quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
Copy paste je vaak tekst vanuit Turkse sites ?
Je hebt gelijkt. My bad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Snakey het volgende:
We zijn nog steeds een Nederlandse site. Verzin maar een nieuwe TT.
quote:Turken op FOK! (#162) Het leven kabbelt rustig verder...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Snakey het volgende:
We zijn nog steeds een Nederlandse site. Verzin maar een nieuwe TT.
Ei met sucuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
Dus, wat ik wilde vragen:
Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
Dus, wat ik wilde vragen:
Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom?.
.
Het leven van de Turken zit niet mee, daarom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom?.
.
sabir gardas sabir, komt goed!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
.
Allah rahatlik versin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.![]()
Trusten iedereen.
Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 opquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie blijven volgens mij de hele nacht op, hoe? Ik kan het ook, maar ik kan me niet concentreren. Moet nog zoveel ()
Dit topic is morgen vast nog wel open.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..![]()
Vanaf morgen laat ik jullie met rust (), ik ga voortaan om 19.00 naar bed. Doei Turken!
Damn.quote:
Stuur de broncode eens naar mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
.
Ik heb nog 6 uurtjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 op
Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fixed. Iets met rich text was het probleem. Plain text for the win.
Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
MASD, gewoon ei erbij, je weet toch wat sucuk is?
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik weet niet hoeveel bandbreedte dat gaat opeisen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:
[ afbeelding ]
het plaatje indelen in segmenten, en dan de foto's naar een random linkje op je server sturen. Krijg je elke keer dat je het topic opent nieuwe pics.
Dat is volgens mij gewoon ei hoor..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?
ik heb het beeldscherm nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cheers, tukken is ook zeer leuk zonder beeldscherm hoor
Rare jongens die Turkenquote:
Ik ben geen jongen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rare jongens die Turken![]()
Laat je het beeldscherm 's ochtends ook langzaam helderder worden, zodat het lijkt alsof het licht wordt?
ja, hij is jouw reactie echt niet waardquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
Wat jij zegt over die islamieten, doe jij nu ook. Echt, is er geen middenweg? Aan de ene kant heb je de islamieten, aan de andere kant de Kemalisten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Ases het volgende:
@ Slayage over Ataturk in vorige topic
Jij wilt natuurlijk liever dat we de koerdische terroristen aanbidden en de grieks armeense militaire junta. Dit jaar in Turkije zag ik een heel ander beeld, namelijk dat meisjes van 6 geindoctrineerd werden door zogenaamde islamitische regels en wetten die hen werd opgelegd en waardoor ze op vroege leeftijd al een hoofddoek droegen. Tijdens het bewind van de AKP zijn imam hatipler fors gestegen en mensen die afgestuurd zijn aan de universiteit blijven werkloos, terwijl studenten met een theologische achtergrond aan scholing eerder aan de bak komen. Het leger geniet niet echt meer van een loflied, het wordt eerder gedominiseerd en de macht van het leger blijft af, Europa en Amerika vieren feest. Dit was de bedoeling, dit was hun doel waar ze al decennia lang naar streefden, om de macht van het leger te laten afnemen. In de Internationale Betrekkingen heb je macht als je een sterk leger hebt (zie VS). Een van de voorwaarden voor toetreding tot de EU, was het verwijderen van het kemalisme in Turkije en de afname van de macht van het leger. Dat is hen nu mooi gelukt door mensen zoals jij. De Turkije van nu is ontwikkeld door het Westen en Erdogan doet wat zij willen, populaire politiek t.o.v. Israel achterwege gelaten. Overigens was Erdogan degene die na het Davos confrontatie een mijnenveld dicht bij de grens van Syrie voor 47 jaar aan Israel wou geven en ook al heeft Erdogan een militaire oefening met Israel afgezegd, ze hebben paar dagen geleden nog een miljarden deal gesloten om Israel te voorzien van drinkwater. De ondergang van het Kemalisme is de ondergang van Turkije, ik wens mijn bevolking in mijn moederland veel geduld toe. AKP Yuce Divana hesap verecek. Ik zie niks conrtoversieels aan Ataturk, ik zie in hem de grootste leider ooit. Totdat mijn sterfdag zal ik zijn gedachtegoed beschermen en zal ik de stem van de stemlozen en de beschermer van de beschermlozen zijn!
You Are The Lightning, The Cyclone,
The Sun That Enlightens The World.
-K. Ataturk
Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesprokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen.![]()
Ik pas de helderheid van m'n beeldscherm wel regelmatig aan, maar dat is toch niet raar?
das wel erg makkelijk vind je niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
Probeer je nou weer een beetje interessant te doen of zie ik het verkeerd ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, hij is jouw reactie echt niet waard
Ken je mensen die dat echt doen..? Lijkt me eerlijk gezegd wel handigquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesproken![]()
Nee, is niet raar, bij mij staat ie nu ook op bijna zn laagst ofzo, maar wel als je het als wake-up light gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |