maar goed, ik zei dus iets in de trant van: he je bent blauwquote:
leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja! Had een open solli gestuurd en toen vroeg remlof ineens of ik daar nog echt zin in had
nee hoor, heb gewoon er niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef omearos het volgende:
Mss wou je niet dat mensen in 1x kunnen zien wie hoeveel is afgevallen?
Sporten terwijl je ziek bent is ook niet goed voor je, dus inderdaad maar eerst echt goed uitziekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoegNu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
beterschap!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook niet sporten vandaag. Had vanmorgen wel mijn sportkleren meegenomen, maar voel me toch nog niet goed genoegNu al bijna 2 weken niet gesport door ziekte, maar eerst maar echt beter worden en dan weer sporten.
En zolang je je niet te veel met het gebeuren achter de schermen bemoeit blijft het wrs ook leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er ook nog even aan wennenmaar ik vind 't wel leuk. In ieder geval een super leuk subforum, vind ik
zie pmquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Ender_W het volgende:
het is vast al gevraagd, maar waar hebben jullie Evy gevonden?
Hardlopen ging redelijk, heb wel weer een les herhaalt omdat het toch weer een tijdje geleden wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Sarabi het volgende:
zo hardloopkleren zijn aan.....nu nog even wachten totdat het eten gezakt is
Gaat het morgen weer beter weer zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:29 schreef DarkElf het volgende:
de mr en ik hebben net besloten dat we morgenochtend om kwart voor 8 gaan rennen. Hij werkt thuis dus dan gaan we lekker morgenochtend ipv nu in de stromende regen en in t donker
oh daar ben ik al overheenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Levitation het volgende:
Ik liep juist het liefste in het duister. Dan zag niemand me.
Je krijgt altijd zo'n vieze vette bek daarvan hequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Mejuffrouw het volgende:
Eigenlijk heb ik er waanzinnig van genoten! koolhydraten! Vet! Heerllijk
voel me nu alleen een beetje vies...
Die frisse moed is wel belangrijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Spiegelei het volgende:
Mooi verhaal dyna, ik hoop volgend jaar ook zo'n verhaal te kunnen schrijven.
Wat is iedereen toch weer actief bezig, ik heb zoals gezegd even een dipje, ik blijf wat hangen op hetzelfde gewicht. dat komt gewoon helemaal door mezelf, ik heb al een poosje niet gefietst, ben druk geweest en heb gewoon teveel lekkers gegeten, dus eigenlijk moet ik blij zijn dat ik niet ben aangekomen.
En hoe stom het ook klinkt, het is wel fijn dat anderen dat ook wel eens hebben, dat stil staan of gewoon een periode er niet zo mee bezig zijn.
Nou ja, morgen weer met frisse moed verder, er staat een uurtje fietsen op het programma, we gaan er weer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef Spiegelei het volgende:
Ja langzaam afvallen daar heb ik geen problemen mee. Ik kan wel een dipje hebben als het bij een ander "beter"of sneller gaat, dan kan ik gewoon ff chagerijnig zijn, maar dat duurt meestal niet lang hoor.Gewoon even in mezelf mokken, want mezelf aan anderen spiegelen is natuurlijk niet goed, dat weet ik ook wel.
Het is zelfs zo dat ik in mijn omgeving (collega's bijvoorbeeld) ook helemaal niet heb gezegd dat ik aan het afvallen ben. Ik heb er geen zin in om mezelf te verantwoorden ofzo, ik heb ook echt veel overgewicht en eerlijk gezegd heb ik er geen behoefte aan als "men" dan op me gaat letten of ze al "iets" kunnen zien ofzo.
Dat houdt ook wel in dat men het nu (nog) niet echt ziet of het niet echt durft te zeggen/vragen. Maar dat geeft niet, ik doe het ook voor mezelf, en als ik daar dan een paar jaar mee bezig ben, nou so be it.
idd, anders geef je jezelf alleen maar heel veel druk.quote:
Heel herkenbaar, jammer genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef Boadicea het volgende:
Wat ik zelf alleen ervaar is dat nu ik al een flinke tijd stilsta(ik denk eigenlijk al wel dik een jaar), dat ik niet meer zie hoeveel ik al bereikt heb, en alleen maar gefrustreerd raak omdat ik nu al tijden niet meer afval... En ik ben toen gewisseld van weegschaal, die 4 kilo de verkeerde kant op afweek, en dat is ook demotiverend..
Hopelijk gaat dat ooit weer over, en gaat mijn gewicht dan ook weer wat omlaag.
Wat vervelend zegquote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef Boadicea het volgende:
Wat ik zelf alleen ervaar is dat nu ik al een flinke tijd stilsta(ik denk eigenlijk al wel dik een jaar), dat ik niet meer zie hoeveel ik al bereikt heb, en alleen maar gefrustreerd raak omdat ik nu al tijden niet meer afval... En ik ben toen gewisseld van weegschaal, die 4 kilo de verkeerde kant op afweek, en dat is ook demotiverend..
Hopelijk gaat dat ooit weer over, en gaat mijn gewicht dan ook weer wat omlaag.
Het kan zijn dat je lichaam dat gewoon een prettig gewicht vindt. En wat je lichaam vindt komt vaak niet overeen met wat je hoofd vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:55 schreef Boadicea het volgende:
Nee, mijn streefgewicht is nog een kilo of 10 weg eigenlijk....
Het is volgens mij wel een punt waar ik vaker op gezeten heb. De eerste keer dat ik veel aankwam ben ik rond dit gewicht blijven hangen, en toen weer afgevallen. De tweede keer zat hier geloof ik ook een punt waar het bleef hangen.
ik denk dat mijn hoofd dwarsligt... Iets met mijn gewicht overeen laten komen met mijn zelfbeeld zeg maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je lichaam dat gewoon een prettig gewicht vindt. En wat je lichaam vindt komt vaak niet overeen met wat je hoofd vindt.
Dat is ook wat mij tegenhoudt. Ik werk in een fabriek tussen allemaal mannen, wat zou er gebeuren als ik ineens gezien ga worden als "lekker ding", nemen ze mijn mening dan nog serieus? Kan ik dan nog "one of the guys" zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef Boadicea het volgende:
[..]
ik denk dat mijn hoofd dwarsligt... Iets met mijn gewicht overeen laten komen met mijn zelfbeeld zeg maar...![]()
Ik vind afvallen nog steeds eng, stel je voor dat ik een normaal gewicht zou hebben...![]()
Is achterhaald en nogal aan discussie onderhevig, in Frankrijk is het officiele advies bijvoorbeeld 10 eieren per week.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:21 schreef Ender_W het volgende:
Ik weet niet beter dat je niet meer dan 2 a 3 eieren per week zou mogen. Iets met cholesterol enzo.
quote:In eieren zitten allerlei voedingsstoffen, vooral eiwit, maar ook ijzer, fosfor, selenium, vitamine A, B12, E, D en foliumzuur. Eiwit is belangrijk voor de opbouw van het lichaam. Eieren zijn ook rijk aan cholesterol. Omdat cholesterol een risicofactor is voor hart- en vaatziekten, vindt de Gezondheidsraad dat er niet te veel cholesterolrijke voedingsmiddelen gegeten moeten worden. Daarom is het advies van het Voedingscentrum: de consumptie van drie eieren per week past in een gevarieerde voeding.Verder is het belangrijk voldoende te variëren in eiwitrijke producten. Eiwit zit ook in bijvoorbeeld vlees, vis, gevogelte, kaas en melk.
Voedingscentrum.quote:
het voedingscentrum zijn een stelletje door unilever gesponsorde maffiosi.quote:
Maar die protesteert bij mij ook niet als ik het volstop met taartjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik luister liever naar mijn eigen lichaamen die protesteert niet
Ah, ok. Bij protesteren dacht ik meer aanquote:
oh, wacht, dan was het iets andersquote:Op woensdag 4 november 2009 12:42 schreef omearos het volgende:
Rare meting voor Hb, die van mij zit altijd rond de 8, minimum is 7,8 geloof ik.
Succes iig, Eerste keer is altijd even apart en uitzoeken hoe je lijf reageert.
ik ben al getestquote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef omearos het volgende:
misschien bovendruk? maar dat zou wel laag zijn, bovendruk is meestal 110-120, zoiets.
Kom je vanzelf achter als je bij de bloedbank bent
Ohw zo herkenbaar!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een keer bij bloedprikken een meisje gehad dat ingewerkt werd.1 keer, nooit meer.
Ging ongeveer zo:
Levi: "prik maar links, daar ben ik makkelijker te prikken"
Meisje: "ik sta nu rechts, dus prik ik hier wel"
Levi: *zucht
Meisje prikt, en prikt en prikt, dwars door het vat heen.
Levi:"auw"
Meisje zegt niets.
Ik heb nog 4 dagen(!!) last van een blauwe, stijve arm gehad.
Ze was gewoon eigenwijs.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef Spiegelei het volgende:
@ Levitation: tja waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
ik zou de volgende keer als ik haar weer had gewoon verzoeken m een anderquote:Op woensdag 4 november 2009 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze was gewoon eigenwijs.En ik heb niets tegen eigenwijze mensen, zolang ze niet eigenwijs zijn met mijn lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |