en liefdequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel!
het ging over de kunst van het oraal bevredigen van de man
en het is een kunst, aan sommige mannen te horenquote:
Oh jaquote:
als het om vrouwen gaat hou ik meer van lang haar en iets minder gespierdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Brede schouders is een meer relatief begrip dan een kort koppiemaar ik geloof dat het wel meevalt met die schouders van mij
heb niet aan zwemmen of korfbal gedaan ofzo
Hij zit nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
of heeft een complex wegens tekort aan orale seks en heeft zijn blauwe kracht misbruikt om zijn frustratie te uiten
Sluiten. En terecht, het ging nergens over. Het is dat hij er net wat eerder was dan ikquote:
die zijn niks gewendquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en het is een kunst, aan sommige mannen te horen
POWER TO THE BLUEquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
of heeft een complex wegens tekort aan orale seks en heeft zijn blauwe kracht misbruikt om zijn frustratie te uiten
Ik doe wel aan zwemmenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Brede schouders is een meer relatief begrip dan een kort koppiemaar ik geloof dat het wel meevalt met die schouders van mij
heb niet aan zwemmen of korfbal gedaan ofzo
Dat lukt toch niet op een forum, dat mot in de praktijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel!
het ging over de kunst van het oraal bevredigen van de man
het ging iig niet meer over de TTquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Sluiten. En terecht, het ging nergens over. Het is dat hij er net wat eerder was dan ik.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
POWER TO THE BLUE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lukt toch niet op een forum, dat mot in de praktijk.
Ik heb ook gezwommenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe wel aan zwemmen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
De loodgieter? vast welquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
Haha wie wil mij ff lekker buizen?? fap fap
Pas op, dadelijk krijg je wok nog achter je aan als je brede schouders hebtquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom komen de mensen dus bij ons
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want GF kan echt meesterlijk pijpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want GF kan zich echt meesterlijk laten pijpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
Haha wie wil mij ff lekker buizen?? fap fap
whehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat moet je wel op elkaar af stemmen.
anders liggen er weer tanden op de grond.
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is een taak van het personeel
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
oeh swaffelen met een buisquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naamquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaar
oewa, ga doorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alsof je geil word van het woord fellatio
is dat niet iets met postzegels?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naam, alsof je geil word van het woord fellatio
met vergaderen ?quote:
we zijn dus gelukkig niet veranderdquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jullie zijn gewoon net zo ranzig en vunzig als voor mijn tijdelijke afwezigheid
nee je bedoelt een mensenvriend, filantroopquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet iets met postzegels?
dacht je dat dat zou veranderen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
niet in Maastrichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipen.
Kinkyquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jij test zeker de adds weerquote:
quote:
"rietveld licht, hanglampen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij test zeker de adds weer
mensen die denken dat KSC koffie slow chat betekent
ahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee je bedoelt een mensenvriend, filantroop
quote:
ik ook en over koffiequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet iets met postzegels?
Nou moet ik ineens aan een mop denken:quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee je bedoelt een mensenvriend, filantroop
Ja, had wel een vergadering vanmiddag maar gelukkig vergader ik bijna niet meer...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met vergaderen ?
middag duckie
Ik ookquote:
Veel te lange post...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Nou moet ik ineens aan een mop denken:
Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.
Rechter: "Dat is een zwaar misdrijf, als U verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog."
De man: "Ze was stom, ik moest ze gewoon doodslaan."
De Rechter: "Dat is niet echt een verzachtende verklaring van U, als U echt niet levenslang achter tralies wilt zult U met iets beters moeten komen." Waarop de man verklaart:
"We woonden in een flat. Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90cm en die van 19 was maar 85 cm. Op een dag zei ik tegen mijn vrouw " dat is toch zielig hé, die kinderen van die mensen."
"Ja", zegt mijn vrouw "dat zijn Pyreneeën."
Ik zeg: "Je bedoelt pygmeeën."
"Nee" zegt ze "pygmeeën dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt." Ik zeg: "Dat is pigment."
"Nee" zegt ze "pigment dat is waar de oude Romeinen op schreven."
Ik zeg: "Dat is perkament."
"Nee" zegt ze "perkament is als een dichter iets begint en niet afmaakt."
Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje. Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk "ze is rijp voor het gesticht..."
"Schat kijk eens", ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien. "Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15."
Ik neem het boek en zeg: "Maar schat, dat is Frans daar staat: 'La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.' Dat betekent: De Marquise van Pompadour was de maîtresse von Ludwig de 15de."
"Nee" zegt mijn vrouw, "dat moet je letterlijk vertalen. 'La marquise het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse - de lerares, Louis XV - de pooier.' Ik moet dat toch weten ik heb extra voor mijn franse les een legionair in dienst gehad."
Ik zeg: "je bedoeld een lector."
"Nee" zegt ze "Lector is een griekse held."
Ik zeg: "dat was Hector en dat was een trojaan."
"Nee" zegt ze "Hector is een vlaktemaat."
Ik zeg: "Dat is een hektare."
"Nee" zegt ze "hektare is een godendrank."
Ik zeg: "Dat is nektar."
"Nee" zegt ze "dat is een rivier in zuid-Duitsland."
Ik zeg: "Dat is de Neckar"
Mijn vrouw: "Ken jij dat lied niet "Gauw graas ik aan de Naktar, gauw raas ik aan de rijn", dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen".
Ik zeg: "In duet."
"Nee, zegt ze "duet is als twee mannen met een sabel vechten."
Ik zeg: "dat is een duel."
"Nee" zegt ze "duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt."
"Edelachtbare ... toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen."
Ze zwijgen.......
Dan de rechter: "Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen"
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens aan een mop denken:
Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.
Rechter: "Dat is een zwaar misdrijf, als U verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog."
De man: "Ze was stom, ik moest ze gewoon doodslaan."
De Rechter: "Dat is niet echt een verzachtende verklaring van U, als U echt niet levenslang achter tralies wilt zult U met iets beters moeten komen." Waarop de man verklaart:
"We woonden in een flat. Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90cm en die van 19 was maar 85 cm. Op een dag zei ik tegen mijn vrouw " dat is toch zielig hé, die kinderen van die mensen."
"Ja", zegt mijn vrouw "dat zijn Pyreneeën."
Ik zeg: "Je bedoelt pygmeeën."
"Nee" zegt ze "pygmeeën dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt." Ik zeg: "Dat is pigment."
"Nee" zegt ze "pigment dat is waar de oude Romeinen op schreven."
Ik zeg: "Dat is perkament."
"Nee" zegt ze "perkament is als een dichter iets begint en niet afmaakt."
Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje. Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk "ze is rijp voor het gesticht..."
"Schat kijk eens", ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien. "Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15."
Ik neem het boek en zeg: "Maar schat, dat is Frans daar staat: 'La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.' Dat betekent: De Marquise van Pompadour was de maîtresse von Ludwig de 15de."
"Nee" zegt mijn vrouw, "dat moet je letterlijk vertalen. 'La marquise het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse - de lerares, Louis XV - de pooier.' Ik moet dat toch weten ik heb extra voor mijn franse les een legionair in dienst gehad."
Ik zeg: "je bedoeld een lector."
"Nee" zegt ze "Lector is een griekse held."
Ik zeg: "dat was Hector en dat was een trojaan."
"Nee" zegt ze "Hector is een vlaktemaat."
Ik zeg: "Dat is een hektare."
"Nee" zegt ze "hektare is een godendrank."
Ik zeg: "Dat is nektar."
"Nee" zegt ze "dat is een rivier in zuid-Duitsland."
Ik zeg: "Dat is de Neckar"
Mijn vrouw: "Ken jij dat lied niet "Gauw graas ik aan de Naktar, gauw raas ik aan de rijn", dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen".
Ik zeg: "In duet."
"Nee, zegt ze "duet is als twee mannen met een sabel vechten."
Ik zeg: "dat is een duel."
"Nee" zegt ze "duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt."
"Edelachtbare ... toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen."
Ze zwijgen.......
Dan de rechter: "Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen"
NOTE !!!!!!quote:
Daarom deed ik het ookquote:
denk het ookquote:
mij nietquote:
Das niet lief Wokquote:
ik vind de nissan note niet mooiquote:
quote:
precies!quote:
correctquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel de samen vatting van Ll's post
quote:
Luilakkenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel de samen vatting van Ll's post
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat wordt nog leuk als een vriend van mij (uit Venlo) tegn zijn vriendin (uit Bunde) zegt: "ik ga vanavond lekker buizen met mn kameraden"quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaandood coïtussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als een vriend van mij (uit Venlo) tegn zijn vriendin (uit Bunde) zegt: "ik ga vanavond lekker buizen met mn kameraden"
Ligt eraan wat ie echt gaat doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als een vriend van mij (uit Venlo) tegn zijn vriendin (uit Bunde) zegt: "ik ga vanavond lekker buizen met mn kameraden"
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
De spoiler was een garpje!quote:
hey schoonheid!quote:
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanWat een agressie hier zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe es lief tegen elkaar dan...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
maar ik doe altijd lief tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid!
[..]
Wat een agressie hier zeg
Doe es lief tegen elkaar dan...
dat krijg je als je soms stout bentquote:
Ik ook tegen jouquote:
nee he alweerquote:
Wiefkequote:
Oh ik ga kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wiefke
ik kreeg een opmerking in mn fobo, dat ik je wijf noem
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid!
[..]
Wat een agressie hier zeg
Doe es lief tegen elkaar dan...
fhaquote:
alleen snapt hij het niet zo goed geloof ikquote:
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je als je soms stout bent
nou, ik doe zelfs lief tegen jou in spoilersquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook tegen jou![]()
behalve in spoilers
Lol @ jouw reactie ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen snapt hij het niet zo goed geloof ik
Lekker druk op de zaak, dus weinig tijd om hier te buurten...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik doe altijd lief tegen jou
[..]hoe is het, Panama-eendje?
ik bood nog wel gratis GF aan als vervangingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |