preferencesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
iTunes 9.0.2 adds support for Apple TV software version 3.0, adds an option for a dark background for Grid View, and improves support for accessibility.
Heeft iemand die al gevonden?
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi ding DizerWel gegaan voor het bedrade/grotere toetsenbord zo te zien?
Onhandige plek, en het lijkt niet helemaal 'af' te ziijn. De rand rond de albums is donkerder dan de achtergrond.quote:
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:07 schreef Dizer het volgende:
Thanks!
[..]
Ja ik leef voor nummeriek. Ik werk veel met Excel en ook nog veel met photoshop en dan wil ik snel getallen in kunnen tikken.
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touchquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer dat ze die niet in wireless hebben
En het werkt ook?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
Net gekocht, kon het niet laten
Nieuwste model met 27" LED display
[ afbeelding ]
Iemand een MacBook Pro kopen?
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Valt wel mee... ik heb een lange tafel hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mooi, veel te groot voor die tafel though
Thanks, heb getwijfeld maar prijsverschil was echt te groot, heb de 1499 model. Prima zat voor internetten en photoshopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice 27". Als ik niet zo geil was op het woordje quad-core, had ik er ook al een gehad.
Geil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Getsiederrie wat een geil ding!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Dizer het volgende:
Even mijn posts herhalen
[ afbeelding ]
Model MacBookPro3,1
Intel Core 2 Duo
2.4 GHz
2GB Geheugen
150GB HD
256MB GeForce 8600 GT
Net op de site van Apple gekeken. Stoere muis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. De nieuwe wirless mouse is wel erg kick-ass! Geen scrollballetje meer maar een touch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |