Hm, eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien...quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Ben het echter ook wel met ET eens, het is van die ander wel iemand een enorm rotgevoel bezorgen door aan te geven dat ze het eigenlijk wat te veel vind allemaal...
dat ja, waar twee "vechten" zijn twee schuld enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk wilde ik me er niet meer mee bemoeien...
Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.
Ik vind het dan ook een beetje lullig dat die zo 'veroordeeld' wordt nu.
Dit zijn verdorie toch ook geen zaken om in de openbaarheid te gooien.
Klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar hier is alleen de beleving van Groofsken gepost. Hoe 'die ander' er in staat weten we helemaal niet.
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
Het zou toch gewon mogelijk moeten zijn naast elkaar te posten zou je denken idd.
Zo denk ik er dus ook over, Groof hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef Ynske het volgende:
T is een moeilijke situatie, voor beiden. toch zou ik t niet leuk vinden als Groof neit meer komt. Misschien iets af spreken over bepaalde topics? dat heeft iig bij mij geholpen een tijd terug.
Touché!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Hé, het is een discussieforumquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En het moet toch ook kunnen om hier niet oeverloos de situatie te gaan zitten analyseren terwijl we er feitelijk niks mee te maken hebben?
Toch niet om discussies te voeren over dit soort dingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, het is een discussieforum![]()
En het is OUD![]()
En oeverloos analyseren is leuk, er is vanavond nix op tv
Ben het met je eens hoor, staat er wellicht wat krom door mij gesteld, maar bedoel het niet verkeerd. Ik oordeelde alleen op basis van het gevoel dat blijkbaar bij Groofsken was ontstaan. Was in ieder geval niet mijn bedoeling om te kort door de bocht te gaan...quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je zei OUD zeerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Spuuglokje het volgende:
ik hoop dat jullie zonder al te veel oud zeer op te rakelen toch hier saampjes kunnen 'zijn',
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef easy-going het volgende:
Het is een soort echtscheiding he, maar in plaats van de vraag wie de CD's krijgt is nu de vraag wie Fok! krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |