abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74411522
Niet lief!
pi_74411769
Klaag: net de eerste persoon gesproken die zei dat ik nu goed rond begin te worden. Mijn kont en heupen zijn gegroeid......
En toen ik dat naar sms-te...belde hij luid lachend terug.....maar zei wel dat het een grote leugen was......hij probeert de vrede te bewaren...

donderdag 5 november 2009 @ 10:26:48 #253
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74411781
goedemorgend

ik zag een mooie echo van Guess

Bj succes bij de vk...

euh en dan weer alles vergeten...

maar kwam me dus even melden... lopen nog steeds rond... maar morgen worden we eindelijk geholpen... ik hoop "zaterdag" dan terug naar huis te mogen en dan babynieuws te komen melden...
pi_74411842
Sonnetje, spannend zo'n eerste afspraak hè, maakt het heel echt allemaal.

Faja, fijn te lezen dat de antibiotica goed aanslaat, hopenlijk is de hele familie weer de oude binnenkort.

Leo, die droom ik droom eigenlijk nooit, maar ik lees hier van die heerlijke absurde/grappige verhalen af en toe haha.

BJ, 32 weken wat ver al joh! Ik heb echt zo'n gevoel dat je er bij 30 weken al bijna bent, maar 32 weken is gewoon al een maandje voor je verlof (of zelfs al 2 weken als je eerder stopt).

Luna, succes morgen ! Hopenlijk verloopt alles goed morgen en lezen we zaterdag prachtig mooi babynieuws!

Hoorde zojuist van hubby dat er nu een 2e directe collega van hem met mexicaanse griep thuis is..... grrrr... vind het niet leuk meer. We krijgen pas 18/11 de eerste inenting dus dat schiet lekker op. Hopenlijk ontlopen we 'm tot die tijd of krijg ik een milde vorm.
pi_74412071
Infuus is eruit! morgen naar huis! verwachting is dat ik nog wel voorlopig kan blijven spugen maar omdat ik m'n vocht wel binnen houdt kan het niet echt veel kwaad, krijg voedingsdrank mee naar huis en nog gesprek met advies van dieetiste
pi_74412131
Geweldig draakje
pi_74412468
Jeuj, Draakje mag naar huis!

En Lunastar, voor jou een en een en een voor morgen! Zaterdag dus F5-dag weer
  donderdag 5 november 2009 @ 10:53:55 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_74412494
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:37 schreef draculettetje het volgende:
Infuus is eruit! morgen naar huis! verwachting is dat ik nog wel voorlopig kan blijven spugen maar omdat ik m'n vocht wel binnen houdt kan het niet echt veel kwaad, krijg voedingsdrank mee naar huis en nog gesprek met advies van dieetiste
Nutridrink? Je hebt naast de drankjes daar nog meer soorten van. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74412542
Fijn dat je weer effe bent bijgetankt Draculet!

Morgen DE dag Luna, spannend! Alvast heel erg veel succes ik hou zaterdag je update scherp in de gaten!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 november 2009 @ 11:34:51 #260
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74413754
Goedemorgen mevrouwen, daar kom ik ook nog even aanwaaien Wát een snertweer is het hier zeg, de ene hoosbui na de andere, de hele straat staat hier blank.. Mijn arme lief moest vanochtend met de fiets (geen rijbewijs he? ) en vlak nadat hij weg was begon er weer eentje.. Ik acht de kans vrij groot dat ik vandaag mijn huis niet uit ga komen. Was vanmorgen hardstikke vroeg wakker, maar toen ik Happy goedemorgen wilde wensen had ik zulke branderige ogen dat ik terug mijn bed ingedoken ben en kom er nu pas uit

Luna, hoei, spannend! Fijn dat De Dag nu toch echt nadert, spannend hoor! Ik hoop dat je inderdaad zaterdag héél mooi nieuws zal kunnen posten, maar daar gaan we wel vanuit he? Nog eventjes

Guess, wat een lieve plaatjes, en voor knippertjes Heel mooi, en da's toch wel een heel bijzonder moment he?

Draakje naar huis, jeej!! Lijkt me toch wel een stúk fijner als met zo'n infuus in het ziekenhuis

Faja, fijn dat het beter gaat!

Voor BJ met 32 weken en Aoraki met 36 weken ook een dikke (Holy crap, dat betekent dat ik morgen óók 36 weken ben )

En whaha, Leonieke, briljante droom Maar hmm, zou toch eigenlijk wel fijn zijn als je hier je lief wél mee zou kunnen overtuigen van het nut van een extra echo, misschien moet je dat tóch gewoon zeggen, zodat hij misschien bij zichzelf denkt 'nou, die wil wel héél erg graag' ofzo
3!
pi_74413835
jeuj draakje goed nieuws joh!!!

en 32 weken is idd bijna verlof, maaruh ik ben inmiddels 100% ziek, de Vk vind het verstandig dat ik het rustig aan blijf doen namelijk....
dus die laatste 2 weken werk ik niet meer....

maaaaaaar mijn bloeddruk is wel wat gezakt door de rust! 131/ 82...
rustig aan blijven doen dus, en volgende week mag ik weer terug komen voor controle...

(ze vertelde nog wel dat ze me had willen doorsturen als hij nog net zo, of hoger was geweest)...

klein jompeltje dus
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74414151
Ik las hier dat er meerdere zwangere dames, vaker dromen.
Nou hier bijna elke nacht wel. En vaak niet zulke leuke dingen. Manlief die vreemd gaat Ik die een kind heb, en die dan vervolgens gewoon kwijt raakt. Allemaal van zulke rare dingen

Bj, het oppassen ging goed hoor. Beetje drammerig. Maar wel heel lief, steeds bij mij op schoot, knuffelen en huilen Voelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.
pi_74414235
BJ, wat fijn
pi_74414473
Goeiemorgen!

Beessie 32 weken!
Draculettetje naar huis! Super!
Guess een kloppend hartje

Aan dromen doe ik niet, of ik vergeet ze gewoon gelijk weer
Verder geen nieuws hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74414767
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:18 schreef simmu het volgende:
ik wil trouwens best draagdoekdemonstreren hoor, maar we wonen nogal in verweggistan in de rimboe (drenthe.....)
er is binnenkort toch ook een oostelijke draagdoekmeet?
Ja daar ben ik ook wel voor
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 5 november 2009 @ 12:08:42 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74414865
Draak mag naar huis
En ook een voor alle mijlpalen!
BJ, fijn dat je bloeddruk er beter uit zag! En 2 weekjes 'extra verlof' Rustig aan blijven doen hoor!
ik dacht even te lezen dat je zei: jongetje maar er stond jompeltje
En luna, nog 1 dagje wachten/ploeteren en dan heb je zeker je meisje in je handen. Kan me niet voorstellen dat het lang duurt met al 4cm ontsluiting...
Ow, en ik was de echo vergeten van Guess: mooi hoor!!
  donderdag 5 november 2009 @ 12:16:52 #267
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74415122
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:48 schreef lily het volgende:
@Tan:

Ik begin nu met 3 zwangerschappen wel een beetje door te krijgen hoe ik echo's moet "zien".
Zie je dan zelf het geslacht niet op het moment dat je een echo krijgt?

Ik begin daar toch aardig goed in te worden....
Nou, ik wil het nooit weten, dus echt heel erg goed kijken doe ik niet, maar ik dacht zelf dit keer een jongetje te zien. Heb alleen geen enkel benul of ik het goed heb gezien.
  donderdag 5 november 2009 @ 12:22:41 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74415305
Guess, wat een mooie echo!

Haha, die dromen van jullie, erg leuk om te lezen!

BJ, 32 weken zwanger vandaag! Ook wel een beetje een mijlpaal, want in principe hoeft mini-jij alleen nog maar warm gehouden te worden in de couveuze, maar verder zou beeb het allemaal zelf moeten kunnen
En een grote voor je bloeddruk!
En aoraki 36 weken!

Asy, ik ben ook nog niet volwassen, hoor! Als ik me nu met grote buik zie,denk ik soms “jeumig, zometeen heb ik 2 kinders en dan ben ik “groot”. En dat stat dan zo stom, kan het nog steeds niet geloven. Eli is wel echt mijn kindje, en ik ben zijn mama, maar soms zelf voel ik me toch ook nog een beetje onvolwassen / klein. Heel bizar, eigenlijk.
Enneh, je kan ook met kind lekker onvolwassen doen. Juist met kind. Mijn man (31) maakt de prachtigste creaties met duplo, en als ik kaplaarsjes heb gekocht en een regenbroek gaan we mss wel een keertje samen plassen springen. Kinderen zijn het perfecte excuus om weer ff kinderlijk te doen. Daar was niet zo lang geleden een topic over. Heel leuk om te lezen, zal ff kijken of ik hem kan vinden.

Oh, DJRandall, das lullig als ze zeggen dat je heupen groeien!

Draakje, fijn dat je naar huis mag! Hopelijk is dat drankje een beetje lekker, anders wordt het er ook niet leuker op

Van deze kant eigenlijk geen nieuws. Het is weer herstellen geblazen na de ellende van gister, maar dat is prima te handelen en ook verwacht, wat het ook beter/minder erg maakt.
Zo, weer bijgelezen. nu lunch
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74415338
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef ymme het volgende:

Bj, het oppassen ging goed hoor. Beetje drammerig. Maar wel heel lief, steeds bij mij op schoot, knuffelen en huilen Voelde me echt even 'belangrijk'. Ik bleek nodig te zijn.
klinkt wel als een heel fijn gevoel Ymme....

en alle dames, bedankt voor de . Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 november 2009 @ 12:31:54 #270
95408 Incantrix
pi_74415539
BJ, heej, dát is goed nieuws zeg! Dat werken er niet meer in zou zitten had je zelf al wel badacht meen ik, toch? Hopelijk kwam het daardoor ook minder hard aan Nouja, lekker lui blijven doen nu, he? Went hoor, heus!

Davinia, voor de napijn..

En ik kreeg net een mailtje dat we de proefdruk van ons kaartje kunnen ophalen, jeuj!
3!
  donderdag 5 november 2009 @ 12:34:20 #271
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74415601
Deze is het trouwens:
"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?"

lekker kleuteren met je kind

zullen we hem weer omhoog schoppen?

en trixie, je bent echt heel ief, heeft iemand dat al eens gezegd?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 5 november 2009 @ 12:35:31 #272
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74415632
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en alle dames, bedankt voor de . Ben zelf ook wel erg opgelucht, maar moet dus wel ff pas op de plaats blijven maken en niet direct weer druk druk druk gaan doen, want dan issie zo weer gestegen vermoed ik...
Fijn dat 'ie goed was
Zelfde verhaal als bij mij dus, mijn bloeddruk was (dankzij rustiger aandoen?) weer 130(of zoiets)/85 in het ZH, dus ik mocht weer terug naar de VK. Maar als je nu ineens weer van alles gaat ondernemen zit je zo weer hoog. Rustig aan blijven doen dus (en da's niet makkelijk , maar ja... is voor goed doel)
  donderdag 5 november 2009 @ 12:45:08 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74415905
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Deze is het trouwens:
"Mama, mag ik met m'n kleren aan douchen?"

lekker kleuteren met je kind

zullen we hem weer omhoog schoppen?
Oja, dat is ook een leuk topic!
Nou is manlief wat meer gereserveerd en volwassener althans voor de buitenwereld , maar ik kan dus ook inderdaad heerlijk al die kinddingen gaan doen...
verven met handjes op de muur van de garage (met oud behang erop) of stoepkrijten of kamperen in de tuin
  donderdag 5 november 2009 @ 12:55:18 #274
95408 Incantrix
pi_74416246
Davinia, niet liever als jullie hoor

En ja, lekker spelen! Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet' ) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons

Oeh, en Asy, op oud behang op de muur verven moet je dan wel héél goed zeggen dat het maar voor één keertje is, een vriendin van mij liet dat haar dochter ooit doen, maar die begreep het verschil tussen oud en nieuw behang niet zo heel goed nog
3!
  donderdag 5 november 2009 @ 13:02:23 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74416460
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
Davinia, niet liever als jullie hoor

En ja, lekker spelen! Overigens hebben wij daar geloof ik geen kind bij nodig, mijn lief is een tijd terug nog aangehouden voor illegaal stoepkrijten, we hebben ons trouwfeest gevierd als zwempartijtje in een afgehuurd zwembad (op onze trouwkaart stond 'vergeet je zwemspullen niet' ) en met ons vrijgezellenfeestje hebben we, nadat de kroeg sloot, tot een uur of half 5 gehinkeld Fijn dat hier ook van die debielen rondlopen, whaha! Dat wordt nog wat met dat kind van ons

Oeh, en Asy, op oud behang op de muur verven moet je dan wel héél goed zeggen dat het maar voor één keertje is, een vriendin van mij liet dat haar dochter ooit doen, maar die begreep het verschil tussen oud en nieuw behang niet zo heel goed nog
Zo gek zou ik mijn lief dus niet krijgen
Nee, dat behang plak je dan in de garage op de muur. En dat ga je dan verven...
en ik ben voornemens om alle verf en tekenspullen buiten bereik van grijp-en kliedergrage handjes te zetten...
  donderdag 5 november 2009 @ 13:10:48 #276
95408 Incantrix
pi_74416784
Haha, da's dan wel verstandig Die vriendin ging opnieuw behangen en had potloden gegeven, en gezegd dat ze voor deze keer op de muur mocht tekenen.. Nouja, toen zat het nieuwe behang erop.. Soms moet je kinderen ook niet op ideeën brengen

En da's jammer, (denk ik), ik vind het erg fijn dat mijn lief het ook fijn vind dingen anders als anders te doen En het levert vaak érg leuke feestjes op
3!
pi_74416797
Zou ik wel doen, het buiten bereik van kinderhandjes zetten. Het is mij 1 keer gebeurd dat ik mijn kleine meid wasco krijtjes had gegeven en mijn man was op oefening in het buitenland. Moeders was doodmoe in slaap gevallen voor de tv op de bank en dochterlief had de tv, salontafel, vloer, krukjes leuk ingekleurd. Sindsdien staat dat hoog voor kleine handjes.
pi_74417079
Ik heb net bedacht dat ze straks kunnen stoepkrijten achter het huis

BJ goed nieuws!
pi_74418294
Bj, fijn dat je bloeddruk is gedaald met het rusten/niks doen... voelt het ook fijn dat je dan nu toch al "verlof" hebt, of baal je er van of had je het verwacht? Wel fijn ook dat je bij de vk mag blijven.

Tekenen op muren moet gewoon altijd kunnen, maar helaas ben ik de enige in huis die er zo over denkt, dus mag ik ook niet meer... Stampen in plassen blijft cool!

Oh en vanavond kunnen we het wagenpark ophalen bij de winkel... dan hebben we toch echt alles compleet geloof ik! Morgen nog een dagje werken en dan is dat ook klaar. Ik kreeg vandaag wel het gevoel dat er langzaam lichte paniek begint uit te breken op mijn werk. Stiekum heb ik meer kennis dan men dacht en wordt nu alles waar ik ook maar enigzins verstand van heb nog in deze laatste dagen gepropt... da kan nie! Ach, morgen om 12 uur kunnen ze allemaal de *piep* krijgen... in maart zijn ze de eersten weer
pi_74418783
Haha Lijnloos, goede instelling

Hier zaten mijn vraagouders ook even flink met een probleem omdat ik stopte, voelt wel nuttig ergens
  donderdag 5 november 2009 @ 15:43:07 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74422235
Ik kreeg dinsdag een telefoontje van mijn collega: je bent onmisbaar
ze had even een vraag over een afdeling van mij...
pi_74423272
BJ, wat goed van je bloeddruk! Wel rustig aan blijven doen, he?

DJRandall, das ook niet lief om te zeggen, en niet leuk om te horen...

Luna nog steeds zwanger, het duurt niet lang meer meid, zet hem op!

Draakje uit het ziekenhuis! Fijn dat je even hebt bij kunnen tanken.
pi_74423884
Even aan de dames van de aambeien club, ik weet niet of het al bekend is maar je hoeft de curanol tabletten niet meer bij die apotheek in hilversum te halen. je kan het bestellen op curanol.nl .
Ps: geen spam, ik ben ook van de club
pi_74427821
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even aan de dames van de aambeien club, ik weet niet of het al bekend is maar je hoeft de curanol tabletten niet meer bij die apotheek in hilversum te halen. je kan het bestellen op curanol.nl .
Ps: geen spam, ik ben ook van de club
Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???
Of ook bij de plaatselijke apotheek voor de meiden die niet in Hilversum wonen?
pi_74428053
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik heb net bedacht dat ze straks kunnen stoepkrijten achter het huis

BJ goed nieuws!
Leuk he? Ik heb ook een potje staan. Ze trekt nu nog gewoon strepen enzo maar over een paar jaar dan gaan we 'britsen'. Ik weet niet hoe het heet tegenwoordig maar zo noemden wij altijd een springveld met 10 van die vakjes waar je een steen op moests gooien.
pi_74428308
Hinkelen

Curanol zalf is gewoon bij mijn apotheek hier in Groningen. Tabletten weet ik niet
pi_74428379
Ja, hinkelen inderdaad... dat was altijd wel leuk ja!
pi_74428732
Hinkelen is hier gewoon op een been springen. Dan zou het hooguit nog een hinkelbaan kunnen heten.
Ik zal het morgen eens aan de kids vragen.
pi_74433623
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Even reactie hierop voordat ik terug ga lezen. Waren die alleen in Hilversum verkrijgbaar???
Of ook bij de plaatselijke apotheek voor de meiden die niet in Hilversum wonen?

De zalf kun je bij elke apotheek kopen en de tabletten waren volgens mij tot voor kort alleen bij die apotheek in hilversum te koop.
pi_74433640
Ik ken dat als een hinkelbaan idd.
stoepkrijten doe ik met mijn nichtje Althans ik teken wat zij zegt dat ik moet tekenen. Of ze raad wat ik teken (was deze zomer dus). Ik kan helemaal niet tekeken dus das wel leuk
pi_74434169
Is er ook een anti-schimmel iets dat je kan slikken en die je mag tijdens de zwangerschap?

Ik wist al dat ik een schimmeltje had, maar nu heb ik ook nog spruw En ik ben er even goed zat van
  donderdag 5 november 2009 @ 22:04:16 #292
95408 Incantrix
pi_74436249
Hè, Freecell, dat is balen zeg! Ik weet eigenlijk niet of er iets inneembaars is tegen dat soort infecties, ik mag het hopen voor je (ben jij toevallig ook allergisch voor die 'andere oplossing'?), ik duim!

En pff, ik heb vannacht verkeerd gelegen en nu doet mijn nek echt náár! Ik ga zo maar lekker op bed aan, truste dames!
3!
pi_74436646
Nou ik heb wel zo'n hip zalfje (door TARA liefkozend 'nitraatbom' genoemd, omdat door een sticker 'nitraat' het enige leesbare is ) maar ik kan mezelf welhelemaal in blijven smeren... Het gaat gewoon niet weg, dus ik zoek iets radicalers nu

Veel succes met je nek Kruikje erop?
pi_74436793
Vannacht trouwens flink kramp gehad in mijn kuiten, maar ze willen niet echt soepel meer worden nu
  donderdag 5 november 2009 @ 22:23:24 #295
95408 Incantrix
pi_74437056
Ah, juist (whehe, nitraatbom.. Gaan er ook auto-alarmen af wanneer je het gebruikt? ).. Ik heb één keer een schimmelinfectie gehad en toen kreeg ik eerst zo'n zetpil, maar daar bleek ik nogal allergisch voor te zijn en dat was, op z'n zachtst gezegd, nogal pijnlijk ( ) dus daarna heb ik gewoon orale pilletjes gekregen. Ik heb alleen werkelijk géén idee of die ook mogen als je zwanger bent.. Een tip van mijn arts waar ik trouwens ná die pijnlijke allergische reactie veel aan heb gehad is een beetje een rare: yogurt. Vooral van die linksdraaiende turkse of dergelijke, van die dikke klonterige, het schijnt namelijk dat de bacteriën (of was het nou de zuurtegraad? of beiden?) in die producten érg veel weg hebben van het vaginale evenwicht zeg maar, maar dat was volgens mij vooral herstellend, of het ook daadwerkelijk tegen de infectie zelf werkt weet ik dus niet (het is wel érg fijn verkoelend ). Ze moeten je trouwens wel hebben, nog kramp ook Voor je gaat slapen even goed de doorbloeding op gang brengen zodadelijk!

En dank je, had daarnet al mijn kersenpitje in mijn nek geprut maar het helpt niet, dus dan maar mijn bed in met een paracetamolletje denk ik.
3!
pi_74437724
Klinkt als een goed plan

Mja, het is vandaag niet mijn dag geloof ik Maar het komt allemaal wel weer goed
  donderdag 5 november 2009 @ 22:51:46 #297
95408 Incantrix
pi_74438247
Tuurlijk komt het goed Morgen is het gewoon wél jouw dag, ok? En dan nu écht welterusten!
3!
pi_74442643
Goedemorgen dames,

Nog 1 dagje en dan is het weer weekend! De tijd gaat snel...

fijne dag allemaal
  vrijdag 6 november 2009 @ 07:15:46 #299
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74442700
Goedemorgen allemaal! Weer heerlijk geslapen (al krijg ik soms 's nachts last van trekkende banden ofzo, net spierpijn en dan moet ik even anders liggen). Vanmorgen werd ik ook voor het eerst wakker met kramp in mijn voet maar gelukkig schoot het er niet echt in en kon ik met even strekken de kramp bedwingen

Verder wil ik Luna even succes wensen vandaag en natuurlijk iedereen een fijne dag gewenst! Aan het eind van de werkdag is het weekend (voor de meeste dan).
pi_74442756
Luna meid vandaag wordt je voor de 3e keer mama! Heel veel succes straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')