Het is al vaker genoemd ja. En dan lees je niet terug, dan hoef je ook niet zo verbaasd te doen dat je iets niet weetquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nogmaals? Wat nogmaals. Alsof ik iedere keer alles terug ga lezen
.
Lieve, lieve schat, ik ben een week op vakantie geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is al vaker genoemd ja. En dan lees je niet terug, dan hoef je ook niet zo verbaasd te doen dat je iets niet weet
Ik heb wel interesse richting beide geslachten ja. Alleen heb ik nog niet veel met een dame gedaan, dus 100% zeker ben ik nog niet.quote:
Ik ben niet liefquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lieve, lieve schat, ik ben een week op vakantie geweest![]()
. En waarom mag ik niet verbaasd doen als ik verbaasd ben, nou wordt 'ie helemaal mooi
.
Ik had verwacht dat er ipv zwart blauw zou staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef jna het volgende:
Waarom moet ik er nou weer worden bijgehaald in de TT?
ik ben geen lesboquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een beter lesbo-topic begint bij jezelf moblo.
waarom moet iedereen in as worden veranderd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Daar hebben we Niko ook weer, verassend
ik wil het hier ook best wel postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om hem iets te sturen dat hij niet hier in het topic wil posten?
Doen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil het hier ook best wel posten
Ja al die vrouwen natuurlijk die zichzelf aan hem aanbieden.quote:
Ik ook! Oh, wachtquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan ik het nog wel leuk vinden om te zien![]()
en de mannen hoorde ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja al die vrouwen natuurlijk die zichzelf aan hem aanbieden.
"bootje, neem mij, neem mij!"
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja al die vrouwen natuurlijk die zichzelf aan hem aanbieden.
"bootje, neem mij, neem mij!"
pittige rode puala's?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lesbo's, pittige rode korte kapsel, paula die pot is.. noem het maar nergens
Tijd voor een blikje cola dus.. de popcorn heb ik alquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lesbo's, pittige rode korte kapsel, paula die pot is.. noem het maar nergens
Ik krijg em ook niet leeg. Gisteren een hele sloot pm's weggegooid maar hij blijft vol..quote:
uitgaande post?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg em ook niet leeg. Gisteren een hele sloot pm's weggegooid maar hij blijft vol..
Wat doe ik fout?
Je moet de verwijderde items ook nog een keer verwijderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg em ook niet leeg. Gisteren een hele sloot pm's weggegooid maar hij blijft vol..
Wat doe ik fout?
onzinnig is dat ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet de verwijderde items ook nog een keer verwijderen.
Constante stroom van vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat doe ik fout?
Lekker omslachtig..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet de verwijderde items ook nog een keer verwijderen.
Ga jij maar eens op zoek ja..quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
Ik ga maar is even op zoek voor een bhv-er hier
Waarom? Je kan nu echt niks meer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
Het korstje is gaan scheuren en nou zit mijn broek aan de binnenkant onder de zooiquote:
Ja, meneer.. ik ga al weer aan het werk!quote:
Gaat ze die halen denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
ja... en nou?
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:16 schreef AMDB het volgende:
Bweh, geen zin meer.
Nee, jij werkt hardquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:14 schreef DjRex89 het volgende:
"Werken? Wat is dat?"
Ik hoor het jullie allemaal denken!
Ik ontken toch ook niksquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
Zo, ben verpleegd en wel. Nu kan ik d'r weer tegen aan
Zeer zeker.quote:
Ik dacht dat je 't niet zo naar je zin had op je werk? Waarom niet gewoon de boel laten afbranden danquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Net met gevaar voor eigen leven voorkomen dat het gebouw afbrandde.
hebben jullie een verpleegster met een pittig kort rood kapsel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
Zo, ben verpleegd en wel. Nu kan ik d'r weer tegen aan
dan was het eindelijk een 'af' geweest. Verpest jij de boel weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Net met gevaar voor eigen leven voorkomen dat het gebouw afbrandde.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
hebben jullie een verpleegster met een pittig kort rood kapsel?
Nee een mannelijke 60+erquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
hebben jullie een verpleegster met een pittig kort rood kapsel?
hey, jouw UI heeft ook een pittig rood kapselquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je dat ze zo lang weg was?
Oh jawel... het is alleen niet iets wat ik de rest van mijn leven wil doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't niet zo naar je zin had op je werk? Waarom niet gewoon de boel laten afbranden dan?
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
--> VBL.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan was het eindelijk een 'af' geweest. Verpest jij de boel weer
Jouw UI heeft ook een kapselquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef jna het volgende:
[..]
hey, jouw UI heeft ook een pittig rood kapsel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef jna het volgende:
[..]
hey, jouw UI heeft ook een pittig rood kapsel
nouhou!quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
[spoiler]* Isdatzo] dekking zoekt.[/spoiler
inderdaad.. 33... 60.. What's the difference?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
[spoiler]* Isdatzo] dekking zoekt.[/spoiler
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. 33... 60.. What's the difference?
Zou het deze vent zijn http://www.dumpert.nl/med(...)j_hello_goodbye.html ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2 keer de helftquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Smeerlapquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou het deze vent zijn http://www.dumpert.nl/med(...)j_hello_goodbye.html ?
Moet je fietsen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
janou ja, hier nog niet, maar tegen de tijd dat ik weg moet wel
idd.. daar mag zij nu zelf niet eens legaal mee batsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ooooooooh, dan is die knul maar 15.. beetje jong, paula.
nee, hij stuurt alleen af en toe wat geldquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar het is niet gebaseerd op seks hoor. HEUS!
ze was net 18...echt waarquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar het is niet gebaseerd op seks hoor. HEUS!
mag om euh.. 18.00uur.. dan is het hopelijk wel droogquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh tering.. ik ook nog vanavond
21.30quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag om euh.. 18.00uur.. dan is het hopelijk wel droog
Kan hier niet Dumperen, maar aangezien de link eindigt op '...orsche aan gort' denk ik ook niet dat ik het wíl zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand stuurt mij net dit linkje![]()
.
http://www.dumpert.nl/med(...)orsche_aan_gort.html
Pas op, kan schokkende beelden bevatten.
Die doodstraf hè... misschien toch maar eens heroverwegen.
quote:
Tering, hoe kansloos ben je danquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Iemand stuurt mij net dit linkje![]()
.
http://www.dumpert.nl/med(...)orsche_aan_gort.html
Pas op, kan schokkende beelden bevatten.
Die doodstraf hè... misschien toch maar eens heroverwegen.
Ze strippen hem en herstellen 'm als een echte classic:quote:
De gezichtsuitdrukkingen doen 't 'm altijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die strips zijn soms echt geniaaal!
/care, dan nog. Je gaat gewoon niet zo respectloos om met kunstquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze strippen hem en herstellen 'm als een echte classic:
http://www.vbraw.com.au/#/win-a-porsche
1 of andere stomme auto...is dat ding uberhaubt wel handgemaakt o.i.d.? Of gewoon van een productielijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
/care, dan nog. Je gaat gewoon niet zo respectloos om met kunst.
quote:
Gebruik die nieuwe knopjes van je dan eens!quote:
Oh fuck...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Goed mensen,
Vandaag verdien ik de Faal-award..
Verzoek van mijn afstudeerbegeleider (op bedrijf) zijn laptop opnieuw te installeren. Backup gemaakt van zijn belangrijke data op de C-schijf. Windows CD gepakt en nieuwe XP erop geïnstalleerd.
Windows staat er weer op en plotseling besef ik me dat ik de backupmap niet naar het netwerk heb gekopieerd
Fucking hell, wat voel ik me stom. Nu adhv een recoveryprogramma hopen dat ik de data terug kan halen. Zit op 58% maar ben al dik 90 min bezig.......![]()
![]()
![]()
Aiii, pijnlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Goed mensen,
Verzoek van mijn afstudeerbegeleider (op bedrijf) zijn laptop opnieuw te installeren. Backup gemaakt van zijn belangrijke data op de C-schijf. Windows CD gepakt en nieuwe XP erop geïnstalleerd.
Windows staat er weer op en plotseling besef ik me dat ik de backupmap niet naar het netwerk heb gekopieerd
Fucking hell, wat voel ik me stom. Nu adhv een recoveryprogramma hopen dat ik de data terug kan halen. Zit op 58% maar ben al dik 90 min bezig.......![]()
![]()
![]()
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Mijn zwager zei dat het wel veelal op het einde van de partitie staat. Vraag me niet waarom maar goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aiii, pijnlijk.
Ik wil je niet ontmoedigen maar de kans dat je alles recovert is vrij klein.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Goed mensen,
![]()
![]()
Ja, want mensen maken geen fouten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je snapt nu natuurlijk wel dat ik je niet snel meer serieus zal nemen
Jawel, maar dit is wel erg domquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, want mensen maken geen fouten natuurlijk
Thuis doe ik het ook regelmatig. Alleen dan naar de D-schijf. Daar ben ik de fout in gegaan want thuis hoeft het niet het netwerk op. Maar goed. Ergens kan je het vast wel begrijpen, ook al is het inderdaad dom.quote:
Dat wordt een lange zit... Voor dit soort dingen heb je een ICT afdeling..quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, het was geen succes. Hij ging de hdd puur checken op fouten.. niet recoveren....
PM box is beschikbaar voor suggesties..quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, ik heb nog wel een tooltje maar ik denk ook niet dat dat veel gaat helpen gezien de data waarschijnlijk voor een deel alweer overschreven is door de xp-installatie.
wie zegt dat dat niet lekker is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst rook hij een beetje naar natte hond.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie zegt dat dat niet lekker is?
Zie PM, ben nu ff weg. Succes ermeequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PM box is beschikbaar voor suggesties..
Ik heb Hiren's bootCD #10 gebruikt.. genoeg tooltjes, maar niet hetgeen ik hoopte..
Je verpest mn kwartet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
zijn jullie nog braaf?
Op je telefoon Fok!'en sucks, laat staan moddenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem m'n mobiel wel meedie n00bs in mijn les krijgen toch nog geen bal over het net heen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:35 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Drie keer natregenen is niet leuk
Veolia zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef PieterBas het volgende:
pff.. Eerst bij de tramhalte.. toen bij de overstap naar de bus... De bus ging te vroegEn toen in 5 minuten lopen naar huis
Te vroeg en Veolia![]()
Luctorquote:
helaas wel jaquote:
Vond het wel aardig inderdaad. Ben altijd heel slecht in voorspellingen.quote:
Heb er zelf gelukkig niet zo'n last van.quote:
ik vind het niet erg.. met de voetbal was het wel altijd trainen. Was op zich best tof altijd als je eenmaal nat wasquote:
Joah, nat worden is niet zo erg als je daarna meteen onder de douche kan en niet teveel afkoelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. met de voetbal was het wel altijd trainen. Was op zich best tof altijd als je eenmaal nat was
Ik vind het ook niet erg.. maar voor de vierde keer.. echt nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. met de voetbal was het wel altijd trainen. Was op zich best tof altijd als je eenmaal nat was
In je gewone kleren natregenen is niet leuk nee.. toen ik nog iedere dag 45 km fietste vond ik het ook altijd kut. In regenkleding fietsen is kut, ga je zo van zweten en zonder regenkleding zit je de hele dag in natte kleding.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg.. maar voor de vierde keer.. echt niet
Zondag ook in de stromende regen hardgelopen, dat ging prima, om daarna in de auto te stappen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In je gewone kleren natregenen is niet leuk nee.. toen ik nog iedere dag 45 km fietste vond ik het ook altijd kut. In regenkleding fietsen is kut, ga je zo van zweten en zonder regenkleding zit je de hele dag in natte kleding.
Maar tijdens 't sporten heb ik er geen probleem mee.
quote:
Watjequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben echt doodDenk dat ik over een half uurtje al op bed lig..
quote:
Oh ja, dat is ook bezigquote:
Het is vrij rustig vandaag.quote:
de mijne niet.. de les na ons welquote:
pwndquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de mijne niet.. de les na ons welde laatste 5 minuten staan tennissen in een hoosbui
![]()
verfrissendquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de mijne niet.. de les na ons welde laatste 5 minuten staan tennissen in een hoosbui
![]()
Prima, maar ik zit niet in een negatieve spiraal hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Peet11 het volgende:
Misschien kan ik als verse nieuweling jullie met een frisse blik op het leven, uit de negatieve spiraal sleuren...
Begin eerst maar eens met foto's van je zus te plaatsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Peet11 het volgende:
Misschien kan ik als verse nieuweling jullie met een frisse blik op het leven, uit de negatieve spiraal sleuren...
Sorry?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens met foto's van je zus te plaatsen
Dit soort reacties kan je verwachten van Bootje, maar de rest zal daar niet om vragen hoor..quote:
welkom Peetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit soort reacties kan je verwachten van Bootje, maar de rest zal daar niet om vragen hoor..
Ik ben Peter, kom uit Maasdijk en me lievelingskleur is zwartquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welkom Peetwie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en wat is je lievelingskleur?
Nog een Westlanderquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik ben Peter, kom uit Maasdijk en me lievelingskleur is zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Maasdijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik ben Peter, kom uit Maasdijk en me lievelingskleur is zwart
Misschien heb ik jou zus al wel eens genomen dan! Laat eens een foto zien!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maasdijk!
Een buurman
WESTLAND IN DA HOUSE!
Gast, leer eens Nederlandsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Misschien heb ik jou zus al wel eens genomen dan! Laat eens een foto zien!
en ik dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef jna het volgende:
Jezus, alleen Westlanders en ICT'ers hier.
Dat weet ik niet of ik me dat zou wensen, vandaar de foto!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, leer eens Nederlands
Besides.. You wish
Zijn er hier echt zoveel Westlanders?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef jna het volgende:
En zwart is geen kleur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
ok, en het is 'mijn'![]()
maargoed, wat doe je? Stage? Voor welke opleiding? Waarom?
Hier klopt iets nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Peet11 het volgende:
Fijn dat je me fouten corrigeerdt.
Ik zit op de Haagse Hogeschool en studeer bouwkunde. Loop nu stage op een architectenbureau.
Erg naar me zin.
Wat doe jij?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef jna het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens pleit ik voor het legaliseren van het doodrijden van fietsers zonder licht. In de regen zie je ze al helemaal niet.. ik schrok me de tyfus toen er ineens 1 voor me opdook.
Studeren aan een hogeschool.. droog water anyone? Maar laten we die discussie maar niet voerenquote:
Want aan een Hogeschool volg je geen onderwijs?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Studeren aan een hogeschool.. droog water anyone? Maar laten we die discussie maar niet voeren.
puik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Maar laten we die discussie maar niet voeren.
als je verpakking niet leuk is, wil je het ook niet uitpakkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Peet11 het volgende:
Jullie zijn wel een beetje mierenneukers zeg.
Wat geeft een spelfoutje meer of minder nou? Het gaat toch om de inhoud, niet de verpakking?
Jawel, maar je studeert niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want aan een Hogeschool volg je geen onderwijs?
Ik zal het even anders formuleren: ik studeer HBO Bouwkundequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Studeren aan een hogeschool.. droog water anyone? Maar laten we die discussie maar niet voeren.
kappen nouquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, maar je studeert niet.
Sorry moblo.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, maar je studeert niet.
Sorry moblo.
quote:stu·de·ren -deerde, h gestudeerd 1 zich bekwamen in een vak van wetenschap: hij zit te ~ 2 onderwijs volgen, student zijn
quote:stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool
Nah, zo zijn we normaal niet hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Peet11 het volgende:
Jullie zijn wel een beetje mierenneukers zeg.
Wat geeft een spelfoutje meer of minder nou? Het gaat toch om de inhoud, niet de verpakking?
dat is je fout niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Ik zal het even anders formuleren: ik studeer HBO Bouwkunde
Aan het HBO studeer je ook hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is je fout niet.
In SES is het eeuwig de oorlog: je volgt een HBO opleiding of je studeert (WO).
Niet door blijven zaniken, net als Isdatzo dat ook niet meer mag doen
ophouden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan het HBO studeer je ook hoor.
Ik studeer inderdaad niet meer. Dat heb ik achter me gelaten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Peet11 het volgende:
Het lijkt wel of hier niemand studeerd, maar nog z'n handen vol heeft aan het behalen van het prestigieuze veterdiploma!
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 02-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 The_Dean
02. 049 Luctor.et.Emergo
03. 048 Isdatzo
04. 046 AMDB
05. 040 DjRex89
06. 029 motorbloempje
07. 027 Mikkie
08. 026 L.no
09. 026 Bootje84
10. 023 Puala
11. 011 PieterBas
12. 011 jna
13. 008 boudemaniak
14. 004 Psychonikeo
15. 001 Renesite
Reeks-statistieken!
Ik weet het man. Zag het zelf ook liever anders. Geld op, tank leeg, dat word dus fietsen... en als het meezit in de stromende regenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dean, wat doe je nou man. Dat ben ik niet van je gewend
.
Lucquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet het man. Zag het zelf ook liever anders. Geld op, tank leeg, dat word dus fietsen... en als het meezit in de stromende regen
quote:
Ga je toch lekker ergens anders heen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef Peet11 het volgende:
Beetje apate doch vooral trieste lui hier
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 03-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 motorbloempje
02. 064 Isdatzo
03. 061 Puala
04. 050 Psychonikeo
05. 049 jna
06. 049 DjRex89
07. 041 Bootje84
08. 039 AMDB