quote:Hoelang heb je al les? Sinds september
Waar en bij wie heb je les? In Oss bij Esmeralda's studio voor Orientaalse dans
In welke outfit dans je? Buikdansrok + sjaal en topje
Dansen wordt competitief gedaan. Ergo het kan ook een sport zijn. Bij buikdansen komt ook een stuk intensieve lichaamsbeweging kijken dus ook hierom behoort het tot sport.quote:
Preciesquote:Op woensdag 17 december 2008 20:27 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dansen wordt competitief gedaan. Ergo het kan ook een sport zijn. Bij buikdansen komt ook een stuk intensieve lichaamsbeweging kijken dus ook hierom behoort het tot sport.
Ik zou zeggen ga een keertje mee en dan praten we verderquote:Op donderdag 18 december 2008 10:53 schreef kabelhaspel het volgende:
Dus als je het ergens warm van krijgt is het sport
1 keer per week, al heb ik het even op een laag pitje gezet ivm drukte en vermoeidheid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Miss_S het volgende:
Drie jaar al? dan ben je vast goed
Moet ook wel als je sluierdansen doet.
Heb onze lerares dat pas zien doen en ziet er echt super uit
Hoe vaak heb je les Levi?
Ja, ik voel me ook altijd helemaal geweldig naar zo'n lesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
1 keer per week, al heb ik het even op een laag pitje gezet ivm drukte en vermoeidheid.![]()
Maar het is zo heerlijk om te doen.
Ik dans al 3 jaar zonder pak, gaat prima hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef Chanty het volgende:
Zo vanaf volgende week dans ik in DelftKijken hoe dat is. En ik wil een buikdanspak
![]()
Ik kwam inderdaad patronen ed tegen maar ik kan echt niet naaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:43 schreef Miss_S het volgende:
De rokken die de professionele groepen bij ons dragen zijn trouwens zelfgemaakt, dus je kan ze ook makkelijk zelf maken.
Mijn moeder heeft er eentje voor mij gemaakt, nog wel een simpele maar wel van dat mooie stof.
Er zit een winkel met buikdansspul bij het Thomsonplein!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kwam inderdaad patronen ed tegen maar ik kan echt niet naaienEn mijn ma heeft vast wel wat beters te doen
Ik ga binnenkort in Den Haag es kijken in een buikdanswinkel
En anders nog wat leuke betaalbare dingen op internet gezien. Maar eerst wachten of geld en zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |