Ik zit nu in de 3e, dus zo rond 2012/2013 ben ik klaar met school en rep leren duurt niet zo langquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
geen idee,.. ik ben hier nog niet zo lang vandaag
[..]
alles
omdat de vorige keer toen ik een naamtopic voor je aanmaakte, was het een flauwe, dus daarom een goedmakertjequote:
en wat wil je worden dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu in de 3e, dus zo rond 2012/2013 ben ik klaar met school en rep leren duurt niet zo lang
Edit: ik had in de 4e kunnen zitten![]()
het is je vergevenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat de vorige keer toen ik een naamtopic voor je aanmaakte, was het een flauwe, dus daarom een goedmakertje
ik hoef niet per see zo oud te worden hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens om te beginnen 100
weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens om te beginnen 100
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er aan aanslag is geweestZit osama bin laden daar
![]()
[..]
Wouter, ik heb je pva bekeken hoor!quote:
ja dat hoorde ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]is dat het!
Neuh, heb gewoon zelf weken lang alles richting studeerkamer geschoven
ach lijkt wel wel leuk, een oud verstrooide mannetje en dan de hele tijd van weet je nog van vroeguhquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoef niet per see zo oud te worden hoor*denkt aan omi die op 100jarige leeftijd overleed* Dat is echt geen pretje hoor, als je naaste omgeving langzamerhand uitsterft
Doe dan maar 80 jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach lijkt wel wel leuk, een oud verstrooide mannetje en dan de hele tijd van weet je nog van vroeguh
quote:
ik zou niet weten wat ik d'r nog meer in zou moeten zettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wouter, ik heb je pva bekeken hoor!Wat is ie kort
als kasplantje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet, lekker een beetje aow gaan trekken
jij durft in deze tijdquote:
in m'n wattes?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hoopte ik al opKomt deze in je fobo
En ben je die nu een keertje aan het opruimen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]is dat het!
Neuh, heb gewoon zelf weken lang alles richting studeerkamer geschoven
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die Osama toch, wat een klikspaan!
![]()
Heb ik je verteldquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik d'r nog meer in zou moeten zetten
waarom verwachte rod nou deze reactiequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
Econometrist is volgens mij iets anders dan econoom lieverdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
maar, in je fobo, fotoboekquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
tja of je ligt ergens weg te kwijlen in een verpleeghuis waar niemand bij je op bezoek wil en incontinent bent van allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach lijkt wel wel leuk, een oud verstrooide mannetje en dan de hele tijd van weet je nog van vroeguh
Dan hoeft het van mij ook nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja of je ligt ergens weg te kwijlen in een verpleeghuis waar niemand bij je op bezoek wil en incontinent bent van alles
geen flauw idee hoe ik die link er in zetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
heb ik een keer een lieve naamtopic verpest jij tquote:
Ach, vrouwen horen ook geen naamtopics te krijgen, die horen te koken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
heb ik een keer een lieve naamtopic verpest jij t
Ja, Osama is opgeruimdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ben je die nu een keertje aan het opruimen?
onder m'n bureauquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar heb je hem dan nu weer verstopt?![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach, vrouwen horen ook geen naamtopics te krijgen, die horen te koken.
* rulerofdeath wordt nieuwsgierigquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB NU LEKKER WEEKEND TOT MAANDAG!!!![]()
![]()
Ten eerste dat doe je goed en ten tweede hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
waar ik normaal op woensdag schoonmaak heb ik deze week verplaatst naar dinsdagmiddag omdat die vrouw morgen jarig is![]()
Ik heb btw op topic report geklikt
die foto van appelsjapquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
waar ik normaal op woensdag schoonmaak heb ik deze week verplaatst naar dinsdagmiddag omdat die vrouw morgen jarig is![]()
Had ik ook al gedaanquote:Ik heb btw op topic report geklikt
Ik had het wel gezienquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Aangezien je niet terugleest, in de oude SC had ik nog de meest lelijke hond voor je gepost
[..]
Had ik ook al gedaan
Ja he!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het wel gezienDat kreng is echt fucked up lelijk.
Hoe is het verders met u mevrouw?
Was misplaatstquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef appelsjap het volgende:
waarom doen jullie zo moeilijk om een plaatje. Was toch een grappige![]()
Zeikerds
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef appelsjap het volgende:
waarom doen jullie zo moeilijk om een plaatje. Was toch een grappige![]()
Zeikerds
Avond!quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:16 schreef Pingwingei het volgende:
Dag hoorDalijk naar de verjaardag van`m'n oma
Ik word spontaan helemaal warm van binnenquote:
Daar in ben ik ook goed inquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goddomme zeg wat maken mn buren een takkeherrie de hele dag door.
Die mensen hebben ook nog niet door waarom elke deur een deurklink heeft. Alle deuren worden met grof geweld dichtgeduwd.
En hun kind rent, gilt, springt en schreeuwt de hele tijd
je kleedje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:36 schreef Belly76 het volgende:
Ben ik weer, ik heb mijn kleedje af moeten staan dus dan maar even op forum
Ja, mijn poedies lagen boven op mijn kleedje, toen kon ik er dus onder om lekker een beetje te doezelen en tv te kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 flessen van 0.75 liter van ze gehad. Voor nopquote:
Dan moet je welquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen van 0.75 liter van ze gehad. Voor nop
waarom krijg jij 2 flessen amstel voor nop?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen van 0.75 liter van ze gehad. Voor nop
Dat moet ik wel wat?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:01 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ja, mijn poedies lagen boven op mijn kleedje, toen kon ik er dus onder om lekker een beetje te doezelen en tv te kijken.doezelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Omdat ik lief benquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom krijg jij 2 flessen amstel voor nop?
Mjah, voor een keer is het niet ergquote:
wat danquote:
Waarom stop je dat in de meterkast?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef justmattie het volgende:
HOOOOOOOOOI en strooi in de meterkast
Waarom is hier bijna een uur niets gepost
waarom draag jij een masker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom stop je dat in de meterkast?
Kerelquote:
Vraag PeZu maar voor de linkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom stop je dat in de meterkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |