quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaandood coïtussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als een vriend van mij (uit Venlo) tegn zijn vriendin (uit Bunde) zegt: "ik ga vanavond lekker buizen met mn kameraden"
Ligt eraan wat ie echt gaat doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als een vriend van mij (uit Venlo) tegn zijn vriendin (uit Bunde) zegt: "ik ga vanavond lekker buizen met mn kameraden"
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
De spoiler was een garpje!quote:
hey schoonheid!quote:
[..]
Dat is waar, jou mogen we niet doodslaanWat een agressie hier zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe es lief tegen elkaar dan...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
maar ik doe altijd lief tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid!
[..]
Wat een agressie hier zeg
Doe es lief tegen elkaar dan...
dat krijg je als je soms stout bentquote:
Ik ook tegen jouquote:
nee he alweerquote:
Wiefkequote:
Oh ik ga kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wiefke
ik kreeg een opmerking in mn fobo, dat ik je wijf noem
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey schoonheid!
[..]
Wat een agressie hier zeg
Doe es lief tegen elkaar dan...
fhaquote:
alleen snapt hij het niet zo goed geloof ikquote:
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je als je soms stout bent
nou, ik doe zelfs lief tegen jou in spoilersquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook tegen jou![]()
behalve in spoilers
Lol @ jouw reactie ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen snapt hij het niet zo goed geloof ik
Lekker druk op de zaak, dus weinig tijd om hier te buurten...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik doe altijd lief tegen jou
[..]hoe is het, Panama-eendje?
ik bood nog wel gratis GF aan als vervangingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |