Nutridrink? Je hebt naast de drankjes daar nog meer soorten van. Ik hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:37 schreef draculettetje het volgende:
Infuus is eruit! morgen naar huis! verwachting is dat ik nog wel voorlopig kan blijven spugen maar omdat ik m'n vocht wel binnen houdt kan het niet echt veel kwaad, krijg voedingsdrank mee naar huis en nog gesprek met advies van dieetiste
Ja daar ben ik ook wel voorquote:Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef simmu het volgende:
ik wil trouwens best draagdoekdemonstreren hoor, maar we wonen nogal in verweggistan in de rimboe (drenthe.....)
er is binnenkort toch ook een oostelijke draagdoekmeet?
Nou, ik wil het nooit weten, dus echt heel erg goed kijken doe ik niet, maar ik dacht zelf dit keer een jongetje te zien. Heb alleen geen enkel benul of ik het goed heb gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef lily het volgende:
@Tan:
Ik begin nu met 3 zwangerschappen wel een beetje door te krijgen hoe ik echo's moet "zien".
Zie je dan zelf het geslacht niet op het moment dat je een echo krijgt?
Ik begin daar toch aardig goed in te worden....
klinkt wel als een heel fijn gevoel Ymme....quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef ymme het volgende:
Bj, het oppassen ging goed hoor. Beetje drammerig. Maar wel heel lief, steeds bij mij op schoot, knuffelen en huilenVoelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.
Fijn dat 'ie goed wasquote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en alle dames, bedankt voor de. Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...
Oja, dat is ook een leuk topic!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Deze is het trouwens:
"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?"
lekker kleuteren met je kind
zullen we hem weer omhoog schoppen?
Zo gek zou ik mijn lief dus niet krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
Davinia, niet liever als jullie hoor![]()
En ja, lekker spelen!Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet'
) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld
Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons
Oeh, en Asy, op oud behang op de muur verven moet je dan wel héél goed zeggen dat het maar voor één keertje is, een vriendin van mij liet dat haar dochter ooit doen, maar die begreep het verschil tussen oud en nieuw behang niet zo heel goed nog
Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even aan de dames van de aambeien club, ik weet niet of het al bekend is maar je hoeft de curanol tabletten niet meer bij die apotheek in hilversum te halen. je kan het bestellen op curanol.nl .
Ps: geen spam, ik ben ook van de club
Leuk he? Ik heb ook een potje staan. Ze trekt nu nog gewoon strepen enzo maar over een paar jaar dan gaan we 'britsen'. Ik weet niet hoe het heet tegenwoordig maar zo noemden wij altijd een springveld met 10 van die vakjes waar je een steen op moests gooien.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bedacht dat ze straks kunnen stoepkrijten achter het huis
BJ goed nieuws!
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???
Of ook bij de plaatselijke apotheek voor de meiden die niet in Hilversum wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |