en liefdequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel!
het ging over de kunst van het oraal bevredigen van de man
en het is een kunst, aan sommige mannen te horenquote:
Oh jaquote:
als het om vrouwen gaat hou ik meer van lang haar en iets minder gespierdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Brede schouders is een meer relatief begrip dan een kort koppiemaar ik geloof dat het wel meevalt met die schouders van mij
heb niet aan zwemmen of korfbal gedaan ofzo
Hij zit nog in de ontkenningsfasequote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
of heeft een complex wegens tekort aan orale seks en heeft zijn blauwe kracht misbruikt om zijn frustratie te uiten
Sluiten. En terecht, het ging nergens over. Het is dat hij er net wat eerder was dan ikquote:
die zijn niks gewendquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en het is een kunst, aan sommige mannen te horen
POWER TO THE BLUEquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
of heeft een complex wegens tekort aan orale seks en heeft zijn blauwe kracht misbruikt om zijn frustratie te uiten
Ik doe wel aan zwemmenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Brede schouders is een meer relatief begrip dan een kort koppiemaar ik geloof dat het wel meevalt met die schouders van mij
heb niet aan zwemmen of korfbal gedaan ofzo
Dat lukt toch niet op een forum, dat mot in de praktijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel!
het ging over de kunst van het oraal bevredigen van de man
het ging iig niet meer over de TTquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Sluiten. En terecht, het ging nergens over. Het is dat hij er net wat eerder was dan ik.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
POWER TO THE BLUE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lukt toch niet op een forum, dat mot in de praktijk.
Ik heb ook gezwommenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe wel aan zwemmen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
De loodgieter? vast welquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
Haha wie wil mij ff lekker buizen?? fap fap
Pas op, dadelijk krijg je wok nog achter je aan als je brede schouders hebtquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daarom komen de mensen dus bij ons
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want GF kan echt meesterlijk pijpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want GF kan zich echt meesterlijk laten pijpen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef john-frusciante het volgende:
Haha wie wil mij ff lekker buizen?? fap fap
whehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat moet je wel op elkaar af stemmen.
anders liggen er weer tanden op de grond.
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is een taak van het personeel
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
oeh swaffelen met een buisquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
buizen en fappen?
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nicole is gedegradeerd van eigenaresse naar personeel?
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naamquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
hahhaa! mijn lief kan veel tegen me zeggen trouwens maar als hij zou vragen of ik hem wilde buizen...
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is maastrichts voor pijpen, dus dan was ie wrs maastrichtenaar
oewa, ga doorquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alsof je geil word van het woord fellatio
is dat niet iets met postzegels?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zie er geen verschil tussen, tis gewoon een andere naam, alsof je geil word van het woord fellatio
met vergaderen ?quote:
we zijn dus gelukkig niet veranderdquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jullie zijn gewoon net zo ranzig en vunzig als voor mijn tijdelijke afwezigheid
nee je bedoelt een mensenvriend, filantroopquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet iets met postzegels?
dacht je dat dat zou veranderen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
niet in Maastrichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij vraagt om te buizen, dan wil hij zuipen.
Kinkyquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef Klonk het volgende:
jij test zeker de adds weerquote:
quote:
"rietveld licht, hanglampen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij test zeker de adds weer
mensen die denken dat KSC koffie slow chat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |