Ja dat vond ik ook een goede, het kost de overheid alleen maar geld, OV is namelijk vaak (deels) gesubsidieerd en kost dus geld, terwijl auto's en de brandstof voor de auto de overheid juist veel geld oplevert.quote:
Maar de benzine gaat door die kabels volgens die andere FOK!er.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Benzine was op, en de conducteur vroeg of ik hem wou helpen
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef zovty het volgende:
Voor de verlichting he. De lampen in de trein gaan natuurlijk niet op benzine.
Komt 'ie ook eens uit z'n hokje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.
Dan moet de conducteur 's avond's de hele trein door om met lucifers die lampen aan te steken.
Dat dus.quote:
Tuurlijkquote:
Eerder 3500 liter.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
Zat ik laatst in de trein, had die oetlul diesel getankt![]()
3 uur wachten op de ANSB, die ging de tank wel even leegzuigen. 500 liter later was 'ie eindelijk klaar, en toen nog langer wacht op de benzine. En toensjes gingen we eindelijk weer op weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ja, zo ging het altijd ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
TuurlijkDan was je op een gegeven moment helemaal de grond in geluld en kwam jij met je koningsargument; 't Is gewoon zo, waarna iedereen opstond en jankend van de triestheid de zaal verliet?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Geeft niks, volgend jaar mag je het allemaal nog eens doen.
Hoe dan?????quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:15 schreef Tamashii het volgende:
Ik had een 7,5 voor het debat.
En het ging over autoloze zondagen, niet over treinen oid, dat dat er bij komt kijken, prima. Maar het was niet het hoofdonderwerp.
http://nl.wikipedia.org/w(...)lsnellopende_motorenquote:Aandrijving Stoommachine, elektromotor en/of dieselmotor
Naast een domme opmerking (die ze waarschijnlijk niet door had, want ze zei dat dat n goede was) heb ik natuurlijk ook tientallen goede opmerkingen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe dan?????
Als je denkt dat treinen op benzine gaan dan moet je al bij voorbaat een 1 krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |