Zo, koppie thee, wordpad open, en even rustig teruglezen. En hopen dat jullie teveel doorkletsen ondertussen...
Claudia, ik wil ook gaan dragen dit keer, maar heb ook geen flauw idee van wat en hoe dus ik wacht ook even tot Sjors er is.
Enneh, 40 weken, het duurt echt niet lang meer voor je he? Spannend hoor!
Tan, wat fijn dat je bij de verloskundige mag blijven. En die extra echo is altijd mooi meegenomen. Hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker.
Weten jullie eigenlijk het geslacht van de baby?
Asyniur, + 12 is volgens mij niet buitensporig veel hoor. Ik ken dames die veel en veel meer waren aangekomen tijdens hun zwangerschap. Ennn.... het meeste raak je na de bevalling kwijt, en met eeen beetje geluk raak je met bv (als je bv gaat geven) de rest ook snel kwijt. Dat is wel een vand e voordelen van BV geven.
mamapapa wat een mooie echo's weer, jij bent echt een bofkont dat je zo vaak naar de fontys gaat. Ik woon notabene in Eindhoven en ik pies steeds naast de pot. Jammer.
en een sticker, goed gedaan meid!
Wat vervelend voor je broer en zn vriendin, ik begrijp dat het je raakt.
Leonieke, ik heb ook heel veel pijn aan mn botten zowel links als rechts. Maar ook op mn rug. Ik slaap soms een nachtje slecht, maar de nacht erop ben ik dan zo gebroken dat ik die nacht als eenroosje slaap, pijn of geen pijn.
Inca, ik weet niet welke reclame je bedoelt.
BJ, denk je een beetje aan jezelf, die sterretjes zijn helemaal niet o interessant!
Lunastar, ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
Faja, beterschap, hopelijk herstel je snel.
Aoraki, hoe is je gesprek bibj de gyn gegaan?
Troel, het is inderdaad wel vreemd ja, om op je uitgerekende dag een zoontje van 2 weken te hebben. Heerlijk ook dat het goed gaat!
Davinia, wat balen dat het nu allemaal niet zo lekker gaat. Hopelijk voel je je snel wat beter want als je je zelf zo naar voelt dan is er ook niks aan
djRandall, gefeliciteerd met je sticker
wupwup met een ingedaalde baby, scheelt wel, dat je niet plat hoeft als je vliezen breken. Kleine frummels zijn lief
Oeh inca, wastrubles, ik gooi altijd alles bij elkaar van Eva, gekleurd wit, maakt me niet zo uit
Groofsken, lekker verlof, geniet ervan. Ben je nog verwend door je kindjes?
Ymme, ik maak me eerlijk gezegd niet zoveel zorgen om die griep, maar kan me wel indenken dat je dat wel doet. Achja, je wast netjes je handen, je blijft bij zieke mensen uit de buurt, veel meer kun je niet doen he.
Dettol staat hier ook op het aanrecht overigens.
Ik heb ook besloten om me nieet te laten inenten.
Je gaat in ieder geval niet zomaar dood aan de griep. En tja, wat betekent het voor het kindje in je buik, dat vraag ik me ook af. En wat zijn de gevolgen op de langere termijn, dus over een paar jaar? KRijgen we dan dat onze kinderen bepaalde afwijkingen hebben die ze nu nog niet konden voorzien???
Aoraki, je zult nu wel rust hebben nu je weet dat je een keizersnede hebt, kun je je daar mentaa op voorbereiden. En dat lijkt me een mooi gewicht voor je kindje.