abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:48:50 #276
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76490788
Groofsken, kan mezelf voorstellen dat het erg lastig voor je is. Het feit dat je er eigenlijk heel respectvol over post geeft al aan dat het geen haat/nijd is maar gewoon heel erg moeilijk. Ben het echter ook wel met ET eens, het is van die ander wel iemand een enorm rotgevoel bezorgen door aan te geven dat ze het eigenlijk wat te veel vind allemaal... Ik zou elkaar gewoon een tijdje uit de weg gaan hier en goed nadenken of je wel echt weg wilt blijven hier. Mij lijkt namelijk van niet, daarvoor ben je veel te ingeburgerd hier... Sterkte

Ow en even over Joshua, ik ken d'r niet en zo te lezen is dat ook niet de moeite. Ik vond het alleen een behoorlijk boute uitspraak om aan te geven dat die niet welkom is hier. Dat je zelf iemand niet tof vind is 1, maar om dan maar voor iedereen uit te maken of iemand (of je nu wel of geen namen noemt) wel/niet welkom is vind ik gewoon iets te kort door de bocht. Maar wellicht post ik nog niet lang genoeg mee in OUD om alle oud zeer te kennen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:58:00 #277
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76491208
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Ben het echter ook wel met ET eens, het is van die ander wel iemand een enorm rotgevoel bezorgen door aan te geven dat ze het eigenlijk wat te veel vind allemaal...
Hm, eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien...
Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.
Ik vind het dan ook een beetje lullig dat die zo 'veroordeeld' wordt nu.

Dit zijn verdorie toch ook geen zaken om in de openbaarheid te gooien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:01:52 #278
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76491370
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:

[..]

Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.

dat ja, waar twee "vechten" zijn twee schuld enzo.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_76491452
quote:

Klopt, heb je helemaal gelijk in.

Maar juist omdat Groof vanmorgen nog zo gezellig aan het posten was in de SC en haar bericht hier in Feedback als een slag bij heldere hemel kwam, vraagt men zich af wat er dan aan de hand is.....denk ik...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76491487
Het hoeft niet eens 'vechten' te zijn toch? Ik vind het soms ook moeilijk/confronterend om bepaalde mensen te zien posten. Nu heb ik met hen verder niet heel veel contact, dus dat weten ze niet. Als het om iemand ging met wie ik goed bevriend was geweest, zou ik het daar ms wel over hebben. Gewoon dat het lastig kan zijn. Ik ben het dus met Moonah eens. Groofsken heeft het netjes gepost, ik geloof dat ze gezellig blijft, dus verder lijkt het me dat wij er niks me te maken hebben. Pm's welkom.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76491534
O, en verder niet rellen ajb, we gaan eten en daarna moet ik nog opruimen, was afhalen, stofzuigen, was ophangen, peuter in bed mikken en puinruimen. Vanaf half 9 ongeveer kan het weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:08:10 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76491620
quote:

[..]

Je bent me net voor.
Ik kwam ook al.
Heb getwijfeld, het is vast niet aan mij, maar ik heb wel vaker mijn nekje uitgestoken en ik kan er niet tegen dat er nu maar 1 kant van het verhaal staat.

Het verhaal van Groofsken is heel netjes, maar wat er in mijn ogen nog wel aan mist is dat de andere partij nooit zomaar even plompverloren een PM heeft gestuurd met 'Oi, ik heb er moeite mee dat jij hier ook bent.'
Het was, bij mijn weten, een reactie op een vraag in de trant van 'Is er iets?' En dat is het dus niet meer dan gewoon een heel eerlijk antwoord. Uiteraard nog steeds niet fijn om te lezen, maar het werpt mss een iets ander licht op het verhaal dat hier nu staat.

Ik vind idd de veroordeling van de andere partij, die niet moeilijk te raden is overigens, niet helemaal fair, vandaar dat ik dus toch mijn 2 centen ook maar even geef.

En ja, ik spreek wellicht voor mijn beurt, maar ik kan me voorstellen dat de ander zich af vraagt hoe ze hier nou in vredesnaam op moet reageren zonder er idd meteen een online dispuut van te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 06-01-2010 18:14:36 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 januari 2010 @ 18:16:26 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76491957
T is een moeilijke situatie, voor beiden. toch zou ik t niet leuk vinden als Groof neit meer komt. Misschien iets af spreken over bepaalde topics? dat heeft iig bij mij geholpen een tijd terug.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:19:02 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76492081
Het zou toch gewon mogelijk moeten zijn naast elkaar te posten zou je denken idd.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:21:04 #285
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76492145
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
Het zou toch gewon mogelijk moeten zijn naast elkaar te posten zou je denken idd.
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76492230
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef Ynske het volgende:
T is een moeilijke situatie, voor beiden. toch zou ik t niet leuk vinden als Groof neit meer komt. Misschien iets af spreken over bepaalde topics? dat heeft iig bij mij geholpen een tijd terug.
Zo denk ik er dus ook over, Groof hoort er gewoon bij

En die ander ook, tis toch iets waar ze zelf samen uit moeten proberen te komen....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:27:30 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76492403
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Touché!
*verdwijnt...
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:30:19 #288
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76492516
Neeeeee, BE, jij moet wel blijven, hoor!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76493185
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:

[..]

Hé, het is een discussieforum
En het is OUD
En oeverloos analyseren is leuk, er is vanavond nix op tv
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:59:52 #290
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76493859
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hé, het is een discussieforum
En het is OUD
En oeverloos analyseren is leuk, er is vanavond nix op tv
Toch niet om discussies te voeren over dit soort dingen
'
Ja shit, het is OUD

Echt wel: Criminal Minds
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:19:30 #291
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_76494858
Maar Farmville doet het al een halve dag niet bij mij! Dus ik heb alle tijd om weer eens mee te loeren hier.

Groofsken en die ander: dikke knuffel en ik hoop dat jullie zonder al te veel oud zeer op te rakelen toch hier saampjes kunnen 'zijn', jullie horen hier allebei thuis!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:28:45 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76495300
quote:

[..]

Ben het met je eens hoor, staat er wellicht wat krom door mij gesteld, maar bedoel het niet verkeerd. Ik oordeelde alleen op basis van het gevoel dat blijkbaar bij Groofsken was ontstaan. Was in ieder geval niet mijn bedoeling om te kort door de bocht te gaan...

Het lijkt mij ook voor beide partijen moeilijk. Weet niet wie die andere partij is en wil het eigenlijk ook niet weten. Het is wat anderen hier al zeggen, heb er helemaal niets mee te maken en we maken het zo met z'n allen waarschijnlijk groter dan het zou moeten zijn...

Ik wens beide dames in ieder geval veel wijsheid én postplezier toe
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76495734
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Spuuglokje het volgende:
ik hoop dat jullie zonder al te veel oud zeer op te rakelen toch hier saampjes kunnen 'zijn',
Je zei OUD zeer
pi_76495790
Het is een soort echtscheiding he, maar in plaats van de vraag wie de CD's krijgt is nu de vraag wie Fok! krijgt
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:48:26 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496196
Gelukkig zijn er genoeg kliekjes om te delen
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:53:02 #296
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76496431
Ik wil bij jouw kliek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:56:41 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496622
Dat mag, ik heb nog wel een plekkie over onder mijn brug
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:02:40 #298
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76496903
Tof. Dan maak ik wel een bordje voor op de deur; verboden voor joshua's .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:06:14 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76497103
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef easy-going het volgende:
Het is een soort echtscheiding he, maar in plaats van de vraag wie de CD's krijgt is nu de vraag wie Fok! krijgt
Wat een vergelijking!
pi_76497358
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat een vergelijking!
Nou, hebben jullie het anders al afgesproken en vast gelegd in een testament?
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')