abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 19:52:59 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74396725
de site is idd erg traag nu, ws druk, maar ik zet wel ff door... leuke dingen!

en Aoraki; wat fijn dat je bloeddruk is gezakt en wat fijn dat je duidelijkheid hebt over de week en weet waar je aan toe bent..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74397719
Hmm, ik had lief om reclame-sponsoring moeten vragen

aoraki, fijn dat de bloeddruk onder controle is en het lijkt mij ook een heel raar idee, zo'n baby-op-afspraak gepland te hebben. Maar wel fijn dat je niet tegen je gevoel in hoeft te bevallen met stuit.

Ymme, hier ook eel twijfel sinds een paar dagen... Ik was fel tegen de vaccinatie, maar in et ziekenhuis gisteren werd het me wel aangeraden. Ik vind het ook zo moeilijk, want zover ik het begrijp is de grootst mogelijke schade als je het krijgt vooral voor jezelf (longonsteking) maar ook eventuele vroeggeboorte (hoewel ik natuurlijk al wel op het punt zit dat een kindje best een goede kans maakt als ze nu als komt). En aan de andere kant heb je gewoon een vaccin wat nog niet vol is doorgetest en waarbij ze er maar vanuit aan dat het niet schadelijk is, maar zeker weten doen ze het niet. En als het dan schadelijk is, dan eerder voor je kindje dan voor jezelf.
Ik heb maandag eens gekeke. Op de site van het rivm naar de feiten en cijfers rondom de griep. Als je daar heel nuchter naar kijkt zijn er helemaal nog niet heel veel mensen die ookdaadwerkelijk complicaties hebben opgelopen en daarvan was bij meer dan de helft al iets van een ziekte gaande. Het aantal zwangere vond ik ook best meevallen...
Ik weet het niet en wacht het nog even af... Misschien toch wel en misschien helemaal niet!
pi_74397882
m_p wat een rotbericht. Kan me voorstellen dat de tranen vlug kwamen.

Hier ga ik vandaag mijn bloeddruk maar eens niet meten. Wat een gekkenhuis was het weer vandaag op het werk. En dan voornamelijk problemen moeten oplossen die ik zelf niet veroorzaakt heb en die ik eigenlijk zelf niet hoorde op te lossen. Maar dat krijg je natuurlijk als de mensen in een beleidsfunctie geen beslissing durven te nemen. Kortom, het dagje verlof van morgen zal dubbel en dik genieten worden En dan hopelijk terug zen naar het werk op vrijdag
  woensdag 4 november 2009 @ 20:29:19 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74398241
@leonieke; nu dan lekker even uitrusten he?? wel verstandig...

@lijnloos; ik weet ook nog steeds niet wat ik ga doen.....

en ik wilde je ook nog even bedanken voor de tip... heb ook mijn mandje vol!
nu nog even afrekenen, heb 10 (!) dingen haha.
(2 badcapes, 2 handdoeken, 1 badjasje, 1 wagenspanner, 1 rammelaar, 3 knuffels)

zit ook vast wat voor sinterklaas voor mijn nichtje bij
pi_74398692
Geen dank hoor... het is ook gewoon leuk zo'n aanbieding (normaal vind ik Lief! ook heel leuk, maar veel te duur).
pi_74398771
BJ ik was daarnet al in slaap aan het sukkelen tijdens het lezen van een artikel op mijn laptop. Ik denk dat ik mijn pc maar ga afsluiten en waarschijnlijk het tv-programma dat binnen 5 minuten zal beginnen niet meer zal halen Maar rusten is een goed iets Dus, daar ga ik eens helemaal voor gaan
pi_74398933
Die badcapes zijn mooi ja! Heb er ook twee. En een wagenspanner, speeldoosje, muziekhondje, versierslinger, 2 kussenhoezen en speelbal. Ben helemaal in mijn nopjes...
  woensdag 4 november 2009 @ 20:45:36 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74399008
m_p, wat een naar bericht, zeg! voor je broer en zn vriendin!

aoraki, een voor je bloeddruk, en ook eentje voor de (relatief soepele) beslissing om een ks te doen!

BJ, balen dat je je zo nutteloos voelt. het is nu idd even zoekn naar wat je wel en niet mag doen, en dan kan je binnen je grenzen toch wel weer dingen doen? als je alleenmaar plat ligt, blijft er ook niks van je conditie over, toch?

en groofsken heeft verlof!

Verder zijn jullie lief! inmiddels is het ergste weer bijgetrokken, maar de psychische klap is dan toch wel weer hard, zeg maar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:55:06 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74399414
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef DJRandall het volgende:
Die badcapes zijn mooi ja! Heb er ook twee. En een wagenspanner, speeldoosje, muziekhondje, versierslinger, 2 kussenhoezen en speelbal. Ben helemaal in mijn nopjes...
o ik ben dr ook zo blij mee. en die badcapes zijn ook zo handig!
die wagenspanner vond ik ook zo leuk heb die met sterren besteld (heb ook een luiertas met sterren)

en lief! is idd een errrrg leuk merk lijnloos, maar idd normaal wel wat aan de dure kant, daarom is dit wel erg tof!
heb ook mijn zus nog even gebeld met je tip!
thanx!
  woensdag 4 november 2009 @ 20:57:10 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74399491
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef DaviniaHR het volgende:
m_p, wat een naar bericht, zeg! voor je broer en zn vriendin!

aoraki, een voor je bloeddruk, en ook eentje voor de (relatief soepele) beslissing om een ks te doen!

BJ, balen dat je je zo nutteloos voelt. het is nu idd even zoekn naar wat je wel en niet mag doen, en dan kan je binnen je grenzen toch wel weer dingen doen? als je alleenmaar plat ligt, blijft er ook niks van je conditie over, toch?

en groofsken heeft verlof!

Verder zijn jullie lief! inmiddels is het ergste weer bijgetrokken, maar de psychische klap is dan toch wel weer hard, zeg maar.
nou ik had het er net met vriendlief over, en als ik niet meer aan het werk kom, wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht....
dan wil ik eigenlijk wel baantjes gaan zwemmen ofzo... idd om de deur maar uit te zijn en om een beetje beheerst in beweging te blijven...
en misschien ga ik wel even aan de wandel als het droog is...
(kunt hier heel mooi langs een kanaal wandelen, dus dat is wel een idee bij goed weer)
pi_74400118
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou ik had het er net met vriendlief over, en als ik niet meer aan het werk kom, wat ik eigenlijk wel een beetje verwacht....
dan wil ik eigenlijk wel baantjes gaan zwemmen ofzo... idd om de deur maar uit te zijn en om een beetje beheerst in beweging te blijven...
en misschien ga ik wel even aan de wandel als het droog is...
(kunt hier heel mooi langs een kanaal wandelen, dus dat is wel een idee bij goed weer)
Nou nog mooi weer.... Maar wel goed idee inderdaad. Ik denk dat ik vanaf volgende week ook gewoon een (paar) keer ga zwemmen per week... en dan op tijden dat niet het hele bad vol ligt, da's dan weer het voordeel van verlof
  woensdag 4 november 2009 @ 21:19:15 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74400476
helleuw
pi_74400968
Even snel een reactie van mij vanaf m'n mobiel, ik heb begrepen dat vamp jullie een beetje op de hoogte houdt, dank voor alle beterschap wensen echt lief van jullie!
ik had gehoopt vandaag van het infuus te mogen en dan morgen naar huis, maar helaas hou ik m'n eten nog niet binnen, drinken inmiddels wel, hoop dan ook voor het weekend thuis te zijn!
kan ik tenminste ook lezen hoe het met jullie gaat!
groetjes
  woensdag 4 november 2009 @ 21:33:10 #210
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74401134
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef amaranta het volgende:
helleuw
hoi!

hee, draakje, fijn om ff van je te lezen
hopelijk mag je idd dit weekend naar huis. wel heftig, hoor! heb je nou een kans dat het zo heftig blijft de hele zwangerschap, of kunnen ze daar niks over zeggen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:34:15 #211
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74401192
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef draculettetje het volgende:
Even snel een reactie van mij vanaf m'n mobiel, ik heb begrepen dat vamp jullie een beetje op de hoogte houdt, dank voor alle beterschap wensen echt lief van jullie!
ik had gehoopt vandaag van het infuus te mogen en dan morgen naar huis, maar helaas hou ik m'n eten nog niet binnen, drinken inmiddels wel, hoop dan ook voor het weekend thuis te zijn!
groetjes
sterkte draculletje, ik hoop ook echt voor je dat je snel weer naar huis kunt

@lijnloos; zwemmen lijkt me idd wel lekker...dus als mijn bloeddruk weer een klein beetje onder controle is ga ik dat komende week maar eens proberen. (heb al een positiebadpak van de vakantie, dus dat is ideaal).
pi_74401223
Draakje wat een gedoe allemaal zeg, balen dat het nog niet binnen te houden is allemaal, maar hoop dat je snel weer beter gaat voelen.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:52:29 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74402006
Zo, koppie thee, wordpad open, en even rustig teruglezen. En hopen dat jullie teveel doorkletsen ondertussen...

Claudia, ik wil ook gaan dragen dit keer, maar heb ook geen flauw idee van wat en hoe dus ik wacht ook even tot Sjors er is.
Enneh, 40 weken, het duurt echt niet lang meer voor je he? Spannend hoor!

Tan, wat fijn dat je bij de verloskundige mag blijven. En die extra echo is altijd mooi meegenomen. Hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker.
Weten jullie eigenlijk het geslacht van de baby?

Asyniur, + 12 is volgens mij niet buitensporig veel hoor. Ik ken dames die veel en veel meer waren aangekomen tijdens hun zwangerschap. Ennn.... het meeste raak je na de bevalling kwijt, en met eeen beetje geluk raak je met bv (als je bv gaat geven) de rest ook snel kwijt. Dat is wel een vand e voordelen van BV geven.

mamapapa wat een mooie echo's weer, jij bent echt een bofkont dat je zo vaak naar de fontys gaat. Ik woon notabene in Eindhoven en ik pies steeds naast de pot. Jammer.
en een sticker, goed gedaan meid!
Wat vervelend voor je broer en zn vriendin, ik begrijp dat het je raakt.

Leonieke, ik heb ook heel veel pijn aan mn botten zowel links als rechts. Maar ook op mn rug. Ik slaap soms een nachtje slecht, maar de nacht erop ben ik dan zo gebroken dat ik die nacht als eenroosje slaap, pijn of geen pijn.

Inca, ik weet niet welke reclame je bedoelt.

BJ, denk je een beetje aan jezelf, die sterretjes zijn helemaal niet o interessant!

Lunastar, ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Faja, beterschap, hopelijk herstel je snel.

Aoraki, hoe is je gesprek bibj de gyn gegaan?

Troel, het is inderdaad wel vreemd ja, om op je uitgerekende dag een zoontje van 2 weken te hebben. Heerlijk ook dat het goed gaat!

Davinia, wat balen dat het nu allemaal niet zo lekker gaat. Hopelijk voel je je snel wat beter want als je je zelf zo naar voelt dan is er ook niks aan

djRandall, gefeliciteerd met je sticker

wupwup met een ingedaalde baby, scheelt wel, dat je niet plat hoeft als je vliezen breken. Kleine frummels zijn lief

Oeh inca, wastrubles, ik gooi altijd alles bij elkaar van Eva, gekleurd wit, maakt me niet zo uit

Groofsken, lekker verlof, geniet ervan. Ben je nog verwend door je kindjes?

Ymme, ik maak me eerlijk gezegd niet zoveel zorgen om die griep, maar kan me wel indenken dat je dat wel doet. Achja, je wast netjes je handen, je blijft bij zieke mensen uit de buurt, veel meer kun je niet doen he.
Dettol staat hier ook op het aanrecht overigens.
Ik heb ook besloten om me nieet te laten inenten.
Je gaat in ieder geval niet zomaar dood aan de griep. En tja, wat betekent het voor het kindje in je buik, dat vraag ik me ook af. En wat zijn de gevolgen op de langere termijn, dus over een paar jaar? KRijgen we dan dat onze kinderen bepaalde afwijkingen hebben die ze nu nog niet konden voorzien???

Aoraki, je zult nu wel rust hebben nu je weet dat je een keizersnede hebt, kun je je daar mentaa op voorbereiden. En dat lijkt me een mooi gewicht voor je kindje.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:53:46 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74402061
draakje, sterkte voor jou!
  woensdag 4 november 2009 @ 22:20:01 #215
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74403401
De echo was helemaal goed,sterk kloppend hartje te zien Over 4wkn terug voor een nieuwe echo,in de tussentijd bloed laten prikken en volgende week dinsdag voorlichtingsgesprek in het ziekenhuis(omdat ik daar ga bevallen).Ik ben 16 juni uitgerekend

Ook nog even langs Draakje geweest,ze heeft zelf verteld hoe het is.
Hopelijk kun je snel naar huis meissie
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74403950
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:
De echo was helemaal goed,sterk kloppend hartje te zien Over 4wkn terug voor een nieuwe echo,in de tussentijd bloed laten prikken en volgende week dinsdag voorlichtingsgesprek in het ziekenhuis(omdat ik daar ga bevallen).Ik ben 16 juni uitgerekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook nog even langs Draakje geweest,ze heeft zelf verteld hoe het is.
Hopelijk kun je snel naar huis meissie
Mooi!
pi_74404935
Ja was leuk dat je er was en fijn dat het goed is! die voorlichting heb ik niet gehad maar weet wel hoe het hier werkt ha ha
als het goed is moet het infuus zo werken dat de kwaal overgaat maar dat is niet zeker afwachten dus
ik moet goed kunnen eten voor ze me van infuus halen
zo maar weer slapen
pi_74408938
Hoera voor de goede echo van Guess

en draculettetje: veel beterschap! Lijkt me heel erg vervelend zoveel moeten spugen
pi_74409080
Een kloppend hartje
Mooie echo's Guess!!

Ik ben moe... Maar ja, ga nu oppassen De jongste is ziek, dus gaat vandaag niet naar de creché.
Lekker door de regen heen. Tot vanmiddag niet teveel kletsen, moet ik weer zoveel bijlezen
pi_74409224
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef draculettetje het volgende:
groetjes
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74409347
Guess gefeliciteerd!

En draakje, dikke kus!
pi_74409366
Mogguh.... even een tijdje afwezig geweest, weinig te melden en niet zoveel behoefte om me in discussies te mengen. Het is erg druk op mijn werk. Zit er ook al weer een half uur, maar voel me verder prima, dus kan lekker doorwerken en dan is de dag weer snel voorbij.

Draakje, ik hoop dat je snel weer naar huis mag en de klachten dan ook wegblijven! Hopenlijk een onbezorgde rest van je zwangerschap.

Guess, wow mooie echo! En een kloppend hartje dus dat ziet er goed uit! Lekker meis! Geniet ervan!

Tan, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen en hopenlijk idd. geen zwangerschapssuiker. En extra controle kan nooit kwaad natuurlijk.

Davinia, hoop dat de erge klachten voor jou ook achter de rug zijn, maar kan me de mentale tik wel voorstellen. Zo'n bummer!

Faja, beterschap! Klinkt niet echt fijn als ik het zo hoor.

Luna, hoe is het met jou??

Nou, ik ga weer snel aan het werk! Dikke kus voor allemaal! Fijne dag gewenst.
pi_74409475
Guess wat goed een kloppend hartje!!!

draculettetje, hopelijk kan je gauw je eten binnenhouden en mag je ook snel weer naar huis! Sterkte!

Davinia, kan me voorstellen dat je baalt van je bekken! Klinkt heel naar, blegh.

(de nrest weet ik even niet meer sorry, )

Ik heb voor 1 december een afspraak bij de verloskundige, hehe, klinkt raar en heel echt
Vandaag een afspraak maken voor een echo, nog echter allemaal
pi_74409561
Goedemorgen dames.

Happy, hallo. Dat is idd een tijdje terug. Leuk weer wat te horen van je.
Guess mooi zo een goed echo en duidelijk kloppend hartje
Davinia, lichamelijk aan de beterende hand maar de emotionele klap. Ja je lichaam fluit je soms onherroepelijk terug en dat terwijl je nog wel 1001 dingen zou willen doen. Accepteren dat het niet allemaal zo makkelijk meer kan heb ik ook last van hoor.
Draakje vanuit het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag. Zo veel spugen is niet prettig. Gelukkig blijft je drinken er wel in. Hebben ze al die zetpillen tegen spugen bij je geprobeerd?
Vamp, rot he om je zusje zo ziek te zien.

Ik heb vanmorgen nog maar een badjasje bestelt en een beertje alvast als kraamcadeautje voor mijn zusje, die is as woensdag uitgerekend. Ik wil nog voor een bestekje/serviesje kijken als ik weet dat ze ligt te bevallen zodat er geen weken tussen de aankoop en het geven er van liggen want ik wil natuurlijk dat de naam van het kindje erin gegraveerd moet kunnen worden. En mijn kinderen kunnen dan beide een cadeautje van Lief geven.

Oh en hier slaat de antibiotica goed aan. Ik moet minder vaak niezen wat een hoop spierpijn in mijn buik scheelt
  donderdag 5 november 2009 @ 08:35:11 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74409563
Hier gisteren een drukke (en pijnlijke) dag en vermoeiende nacht achter de rug. Heb wel bijgelezen, maar ik ben veel alweer vergeten.
Wel geloof ik dat Aoraki goed nieuws had?
En Davinia met haar bekken...

Voor alle anderen ook een
En nu eerst
pi_74409601
Haha Sonnetje, het is allemaal ook heel echt
pi_74409606
Ik heb vannacht gedroomd dat we een dochter hadden met hoogblond haar

Alleen wordt het hier een jongen en hebben zowel mijn man als ik vrij donker haar dus hoogblond (wat ik btw fantastisch zou vinden ) wordt wat moeilijk Maar misschien hebben ze gewoon gemist in het ziekenhuis
pi_74409623
En ik twijfel zo verschrikkelijk over de lief kleertjes Het is zo verschrikkelijk goedkoop, maar eigenlijk heb ik niks over en de verzendkosten komen er overheen... Zucht
pi_74409638
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef leonieke het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we een dochter hadden met hoogblond haar

Alleen wordt het hier een jongen en hebben zowel mijn man als ik vrij donker haar dus hoogblond (wat ik btw fantastisch zou vinden ) wordt wat moeilijk Maar misschien hebben ze gewoon gemist in het ziekenhuis
Whehe
Dromen is zo idioot!
TARA heeft vannacht gedroomd dat Leander niet van mij was, maar van zijn eerste vrouw die vlak na de geboorte overleed
Ik word buitenspel gezet in mijn eigen leven hier
  donderdag 5 november 2009 @ 08:43:48 #230
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74409671
Guess wat fijn, een kloppend hartje ! Leuk zo'n heel klein frummeltje op de echofoto
Bedankt voor alle lieve berichtjes

Beetje jammer inderdaad dat er nog bijna 5 euro verzendkosten bijkomen bij Lief!

Fijne dag
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74409675
Ik lach er nu vaak mee freecell dat ze in het ziekenhuis misschien wel gemist hebben en dat we een "koffie met melk"-kindje zullen krijgen en hoe super dat wel zou zijn, maar ik denk dat het wel even heel fel schrikken zou zijn. Stel je maar voor dat het gebeurt.
Maar verdorie, dat meisje had wel mijn neus in mijn droom

En ow... wat jammer dat Leander niet van jou is maar je ziet hem toch wel graag, hé?
pi_74409725
goedemorgen dames

@Guess; wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!!! gefeliciteerd!!

@Sonnetje; ja dan wordt het ineens echt he? 1 dec, mooie datum

@Ymme; succes met oppassen...

en ik heb slecht geslapen.... al vanaf half vijf wakker... en erg onrustig geslapen...
en nu straks naar de VK voor controle van mijn bloeddruk en urine...

nou nog ff wat positiefs dan:
32 weken
pi_74409747
Nou Leo, dan was ze dus wél van jou En een hoogblond lekker ding ofzo
pi_74409780
Wel jammer dat zijn piemeltje er nu nog van afgevallen is
pi_74409816
Goedemorgen meiden,

Guess, mooie foto's hoor, en een kloppend hartje helemaal goed
Sonnetje, het is ook echt hoor! Leuk om al dit soort plannen te maken toch?
BJ 32 weken (dus vlindur en davinia ook ongeveer toch?)
Over Lief, tja verzendkosten maken het wel wat duurder, maar als je meerdere dingen besteld valt het alles bij elkaar wel weer mee (mijn eigen redenatie om het lekker toch te doen). Oh en Faja, hou wel rekening met lange levertijd, althans dat was vorige keer met de zomer-outlet... door de drukte duurde uitlevering bijna 3 weken...

Hihi Leo, dromen zijn bedrog toch?
pi_74409878
\lijnloos tis zeker leuk om dat soort afspraken te maken, maar wel gek enzo. Wordt nu echt volwassen ofzo
pi_74409881
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Lijnloos het volgende:
Hihi Leo, dromen zijn bedrog toch?
De meeste dromen toch, schijnt het. Ik hou dus nog maar even mijn hart vast voor wat komen zal

Ik vrees gewoon dat mijn er niet zal intrappen: "ssscchaaattt, ik denk écht wel dat we nog een extra echo zullen moeten hebben want ik heb het gevoel dat zijn piemel er vannacht is afgevallen "
Nah... het zal niet pakken, nee
  donderdag 5 november 2009 @ 08:59:02 #238
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74409896
@Amaranta, nee, we weten niet wat het wordt

@Guess, wat een prachtige echo, bijzonder hè dat daar straks een kindje uit groeit

@Faja, wat fijn dat de AB goed aanslaat! Waar heb je het nu precies voor gekregen? bijholteontsteking? Of meer je luchtwegen?

@BJ, jaaa, 32 weken! Ik ben dat a.s. maandag, het gaat nu echt snel hè? Zwemmen, is dat wel zo'n goed idee? Of bedoel je als je bloeddruk weer goed is? Ik zou toch kiezen voor het nutteloos wezen, want met zwemmen verbruik je meer dan je denkt. Of je moet er voor kiezen om lekker in het bubbelbad te gaan liggen dobberen
pi_74409904
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
\lijnloos tis zeker leuk om dat soort afspraken te maken, maar wel gek enzo. Wordt nu echt volwassen ofzo
Dat heb ik, écht waar, ook al een paar keer gedacht

Maar dan bedacht ik me ook vrij vlug dat er ook wel nog tijd zal zijn om even lekker onvolwassen te doen Wel spannend allemaal, hé
  donderdag 5 november 2009 @ 09:02:13 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74409933
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar dan bedacht ik me ook vrij vlug dat er ook wel nog tijd zal zijn om even lekker onvolwassen te doen Wel spannend allemaal, hé
Ow, ik heb juist het gevoel dat ik helemaal niks veranderd ben!
zo van ik hoor nog steeds niet bij de grote mensen, lekker onvolwassen dus
Wel een ervaring rijker! Spannend is het wel!
pi_74409971
Oh, maar ik voel me nu nog niet volwassener, hoor. Ik denk dat het eerder zal komen als de baby er is. Of toch zeker de eerste maanden als ik vrij veel alleen zal zitten. Ik ben het vaakst het onvolwassenst (kan dat? ) op mijn werk, tussen de onnozele-praat-verkopende collega's.

En spannend? Ik vind het soms nogal angstaanjagend. Mijn man daarentegen ziet het allemaal heel rustig: als die en die het kan, waarom zouden wij het dan niet kunnen?
pi_74409983
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

haha zeker
Nou ja ben gelukkig "al" 24 als ik naar de verloskundige moet Klinkt toch minder jong dan 23 haha *lol*
Mijn moeder zei laatst al: zijn jullie ook jonge ouders (terwijl mijn moeder op mijn leeftijd nu al 2 kinderen had haha, maar mijn vader is wel een stukkie ouder, en mijn vriend is 24)
pi_74410085
@Tan; dat zwemmen ga ik ook alleen doen als mijn bloeddruk weer onder controle is hoor. maar lief dat je met me meedenkt en tijd gaat snel he?

@lijnloos; 3 weken!!! OMG dat is echt langgggg! gelukkig heb ik het ook nog niet nodig ofzo, maar toch....

en Vlindur was idd gister 32 weken en Davinia morgen, dus dan mogen we weer jompelen...

en dromen; ik droom de laatste tijd ook erg bijzonder en veel... heel raar.
pi_74410164
Joehoe, BJ 32 weken! Veel succes bij de VK dadelijk. Ik zal voor je duimen...

Mooie echo voor Guess, gefeliciteerd!!! Kloppend hartje is altijd fijn om te zien.

Ikke vandaag 36 weken!
pi_74410254
Goedemorgen dames:

Guess: wat een mooie echo, gefeliciteerd hoor!

Draculettetje: Balen dat je nog niet naar huis mag, maar goed om iets van je te horen. Beterschap hoor

Faja: aan de beterende hand

BJ: 32 weken, wat gaat het toch snel he? En Aoraki al 36....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')