quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want GF kan zich echt meesterlijk laten pijpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
Haha wie wil mij ff lekker buizen?? fap fap
whehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat moet je wel op elkaar af stemmen.
anders liggen er weer tanden op de grond.
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is een taak van het personeel
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
oeh swaffelen met een buisquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naamquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaar
oewa, ga doorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alsof je geil word van het woord fellatio
is dat niet iets met postzegels?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naam, alsof je geil word van het woord fellatio
met vergaderen ?quote:
we zijn dus gelukkig niet veranderdquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jullie zijn gewoon net zo ranzig en vunzig als voor mijn tijdelijke afwezigheid
nee je bedoelt een mensenvriend, filantroopquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet iets met postzegels?
dacht je dat dat zou veranderen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
niet in Maastrichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipen.
Kinkyquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jij test zeker de adds weerquote:
quote:
"rietveld licht, hanglampen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij test zeker de adds weer
mensen die denken dat KSC koffie slow chat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |