Maar rusten is een goed iets
 Maar rusten is een goed iets  Dus, daar ga ik eens helemaal voor gaan
 Dus, daar ga ik eens helemaal voor gaan  

Heb er ook twee. En een wagenspanner, speeldoosje, muziekhondje, versierslinger, 2 kussenhoezen en speelbal. Ben helemaal in mijn nopjes...
  Heb er ook twee. En een wagenspanner, speeldoosje, muziekhondje, versierslinger, 2 kussenhoezen en speelbal. Ben helemaal in mijn nopjes...

voor je broer en zn vriendin!
 voor je broer en zn vriendin! voor je bloeddruk, en ook eentje voor de (relatief soepele) beslissing om een ks te doen!
 voor je bloeddruk, en ook eentje voor de (relatief soepele) beslissing om een ks te doen! 

inmiddels is het ergste weer bijgetrokken, maar de psychische klap is dan toch wel weer hard, zeg maar.
 inmiddels is het ergste weer bijgetrokken, maar de psychische klap is dan toch wel weer hard, zeg maar.

o ik ben dr ook zo blij mee. en die badcapes zijn ook zo handig!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef DJRandall het volgende:
Die badcapes zijn mooi ja!Heb er ook twee. En een wagenspanner, speeldoosje, muziekhondje, versierslinger, 2 kussenhoezen en speelbal. Ben helemaal in mijn nopjes...
 heb die met sterren besteld
 heb die met sterren besteld   (heb ook een luiertas met sterren)
  (heb ook een luiertas met sterren) 

nou ik had het er net met vriendlief over, en als ik niet meer aan het werk kom, wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
m_p, wat een naar bericht, zeg!voor je broer en zn vriendin!
aoraki, eenvoor je bloeddruk, en ook eentje voor de (relatief soepele) beslissing om een ks te doen!
BJ, balen dat je je zo nutteloos voelt. het is nu idd even zoekn naar wat je wel en niet mag doen, en dan kan je binnen je grenzen toch wel weer dingen doen? als je alleenmaar plat ligt, blijft er ook niks van je conditie over, toch?
en groofsken heeft verlof!
Verder zijn jullie lief!inmiddels is het ergste weer bijgetrokken, maar de psychische klap is dan toch wel weer hard, zeg maar.

Nou nog mooi weer....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik had het er net met vriendlief over, en als ik niet meer aan het werk kom, wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht....
dan wil ik eigenlijk wel baantjes gaan zwemmen ofzo... idd om de deur maar uit te zijn en om een beetje beheerst in beweging te blijven...
en misschien ga ik wel even aan de wandel als het droog is...
(kunt hier heel mooi langs een kanaal wandelen, dus dat is wel een idee bij goed weer)
 Maar wel goed idee inderdaad. Ik denk dat ik vanaf volgende week ook gewoon een (paar) keer ga zwemmen per week... en dan op tijden dat niet het hele bad vol ligt, da's dan weer het voordeel van verlof
  Maar wel goed idee inderdaad. Ik denk dat ik vanaf volgende week ook gewoon een (paar) keer ga zwemmen per week... en dan op tijden dat niet het hele bad vol ligt, da's dan weer het voordeel van verlof   

hoi!quote:

sterkte draculletje, ik hoop ook echt voor je dat je snel weer naar huis kuntquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef draculettetje het volgende:
Even snel een reactie van mij vanaf m'n mobiel, ik heb begrepen dat vamp jullie een beetje op de hoogte houdt, dank voor alle beterschap wensen echt lief van jullie!
ik had gehoopt vandaag van het infuus te mogen en dan morgen naar huis, maar helaas hou ik m'n eten nog niet binnen, drinken inmiddels wel, hoop dan ook voor het weekend thuis te zijn!
kan ik tenminste ook lezen hoe het met jullie gaat!
groetjes

wat een gedoe allemaal zeg, balen dat het nog niet binnen te houden is allemaal, maar hoop dat je snel weer beter gaat voelen.
 wat een gedoe allemaal zeg, balen dat het nog niet binnen te houden is allemaal, maar hoop dat je snel weer beter gaat voelen.

Over 4wkn terug voor een nieuwe echo,in de tussentijd bloed laten prikken en volgende week dinsdag voorlichtingsgesprek in het ziekenhuis(omdat ik daar ga bevallen).Ik ben 16 juni uitgerekend
  Over 4wkn terug voor een nieuwe echo,in de tussentijd bloed laten prikken en volgende week dinsdag voorlichtingsgesprek in het ziekenhuis(omdat ik daar ga bevallen).Ik ben 16 juni uitgerekend   

Mooi!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:
De echo was helemaal goed,sterk kloppend hartje te zienOver 4wkn terug voor een nieuwe echo,in de tussentijd bloed laten prikken en volgende week dinsdag voorlichtingsgesprek in het ziekenhuis(omdat ik daar ga bevallen).Ik ben 16 juni uitgerekend

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog even langs Draakje geweest,ze heeft zelf verteld hoe het is.
Hopelijk kun je snel naar huis meissie

De jongste is ziek, dus gaat vandaag niet naar de creché.
 De jongste is ziek, dus gaat vandaag niet naar de creché.  

quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef draculettetje het volgende:
Even snel een reactie van mij vanaf m'n mobiel, ik heb begrepen dat vamp jullie een beetje op de hoogte houdt, dank voor alle beterschap wensen echt lief van jullie!
ik had gehoopt vandaag van het infuus te mogen en dan morgen naar huis, maar helaas hou ik m'n eten nog niet binnen, drinken inmiddels wel, hoop dan ook voor het weekend thuis te zijn!
kan ik tenminste ook lezen hoe het met jullie gaat!
groetjes

)
)

) wordt wat moeilijk
 ) wordt wat moeilijk   Maar misschien hebben ze gewoon gemist in het ziekenhuis
 Maar misschien hebben ze gewoon gemist in het ziekenhuis   

Het is zo verschrikkelijk goedkoop, maar eigenlijk heb ik niks over en de verzendkosten komen er overheen... Zucht
 Het is zo verschrikkelijk goedkoop, maar eigenlijk heb ik niks over en de verzendkosten komen er overheen... Zucht  

Whehequote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we een dochter hadden met hoogblond haar
Alleen wordt het hier een jongen en hebben zowel mijn man als ik vrij donker haar dus hoogblond (wat ik btw fantastisch zou vinden) wordt wat moeilijk
Maar misschien hebben ze gewoon gemist in het ziekenhuis

! Leuk zo'n heel klein frummeltje op de echofoto
 ! Leuk zo'n heel klein frummeltje op de echofoto 

maar je ziet hem toch wel graag, hé?
  maar je ziet hem toch wel graag, hé?  

(dus vlindur en davinia ook ongeveer toch?)
 (dus vlindur en davinia ook ongeveer toch?)

De meeste dromen toch, schijnt het. Ik hou dus nog maar even mijn hart vast voor wat komen zalquote:

er niet zal intrappen: "ssscchaaattt, ik denk écht wel dat we nog een extra echo zullen moeten hebben want ik heb het gevoel dat zijn piemel er vannacht is afgevallen
 er niet zal intrappen: "ssscchaaattt, ik denk écht wel dat we nog een extra echo zullen moeten hebben want ik heb het gevoel dat zijn piemel er vannacht is afgevallen  "
 " 

Dat heb ik, écht waar, ook al een paar keer gedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 08:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
\lijnloos tis zeker leuk om dat soort afspraken te maken, maar wel gek enzo. Wordt nu echt volwassen ofzo

Wel spannend allemaal, hé
 Wel spannend allemaal, hé  

Ow, ik heb juist het gevoel dat ik helemaal niks veranderd ben!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik, écht waar, ook al een paar keer gedacht
Maar dan bedacht ik me ook vrij vlug dat er ook wel nog tijd zal zijn om even lekker onvolwassen te doenWel spannend allemaal, hé

) op mijn werk, tussen de onnozele-praat-verkopende collega's.
 ) op mijn werk, tussen de onnozele-praat-verkopende collega's.  

haha zekerquote:Op donderdag 5 november 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik, écht waar, ook al een paar keer gedacht
Maar dan bedacht ik me ook vrij vlug dat er ook wel nog tijd zal zijn om even lekker onvolwassen te doenWel spannend allemaal, hé

Klinkt toch minder jong dan 23 haha *lol*
 Klinkt toch minder jong dan 23 haha *lol*  

en tijd gaat snel he?
  en tijd gaat snel he?  

36 weken al... nog een week meldplicht vrij
 36 weken al... nog een week meldplicht vrij   
  nou ja, een beetje dan.
    nou ja, een beetje dan.

quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef lily het volgende:
Ja maar Lijnloos; straks ben je wel "de moeder van" en gaan vriendjes je "mevrouw" noemen enzo

sms-te...belde hij luid lachend terug.....maar zei wel dat het een grote leugen was......hij probeert de vrede te bewaren...
  sms-te...belde hij luid lachend terug.....maar zei wel dat het een grote leugen was......hij probeert de vrede te bewaren...   

ik droom eigenlijk nooit, maar ik lees hier van die heerlijke absurde/grappige verhalen af en toe haha.
 ik droom eigenlijk nooit, maar ik lees hier van die heerlijke absurde/grappige verhalen af en toe haha. ! Hopenlijk verloopt alles goed morgen en lezen we zaterdag prachtig mooi babynieuws!
 ! Hopenlijk verloopt alles goed morgen en lezen we zaterdag prachtig mooi babynieuws! 

en een
  en een   en een
  en een   voor morgen! Zaterdag dus F5-dag weer
 voor morgen! Zaterdag dus F5-dag weer  

Nutridrink? Je hebt naast de drankjes daar nog meer soorten van. Ik hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:37 schreef draculettetje het volgende:
Infuus is eruit! morgen naar huis! verwachting is dat ik nog wel voorlopig kan blijven spugen maar omdat ik m'n vocht wel binnen houdt kan het niet echt veel kwaad, krijg voedingsdrank mee naar huis en nog gesprek met advies van dieetiste

ik hou zaterdag je update scherp in de gaten!
   ik hou zaterdag je update scherp in de gaten!

Wát een snertweer is het hier zeg, de ene hoosbui na de andere, de hele straat staat hier blank.. Mijn arme lief moest vanochtend met de fiets (geen rijbewijs he?
 Wát een snertweer is het hier zeg, de ene hoosbui na de andere, de hele straat staat hier blank.. Mijn arme lief moest vanochtend met de fiets (geen rijbewijs he?  ) en vlak nadat hij weg was begon er weer eentje.. Ik acht de kans vrij groot dat ik vandaag mijn huis niet uit ga komen. Was vanmorgen hardstikke vroeg wakker, maar toen ik Happy goedemorgen wilde wensen had ik zulke branderige ogen dat ik terug mijn bed ingedoken ben en kom er nu pas uit
) en vlak nadat hij weg was begon er weer eentje.. Ik acht de kans vrij groot dat ik vandaag mijn huis niet uit ga komen. Was vanmorgen hardstikke vroeg wakker, maar toen ik Happy goedemorgen wilde wensen had ik zulke branderige ogen dat ik terug mijn bed ingedoken ben en kom er nu pas uit  

voor knippertjes
 voor knippertjes  Heel mooi, en da's toch wel een heel bijzonder moment he?
 Heel mooi, en da's toch wel een heel bijzonder moment he? Lijkt me toch wel een stúk fijner als met zo'n infuus in het ziekenhuis
 Lijkt me toch wel een stúk fijner als met zo'n infuus in het ziekenhuis  

(Holy crap, dat betekent dat ik morgen óók 36 weken ben
 (Holy crap, dat betekent dat ik morgen óók 36 weken ben  )
 ) Maar hmm, zou toch eigenlijk wel fijn zijn als je hier je lief wél mee zou kunnen overtuigen van het nut van een extra echo, misschien moet je dat tóch gewoon zeggen, zodat hij misschien bij zichzelf denkt 'nou, die wil wel héél erg graag' ofzo
 Maar hmm, zou toch eigenlijk wel fijn zijn als je hier je lief wél mee zou kunnen overtuigen van het nut van een extra echo, misschien moet je dat tóch gewoon zeggen, zodat hij misschien bij zichzelf denkt 'nou, die wil wel héél erg graag' ofzo   

Ik die een kind heb, en die dan vervolgens gewoon kwijt raakt. Allemaal van zulke rare dingen
 Ik die een kind heb, en die dan vervolgens gewoon kwijt raakt. Allemaal van zulke rare dingen  
 Voelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.
 Voelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.

Ja daar ben ik ook wel voorquote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef simmu het volgende:
ik wil trouwens best draagdoekdemonstreren hoor, maar we wonen nogal in verweggistan in de rimboe (drenthe.....)
er is binnenkort toch ook een oostelijke draagdoekmeet?

voor alle mijlpalen!
 voor alle mijlpalen! Rustig aan blijven doen hoor!
  Rustig aan blijven doen hoor! 

Nou, ik wil het nooit weten, dus echt heel erg goed kijken doe ik niet, maar ik dacht zelf dit keer een jongetje te zien. Heb alleen geen enkel benul of ik het goed heb gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef lily het volgende:
@Tan:
Ik begin nu met 3 zwangerschappen wel een beetje door te krijgen hoe ik echo's moet "zien".
Zie je dan zelf het geslacht niet op het moment dat je een echo krijgt?
Ik begin daar toch aardig goed in te worden....

Ook wel een beetje een mijlpaal, want in principe hoeft mini-jij alleen nog maar warm gehouden te worden in de couveuze, maar verder zou beeb het allemaal zelf moeten kunnen
 Ook wel een beetje een mijlpaal, want in principe hoeft mini-jij alleen nog maar warm gehouden te worden in de couveuze, maar verder zou beeb het allemaal zelf moeten kunnen 
 voor je bloeddruk!
 voor je bloeddruk!  

Hopelijk is dat drankje een beetje lekker, anders wordt het er ook niet leuker op
 Hopelijk is dat drankje een beetje lekker, anders wordt het er ook niet leuker op 
 nu lunch
 nu lunch  

klinkt wel als een heel fijn gevoel Ymme....quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef ymme het volgende:
Bj, het oppassen ging goed hoor. Beetje drammerig. Maar wel heel lief, steeds bij mij op schoot, knuffelen en huilenVoelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.

. Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...
 . Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...   

Nouja, lekker lui blijven doen nu, he? Went hoor, heus!
 Nouja, lekker lui blijven doen nu, he? Went hoor, heus! voor de napijn..
 voor de napijn.. 

Fijn dat 'ie goed wasquote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en alle dames, bedankt voor de. Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...

(en da's niet makkelijk
 (en da's niet makkelijk  , maar ja... is voor goed doel)
, maar ja... is voor goed doel)

Oja, dat is ook een leuk topic!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Deze is het trouwens:
"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?"
lekker kleuteren met je kind
zullen we hem weer omhoog schoppen?

, maar ik kan dus ook inderdaad heerlijk al die kinddingen gaan doen...
, maar ik kan dus ook inderdaad heerlijk al die kinddingen gaan doen...   

Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet'
 Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet'  ) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld
) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld  Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons
 Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons 

Zo gek zou ik mijn lief dus niet krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
Davinia, niet liever als jullie hoor
En ja, lekker spelen!Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet'
) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld
Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons
Oeh, en Asy, op oud behang op de muur verven moet je dan wel héél goed zeggen dat het maar voor één keertje is, een vriendin van mij liet dat haar dochter ooit doen, maar die begreep het verschil tussen oud en nieuw behang niet zo heel goed nog

Die vriendin ging opnieuw behangen en had potloden gegeven, en gezegd dat ze voor deze keer op de muur mocht tekenen.. Nouja, toen zat het nieuwe behang erop..
 Die vriendin ging opnieuw behangen en had potloden gegeven, en gezegd dat ze voor deze keer op de muur mocht tekenen.. Nouja, toen zat het nieuwe behang erop..  Soms moet je kinderen ook niet op ideeën brengen
 Soms moet je kinderen ook niet op ideeën brengen 
 En het levert vaak érg leuke feestjes op
 En het levert vaak érg leuke feestjes op  

Stampen in plassen blijft cool!
  Stampen in plassen blijft cool! 

Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even aan de dames van de aambeien club, ik weet niet of het al bekend is maar je hoeft de curanol tabletten niet meer bij die apotheek in hilversum te halen. je kan het bestellen op curanol.nl .
Ps: geen spam, ik ben ook van de club

Leuk he? Ik heb ook een potje staan. Ze trekt nu nog gewoon strepen enzo maar over een paar jaar dan gaan we 'britsen'. Ik weet niet hoe het heet tegenwoordig maar zo noemden wij altijd een springveld met 10 van die vakjes waar je een steen op moests gooien.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bedacht dat ze straks kunnen stoepkrijten achter het huis
BJ goed nieuws!

quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???
Of ook bij de plaatselijke apotheek voor de meiden die niet in Hilversum wonen?

Althans ik teken wat zij zegt dat ik moet tekenen. Of ze raad wat ik teken (was deze zomer dus). Ik kan helemaal niet tekeken dus das wel leuk
 Althans ik teken wat zij zegt dat ik moet tekenen. Of ze raad wat ik teken (was deze zomer dus). Ik kan helemaal niet tekeken dus das wel leuk  

En ik ben er even goed zat van
 En ik ben er even goed zat van   

) maar ik kan mezelf welhelemaal in blijven smeren... Het gaat gewoon niet weg, dus ik zoek iets radicalers nu
 ) maar ik kan mezelf welhelemaal in blijven smeren... Het gaat gewoon niet weg, dus ik zoek iets radicalers nu 
 Kruikje erop?
 Kruikje erop? 

).. Ik heb één keer een schimmelinfectie gehad en toen kreeg ik eerst zo'n zetpil, maar daar bleek ik nogal allergisch voor te zijn en dat was, op z'n zachtst gezegd, nogal pijnlijk (
).. Ik heb één keer een schimmelinfectie gehad en toen kreeg ik eerst zo'n zetpil, maar daar bleek ik nogal allergisch voor te zijn en dat was, op z'n zachtst gezegd, nogal pijnlijk (  ) dus daarna heb ik gewoon orale pilletjes gekregen. Ik heb alleen werkelijk géén idee of die ook mogen als je zwanger bent.. Een tip van mijn arts waar ik trouwens ná die pijnlijke allergische reactie veel aan heb gehad is een beetje een rare: yogurt. Vooral van die linksdraaiende turkse of dergelijke, van die dikke klonterige, het schijnt namelijk dat de bacteriën (of was het nou de zuurtegraad? of beiden?) in die producten érg veel weg hebben van het vaginale evenwicht zeg maar, maar dat was volgens mij vooral herstellend, of het ook daadwerkelijk tegen de infectie zelf werkt weet ik dus niet (het is wel érg fijn verkoelend
 ) dus daarna heb ik gewoon orale pilletjes gekregen. Ik heb alleen werkelijk géén idee of die ook mogen als je zwanger bent.. Een tip van mijn arts waar ik trouwens ná die pijnlijke allergische reactie veel aan heb gehad is een beetje een rare: yogurt. Vooral van die linksdraaiende turkse of dergelijke, van die dikke klonterige, het schijnt namelijk dat de bacteriën (of was het nou de zuurtegraad? of beiden?) in die producten érg veel weg hebben van het vaginale evenwicht zeg maar, maar dat was volgens mij vooral herstellend, of het ook daadwerkelijk tegen de infectie zelf werkt weet ik dus niet (het is wel érg fijn verkoelend  ). Ze moeten je trouwens wel hebben, nog kramp ook
). Ze moeten je trouwens wel hebben, nog kramp ook  Voor je gaat slapen even goed de doorbloeding op gang brengen zodadelijk!
 Voor je gaat slapen even goed de doorbloeding op gang brengen zodadelijk! 

Maar het komt allemaal wel weer goed
 Maar het komt allemaal wel weer goed  

maar gelukkig schoot het er niet echt in en kon ik met even strekken de kramp bedwingen
 maar gelukkig schoot het er niet echt in en kon ik met even strekken de kramp bedwingen   

(voor de meeste dan).
 (voor de meeste dan).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |