quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk, heel debat gehouden op school, inhoudelijk prima op wat lachen na. Helemaal goed, en zelfs feiten. Blablaa. Dan komen zij en zeggen ze, we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen. Nou, wij weer argumenten waarom dat de overheid wel geld kost. Dan gaan ze over fiets en zo beginnen. En de hele tijd was het een beetje heen en weer geshit. En toen zei het meisje tegenover me; maar het kost veel minder benzine als we allemaal met het treinen gaan! Lerares: De tijd is oooo... Ik: Nee! Treinen kosten ook benzine hoor! om. De tijd is om en ik heb een knaller als afsluiter gemaakt! Ha! HAHAHAHA!
Maar.... rijden treinen wel op benzine?
Steekhoudend argument.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan het niet checken, maar het zal je leeftijd wel zijn. Geeft niks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Tamashii het volgende:
JA! OKEY! Maar we hadden al hele goede argumenten gehaald. Dus we hebben kei hard gewonnen, maar dat is gewoon nog een mooie slotboem erachteraan. (A) En daarnaast. Het kost de overheid dus zelf geld, en ons ook, want wij moeten strippenkaarten betalen.
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Basp1 het volgende:
Ja en op elk stationtje staat ook een tankstation, dat is de reden dat ze er stoppen, niet om mensen in en uit te laten stappen.
Nee troel, treinen rijden op rails.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Voor de verlichting he. De lampen in de trein gaan natuurlijk niet op benzine.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar wat zijn die kabels dan? Ik dacht stroomvoorziening ofzo.
Dan voeren we toch een treintax in. Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
dat is juist een slecht idee die autoloze zondagen, allemaal misgelopen accijnzen op benzine, om nog maar te zwijgen over de flitsbonnen
Inderdaad! Dat zeiden we ook! Het was zeker slecht in tijden van financiele crisis, want we zitten nu in een conjunctuur en dat betekent dat we moeten besteden! En dat kan de overheid mooi doen wanneer er nieuwe wegen aangelegd worden! En en en ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
dat is juist een slecht idee die autoloze zondagen, allemaal misgelopen accijnzen op benzine, om nog maar te zwijgen over de flitsbonnen
het is juist een domme zet van de staat als ze dat zouden doen, dan kelderen hun inkomsten
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar wat zijn die kabels dan? Ik dacht stroomvoorziening ofzo.
En voor het milieu maakt het 0,0 uit - mensen maken hun ritje gewoon een dag eerder of later.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
het is juist een domme zet van de staat als ze dat zouden doen, dan kelderen hun inkomsten
Is dat serieus zo? Verdomme. Ik had dit topic gisteravond moeten maken dan had ik echt nog betere argumenten gemaakt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
En voor het milieu maakt het 0,0 uit - mensen maken hun ritje gewoon een dag eerder of later.
Dat is toch uit de 2e wereldoorlog? Nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Treinen rijden op kolen, mafketel.
Ook veel diesels op de minder gangbare trajecten/buiten de randstad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]Een aantal (met name goederentreinen) rijden op Diesel.
In de VS rijden er wel meer op brandstof
Goh.. Je zit altijd in een conjunctuur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
want we zitten nu in een conjunctuur
Jij kunt in de toekomst kijken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Goh.. Je zit altijd in een conjunctuur.
We zitten in een laagconjunctuur dus.
Alleen stoomtreinen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat weet ik, alleen mochten we dat niet. Ze deden heel kinderachtig en liepen elke keer weg en gingen niet bij ons zitten. Stelletje debielen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef griekjeee het volgende:
Mocht je nog eens een discussie hebben op school, het is handig om van te voren ook de voors van de andere partij te bekijken (wat zij kunnen aanvoeren als voordelen) dan kun je je daar alvast proberen tegen in te dekken.
Verhip je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is toch uit de 2e wereldoorlog? Nu toch niet meer?
Maak er een paint van en post het in het FFUUUU topic.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zat laatst in de trein en toen was de benzine op, stonden we daar in de middel of nowhere. Ging ik maar met de conducteur mee om naar de dichtsbijzijnde treintankstation te gaan of wat 50 liter jerrycans te vullen, moesten we dat hele tyfus stuk ook nog terug lopen. Ik had echt eventjes een FUUUUUU momentje
mijn paintskills zijn slechter dan die van een 4 jarig mongooltjequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maak er een paint van en post het in het FFUUUU topic.
Dat houdt de rest van KLB ook niet tegen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mijn paintskills zijn slechter dan die van een 4 jarig mongooltje
Ik zal eens eventjes kijken danquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat houdt de rest van KLB ook niet tegen.
Serieus? Dat is echt twee de helft zo goedkoop als benzinequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Tegenwoordig rijden veel treinen, vooral in Duitsland op fristi, dat schijnt een ideale brandstof te zijn voor treinen.
Ja, zij zijn de debielen ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik, alleen mochten we dat niet. Ze deden heel kinderachtig en liepen elke keer weg en gingen niet bij ons zitten. Stelletje debielen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn mongolide bijdrage
Oja in het 1e ballonetje zegt de conducteur dat de benzine op is en vraagt of ik meega![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dit was mijn eigen ervaring hequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel voor je geweldige bijdrage aan mijn topic. (A)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Geeft niks, volgend jaar mag je het allemaal nog eens doen.
Ik koop altijd atoomstroom treinkaartjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Nobu het volgende:
Kindertjes, die stroom wordt grotendeels opgewekt in kolengestookte centrales. Treinen rijden dus wel degelijk op kolen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.
Open je eigen klachttopicquote:
Die kabels zijn de benzinetoevoer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Al die kabels boven de rails zijn er niet om je was op te hangen hoor
Wanneer vergaat de wereld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef 9611Niels het volgende:
Nou TS, als je nog meer vragen hebt, we zijn er voor je!
Dat topic komt gvd uit mei, ik ben toch geen encyclopediequote:
God. Wil je nou zo graag ruzie?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Airlocker het volgende:
Ja, maar het kost wel minder benzine. Achterlijke muts.
+1 creatief denkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee troel, treinen rijden op rails..
Je bent FOK!ker of niet hé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat topic komt gvd uit mei, ik ben toch geen encyclopedie
Ja, dan niet he. Zeg maar.quote:
helaas treinen rijden op kolen.... of liever: de energiecentrale waar de trein zn stroom van krijgt draait op kolen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk, heel debat gehouden op school, inhoudelijk prima op wat lachen na. Helemaal goed, en zelfs feiten. Blablaa. Dan komen zij en zeggen ze, we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen. Nou, wij weer argumenten waarom dat de overheid wel geld kost. Dan gaan ze over fiets en zo beginnen. En de hele tijd was het een beetje heen en weer geshit. En toen zei het meisje tegenover me; maar het kost veel minder benzine als we allemaal met het treinen gaan! Lerares: De tijd is oooo... Ik: Nee! Treinen kosten ook benzine hoor! om. De tijd is om en ik heb een knaller als afsluiter gemaakt! Ha! HAHAHAHA!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef pagadder het volgende:
TS wordt binnen drie jaar weken het sletje van een loverboy.
Gooooodsamme zeg, is de HAVO doen tegenwoordig ook al studeren?quote:
Begripsinflatiequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Gooooodsamme zeg, is de HAVO doen tegenwoordig ook al studeren?
Ja maar, ja maar waarom moest die ene FOK!er dan zo gaan lopen om benzine te gaan halen omdat het op was?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Die kabels zijn de benzinetoevoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Nietes! Op rails!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar waarom moest die ene FOK!er dan zo gaan lopen om benzine te gaan halen omdat het op was?Benzine was op, en de conducteur vroeg of ik hem wou helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
MOET JE DAN OOK ECHT ALLES VERPESTEN!?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
TS is echt enorm slecht, NS voert z'n treinen al jaren met stroom, gewonnen uit kolen, afval, kernenergie of weet ik veel wat.
Alleen vaak met vracht en op wat lijnen buiten de Randstad rijden treinen op diesel in Nederland.
Wut?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen.
Ja dat vond ik ook een goede, het kost de overheid alleen maar geld, OV is namelijk vaak (deels) gesubsidieerd en kost dus geld, terwijl auto's en de brandstof voor de auto de overheid juist veel geld oplevert.quote:
Maar de benzine gaat door die kabels volgens die andere FOK!er.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Benzine was op, en de conducteur vroeg of ik hem wou helpen
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef zovty het volgende:
Voor de verlichting he. De lampen in de trein gaan natuurlijk niet op benzine.
Komt 'ie ook eens uit z'n hokje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Dan moet de conducteur 's avond's de hele trein door om met lucifers die lampen aan te steken.
Dat dus.quote:
Tuurlijkquote:
Eerder 3500 liter.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
Zat ik laatst in de trein, had die oetlul diesel getankt![]()
3 uur wachten op de ANSB, die ging de tank wel even leegzuigen. 500 liter later was 'ie eindelijk klaar, en toen nog langer wacht op de benzine. En toensjes gingen we eindelijk weer op weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ja, zo ging het altijd ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
TuurlijkDan was je op een gegeven moment helemaal de grond in geluld en kwam jij met je koningsargument; 't Is gewoon zo, waarna iedereen opstond en jankend van de triestheid de zaal verliet?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Geeft niks, volgend jaar mag je het allemaal nog eens doen.
Hoe dan?????quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik had een 7,5 voor het debat.
En het ging over autoloze zondagen, niet over treinen oid, dat dat er bij komt kijken, prima. Maar het was niet het hoofdonderwerp.
http://nl.wikipedia.org/w(...)lsnellopende_motorenquote:Aandrijving Stoommachine, elektromotor en/of dieselmotor
Naast een domme opmerking (die ze waarschijnlijk niet door had, want ze zei dat dat n goede was) heb ik natuurlijk ook tientallen goede opmerkingen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan?????
Als je denkt dat treinen op benzine gaan dan moet je al bij voorbaat een 1 krijgen
Het bewijs dat je wiki niet moet vertrouwen: er zijn in het verleden wel degelijk treinen geweest die op benzine reden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Aestivate het volgende:
Loopt dit nog steeds.Voor alle retards en grappenmakers:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trein
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)lsnellopende_motoren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieseltrein
ik dacht op railsquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naast een domme opmerking (die ze waarschijnlijk niet door had, want ze zei dat dat n goede was) heb ik natuurlijk ook tientallen goede opmerkingen gemaakt.
Omdat je ziek bent geloof ik jequote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naast een domme opmerking (die ze waarschijnlijk niet door had, want ze zei dat dat n goede was) heb ik natuurlijk ook tientallen goede opmerkingen gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |