abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75149586
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Toxin het volgende:
Zelf hebben ze bij mij in 2001 leukemie(bloedkanker) ontdekt. Ik was net 19 jaar. Na 4 chemokuren, 3 totale lichaamsbestralingen en een beenmerg transplantatie is de kanker gelukkig verdwenen! In 2006 ben ik dan ook "genezen" verklaard. Alleen heel die nasleep van de chemo en bestralingen heb ik nog last van! Bijna alles binnen in mijn lichaam is aangetast. En nu lig ik ook weer in het ziekenhuis omdat mijn rechterlong nog maar voor 30% werkt door de bestralingen! Maar dat overwin ik ook wel weer.
.
pi_75149713
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Toxin het volgende:
Zelf hebben ze bij mij in 2001 leukemie(bloedkanker) ontdekt. Ik was net 19 jaar. Na 4 chemokuren, 3 totale lichaamsbestralingen en een beenmerg transplantatie is de kanker gelukkig verdwenen! In 2006 ben ik dan ook "genezen" verklaard. Alleen heel die nasleep van de chemo en bestralingen heb ik nog last van! Bijna alles binnen in mijn lichaam is aangetast. En nu lig ik ook weer in het ziekenhuis omdat mijn rechterlong nog maar voor 30% werkt door de bestralingen! Maar dat overwin ik ook wel weer.
Wow mozes!
pi_75149759
Morgen hoort mijn pa of ze doorgaan met chemo of dat zijn bloed te beroerd is en ze stoppen met chemo. En ik ben dat het het laatste wordt.
pi_75149763
Ik maak het op dit moment mee *oma*
dat is alles wat ik er over kwijt wil
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75152917
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

fijn dat ze weer een beetje opknapt!

Sterkte iedereen.... Ik zie hier weer hele indrukwekkende verhalen voorbij komen.
Tot zover het opknappen. Na vrijdag heeft ze bijna alleen nog maar geslapen, zeer af en toe een beetje "bij" voor zover dat nog kan. Vandaag is de huisarts weer eens op de koffie geweest ,euthanasie aangekaart, maar ze is gewoon te eigenwijs/sterk om daar mee in te stemmen nu...
pi_75153052
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Morgen hoort mijn pa of ze doorgaan met chemo of dat zijn bloed te beroerd is en ze stoppen met chemo. En ik ben dat het het laatste wordt.

sterkte vent
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75171328
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

sterkte vent
thnx schat
pi_75202584
Mn pa heeft relatief goed nieuws gehad. Ze gaan door met chemo (komende vrijdag weer) en de 2 gezwellen worden iets kleiner. Maar of het nou echt asbestkanker is weten ze nog altijd NIET zeker stelletje prutsgasten.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:50:27 #159
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75204974
Heel veel sterkte voor degenen die er nu nog midden in zitten

En TJDoornbos, bestaat er een kans dat je vader nog "geneest"? En helaas weet ik alles van "prutsers", ik heb dat zelf meegemaakt met mijn beste vriend... Dat ging van goedaardig langzaamgroeiend naar kwaadaardig snelgroeiend naar binnen 2 maanden dood Mijn oma idem dito, doordat ze bij haar een helemaal verkeerde diagnose gesteld hebben was ze niet meer te redden, de eerste onnodige operatie had al te veel van haar gevergd Dus ik hoop dat ze snel de goede diagnose kunnen stellen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75205311
helemaal weg zal het niet gaan. En hoe erg het dus is weet ik niet precies, met dank aan pruts united
  woensdag 2 december 2009 @ 11:07:21 #161
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75205488
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef TJDoornbos het volgende:
helemaal weg zal het niet gaan. En hoe erg het dus is weet ik niet precies, met dank aan pruts united
Sterkte in elk geval!
pi_75512844
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Tot zover het opknappen. Na vrijdag heeft ze bijna alleen nog maar geslapen, zeer af en toe een beetje "bij" voor zover dat nog kan. Vandaag is de huisarts weer eens op de koffie geweest ,euthanasie aangekaart, maar ze is gewoon te eigenwijs/sterk om daar mee in te stemmen nu...
En vanaf het begin, zijn we nu bij het einde aangekomen Vannacht is mama overleden...
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:17:33 #164
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75512879
zag het al voorbij komen in het Nijmegen topic...Heel naar Sterkte!

Is het een beetje rustig verlopen?
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:22:17 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75513007
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:16 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

En vanaf het begin, zijn we nu bij het einde aangekomen Vannacht is mama overleden...
Heel veel sterkte de komende tijd.. Zoek troost bij elkaar.. praat, lach, huil en denk met elkaar aan haar!
Ik hoop ook dat de tijd die jullie nog samen hadden, fijn was..
pi_75513028
Mijn oma heeft vorige week nog een laatste check gehad bij de artsen...ze hebben uitzaaiingen gevonden in haar longen en dus is ze nu echt opgegeven..
Ben benieuwd of ze de kerst nog haalt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:20:17 #167
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75514752
quote:

[..]

Heel veel sterkte Wat vreselijk naar om te horen... Hopelijk hebben jij en alle andere naasten wel afscheid kunnen nemen en hebben jullie veel troost bij elkaar na deze vreselijke periode
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:22 schreef DjinN het volgende:
Mijn oma heeft vorige week nog een laatste check gehad bij de artsen...ze hebben uitzaaiingen gevonden in haar longen en dus is ze nu echt opgegeven..
Ben benieuwd of ze de kerst nog haalt
En wat naar! Ook jij heel veel sterkte de komende periode!
pi_75529221
quote:

[..]

Gecondoleerd... Uit je posts spreken heel veel fijne gevoelens over je moeder, ik hoop dat je daaruit kunt blijven putten!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75533624
Mijn vader is na 8 jaar van 'schone' periodes en periodes waarna de kanker terugkeerde op 51 jarige leeftijd overleden. Dat is nu 2 jaar geleden. Hoe ga je daar mee om? Nou niet.. Je denkt daar niet bij na en leeft min of meer op de automatische piloot, ik was 17 jaar toen hij overleed en zat in mijn examen periode, ik ben inmiddels 19 en zit in het 2e jaar van m'n HBO studie maar ik heb het er nog elke dag moeilijk mee. De pijn die hij heeft moeten doorstaan, altijd maar weer 'de kop d'r veur' zoals hij het zelf zei. Ik bewonder hem, en mijn moeder, hij heeft zijn eigen crematie gepland, dat is hartverscheurend. Zijn muziek, zijn manier van doen. Ergens is dat mooi maar het is gewoon niet te bevatten. Ik wist dat hij zou overlijden maar had nooit verwacht dat het ook echt zou gebeuren. Het ging heel snel op het einde, hij was mager, niet meer de sterke getrainde politieman die het was, hij was een beetje afwezig. Ik heb wel het idee dat hij het op het einde niet allemaal meer besefte. Hij heeft voor euthanasie gekozen, dat was al besproken met de arts voordat hij uberhaupt echt eraan onderdoor ging. Is wel een sterke en goede keuze uiteindelijk. Hij had ten tijde dat het niet meer ging uitgezaaide darmkanker in de maag wat inhield dat zijn maag weggevreten werd, dit ging ten koste met veel pijn, niet meer kunnen eten, niet meer kunnen lopen etc. Om een lang verhaal kort te maken, ik kan er nog steeds niet mee omgaan en zal dat ook nooit kunnen. Het is niet zo dat ik het niet geaccepteerd heb, dat inmiddels wel. Ik ben een uitbundig, sociaal en vrolijk persoon maar ik heb periodes dat ik het behoorlijk moeilijk heb..

Mag ik vragen waarom je dit wil weten?
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_75542689
quote:

[..]

sterkte!
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:54:03 #171
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75543853
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:59 schreef Rockabella het volgende:
Heel verhaal....
Tijd geneest diepe wonden, maar het al altijd een litteken geven.

De pijn en herinneringen zullen in verloop van tijd wel minder worden. Je leert ermee leven en (klinkt heel hard) je pa op de achtergrond gaan zetten. Ik betrap mezelf er ook op dat ik ook wel eens flinke tijden niet heb gedacht aan mijn pa. Als ik daar dan aan denk (zoals nu ) dan schiet er er gelijk een brok in mijn keel. De gedachte dat mijn pa tot het eind heeft geknokt tot het einde en geen euthanasie heeft aangevraagd om mij zo lang mogelijk te zien (en mijn broertje geboren te zien worden). Ik bewonder mijn vader en mag hopen dat ik ooit zoveel man wordt als hem

Toch heeft dit geen invloed op mijn dagelijks leven. Ik ben nog steeds dezelfde jongen, waarmee je lol kan hebben. Ik heb een geweldige stief/lease pa . Het is sneu dat mijn pa zo jong is gestorven en ik had gehoopd meer tijd met hem te mogen doorbrengen, maar het zat er niet in. Toch is mijn leven goed en mag ik niet klagen. Wie weet zie ik mijn pa ooit nog eens terug...dan hebben we iig genoeg om over te praten
Stand for something or fall for anything
pi_75544334
quote:

[..]

Sterkte en gecondoleerd
pi_75545518
quote:

[..]

Sterkte!
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:07:35 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75546529
quote:

[..]

Ik hoop dat jullie waardig afscheid van elkaar hebben kunnen nemen. Gecondoleerd, heel veel sterkte en een dikke hug.
Resistance is futile.
pi_75546961
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef fetss het volgende:
Ja, meegemaakt van dichtbij met mijn moeder 6 weken geleden is ze overleden... moeilijke tijden...
gecondoleerd

eigenlijk wil ik iedereen bij deze condoleren en/of sterkte wensen met zijn/haar grote verlies

en voor de zieken die leven, wil ik sterkte wensen met hun herstel

[ Bericht 14% gewijzigd door gailtjuh33 op 12-12-2009 13:35:32 ]
.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')