quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn mongolide bijdrage
Oja in het 1e ballonetje zegt de conducteur dat de benzine op is en vraagt of ik meega![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dit was mijn eigen ervaring hequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Dankjewel voor je geweldige bijdrage aan mijn topic. (A)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Geeft niks, volgend jaar mag je het allemaal nog eens doen.
Ik koop altijd atoomstroom treinkaartjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Nobu het volgende:
Kindertjes, die stroom wordt grotendeels opgewekt in kolengestookte centrales. Treinen rijden dus wel degelijk op kolen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.
Open je eigen klachttopicquote:
Die kabels zijn de benzinetoevoer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Al die kabels boven de rails zijn er niet om je was op te hangen hoor
Wanneer vergaat de wereld?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef 9611Niels het volgende:
Nou TS, als je nog meer vragen hebt, we zijn er voor je!
Dat topic komt gvd uit mei, ik ben toch geen encyclopediequote:
God. Wil je nou zo graag ruzie?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Airlocker het volgende:
Ja, maar het kost wel minder benzine. Achterlijke muts.
+1 creatief denkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee troel, treinen rijden op rails..
Je bent FOK!ker of niet hé.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat topic komt gvd uit mei, ik ben toch geen encyclopedie
Ja, dan niet he. Zeg maar.quote:
helaas treinen rijden op kolen.... of liever: de energiecentrale waar de trein zn stroom van krijgt draait op kolen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk, heel debat gehouden op school, inhoudelijk prima op wat lachen na. Helemaal goed, en zelfs feiten. Blablaa. Dan komen zij en zeggen ze, we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen. Nou, wij weer argumenten waarom dat de overheid wel geld kost. Dan gaan ze over fiets en zo beginnen. En de hele tijd was het een beetje heen en weer geshit. En toen zei het meisje tegenover me; maar het kost veel minder benzine als we allemaal met het treinen gaan! Lerares: De tijd is oooo... Ik: Nee! Treinen kosten ook benzine hoor! om. De tijd is om en ik heb een knaller als afsluiter gemaakt! Ha! HAHAHAHA!
Maar.... rijden treinen wel op benzine?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.
Fixed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:50 schreef pagadder het volgende:
TS wordt binnen drie jaar weken het sletje van een loverboy.
Gooooodsamme zeg, is de HAVO doen tegenwoordig ook al studeren?quote:
Begripsinflatiequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Gooooodsamme zeg, is de HAVO doen tegenwoordig ook al studeren?
Ja maar, ja maar waarom moest die ene FOK!er dan zo gaan lopen om benzine te gaan halen omdat het op was?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Die kabels zijn de benzinetoevoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Nietes! Op rails!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Billy_Talent het volgende:
Treinen rijden op kolen, mafketel.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar waarom moest die ene FOK!er dan zo gaan lopen om benzine te gaan halen omdat het op was?Benzine was op, en de conducteur vroeg of ik hem wou helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
MOET JE DAN OOK ECHT ALLES VERPESTEN!?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
TS is echt enorm slecht, NS voert z'n treinen al jaren met stroom, gewonnen uit kolen, afval, kernenergie of weet ik veel wat.
Alleen vaak met vracht en op wat lijnen buiten de Randstad rijden treinen op diesel in Nederland.
Wut?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen.
Ja dat vond ik ook een goede, het kost de overheid alleen maar geld, OV is namelijk vaak (deels) gesubsidieerd en kost dus geld, terwijl auto's en de brandstof voor de auto de overheid juist veel geld oplevert.quote:
Maar de benzine gaat door die kabels volgens die andere FOK!er.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Benzine was op, en de conducteur vroeg of ik hem wou helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |