maar goed, ik zei dus iets in de trant van: he je bent blauwquote:
leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja! Had een open solli gestuurd en toen vroeg remlof ineens of ik daar nog echt zin in had
nee hoor, heb gewoon er niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef omearos het volgende:
Mss wou je niet dat mensen in 1x kunnen zien wie hoeveel is afgevallen?
Sporten terwijl je ziek bent is ook niet goed voor je, dus inderdaad maar eerst echt goed uitziekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoegNu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
beterschap!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoegNu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
En zolang je je niet te veel met het gebeuren achter de schermen bemoeit blijft het wrs ook leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er ook nog even aan wennenmaar ik vind 't wel leuk. In ieder geval een super leuk subforum, vind ik
zie pmquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Ender_W het volgende:
het is vast al gevraagd, maar waar hebben jullie Evy gevonden?
Hardlopen ging redelijk, heb wel weer een les herhaalt omdat het toch weer een tijdje geleden wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Sarabi het volgende:
zo hardloopkleren zijn aan.....nu nog even wachten totdat het eten gezakt is
Gaat het morgen weer beter weer zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik hebben net besloten dat we morgenochtend om kwart voor 8 gaan rennen. Hij werkt thuis dus dan gaan we lekker morgenochtend ipv nu in de stromende regen en in t donker
oh daar ben ik al overheenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Levitation het volgende:
Ik liep juist het liefste in het duister. Dan zag niemand me.
Je krijgt altijd zo'n vieze vette bek daarvan hequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Mejuffrouw het volgende:
Eigenlijk heb ik er waanzinnig van genoten! koolhydraten! Vet! Heerllijk
voel me nu alleen een beetje vies...
Die frisse moed is wel belangrijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Spiegelei het volgende:
Mooi verhaal dyna, ik hoop volgend jaar ook zo'n verhaal te kunnen schrijven.
Wat is iedereen toch weer actief bezig, ik heb zoals gezegd even een dipje, ik blijf wat hangen op hetzelfde gewicht. dat komt gewoon helemaal door mezelf, ik heb al een poosje niet gefietst, ben druk geweest en heb gewoon teveel lekkers gegeten, dus eigenlijk moet ik blij zijn dat ik niet ben aangekomen.
En hoe stom het ook klinkt, het is wel fijn dat anderen dat ook wel eens hebben, dat stil staan of gewoon een periode er niet zo mee bezig zijn.
Nou ja, morgen weer met frisse moed verder, er staat een uurtje fietsen op het programma, we gaan er weer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef Spiegelei het volgende:
Ja langzaam afvallen daar heb ik geen problemen mee. Ik kan wel een dipje hebben als het bij een ander "beter"of sneller gaat, dan kan ik gewoon ff chagerijnig zijn, maar dat duurt meestal niet lang hoor.Gewoon even in mezelf mokken, want mezelf aan anderen spiegelen is natuurlijk niet goed, dat weet ik ook wel.
Het is zelfs zo dat ik in mijn omgeving (collega's bijvoorbeeld) ook helemaal niet heb gezegd dat ik aan het afvallen ben. Ik heb er geen zin in om mezelf te verantwoorden ofzo, ik heb ook echt veel overgewicht en eerlijk gezegd heb ik er geen behoefte aan als "men" dan op me gaat letten of ze al "iets" kunnen zien ofzo.
Dat houdt ook wel in dat men het nu (nog) niet echt ziet of het niet echt durft te zeggen/vragen. Maar dat geeft niet, ik doe het ook voor mezelf, en als ik daar dan een paar jaar mee bezig ben, nou so be it.
idd, anders geef je jezelf alleen maar heel veel druk.quote:
Heel herkenbaar, jammer genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef Boadicea het volgende:
Wat ik zelf alleen ervaar is dat nu ik al een flinke tijd stilsta(ik denk eigenlijk al wel dik een jaar), dat ik niet meer zie hoeveel ik al bereikt heb, en alleen maar gefrustreerd raak omdat ik nu al tijden niet meer afval... En ik ben toen gewisseld van weegschaal, die 4 kilo de verkeerde kant op afweek, en dat is ook demotiverend..
Hopelijk gaat dat ooit weer over, en gaat mijn gewicht dan ook weer wat omlaag.
Wat vervelend zegquote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef Boadicea het volgende:
Wat ik zelf alleen ervaar is dat nu ik al een flinke tijd stilsta(ik denk eigenlijk al wel dik een jaar), dat ik niet meer zie hoeveel ik al bereikt heb, en alleen maar gefrustreerd raak omdat ik nu al tijden niet meer afval... En ik ben toen gewisseld van weegschaal, die 4 kilo de verkeerde kant op afweek, en dat is ook demotiverend..
Hopelijk gaat dat ooit weer over, en gaat mijn gewicht dan ook weer wat omlaag.
Het kan zijn dat je lichaam dat gewoon een prettig gewicht vindt. En wat je lichaam vindt komt vaak niet overeen met wat je hoofd vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:55 schreef Boadicea het volgende:
Nee, mijn streefgewicht is nog een kilo of 10 weg eigenlijk....
Het is volgens mij wel een punt waar ik vaker op gezeten heb. De eerste keer dat ik veel aankwam ben ik rond dit gewicht blijven hangen, en toen weer afgevallen. De tweede keer zat hier geloof ik ook een punt waar het bleef hangen.
ik denk dat mijn hoofd dwarsligt... Iets met mijn gewicht overeen laten komen met mijn zelfbeeld zeg maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je lichaam dat gewoon een prettig gewicht vindt. En wat je lichaam vindt komt vaak niet overeen met wat je hoofd vindt.
Dat is ook wat mij tegenhoudt. Ik werk in een fabriek tussen allemaal mannen, wat zou er gebeuren als ik ineens gezien ga worden als "lekker ding", nemen ze mijn mening dan nog serieus? Kan ik dan nog "one of the guys" zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef Boadicea het volgende:
[..]
ik denk dat mijn hoofd dwarsligt... Iets met mijn gewicht overeen laten komen met mijn zelfbeeld zeg maar...![]()
Ik vind afvallen nog steeds eng, stel je voor dat ik een normaal gewicht zou hebben...![]()
Is achterhaald en nogal aan discussie onderhevig, in Frankrijk is het officiele advies bijvoorbeeld 10 eieren per week.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:21 schreef Ender_W het volgende:
Ik weet niet beter dat je niet meer dan 2 a 3 eieren per week zou mogen. Iets met cholesterol enzo.
quote:In eieren zitten allerlei voedingsstoffen, vooral eiwit, maar ook ijzer, fosfor, selenium, vitamine A, B12, E, D en foliumzuur. Eiwit is belangrijk voor de opbouw van het lichaam. Eieren zijn ook rijk aan cholesterol. Omdat cholesterol een risicofactor is voor hart- en vaatziekten, vindt de Gezondheidsraad dat er niet te veel cholesterolrijke voedingsmiddelen gegeten moeten worden. Daarom is het advies van het Voedingscentrum: de consumptie van drie eieren per week past in een gevarieerde voeding.Verder is het belangrijk voldoende te variëren in eiwitrijke producten. Eiwit zit ook in bijvoorbeeld vlees, vis, gevogelte, kaas en melk.
Voedingscentrum.quote:
het voedingscentrum zijn een stelletje door unilever gesponsorde maffiosi.quote:
Maar die protesteert bij mij ook niet als ik het volstop met taartjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik luister liever naar mijn eigen lichaamen die protesteert niet
Ah, ok. Bij protesteren dacht ik meer aanquote:
oh, wacht, dan was het iets andersquote:Op woensdag 4 november 2009 12:42 schreef omearos het volgende:
Rare meting voor Hb, die van mij zit altijd rond de 8, minimum is 7,8 geloof ik.
Succes iig, Eerste keer is altijd even apart en uitzoeken hoe je lijf reageert.
ik ben al getestquote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef omearos het volgende:
misschien bovendruk? maar dat zou wel laag zijn, bovendruk is meestal 110-120, zoiets.
Kom je vanzelf achter als je bij de bloedbank bent
Ohw zo herkenbaar!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een keer bij bloedprikken een meisje gehad dat ingewerkt werd.1 keer, nooit meer.
Ging ongeveer zo:
Levi: "prik maar links, daar ben ik makkelijker te prikken"
Meisje: "ik sta nu rechts, dus prik ik hier wel"
Levi: *zucht
Meisje prikt, en prikt en prikt, dwars door het vat heen.
Levi:"auw"
Meisje zegt niets.
Ik heb nog 4 dagen(!!) last van een blauwe, stijve arm gehad.
Ze was gewoon eigenwijs.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef Spiegelei het volgende:
@ Levitation: tja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
ik zou de volgende keer als ik haar weer had gewoon verzoeken m een anderquote:Op woensdag 4 november 2009 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze was gewoon eigenwijs.En ik heb niets tegen eigenwijze mensen, zolang ze niet eigenwijs zijn met mijn lijf.
dat heb ik nog nooit op, behalve dan uit blik tijdens het kamperen in Frankrijk deze zomerquote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt erop ja
zo en wat eten de dieetdames en heren vanavond voor verantwoords?
ik maak ratatouille (courgette, tomaat, aubergine, rozemarijn, knoflook enzo) met een gegrild biefstukje..
Klinkt goed!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef DarkElf het volgende:
t lijkt erop ja
zo en wat eten de dieetdames en heren vanavond voor verantwoords?
ik maak ratatouille (courgette, tomaat, aubergine, rozemarijn, knoflook enzo) met een gegrild biefstukje..
macaroni kokenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef omearos het volgende:
macaroni met rode saus en gehakt
Moet iets makkelijks zijn, ben pas om 17:15 thuis en moet om 18:00 alweer weg, en in die tijd ook nog douchen.
Tips voor gezonde snelle recepten zijn altijd welkom
Ik gooi er dan altijd nog een berg groenten bij. Maar dat doe ik bij vrijwel elk gerecht.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
macaroni koken
gehakt in een pan, peper en zout erbij, geplette tomaten erbij
bij elkaar pleuren
kaas erover
klaar
Macaroni kokenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
macaroni koken
gehakt in een pan, peper en zout erbij, geplette tomaten erbij
bij elkaar pleuren
kaas erover
klaar
ja, ze zei macaroni en rode saus met gehakt. ik las nergens groentequote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gooi er dan altijd nog een berg groenten bij. Maar dat doe ik bij vrijwel elk gerecht.Groenten!
Toevallig dat recept van SHE? Dat is echt lekkere saus.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Macaroni koken
Saus uit vriezer halen, ontdooien, opwarmen
Kaas raspen en er overheen
Klaar![]()
Heb een tijdje terug een grote pan saus gekookt en in porties ingevrorensuperhandig
zoals ik al zei: ik gooi dat door ieder gerecht.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ze zei macaroni en rode saus met gehakt. ik las nergens groente
ja, ik ook, maar omearos blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
zoals ik al zei: ik gooi dat door ieder gerecht.![]()
![]()
![]()
is t ook, vind ik danquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Toevallig dat recept van SHE? Dat is echt lekkere saus.
Vaak wel, maar niet altijd, losse groente is ook lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar omearos blijkbaar niet
die moet wel echt een (halve) dag opstaan hoor, die saus!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef omearos het volgende:
[..]die ga ik vanavond uitproberen
[..]
Vaak wel, maar niet altijd, losse groente is ook lekker
idd, dus dat heb ik een keer op zondag gedaan. Hele huis rook ernaarquote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet wel echt een (halve) dag opstaan hoor, die saus!
eerlijk gekopieerd:quote:
Ik kom niet vaak mensen tegen die ook buikdansen! (of gedaan hebben)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Levitation het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te sporten, zowel hardlopen als buikdansen heb ik afgelopen jaar laten vallen.En buikdansen is zo geweldig, zo vrouwelijk.
Was er niet ooit een buikdans-topic op fok? Kan 'm eigenlijk niet meer vinden.
Buikdans jij ook? Gaaf!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak mensen tegen die ook buikdansen! (of gedaan hebben)
Op het moment ben ik even gefrustreerd omdat ik een paar pasjes er gewoon niet in krijg (en al 3 weken neit geweest ben: ziek, toen was het niet vanwege vakantie en tentamens)
Maar inderdaad super om te doen
Volgens mij heb ik ergens in een buikdanstopic hier gepost.....
Bijna een jaar nuquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Buikdans jij ook? Gaaf!![]()
Ik heb 3 jaar gedanst, maar door studie en werk gaat het nu gewoon niet. Mis het wel enorm.
Gewoon doorzetten, dan leer je de lastige pasjes/bewegingen ook. Komt vast goed!
Thanks voor de link! Is echt al lang niet in gepost, zie dat jij de laatste was.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijna een jaar numaar vind het stom als andere iets wel kunnen en ik niet (terwijl het soms ook andersom is natuurlijk)
Maar het blijft super om te doenen goed voor je zelfbeeld
Topic gevonden: Buikdansen
Oja! Da's waar! Maar die heb ik al in geen tijden meer gezien hier op Fok.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, Miss_S buikdanst ook! Misschien een keer gezellig met z'n drieën?
Je moet wat als je nieuw op fok bentquote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Is echt al lang niet in gepost, zie dat jij de laatste was.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
slechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, hoe ging het eigenlijk met jouw studeren!?![]()
Ben aan het verbouwen/verhuizen. Meer badkamers maken dan kindertjes dus.quote:
Maar voorlopig zitten ze niet in de planning.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat wel kindjes maken?
Levi-en-hubby-kindjes worden volgens mij heel mooi
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Impressie (waar de verhoudingen voor geen meter van kloppen)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pas maar op, straks heb je er nog een note bij
Levi, wat ga je ervan maken? Bad en/of douche?
vort!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Levitation het volgende:
Oja, studeren! Daarom ben ik niet aan het klussen.Niet om gezellig te fokken.
Heb jij trouwens -per ongeluk- verstand van Oracle Designer?quote:
Jammer. Ik ook niet en dat zou ik wel moeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
per ongeluk niet, en Mr.Mo schudt ook nee
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=Working+with+Oracle+Designer
Lekker gaan douchen en dan vroeg naar bed. Dat helpt.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Ahh heb nu echt zo'n vreetkick
Tot nu toe bewerkt kunnen houden tot 1 witte boterham met niets en 1 glas optimel
Waarom eet je witbrood als je een vreetkick hebt?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Ahh heb nu echt zo'n vreetkick
Tot nu toe beperkt kunnen houden tot 1 witte boterham met niets en 1 glas optimel
Idd, doe er dan tenminste pindakaas op!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom eet je witbrood als je een vreetkick hebt?
Wrijf het er nog maar eens in... Ik mis de Hollandse kaasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vreetkick bestaat uit lekkere blokjes oude kaas en wat chorizoen een mok melk
lekker hoor! en die paar kleine stukjes kaas doen me ook niet meteen 5kg aankomen, dus ik geniet er lekker van
Omdat ik het lekker vindquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom eet je witbrood als je een vreetkick hebt?
Verkopen ze helemaal geen hollandse kaas daar?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in... Ik mis de Hollandse kaas
Misschien dit weekend kaasfonduen!
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
dit is Zaanlander Very Very Oldmet zoutkristallen er in
![]()
Ze hebben het wel bij de supermarkt, maar het smaakt niet hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Verkopen ze helemaal geen hollandse kaas daar?Hoe doe je dat dan? Neem je af en toe een voorraadje mee terug als je in NL bent?
Ik heb lekkere belegen beemster liggen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sarabi, ik zou eerlijkgezegd dan toch proberen om wat gezondere keuzes te maken
Ik zou gewoon gaan slapen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Zal de bak met paprika en worteltjes maar eens voor mijn neus zetten
Maak er een cocktail van.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Zal de bak met paprika en worteltjes maar eens voor mijn neus zetten
Pff nu nog studeren. Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cocktail?
En Levitation, ik vind het nog net iets te vroegen moet eigenlijk nog studeren
Wetenschapsfilosofiequote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pff nu nog studeren. Wat studeer je dan?.
Ik ga morgen weer aan de slag. Even mezelf een schop onder de kont geven dan.
Soggen ftwquote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wetenschapsfilosofie
En ik werk altijd het beste laat in de avond of heel vroeg in de ochtend, maar nu ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoen op Fok
Nou zo hard ging ik nou ook weer niet hoor. De laatste 8 maanden ben ik maar 4 kg afgevallen. een halve kilo per maand is niet echt veel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die frisse moed is wel belangrijkgewoon volhouden en dat het afentoe iets minder gaat is niet erg
(en staar je niet helemaal blind op dat ene jaar van Dyna, de meeste mensen lukt het niet zo snel en dat is ook niet erg, langzaam afvallen is betern)
Ahh sorry verkeerd begrepenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou zo hard ging ik nou ook weer niet hoor. De laatste 8 maanden ben ik maar 4 kg afgevallen. een halve kilo per maand is niet echt veel.
Maar ik heb alle begrip voor mensen bij wie het was stil staat. Dat heb ik ook 3 maanden lang gehad. Pas toen ik andere sporten en beweging ging doen (in mijn geval hardlopen) begon ik weer af te vallen.
Paprika is een vrucht.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef omearos het volgende:
Ik heb gisteren maar eens paprika's ingeslagen. Eens kijken of dat ook werkt als tussendoortje in plaats van een derde keer fruit. Of 's avonds als ik nog trek heb. Want ik eet echt te weinig groente
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Paprika is een vrucht.![]()
Net als bijvoorbeeld tomaat.
Schuldig.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef dyna18 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rzaakt_obesitas.html
Rustig eten dus.
Daar heb ik ook altijd problemen mee, ik eet veelste snelquote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef dyna18 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rzaakt_obesitas.html
Rustig eten dus.
Wel een vruchtgroente met relatief weinig suiker en heel veel vitaminesquote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef omearos het volgende:
[..]weer mis
Naja, vanavond iig salade, kan ik weer een paar dagen op teren
Tomaten zijn ook ideaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel een vruchtgroente met relatief weinig suiker en heel veel vitaminesPrima plan dus!
Ja, dat herken ik welquote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef Levitation het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan kouwen, ik slik mijn eten daardoor veel te snel door. Klinkt stom, maar het is redelijk dwangmatig.
Ik krijg al de rillingen als ik er aan denk.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef omearos het volgende:
Een keertje gehoord als tip van een vrijwilliger op de Philippijnen:
"drink your solids and chew your liquids"
Oftewel: blijf kauwen tot het ongeveer vloeibaar is.
Ik eet ook redelijk snel, al was ik vaak de sloomste in het studentenhuis (tussen de jongens)
Soms is het toch fijn om een man te zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Daklem het volgende:
Ik ben ook bezig sinds maandag op mijn voeding te letten; 6x eten per dag, voldoende fruit en groente en 2 liter water per dag. ( M, 25jr, 83kg). En 2x in de week sporten. 1 uur cardio op lage intensiteit en krachtsport erbij.
Ik woog 83 kilo toen ik begon, mijn streefgewicht is 77kg. Vanmorgen toen ik op de weegschaal stond, woog in 81.6kg. Gaat wel erg hard moet ik zeggen nu, terwijl ik mijzelf niet aan het uithongeren ben, maar gewoon regelmatig eten, en ontbijten (heb ik een aantal jaren niet gedaan).
Ik heb er veel plezier in nu.
Soms welquote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms is het toch fijn om een man te zijn
Nee grapje, goed van je dat je jezelf een gezond patroon hebt aangeleerd
Dank je, dat gaat wel lukken. Ik heb tot nu toe geen enkele dag gesnoept. Zaterdag stel ik voor mij een dag in dat ik van alles mag eten, zonder er echt op te letten. Onbewust zul je dat toch wel doen denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef DarkElf het volgende:
succes daklem!
ik heb net gerend, water is niet zo erg maar die tegenwind! Amai, dat is zwaar!
Hier een wel erg waterig zonnetjequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:18 schreef Sarabi het volgende:
YPPY ik loop met Evy
Nu richting Bobbejaanland, iemand enig idee hoe het weer is in Belgie?
Lichtaart, Kasterlee komt op mijn TomTom tevoorschijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier een wel erg waterig zonnetjeMaar waar ligt Bobbejaanland eigenlijk?
Hier bij Eindhoven (=bijna-belgie) is het in ieder geval mooi weer! Alleen wel wat frisjes, maar da's met een dikke jas op te lossen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lichtaart, Kasterlee komt op mijn TomTom tevoorschijn
En wat ik online kan vinden gaat het nog wel redelijk worden
Ik volgens de routeplanner 44min.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Regen in Bobbejaanland is niet erg, 2 jaar terug met onze nichtjes geweest en we konden overal zo in
Wij wonen 40 minuutjes van Bobbejaanland en hier schijnt een soort van zonnetje en tis droog.
Wat had je gebruikt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:58 schreef Stout het volgende:
GETVER...glutenvrije pizzabodem smaakt naar karton BLEGH
Die heb ik dus weggedaan en de topping gegeten (ham, kaas, tomaat, ui, paprika en champignonnetjes)
dat was dus eens maar nooit meer...
Ik heb speciale glutenvrije pizzabodemmix gebruikt...precies volgens de verpakking (dr moest al zoveel olie in vond ik) maar nee die was echt goorquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat had je gebruikt?
Het zal misschien een toevalstreffer zijn geweest, maar een vriendin van me had ooit een heerlijke hartige taart gebakken, glutenvrij, met witbroodmix van de natuurwinkel? Ik vind glutenvrije deegwaren vaak ook enorm smakeloos, maar dit was echt lekker stevig/hartig/broderig.
Ik heb een proeflesje gehad en het is behoorlijk intensief inderdaad (tenminste als je echt goed mee doet) en je krijgt er zelfs gewichtjes bij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:06 schreef Stout het volgende:
Goed plan Sarabi ! Dan blijf je in elk geval lekker bezig en gemotiveerd ! En zumba....behoorlijk intensief zegt men, ik ken het niet anders dan een recalme op tv en dan ziet het er uit als niets voor mij gezien mijn geweldige *not* coordinatie
ja, maar toen woonde ik in Arnhem en was het loopgroepje in Nijmegenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:09 schreef DarkElf het volgende:
das wel een idee, maar had je niet als eens zoiets geprobeerd ? (of verwar ik je nu met iemand anders?)
Yayquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Vido het volgende:
Heb afgelopen week ook een keer met een Zumba les meegedaan op de sportschool, reden: ik was mijn MP3 speler vergeten en zonder muziek kan ik AB-SO-LUUT niet sportenHet is inderdaad intensief, maar door de opzwepende muziek en instructeur gecombineerd met de "groepsdruk" maak je de les waarschijnlijk toch wel vol. Veel succes (en plezier natuurlijk!) er mee dus Sarabi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! ben nog wel even bezig
Ja doei.
Was het maar waar, maar de vorige keer was het de voorband (icm rommel op de weg en oververhitting) en nu de achterband (ik denk door een klap die ik maakte op bobbel in de weg, misschien toch net te veel snelheid op dat moment.quote:Op zondag 8 november 2009 09:45 schreef Boadicea het volgende:
Ik ga vandaag het huis eens even goed door, en daarna lekker even hobby'en, en misschien nog muffins bakken...
Die geef ik dan mee aan mijn vriendje, kan hij zijn collega's weer jaloers maken.
Ender, dat is balen zeg, een lekke band met dit weer... Weet je zeker dat er niet iets in je velg zit ofzo, dat hij steeds lek gaat?
Jups, daar ben ik de fout in gegaan in april... Je spieren hebben een bepaalde tijd nodig om te herstellen/sterker te worden. Ga je dezelfde spiergroepen weer trainen voordat ze goed hersteld zijn, dan maak je ze dus minder...quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:12 schreef omearos het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat het gaat om je spieren tijd te geven om zichzelf te herstellen. Elke dag sporten kan wel als je maar niet 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen traint.
jeetje zeg das idd heftig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:21 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Jups, daar ben ik de fout in gegaan in april... Je spieren hebben een bepaalde tijd nodig om te herstellen/sterker te worden. Ga je dezelfde spiergroepen weer trainen voordat ze goed hersteld zijn, dan maak je ze dus minder...
En ik zit er nu nog steeds mee, dus pas daar echt mee op. Bij mij kon het nog wel eens lang gaan duren omdat ik ook nog eens een staand/lopend beroep uitoefen, en dus de boel niet goed rust kan geven..
welkom iig en wat Vido zegt, je hoeft je nergens voor te schamen en tegelijkertijd hoef je ook niet met je ziel en zaligheid bloot (doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een ik-durf-me-nog-niet-aan-te-melden-post...
Oo, start-to-runquote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef DarkElf het volgende:
das een hardloopschema van een vlaamse mevrouw op je mp3 speler
je begint echt heel rustig en geleidelijk loop je, als het goed is naar de 5 km.
uitleg
Dankjewel!!quote:
Ja, ik weet ook wel hoe het moet en uiteindelijk doe ik het ook welquote:Op woensdag 11 november 2009 21:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pas je wel op, Sarabi? Je lichaam heeft energie nodig om te herstellen en moet dus wel die energie krijgen!
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel hoe het moet en uiteindelijk doe ik het ook wel
Maar soms zou ik de 'makkelijke' snelle manier willen kiezen
Vreselijk is dat he? dit jaar passte ik niet in de Goliath in walibi world. Die hele rij die dan naar je zit te kijken, het gegniffel van de dunne meisjes die echt hopen dat je eruit gaat zodat zij erin kunnen, en de neerbuigende manier waarop iemand van mijn leeftijd me moet komen zeggen dat dit hem niet gaat wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Klopt, wil ook niet alles vertellen. Maar alles opkroppen helpt ook niet. Juist nu ik wat opener word over mijn gevoelens en wat mijn gewicht met mezelf doet, gaat het allemaal veel makkelijker. Lijkt het..
Ik heb laatst een uitwaaitochtje meegemaakt, zo eentje met zo'n rescue-boot. En ja hoor, het pak paste niet, en ook voor het zwemvest moesten aanpassingen gedaan worden. Daar sta je dan.. De kapitein pakte het heel leuk aan: "Jij gaat niet meemaken dat we jou hierom op de kant laten staan!" Maar het voelt heel zwaar als je iedereen al klaar ziet zitten in de boot en het wachten is op jou. Nog niet zo lang geleden zou ik me gewoon afmelden voor zulke uitjes..
Ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd er tussen zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:29 schreef ROFLOL het volgende:
Ik vraag het toch maar even hier. Is het beter om eerst mijn avondmaal te eten en dan naar de sportschool te gaan of eerst sporten en dan thuis warm eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |