abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74336907

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershit en yvonnede doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hier op klikt! -

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 03:05:21 ]
pi_74336930
Copy paste je vaak tekst vanuit Turkse sites ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74336931
Na al dit gepraat heb ik een vraag: kunnen jullie het goed vinden met de Turken uit je omgeving? Zo ja, met welke type Turken? En anders: waarom niet? (als je dus geen enkele Turk echt mag uit je omgeving)
Ik ben een pure Turk.
pi_74336943
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
Copy paste je vaak tekst vanuit Turkse sites ?
Tegen wie heb je het?
pi_74336952
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Ik denk tegen jou? Er staat verder niets Turks.
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:25:58 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_74336976
TVoP.
Long live music.
pi_74336981
Raar dat de topictitel goed wordt weergegeven in de Nieuwe Topics-lijst, maar verder niet.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:27:01 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_74337005
Misschien moet je geen Turkse titels meer nemen? Gebruik de Nederlandse vertaling..
Ik ben een pure Turk.
pi_74337056

Hahahaha
pi_74337061
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Snakey het volgende:
We zijn nog steeds een Nederlandse site. Verzin maar een nieuwe TT.
Je hebt gelijkt. My bad.
quote:
Turken op FOK! (#162) Het leven kabbelt rustig verder...

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 00:30:50 ]
pi_74337069
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:32:17 #13
165512 MASD
Music is dead.
pi_74337081
Dus, wat ik wilde vragen:

Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Long live music.
pi_74337103
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:

Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Ei met sucuk.
pi_74337108
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:

Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..

Vanaf morgen laat ik jullie met rust ( ), ik ga voortaan om 19.00 naar bed. Doei Turken!
Ik ben een pure Turk.
pi_74337136
pi_74337192
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom? . .
pi_74337207
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom? . .
Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.

Trusten iedereen.
pi_74337215
quote:
Het leven van de Turken zit niet mee, daarom.
Ik ben een pure Turk.
pi_74337220
Welterusten, Bilmiyorem en Bortecinem.
pi_74337225
quote:
sabir gardas sabir, komt goed!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74337232
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.

Trusten iedereen.
Allah rahatlik versin.
Ik ben een pure Turk.
pi_74337253
Jullie blijven volgens mij de hele nacht op, hoe? Ik kan het ook, maar ik kan me niet concentreren. Moet nog zoveel ( )
Ik ben een pure Turk.
pi_74337258
Euh...trusten
pi_74337267
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

sabir gardas sabir, komt goed!
.
pi_74337272
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie blijven volgens mij de hele nacht op, hoe? Ik kan het ook, maar ik kan me niet concentreren. Moet nog zoveel ( )
Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 op
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:46:37 #27
165512 MASD
Music is dead.
pi_74337291
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..

Vanaf morgen laat ik jullie met rust ( ), ik ga voortaan om 19.00 naar bed. Doei Turken!
Dit topic is morgen vast nog wel open. .
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Hoe maak je dat?
quote:
Stuur de broncode eens naar mij.
Long live music.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:47:17 #28
165512 MASD
Music is dead.
pi_74337309
Oh wacht, het werkt al. .
Long live music.
pi_74337322
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 op
Ik heb nog 6 uurtjes
Ik ben een pure Turk.
pi_74337327
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:46 schreef MASD het volgende:
Stuur de broncode eens naar mij.
Fixed. Iets met rich text was het probleem. Plain text for the win.
pi_74337355
MASD, gewoon ei erbij, je weet toch wat sucuk is?
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:50:28 #32
165512 MASD
Music is dead.
pi_74337363
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Fixed. Iets met rich text was het probleem. Plain text for the win.
Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:

het plaatje indelen in segmenten, en dan de foto's naar een random linkje op je server sturen. Krijg je elke keer dat je het topic opent nieuwe pics.
Long live music.
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:51:07 #33
165512 MASD
Music is dead.
pi_74337380
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
MASD, gewoon ei erbij, je weet toch wat sucuk is?
Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?
Long live music.
pi_74337389
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef MASD het volgende:

[..]

Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:
[ afbeelding ]

het plaatje indelen in segmenten, en dan de foto's naar een random linkje op je server sturen. Krijg je elke keer dat je het topic opent nieuwe pics.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik weet niet hoeveel bandbreedte dat gaat opeisen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 00:52:03 ]
pi_74337392
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef MASD het volgende:

[..]

Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?
Dat is volgens mij gewoon ei hoor..
Ik ben een pure Turk.
pi_74337396
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb nog 6 uurtjes
Cheers, tukken is ook zeer leuk zonder beeldscherm hoor
pi_74337415
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef Rookert het volgende:

[..]

Cheers, tukken is ook zeer leuk zonder beeldscherm hoor
ik heb het beeldscherm nodig
Ik ben een pure Turk.
pi_74337460
@ Slayage over Ataturk in vorige topic

Jij wilt natuurlijk liever dat we de koerdische terroristen aanbidden en de grieks armeense militaire junta. Dit jaar in Turkije zag ik een heel ander beeld, namelijk dat meisjes van 6 geindoctrineerd werden door zogenaamde islamitische regels en wetten die hen werd opgelegd en waardoor ze op vroege leeftijd al een hoofddoek droegen. Tijdens het bewind van de AKP zijn imam hatipler fors gestegen en mensen die afgestuurd zijn aan de universiteit blijven werkloos, terwijl studenten met een theologische achtergrond aan scholing eerder aan de bak komen. Het leger geniet niet echt meer van een loflied, het wordt eerder gedominiseerd en de macht van het leger blijft af, Europa en Amerika vieren feest. Dit was de bedoeling, dit was hun doel waar ze al decennia lang naar streefden, om de macht van het leger te laten afnemen. In de Internationale Betrekkingen heb je macht als je een sterk leger hebt (zie VS). Een van de voorwaarden voor toetreding tot de EU, was het verwijderen van het kemalisme in Turkije en de afname van de macht van het leger. Dat is hen nu mooi gelukt door mensen zoals jij. De Turkije van nu is ontwikkeld door het Westen en Erdogan doet wat zij willen, populaire politiek t.o.v. Israel achterwege gelaten. Overigens was Erdogan degene die na het Davos confrontatie een mijnenveld dicht bij de grens van Syrie voor 47 jaar aan Israel wou geven en ook al heeft Erdogan een militaire oefening met Israel afgezegd, ze hebben paar dagen geleden nog een miljarden deal gesloten om Israel te voorzien van drinkwater. De ondergang van het Kemalisme is de ondergang van Turkije, ik wens mijn bevolking in mijn moederland veel geduld toe. AKP Yuce Divana hesap verecek. Ik zie niks conrtoversieels aan Ataturk, ik zie in hem de grootste leider ooit. Totdat mijn sterfdag zal ik zijn gedachtegoed beschermen en zal ik de stem van de stemlozen en de beschermer van de beschermlozen zijn!

You Are The Lightning, The Cyclone,
The Sun That Enlightens The World.
-K. Ataturk
pi_74337488
Excuses moi voor de taalfouten, het is al laat.
pi_74337500
Gaan we weer. Ataturk
Ik ben een pure Turk.
pi_74337507
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
pi_74337515
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik heb het beeldscherm nodig
Rare jongens die Turken

Laat je het beeldscherm 's ochtends ook langzaam helderder worden, zodat het lijkt alsof het licht wordt?
pi_74337529
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Rare jongens die Turken

Laat je het beeldscherm 's ochtends ook langzaam helderder worden, zodat het lijkt alsof het licht wordt?
Ik ben geen jongen.
Ik pas de helderheid van m'n beeldscherm wel regelmatig aan, maar dat is toch niet raar?
Ik ben een pure Turk.
pi_74337534
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
ja, hij is jouw reactie echt niet waard
Ik ben een pure Turk.
pi_74337543
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Ases het volgende:
@ Slayage over Ataturk in vorige topic

Jij wilt natuurlijk liever dat we de koerdische terroristen aanbidden en de grieks armeense militaire junta. Dit jaar in Turkije zag ik een heel ander beeld, namelijk dat meisjes van 6 geindoctrineerd werden door zogenaamde islamitische regels en wetten die hen werd opgelegd en waardoor ze op vroege leeftijd al een hoofddoek droegen. Tijdens het bewind van de AKP zijn imam hatipler fors gestegen en mensen die afgestuurd zijn aan de universiteit blijven werkloos, terwijl studenten met een theologische achtergrond aan scholing eerder aan de bak komen. Het leger geniet niet echt meer van een loflied, het wordt eerder gedominiseerd en de macht van het leger blijft af, Europa en Amerika vieren feest. Dit was de bedoeling, dit was hun doel waar ze al decennia lang naar streefden, om de macht van het leger te laten afnemen. In de Internationale Betrekkingen heb je macht als je een sterk leger hebt (zie VS). Een van de voorwaarden voor toetreding tot de EU, was het verwijderen van het kemalisme in Turkije en de afname van de macht van het leger. Dat is hen nu mooi gelukt door mensen zoals jij. De Turkije van nu is ontwikkeld door het Westen en Erdogan doet wat zij willen, populaire politiek t.o.v. Israel achterwege gelaten. Overigens was Erdogan degene die na het Davos confrontatie een mijnenveld dicht bij de grens van Syrie voor 47 jaar aan Israel wou geven en ook al heeft Erdogan een militaire oefening met Israel afgezegd, ze hebben paar dagen geleden nog een miljarden deal gesloten om Israel te voorzien van drinkwater. De ondergang van het Kemalisme is de ondergang van Turkije, ik wens mijn bevolking in mijn moederland veel geduld toe. AKP Yuce Divana hesap verecek. Ik zie niks conrtoversieels aan Ataturk, ik zie in hem de grootste leider ooit. Totdat mijn sterfdag zal ik zijn gedachtegoed beschermen en zal ik de stem van de stemlozen en de beschermer van de beschermlozen zijn!

You Are The Lightning, The Cyclone,
The Sun That Enlightens The World.
-K. Ataturk
Wat jij zegt over die islamieten, doe jij nu ook. Echt, is er geen middenweg? Aan de ene kant heb je de islamieten, aan de andere kant de Kemalisten.

En zolang jullie niet inzien dat jullie precies hetzelfde doen wat je bij de ander niet waardeert, is het einde zoek.
pi_74337549
zargon ben jij een kemalist?
Ik ben een pure Turk.
pi_74337562
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben geen jongen.
Ik pas de helderheid van m'n beeldscherm wel regelmatig aan, maar dat is toch niet raar?
Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesproken

Nee, is niet raar, bij mij staat ie nu ook op bijna zn laagst ofzo, maar wel als je het als wake-up light gebruikt
pi_74337571
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
das wel erg makkelijk vind je niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_74337575
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja, hij is jouw reactie echt niet waard
Probeer je nou weer een beetje interessant te doen of zie ik het verkeerd ?
pi_74337584
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Rookert het volgende:

[..]

Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesproken

Nee, is niet raar, bij mij staat ie nu ook op bijna zn laagst ofzo, maar wel als je het als wake-up light gebruikt
Ken je mensen die dat echt doen..? Lijkt me eerlijk gezegd wel handig
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')