Ah, juist (whehe, nitraatbom.. Gaan er ook auto-alarmen af wanneer je het gebruikt?

).. Ik heb één keer een schimmelinfectie gehad en toen kreeg ik eerst zo'n zetpil, maar daar bleek ik nogal allergisch voor te zijn en dat was, op z'n zachtst gezegd, nogal pijnlijk (

) dus daarna heb ik gewoon orale pilletjes gekregen. Ik heb alleen werkelijk géén idee of die ook mogen als je zwanger bent.. Een tip van mijn arts waar ik trouwens ná die pijnlijke allergische reactie veel aan heb gehad is een beetje een rare: yogurt. Vooral van die linksdraaiende turkse of dergelijke,
van die dikke klonterige, het schijnt namelijk dat de bacteriën (of was het nou de zuurtegraad? of beiden?) in die producten érg veel weg hebben van het vaginale evenwicht zeg maar, maar dat was volgens mij vooral herstellend, of het ook daadwerkelijk tegen de infectie zelf werkt weet ik dus niet (het is wel érg fijn verkoelend

). Ze moeten je trouwens wel hebben, nog kramp ook

Voor je gaat slapen even goed de doorbloeding op gang brengen zodadelijk!
En dank je, had daarnet al mijn kersenpitje in mijn nek geprut maar het helpt niet, dus dan maar mijn bed in met een paracetamolletje denk ik.