quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk, heel debat gehouden op school, inhoudelijk prima op wat lachen na. Helemaal goed, en zelfs feiten. Blablaa. Dan komen zij en zeggen ze, we besparen de overheid een heleboel geld als we elke zondag autovrije zondag doen. Nou, wij weer argumenten waarom dat de overheid wel geld kost. Dan gaan ze over fiets en zo beginnen. En de hele tijd was het een beetje heen en weer geshit. En toen zei het meisje tegenover me; maar het kost veel minder benzine als we allemaal met het treinen gaan! Lerares: De tijd is oooo... Ik: Nee! Treinen kosten ook benzine hoor! om. De tijd is om en ik heb een knaller als afsluiter gemaakt! Ha! HAHAHAHA!
Maar.... rijden treinen wel op benzine?
Steekhoudend argument.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan het niet checken, maar het zal je leeftijd wel zijn. Geeft niks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Tamashii het volgende:
JA! OKEY! Maar we hadden al hele goede argumenten gehaald. Dus we hebben kei hard gewonnen, maar dat is gewoon nog een mooie slotboem erachteraan. (A) En daarnaast. Het kost de overheid dus zelf geld, en ons ook, want wij moeten strippenkaarten betalen.
Die kabels boven het spoor zijn ook alleen om de trein in de bocht vast te houden. Dat hij niet omvalt zeg maar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Basp1 het volgende:
Ja en op elk stationtje staat ook een tankstation, dat is de reden dat ze er stoppen, niet om mensen in en uit te laten stappen.
Nee troel, treinen rijden op rails.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Tamashii het volgende:
Voor de verlichting he. De lampen in de trein gaan natuurlijk niet op benzine.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar wat zijn die kabels dan? Ik dacht stroomvoorziening ofzo.
Dan voeren we toch een treintax in. Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
dat is juist een slecht idee die autoloze zondagen, allemaal misgelopen accijnzen op benzine, om nog maar te zwijgen over de flitsbonnen
Inderdaad! Dat zeiden we ook! Het was zeker slecht in tijden van financiele crisis, want we zitten nu in een conjunctuur en dat betekent dat we moeten besteden! En dat kan de overheid mooi doen wanneer er nieuwe wegen aangelegd worden! En en en ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
dat is juist een slecht idee die autoloze zondagen, allemaal misgelopen accijnzen op benzine, om nog maar te zwijgen over de flitsbonnen
het is juist een domme zet van de staat als ze dat zouden doen, dan kelderen hun inkomsten
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar wat zijn die kabels dan? Ik dacht stroomvoorziening ofzo.
En voor het milieu maakt het 0,0 uit - mensen maken hun ritje gewoon een dag eerder of later.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
het is juist een domme zet van de staat als ze dat zouden doen, dan kelderen hun inkomsten
Is dat serieus zo? Verdomme. Ik had dit topic gisteravond moeten maken dan had ik echt nog betere argumenten gemaakt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
En voor het milieu maakt het 0,0 uit - mensen maken hun ritje gewoon een dag eerder of later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |