quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
Copy paste je vaak tekst vanuit Turkse sites ?
Je hebt gelijkt. My bad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Snakey het volgende:
We zijn nog steeds een Nederlandse site. Verzin maar een nieuwe TT.
quote:Turken op FOK! (#162) Het leven kabbelt rustig verder...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Snakey het volgende:
We zijn nog steeds een Nederlandse site. Verzin maar een nieuwe TT.
Ei met sucuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
Dus, wat ik wilde vragen:
Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
Dus, wat ik wilde vragen:
Ik ben deze week vrij van school, genoeg tijd dus om te kloten in de keuken. Nu ben ik niet bekend met de Turkse keuken en wil ik jullie vragen om recepten en/of maaltijdideeën. Liefst vlees.
Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom?.
.
Het leven van de Turken zit niet mee, daarom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Zucht, de tekst in de OP wordt niet afgebroken en de smilies werken niet. Waarom?.
.
sabir gardas sabir, komt goed!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
.
Allah rahatlik versin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je krijgt het vast wel voor elkaar. Ik ga slapen. Buranin tadi kacti biraz.![]()
Trusten iedereen.
Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 opquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie blijven volgens mij de hele nacht op, hoe? Ik kan het ook, maar ik kan me niet concentreren. Moet nog zoveel ()
Dit topic is morgen vast nog wel open.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou nu graag uitgebreid over de Turkse keuken praten, maar ik moet slapen..![]()
Vanaf morgen laat ik jullie met rust (), ik ga voortaan om 19.00 naar bed. Doei Turken!
Damn.quote:
Stuur de broncode eens naar mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
.
Ik heb nog 6 uurtjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Krachttraining gehad, tukken in trein, nu energie en morgen om half 10 op
Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fixed. Iets met rich text was het probleem. Plain text for the win.
Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
MASD, gewoon ei erbij, je weet toch wat sucuk is?
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik weet niet hoeveel bandbreedte dat gaat opeisen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je wat tof zou zijn? Bij deze:
[ afbeelding ]
het plaatje indelen in segmenten, en dan de foto's naar een random linkje op je server sturen. Krijg je elke keer dat je het topic opent nieuwe pics.
Dat is volgens mij gewoon ei hoor..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, worst. Maar ik kan het fout hebben, maar volgens mij zie ik ook melk?
ik heb het beeldscherm nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cheers, tukken is ook zeer leuk zonder beeldscherm hoor
Rare jongens die Turkenquote:
Ik ben geen jongen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rare jongens die Turken![]()
Laat je het beeldscherm 's ochtends ook langzaam helderder worden, zodat het lijkt alsof het licht wordt?
ja, hij is jouw reactie echt niet waardquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
Wat jij zegt over die islamieten, doe jij nu ook. Echt, is er geen middenweg? Aan de ene kant heb je de islamieten, aan de andere kant de Kemalisten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Ases het volgende:
@ Slayage over Ataturk in vorige topic
Jij wilt natuurlijk liever dat we de koerdische terroristen aanbidden en de grieks armeense militaire junta. Dit jaar in Turkije zag ik een heel ander beeld, namelijk dat meisjes van 6 geindoctrineerd werden door zogenaamde islamitische regels en wetten die hen werd opgelegd en waardoor ze op vroege leeftijd al een hoofddoek droegen. Tijdens het bewind van de AKP zijn imam hatipler fors gestegen en mensen die afgestuurd zijn aan de universiteit blijven werkloos, terwijl studenten met een theologische achtergrond aan scholing eerder aan de bak komen. Het leger geniet niet echt meer van een loflied, het wordt eerder gedominiseerd en de macht van het leger blijft af, Europa en Amerika vieren feest. Dit was de bedoeling, dit was hun doel waar ze al decennia lang naar streefden, om de macht van het leger te laten afnemen. In de Internationale Betrekkingen heb je macht als je een sterk leger hebt (zie VS). Een van de voorwaarden voor toetreding tot de EU, was het verwijderen van het kemalisme in Turkije en de afname van de macht van het leger. Dat is hen nu mooi gelukt door mensen zoals jij. De Turkije van nu is ontwikkeld door het Westen en Erdogan doet wat zij willen, populaire politiek t.o.v. Israel achterwege gelaten. Overigens was Erdogan degene die na het Davos confrontatie een mijnenveld dicht bij de grens van Syrie voor 47 jaar aan Israel wou geven en ook al heeft Erdogan een militaire oefening met Israel afgezegd, ze hebben paar dagen geleden nog een miljarden deal gesloten om Israel te voorzien van drinkwater. De ondergang van het Kemalisme is de ondergang van Turkije, ik wens mijn bevolking in mijn moederland veel geduld toe. AKP Yuce Divana hesap verecek. Ik zie niks conrtoversieels aan Ataturk, ik zie in hem de grootste leider ooit. Totdat mijn sterfdag zal ik zijn gedachtegoed beschermen en zal ik de stem van de stemlozen en de beschermer van de beschermlozen zijn!
You Are The Lightning, The Cyclone,
The Sun That Enlightens The World.
-K. Ataturk
Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesprokenquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen.![]()
Ik pas de helderheid van m'n beeldscherm wel regelmatig aan, maar dat is toch niet raar?
das wel erg makkelijk vind je niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:00 schreef ClioSporT het volgende:
Wat Slayage zei was zo lomp dat ik er niet eens op reageerde, maar goed, leuk stukje tekst..
Probeer je nou weer een beetje interessant te doen of zie ik het verkeerd ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, hij is jouw reactie echt niet waard
Ken je mensen die dat echt doen..? Lijkt me eerlijk gezegd wel handigquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Algemene uitdrukking, voel je maar wel aangesproken![]()
Nee, is niet raar, bij mij staat ie nu ook op bijna zn laagst ofzo, maar wel als je het als wake-up light gebruikt
Nee, heb je namelijk al eerder een keer daarover aangesproken alleen toen was het nog reactie waardig. Wat je daarstraks zei slaat echt helemaal nergens op, vandaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
das wel erg makkelijk vind je niet?
nee, maar ik wilde wel even laten merken dat ik je "dom" vindquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Probeer je nou weer een beetje interessant te doen of zie ik het verkeerd ?
Turkije is het land van Ataturk. Er zijn genoeg islamitische landen waar de sharia als wet geldt. Als een islamist zijn betekent dat je een slaaf bent van Amerika, als liberaal zijn betekent dat je een slaaf bent van Europa, als de middenweg inhoudt dat Turken hun Vader des Vaderlands hun rug moeten toekeren, dan waardeer ik liever zulke mensen niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat jij zegt over die islamieten, doe jij nu ook. Echt, is er geen middenweg? Aan de ene kant heb je de islamieten, aan de andere kant de Kemalisten.
En zolang jullie niet inzien dat jullie precies hetzelfde doen wat je bij de ander niet waardeert, is het einde zoek.
Wil je weten wat ik van jou vind ?? Doe maar niet..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, maar ik wilde wel even laten merken dat ik je "dom" vind
Ik ken ze niet, anders zou ik ze uitermate triest vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ken je mensen die dat echt doen..? Lijkt me eerlijk gezegd wel handig
als het werkelijk nergens op slaat wat ik daarnet zei, wil ik dan wel graag weten waarom dat is, misschien zal ik inzien dat ik fout zit, maar dan moet je mij er wel bij helpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, heb je namelijk al eerder een keer daarover aangesproken alleen toen was het nog reactie waardig. Wat je daarstraks zei slaat echt helemaal nergens op, vandaar.
Zelfs erdogan geeft toe dat Ataturk wel degelijk iets heeft betekend voor Turkije..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
als het werkelijk nergens op slaat wat ik daarnet zei, wil ik dan wel graag weten waarom dat is, misschien zal ik inzien dat ik fout zit, maar dan moet je mij er wel bij helpen
Ik beledig niet, ik geef m'n mening. Iedereen? Ik heb bijna niets slechts gezegd over mensen hier, op een paar na. (Jij en Bortecinem vooral) Je had m'n vader kunnen zijn, alleen door je leeftijd, gelukkig verder niet. Ik heb ook geen groot hoofd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wil je weten wat ik van jou vind ?? Doe maar niet..
Vind je het leuk om iedereen maar te beledigen met je kut opmerkingen iedere keer, klein opdondertje met je grote kut kop? Denkt dat ie iedereen maar even dom of weet ik veel wat kan noemen, let een beetje op je taalgebruik en ook bij jou had ik je vader kunnen zijn. Debiel
Nou dan vind ik jou ook een kleine orospu met een veel te grote bek die overal wel wat op te zeggen heeft en denkt dat ze altijd gelijk heeft. Daarnaast denk ik dat je eens flink genomen moet worden..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beledig niet, ik geef m'n mening. Iedereen? Ik heb bijna niets slechts gezegd over mensen hier, op een paar na. (Jij en Bortecinem vooral) Je had m'n vader kunnen zijn, alleen door je leeftijd, gelukkig verder niet. Ik heb ook geen groot hoofd.
Gelukkig is jouw mening geen feit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou dan vind ik jou ook een kleine orospu met een veel te grote bek die overal wel wat op te zeggen heeft en denkt dat ze altijd gelijk heeft. Daarnaast denk ik dat je eens flink genomen moet worden..
Het is maar mijn mening
Nee die van jou is wel altijd een feit zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening geen feit.
Vaak. Je bent trouwens walgelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee die van jou is wel altijd een feit zeker.
Ik ben geen Kemalist en geen extreme moslim. Dat Turkije nu Turkije is heb je aan het volk en aan het leger de danken. Iedereen moet gewoon kunnen doen wat hij of zij wil. Een beetje zoals hier in Europa. Maar dat zal moeilijk gaan met Turkije. Hell, we kunnen hier niet eens een normale discussie houden zonder elkaar verrot te schelden. We vergeten het geheel en vallen elkaar aan op politieke voorkeur.quote:
Wat? Bevalt het je niet als iemand eens hard tegen jou ingaat, kleine worm ??quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vaak. Je bent trouwens walgelijkgelukkig is het maar "als" dat jij de vader kan zijn van bepaalde mensen hier
Wat is een extreme moslim volgens jou?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben geen Kemalist en geen extreme moslim. Dat Turkije nu Turkije is heb je aan het volk en aan het leger de danken. Iedereen moet gewoon kunnen doen wat hij of zij wil. Een beetje zoals hier in Europa. Maar dat zal moeilijk gaan met Turkije. Hell, we kunnen hier niet eens een normale discussie houden zonder elkaar verrot te schelden. We vergeten het geheel en vallen elkaar aan op politieke voorkeur.
Waarom zou een vrouw met hoofddoek niet mogen studeren? Het zijn allemaal mensen die bijdragen aan Turkije. Wat mij betreft is er onder de AKP een vooruitgang.
De omgekeerde Kemalist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een extreme moslim volgens jou?
Wauw, ze reageert opeens een stuk minder heftig. Misschien had ik ook zo moeten reageren ipv half uur onnozele bullshit over me heen te krijgen van een 16 jarige puber.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat? Bevalt het je niet als iemand eens hard tegen jou ingaat, kleine worm ??
Je moet gewoon je kop eens houden af en toe en niet constant je zogenaamde mening vormen over mensen en daarnaast uit je sloffen schieten wanneer iemand een mening over jou heeft. Hypocriete drol.
Ik ben er eerlijk over, het bevalt me niet, je bent walgelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat? Bevalt het je niet als iemand eens hard tegen jou ingaat, kleine worm ??
Je moet gewoon je kop eens houden af en toe en niet constant je zogenaamde mening vormen over mensen en daarnaast uit je sloffen schieten wanneer iemand een mening over jou heeft. Hypocriete drol.
Ik weet het niet, heb het net ook maar op internet gevonden. Best grappig, want vorig jaar had ik dat plaatje zelf uitgeprint en op een t-shirt geplakt. Alleen ben ik dat shirt nou kwijt.quote:
Iemand voelt zich (onterecht) volwassen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wauw, ze reageert opeens een stuk minder heftig. Misschien had ik ook zo moeten reageren ipv half uur onnozele bullshit over me heen te krijgen van een 16 jarige puber.
Ja lekker boeiend, echt waar.. Ik ben ook heer eerlijk in wat ik zeg over jou.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk over, het bevalt me niet, je bent walgelijk.
goedzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, echt waar.. Ik ben ook heer eerlijk in wat ik zeg over jou.
Ja, zo makkelijk kan je er inderdaad vanaf komen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iemand voelt zich (onterecht) volwassen..Reden dat ik niet op hem inga is anders dan bij jou.
Het gaat meer om het openstaan. Sommigen begrijpen het aanbidden van Ataturk niet, de anderen begrijpen het sterk naleven van geloof niet. De één ziet de hoofddoek als een onderdrukking, de ander draagt het graag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat laat jij wel als moslim wat een extreme moslim niet laat?
Ik ga er bij jou niet op in, omdat je gewoon met achterlijke, misselijkmakende uitspraken kwam aanzetten. Was dat nog niet duidelijk? Dan nu wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:21 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk kan je er inderdaad vanaf komen..
Zelfde geval als met borte, lomp gelul van jouw kant en aan het einde de "held" uithangen door te zeggen "zullen we lief doen tegen elkaar enzo"..
Akli dengesi bozuk ruh hastasina bi klavye vermislerde gozu acilmis sanki.. Gotu kalkik geri zekali.
Schijt toch op strontzak. Als het je niets kan schelen hou je kut kop dan ook gewoon en stop met je zogenaamde meningen over andere mensen. Ga lekker in onzin verder en laat voor de rest hier iedereen met rust.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga er bij jou niet op in, omdat je gewoon met achterlijke, misselijkmakende uitspraken kwam aanzetten. Was dat nog niet duidelijk? Dan nu wel.
Dat met "lief doen" meende ik niet, alsof het mij iets kan schelen of we elkaar mogen op een forum of niet. Dat ik ermee stopte lag aan het feit dat zij bijna net zo kinderachtig is als jij, door alleen maar te zeggen dat ik herhaal wat ik zeg (alsof ik een achterlijk iemand zou herhalen), in plaats van in te gaan op wat ik te zeggen had. Je bent gewoon ziek in je hoofd als je spot met gehandicapt zijn, het is dat ik het niemand toewens ermee te maken te krijgen, maar ik hoop dat ze op een minder erge manier beseft dat je er niet mee moet spotten.
Zo van: Ben je dom ofzo?! Psshh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ozurlumusun is niets meer dan een uitdrukking als 'ben je achterlijk'.
Het kan me niets schelen wat je van mij vindt, maar wel dat er mensen bestaan die zulke achterlijke uitspraken doen, snap je dat niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Schijt toch op strontzak. Als het je niets kan schelen hou je kut kop dan ook gewoon en stop met je zogenaamde meningen over andere mensen. Ga lekker in onzin verder en laat voor de rest hier iedereen met rust.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:56 schreef Ases het volgende:
@ Slayage over Ataturk in vorige topic
Jij wilt natuurlijk liever dat we de koerdische terroristen aanbidden en de grieks armeense militaire junta.
wat moet ik hiermee???
Dit jaar in Turkije zag ik een heel ander beeld, namelijk dat meisjes van 6 geindoctrineerd werden door zogenaamde islamitische regels en wetten die hen werd opgelegd en waardoor ze op vroege leeftijd al een hoofddoek droegen.
allah korkusu olan cocuklarini allahin kelami ile yetisitir
Tijdens het bewind van de AKP zijn imam hatipler fors gestegen en mensen die afgestuurd zijn aan de universiteit blijven werkloos, terwijl studenten met een theologische achtergrond aan scholing eerder aan de bak komen.
wat een geneuzel,
Het leger geniet niet echt meer van een loflied, het wordt eerder gedominiseerd en de macht van het leger blijft af, Europa en Amerika vieren feest.
het leger moet zijn werk doen, defensie, en zich niet bemoeien met de politiek zoals in elka ander beschaafd land
Dit was de bedoeling, dit was hun doel waar ze al decennia lang naar streefden, om de macht van het leger te laten afnemen. In de Internationale Betrekkingen heb je macht als je een sterk leger hebt (zie VS).
paranoide geneuzel
Een van de voorwaarden voor toetreding tot de EU, was het verwijderen van het kemalisme in Turkije en de afname van de macht van het leger.
je kan niet en een junta en een democratie zijn
Dat is hen nu mooi gelukt door mensen zoals jij.
bedankt voor de eer
De Turkije van nu is ontwikkeld door het Westen en Erdogan doet wat zij willen, populaire politiek t.o.v. Israel achterwege gelaten. Overigens was Erdogan degene die na het Davos confrontatie een mijnenveld dicht bij de grens van Syrie voor 47 jaar aan Israel wou geven en ook al heeft Erdogan een militaire oefening met Israel afgezegd, ze hebben paar dagen geleden nog een miljarden deal gesloten om Israel te voorzien van drinkwater.
dat heet realpolitiek, welcome to the new world order
De ondergang van het Kemalisme is de ondergang van Turkije,
tja
ik wens mijn bevolking in mijn moederland veel geduld toe.
tja
AKP Yuce Divana hesap verecek.
wie weet
Ik zie niks conrtoversieels aan Ataturk, ik zie in hem de grootste leider ooit. Totdat mijn sterfdag zal ik zijn gedachtegoed beschermen en zal ik de stem van de stemlozen en de beschermer van de beschermlozen zijn!
You Are The Lightning, The Cyclone,
The Sun That Enlightens The World.
-K. Ataturk
en hierop hoef ik alleen te reageren met de volgende smilie:
![]()
Nee jouw vaders niveau wil ik niet eens bereiken, hou namelijk niet van sex met oudere vrouwen, dat laat ik aan je vader over.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom vergelijk je het praten met m'n vader met het praten met jou? Alleen maar vanwege je leeftijd? M'n vader zit op een heel ander niveau dan jij, ik hoop dat jij dat niveau ook nog gaat bereiken, al verwacht ik het niet.
Maar goed, zoals bilmiyorem met haar imbeciele nick al zei 'daha Turkceyi cozememisin'. Dus wat weet ik nou?quote:
Hoezo achterlijk, ik baseer mijn mening over jou op feiten.. (om maar op jouw manier te praten)quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan me niets schelen wat je van mij vindt, maar wel dat er mensen bestaan die zulke achterlijke uitspraken doen, snap je dat niet?
Je KAN het niet bereiken, er zit een verschil tussen willen en kunnen. En nee, in dit geval is het niet verbonden met elkaar, je kan het niet bereiken omdat je er gewoon te achterlijk voor bent. En houd je opmerkingen over m'n vader voor jezelf, die hoor ik liever niet, triest hoor, ouders erbij betrekken. Hoe oud ben je, 10?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee jouw vaders niveau wil ik niet eens bereiken, hou namelijk niet van sex met oudere vrouwen, dat laat ik aan je vader over.
ps. Wat voor een niveau moet je vader wel hebben eigenlijk als je een kut kind hebt opgevoed?
Haha, heeft ook echt iets met m'n nick te maken. Ik weet niet dat het "bilmiyorum" is hoor.. wooooww. Jij moet helemaal je mond houden, je wilde je tijd toch niet besteden aan een 16-jarige puber?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar goed, zoals bilmiyorem met haar imbeciele nick al zei 'daha Turkceyi cozememisin'. Dus wat weet ik nou?
Tenminste, nog niet. Zolang er Kemalisten zijn die denken dat elk persoon die een hoofddoek draagt Turkije wil omtoveren tot een moslimland of moslims die met afkeurende blikken kijken naar mensen die vrijer zijn in hun denken en doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
En wat mij betreft hoort het leger minder macht te hebben, maar dat kan simpelweg niet in Turkije.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zelfs erdogan geeft toe dat Ataturk wel degelijk iets heeft betekend voor Turkije..
Is dit genoeg?
zeg ik iets anders dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben jij wel eens in een turkse basischool geweest?
2 jaar terug ben ik er voor het eerst in 1 geweest, het is 1 hele grote loflied voor het militarisme en voor ataturk, kleine kindertjes vanaf 6 jaar worden door en door geindoctrineerd door wat onze grote leider allemaal voor ons heeft gedaan, tja dan is het niet gek dat het merendeel van de turken hem belangrijk vinden, dat hij veel heeft betekent voor de turkse natie staat buiten kijf, maar hij is en blijft controversieel, hoe je het ook bekijkt
Coolquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
En wat mij betreft hoort het leger minder macht te hebben, maar dat kan simpelweg niet in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |