staat toch dat ze je niet tijdens je zwangerschapsverlof mogen ontslaan en ook niet in de zes weken daarna? Lijkt me nou niet zo heel ingewikkeldquote:Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar desondanks staat daar dus nog niets over die 6 weken doorbetalen bij een vast contract
Wat bijzonder zeg, dat is inderdaad wel heel erg lief!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben van wederzijdse ouders kadootjes gekregen, maar het mooiste vind ik nog dat ik elke paar weken van mijn mams een gedichtje krijg....zo lief!
Ik had echt zoiets 3 streepjes????? jongen????? maar na meerdere keren kijken zag ik ook een hamburgerquote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Leuk Co_oL
Maar goed even dezelfde reactie als jou : Ze moet dus drie streepjes zien voor een meisje en voor een jongen?
Ik zie inderdaad wel een hamburger, maar zijn er moeders die hier eea kunnen verduidelijken.
Ik wil het zelf aan de ene kant wel weten, maar het leukste is natuurlijk dat ik het kan zien op de echo
Wat mooi!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kan wel een gedichtje hier neerzetten wat ik van mijn mama kreeg:
Deze bijv. bij het eerste schopje:
Het is of alles zingt in mij
Het is of alles lacht
Ik heb je gevoeld, daarnet
heel even, maar heel zacht
Je bent in mijn aan t' vlinderen
Danst als een donzen veertje
Ik hou mijn adem in en wacht...
Toe, doe het nog een keertje?
veel plezier morgen en vergeet niet te genieten en alle momenten goed op te slaan.... laat je niet leven maar (be)leef zelf de dag!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:49 schreef ymme het volgende:
Ik ben best een beetje zenuwachtig
Morgenvroeg is het dan zover. Dan krijg ik een andere achternaam
Haha ik zie de naam van het plaatje nu ineensquote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets 3 streepjes????? jongen????? maar na meerdere keren kijken zag ik ook een hamburger![]()
Dit was de eerste check daar was het niet zo duidelijk te zien, en bij de 2de check zegt ze voor 99% zeker een meisje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |