Als jij nou eens zelf de daad bij het woord zou voegenquote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
Het is goed bedoeld, maar naief en er gebeurt toch niets mee.
ga slapen manquote:
En deze user heeft gelijk, wat betreft de oneindige hype om shit te herhalen:quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
Lief klaagboek, ik kwam bij u klagen omdat mijn dagboek vol was en ik dus geen verslag kon doen van mijn kut-topic
quote:Op zondag 13 september 2009 08:56 schreef L.no het volgende:
Ach, zodra 1 persoon het doet en de rest erom lacht, dan kunnen velen niet laten om het te herhalen.. en dan nog eens.. en nog eens...
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt.quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...
Topic kaper!!quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer orgineel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.
Dan ban je al je hatersquote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Schrijf maar in je dagboek wat het geworden is.quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Nee hoor, ik ben eerlijker dan dat, maar we zien wel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ban je al je haters![]()
Gast probeer nou niet altijd alles om jou te laten draaien
Was dat niet Anne Frank?quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef c0nd0r het volgende:
"Lieve Kitty.."
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?quote:Op maandag 2 november 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben eerlijker dan dat, maar we zien wel.
combo breakerquote:
Hij bant jou zonder enkele opmerkingquote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?
Erg eerlijk, ja.
Zei ik dat, Biels?quote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?
Erg eerlijk, ja.
Nou, voor de rest ben ik best een schappelijke user, dus ik neem aan dat je dat wel bedoeld. Zeker dat hele "nog EVEN" erbij deed het hem. Maar als ik me vergis mag je het wel even verduidelijken hoor.quote:
De KLB is toch om te zeuren of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren
Niet als Lamon hier de scepter zwaait. Dan mag je niet meer zeikerig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
De KLB is toch om te zeuren of zie ik dat verkeerd?
Namen.quote:Op maandag 2 november 2009 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
KLB is kapot gemaakt door 2 voormalige modjes.
Wat is er mis met orgineel zeiken en klagen?quote:Op maandag 2 november 2009 01:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet als Lamon hier de scepter zwaait. Dan mag je niet meer zeikerig zijn.
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...quote:Op maandag 2 november 2009 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
En jawel hoor mensen, Lamon heeft een topic weereens gekaapt
Goed gedaan jongen![]()
Is het niet tijd dat jij gewoon een eigen subforum krijgt en dat je ophoert uit de rest van fok?
Waarom heb ik het goed voor met Fok als ik wil dat je oprot uit het meerendeel van de topics??quote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...
Tuurlijk, een paar vage statements maken en weer wegwezen. God, wat ben je soms toch ook sneu bezig. Als je nou gewoon even duidelijk aangaf wat er volgens jou mis is zou je al veel mensen beter op je laten reageren.quote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...
BoWa en ........quote:
En dan?quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk eens in yvonne's fotoboek.quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...![]()
Ow shit, ik lees nu dat je ook niet meer in dìt topic komt.. Nou ja, dat zul je deze reactie dus ook nooit lezen![]()
Dude!! Mn topic! Wat doe je!quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...![]()
Ow shit, ik lees nu dat je ook niet meer in dìt topic komt.. Nou ja, dat zul je deze reactie dus ook nooit lezen![]()
Dat bedoel ik, jouw pareltje is gekaapt door Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 01:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dude!! Mn topic! Wat doe je!
Ontopic?
We moeten een haattopic maken voor Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jouw pareltje is gekaapt door Lamon
quote:
Sorryquote:Op maandag 2 november 2009 01:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dude!! Mn topic! Wat doe je!
Ontopic?
Zouden ze eens moeten doen, na regen komt zonneschijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Lamon hier mod wordt bloedt KLB dood.
WAT BEN JIJ GRAPPUG@!!!!@2quote:Op maandag 2 november 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
ongelofelijk![]()
[..]
Sorry![]()
OT: Koop een dagboek
Ook dat soort topics worden gekaapt door die stakker van een lamonquote:Op maandag 2 november 2009 02:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dus een subforum waar je bv dit alsmkolacht neer kan zetten:
IK MOET SCHIJTEN!
Al heb je daar ook Twitter voor.. 8.gif
Daar leg je de vinger op de zere plek.quote:Op maandag 2 november 2009 02:00 schreef Sjibble het volgende:
Het komt ook deels door alle kutusers die zichzelf grappig vinden door dezelfde shit opnieuw en opnieuw te posten.
Zo zijn er wel meer voorbeelden hoor, zoals semi grappige plaatjes. Alsof ze de grap zelf uitgevonden hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 02:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen, na regen komt zonneschijn.
Het komt ook deels door alle kutusers die zichzelf grappig vinden door dezelfde shit opnieuw en opnieuw te posten.
Met name motivationals...quote:Op maandag 2 november 2009 02:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer voorbeelden hoor, zoals semi grappige plaatjes. Alsof ze de grap zelf uitgevonden hebben
Je kunt nu 2 dingen doen, of mij met rust laten of doorgaan, in geval 2 onthoud ik je.quote:Op maandag 2 november 2009 02:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dus ik vroeg zo aan Lamon: "Woar'st vleisch?"
Toen zei hij: "Dat weet ik niet, ik ben net beurs geneukt en nu is mijn slet weg".
Waarna ik op Hyves ging zoeken naar hyves die over vlees gingen en de promotie ervan.
Als ik nu die poes in je gebruikersplaatje wil verzuipen, word ik dan ook onthouden?quote:Op maandag 2 november 2009 03:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt nu 2 dingen doen, of mij met rust laten of doorgaan, in geval 2 onthoud ik je.
Klinkt grappig, he?
Is het niet!
Je weet inmiddels toch dat ik mensen die ik respecteer nooit laat vallen, en dat is wederzijds, hoop ik?quote:Op maandag 2 november 2009 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik nu die poes in je gebruikersplaatje wil verzuipen, word ik dan ook onthouden?
En wéér lukt het hem niet zijn woord te houdenquote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is toch maar een internetforum.quote:Op maandag 2 november 2009 03:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je weet inmiddels toch dat ik mensen die ik respecteer nooit laat vallen, en dat is wederzijds, hoop ik?
Klinkt zeker grappig aangezien jij toch niks bereikt.quote:Op maandag 2 november 2009 03:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt nu 2 dingen doen, of mij met rust laten of doorgaan, in geval 2 onthoud ik je.
Klinkt grappig, he?
Is het niet!
Dat ookquote:Op maandag 2 november 2009 03:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wéér lukt het hem niet zijn woord te houden
Tsja een punt erachter zetten blijkt moeilijker dan gedacht.quote:Op maandag 2 november 2009 03:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zou het wel zeggen, maar er zijn wel wat gefrustreerde mensen.quote:Op maandag 2 november 2009 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is toch maar een internetforum.
Hij heeft het een uurtje volgehouden en we moeten misschien wel oppassen voor deze nieuwe undercovermodquote:Op maandag 2 november 2009 03:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op 02-11-2009 01:29 schreef Lamon.
Ik ben er eigenlijk tegen, al 9 jaar lang, maar kun je me (het liefst met een zwart kleurtje gewoon) even klb-mod met banrechten maken ?
Bespreek het maar met Danny, en mocht je het een poging geven, en het valt tegen, stap ik er meteen weer uit, beloofd, maar er moet iets aan gedaan worden, vind ik.![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 03:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mooi he, altijd wat te beleven op FOK!, hoe laat het ook moge zijn.
[/quote
[quote]Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...![]()
Oh, ben ik inconsequent en niet compleet eerlijk in klb, dat is wel een uniek verschijnsel idd.quote:
Godallemachtig het moet weer over jou en je vete met KLB gaan, flikker nou eens een end heen en ga lekker op www.onzin.com lopen jankenquote:Op maandag 2 november 2009 03:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ben ik inconsequent en niet compleet eerlijk in klb, dat is wel een uniek verschijnsel idd.
Je hebt me.
Inderdaad laat die lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op maandag 2 november 2009 03:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godallemachtig het moet weer over jou en je vete met KLB gaan,
ja je bent aso inderdaad, altijd maar het constante gejank over hoe slecht klb wel niet tegen je is en maar tegen iedereen zeggen dat het maar internet is maar vervolgens klb wel willen "opruimen"quote:
Toch weet ie gevoelige snaar te raken in de irritatie top 10.quote:Op maandag 2 november 2009 03:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ja je bent aso inderdaad, altijd maar het constante gejank over hoe slecht klb wel niet tegen je is en maar tegen iedereen zeggen dat het maar internet is maar vervolgens klb wel willen "opruimen"
Deels doe ik het daar ook wel voor, om je een beetje te vermaken.quote:Op maandag 2 november 2009 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, vermaak me wel met al dat gedoe hier.
quote:Op maandag 2 november 2009 03:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deels doe ik het daar ook wel voor, om je een beetje te vermaken.
Maar klb is going down.
Ik zie dat beetje anders, het klootjesvolk helpt zichzelf vanzelf om zeep en ach het is de KLB natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 03:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar klb is going down.
Echt rot op man, sneue vent!quote:Op maandag 2 november 2009 03:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar klb is going down.
Ik waardeer de moeite die Lamon in zijn posts stopt daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 2 november 2009 04:01 schreef Vetklep het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
Oh en btw, lamon jij internetheld
quote:Op maandag 2 november 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: NeEkersenOnuBiçersin
Ja maar het is alleen dieptriest dat hij on a mission is tegen klbquote:Op maandag 2 november 2009 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die Lamon in zijn posts stopt daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
De inhoud ervan is geheel en al voor zijn rekening.
..en gaat winnen.quote:Op maandag 2 november 2009 04:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is alleen dieptriest dat hij on a mission is tegen klb
He is onna mission from God.quote:Op maandag 2 november 2009 04:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is alleen dieptriest dat hij on a mission is tegen klb
quote:Op maandag 2 november 2009 04:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en gaat winnen.
Als een Johnny Depp/Terry Gilliam/Lost in la Macnha internetheld straks de laatste lach heeft.
Dankje, het zal niet veel moeite kosten, denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 04:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Succes dan in je missie tegen een internet subforum
*proest*quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee want je bent zo geweldig en de internet puber hooligans zijn zo uitgeroeidquote:Op maandag 2 november 2009 04:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankje, het zal niet veel moeite kosten, denk ik.
Nog meer *proest*quote:Op maandag 2 november 2009 03:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klinkt grappig, he?
Is het niet!
quote:
kuchquote:Op 02-11-2009 01:29 schreef Lamon.
Ik ben er eigenlijk tegen, al 9 jaar lang, maar kun je me (het liefst met een zwart kleurtje gewoon) even klb-mod met banrechten maken ?
Bespreek het maar met Danny, en mocht je het een poging geven, en het valt tegen, stap ik er meteen weer uit, beloofd, maar er moet iets aan gedaan worden, vind ik.![]()
nee 1e pagina gewoonquote:Op maandag 2 november 2009 04:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je achter de schermen aan het lezen?
Nee, Static ziet helemaal niets in het crew-forum omdat dit nog helemaal niet besproken wordt, maar doet even stoer om zijn E-penis te vergroten.quote:Op maandag 2 november 2009 04:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
kan me sowieso niet voorstellen dat dit uberhaupt besproken wordtquote:Op maandag 2 november 2009 04:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, Static ziet helemaal niets in het crew-forum omdat dit nog helemaal niet besproken wordt, maar doet even stoer om zijn E-penis te vergroten.
Wordt het ook niet, daarom is static ook grappig.quote:Op maandag 2 november 2009 04:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan me sowieso niet voorstellen dat dit uberhaupt besproken wordt
Die heeft zulke mooie vergelijkingen voor users met weinig hersenkwabben.quote:Op maandag 2 november 2009 04:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wordt het ook niet, daarom is static ook grappig.
Neu, staat gewoon in het fotoboek van Yvonne.quote:Op maandag 2 november 2009 04:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Pinterman het volgende:
Lamon je bent zo'n CLOWN waar zou dit forum zonder jou zijn? Ik zie dat je in dit topic alweer een dreigement of twee de deur uit hebt gedaan. Herinner je je mij nog, van vroegah? Van dat topic over je gestolen collectiebus uit de videotheek? Waar je me uitnodigde om met je te komen vechten in Leiden, Korevaarstraat!
Al veel mensen op bezoek gehad?
Omdat de helft te stom is omquote:Op maandag 2 november 2009 01:13 schreef Sjibble het volgende:
Waarom jankt half KLB dat je het in je lief dagboekje moet schrijven?
.
te kunnen bevatten en de andere helft wil gewoon zeiken om het zeiken.quote:Dit is een forum om je gal te kunnen spuien, of het nou algemeen, of geheel persoonlijk is.
Als SuperWormJim het kan, kan iedereen het?quote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef mrsmies het volgende:
Even voor mijn informatie..
Waarom lijkt het alsof sommige users daadwerkelijk geloven dat Yvonne Lamon zomaar even mod gaat maken?
En waarom denkt Lamon dat hij dat zo even kan worden?
![]()
![]()
Doe eens een linkje.quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Pinterman het volgende:
Van dat topic over je gestolen collectiebus uit de videotheek? Waar je me uitnodigde om met je te komen vechten in Leiden, Korevaarstraat!
hey, da's hier om de hoekquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Pinterman het volgende:
Lamon je bent zo'n CLOWN waar zou dit forum zonder jou zijn? Ik zie dat je in dit topic alweer een dreigement of twee de deur uit hebt gedaan. Herinner je je mij nog, van vroegah? Van dat topic over je gestolen collectiebus uit de videotheek? Waar je me uitnodigde om met je te komen vechten in Leiden, Korevaarstraat!
Priceless!quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Pinterman het volgende:
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Pinterman het volgende:
Je drijven tot geweld!
De parel in kwestie!
Maar hij is écht heel sociologisch-geëngageerd.quote:
Ik ken het topic inderdaad. Op een forum je zo druk maken dat je mensen oproept om met je te komen vechten. En dan anderen gefrustreerd noemen, die een kloon maken of foto's op hyves zoeken.quote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Pinterman het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hij is écht heel sociopathisch-geëngageerd.
Tegen de users van KLB duhuhquote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef Operc het volgende:
Lamon, als je het als wedstrijd ziet om dit subforum neer te halen. Tegen wie speel je die wedstrijd dan?
Er zijn Lamon-youtube filmpjes?quote:
Helaas, ja. Onder andere:quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
Je scháámt je er toch niet voor inmiddels hè, Lamon?
[..]
Er zijn Lamon-youtube filmpjes?
Zegt de man die een persoonlijke vete tegen een subforum heeft ontwikkeldquote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Lamon het volgende:
Kap trouwens eens met oude topics opzoeken, het lijkt wel alsof jullie internet belangrijk vinden.
Ik ga naar werk, bye bye.
Bazenfilmpjesquote:
En hij gaat klb kapot makenquote:Op maandag 2 november 2009 14:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Zegt de man die een persoonlijke vete tegen een subforum heeft ontwikkeld.
Damn, I had to ask.quote:
Wat een interessant sociologisch experiment!quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Pinterman het volgende:
Je drijven tot geweld!
De parel in kwestie!
Achja, Fok is net een surprise ei.quote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef griekjeee het volgende:
Ik dacht dat dit een lief dagboek-reactie-topic was, in plaats van een Lamon topic. Heb ik mij even vergist.
Youtube heeft problemen, of lamon verwijderd ze.quote:Op maandag 2 november 2009 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Achja, Fok is net een surprise ei.
Het tweede filmpje geeft een error hier
Het erge is is dat het echt waar is maar hij een flike bord voor zijn botte harsses heeftquote:Op maandag 2 november 2009 14:45 schreef padlarf het volgende:
Ik maak met zo ontzettend druk over wat mensen over mij posten op het forum van Fok. Echt waar.
Wat een dreigementen. Zou je hier iets aan willen doen? Ik vind het echt heel apart. We kunnen toch gewoon leuk met elkaar omgaan?quote:Op maandag 2 november 2009 03:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klinkt grappig, he?
Is het niet!
Serieus, ik vind het echt héél apart.quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een dreigementen. Zou je hier iets aan willen doen? Ik vind het echt heel apart. We kunnen toch gewoon leuk met elkaar omgaan?
Zo apart dat je jezelf qoutequote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt héél apart.
Ik heb aan Yvonne gevraagd of ik niet tijdelijk admin kan worden om KLB op te ruimen van mensen die graag mod willen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb trouwens zojuist een brief geschreven aan de burgemeester van Leiden met het voorstel om mij één dag de tijd te geven om de Korevaarstraat en omliggende buurt voor eens en voor altijd schoon te vegen. Het tuig dat daar woont, al vechtend op straat met schijnbaar onbekenden, heeft geen enkel gevoel van schaamte.
Iedereen die daar woont en/of in videotheken werkt; jullie zijn gewaarschuwd.
Klacht: Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Normaal ben jij toch helemaal niet zo??quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klacht: Lamon
Klacht 2: Gooische rrrrr![]()
Neem aan dat je bedoeld dat Lamon 1 grote error is??quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Garisson72 het volgende:
Bij 2 van de 3 filmpjes zie ik alleen "An error occurred, please try again later."
Veel treffender kan het eigenlijk niet.
Ik hou er niet van mijn grappetjes te moeten verklaren.quote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Neem aan dat je bedoeld dat Lamon 1 grote error is??
Maar hij zégt toch altijd hier op Fok dat hij zich níet drukmaakt om wat andere users van hem vinden hè? Nee, ok. Dat we dat duidelijk hebben.quote:
Ja maar ik ben soms iets te autistischquote:Op maandag 2 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hou er niet van mijn grappetjes te moeten verklaren.
[..]
Maar hij zégt toch altijd hier op Fok dat hij zich níet drukmaakt om wat andere users van hem vinden hè? Nee, ok. Dat we dat duidelijk hebben.
Ik persoonlijk klik op het kruisje rechtsboven. Een ander rent naar z'n camera, maakt een belachelijk filmpje van zichzelf, zet dit over op de computer en plaats het op youtube. O ja hij verwijst er ook in het topic nog ff naar zodat goed duidelijk is dat het hem -niet- boeit.quote:Op maandag 2 november 2009 17:49 schreef Garisson72 het volgende:
Maar hij zégt toch altijd hier op Fok dat hij zich níet drukmaakt om wat andere users van hem vinden hè? Nee, ok. Dat we dat duidelijk hebben.
Ja hij is 33 en wilt zo graag heel intelligent overkomen maar werkt in een videotheek? Kijk als je wo'er bent en je houd meer van films dan van geld verdienen dan snap ik het maar dat is bij hem echt niet het geval denk ik zoquote:Op maandag 2 november 2009 18:22 schreef Sjibble het volgende:
Dat Lamon 17 zou zijn zou nog wat verklaren.
Maar die vent lijkt wel 40 en probeert zich te bewijzen op internet, maar zelfs dat lukt hem niet.
Het is gewoon een faler in het leven.
Dat hebben we vaker gemerkt bij andere users, allemaal losers.
Hij heeft zijn MBO niet eens afgemaakt in dat geval. Vrienden van me werken in Videotheken, bioscopen en dat soort shitquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja hij is 33 en wilt zo graag heel intelligent overkomen maar werkt in een videotheek? Kijk als je wo'er bent en je houd meer van films dan van geld verdienen dan snap ik het maar dat is bij hem echt niet het geval denk ik zo
In een ander topic las ik laatst dat hij 28 was of zoiets. Weer zo'n onnavolgbaar sociologisch experiment was dat.quote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja hij is 33 en wilt zo graag heel intelligent overkomen maar werkt in een videotheek?
Ik zou het eigelijk niet weten hoe oud hij is maar laten we het erover eens zijn dat hij een epic-fail isquote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In een ander topic las ik laatst dat hij 28 was of zoiets. Weer zo'n onnavolgbaar sociologisch experiment was dat.
Hij is 33 en slijt zijn dagen in een videotheek ;')quote:Op maandag 2 november 2009 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het eigelijk niet weten hoe oud hij is maar laten we het erover eens zijn dat hij een epic-fail is
Achja beter dan uitkering trekken en je kan gratis film kijken de hele dag, maarja dat kan je met een uitkering en een internetverbinding ookquote:Op maandag 2 november 2009 18:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij is 33 en slijt zijn dagen in een videotheek ;')
Dit topic ging alleen de 1e 4 posts over een dagboek daarna werd het gekaapt door Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef soofje het volgende:
Hier posten is leuker.. een dagboek reageert niet. Jullie wel
Die gozert zit je wel erg dwars, je hebt het alleen maar over Lamon en topic kapen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit topic ging alleen de 1e 4 posts over een dagboek daarna werd het gekaapt door Lamon
Al een paar uurtjes niet meer gedaan, en vind het leuk om te sarrenquote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozert zit je wel erg dwars, je hebt het alleen maar over Lamon en topic kapen.
En de hele godvergeten dag door, stelletje losers bij elkaar.quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozert zit je wel erg dwars, je hebt het alleen maar over Lamon en topic kapen.
Dus, wat ga je nu doen in KLB als je eenmaal je modrechten hebt. Ik wacht er nog steeds op.quote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
En de hele godvergeten dag door, stelletje losers bij elkaar.
En niet snappen hoeveel ik verdien ivm met hen, bedenken dat ik 40 ben, niet weten dat ik gestudeerd heb, en beweren dat ik MBO gedaan zou hebben.
Trouwens, sowieso al zielig om mensen te beoordelen op leeftijd, inkomen, baan, of studie.
Je denkt toch niet echt dat er iemand zo gestoord is om mij modrechten op FOK! te geven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus, wat ga je nu doen in KLB als je eenmaal je modrechten hebt. Ik wacht er nog steeds op.
Nee, maar ik zie je er wel voor aan om een plan van aanpak klaar te hebben voor wanneer het toch zou gebeuren. Dus, vertel op. Wat moet er veranderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat er iemand zo gestoord is om mij modrechten op FOK! te geven?
Ik ben geil nu.quote:Op maandag 2 november 2009 23:53 schreef Rechterbal het volgende:
Lief dagboek,
Na een goeie fles wijn had ik mijn vrouw er over verteld, maar zij zag het niet zitten en werd zelfs een beetje kwaad. Ik dacht dan ook dat het nooit zou gebeuren.Een paar weken later kwam onze overbuur wat vragen over problemen met zijn computer. Het was een warme avond en mijn vrouw had een kort rokje en een bloesje aan, zonder bh. Omdat het warm was, dronk onze buur een biertje met ons mee. Opeens viel het mij op dat hij steeds naar de borsten van mijn vrouw keek en zag ik dat haar bloes opengevallen was, waardoor een borst zichtbaar was. Luc (zo noemt onze overbuur), had een grote bobbel in zijn broek. Om wat uit te lokken, stelde ik hem voor om even mee naar mijn computer te gaan kijken. Toen hij rechtstond zag ik dat mijn vrouw naar zijn gevulde broek keek. Ze had nog niet door waarom, maar ik zag wel dat haar tepel vooruit begon te steken.Toen we even alleen waren vroeg ik mijn buur of er een probleem was, waardoor hij een stijve had. Neen ,zei hij, maar werd wel rood. Geen probleem, zei ik. Bij het zien van mijn vrouw haar borsten krijg ik ook een stijve. Als je verder wil gaan, moet je haar wel zelf verleiden, want ze wil niet met andere mannen vrijen, heeft ze me gezegd. Daarop antwoordde Luc dat dat niet klopt, want zij had een paar maand geleden hem reeds gepijpt toen ik in het buitenland was voor mijn werk. Hierop wist ik niet meer wat zeggen.
Na een paar minuutjes gingen we terug naar buiten. Ik zag onmiddellijk dat mijn vrouw nog een knoopje van haar bloes losgedaan had, zodat haar borsten bijna volledig zichtbaar waren. We dronken nog een paar biertjes en Luc begon meer en meer mijn vrouw aan te raken, eerst een hand op haar pols, dan haar been, en dan bleef de hand liggen en begon hij haar been te strelen tot onder haar rokje. Mijn vrouw liet hem begaan en keek naar mij. Ik zei: voor mij is het goed, als jij het wil. Mijn vrouw zei dat ze dan wel naar de slaapkamer wilde.Toen we op de slaapkamer waren, vlogen de kleren zeer snel uit en begonnen we allebei mijn vrouw te strelen. Zij bukte zich en begon Luc te pijpen. Ik zei: dat heb je precies nog gedaan? Het is net alsof je zijn lichaam al goed kent. Mijn vrouw begon schoorvoetend toe te geven dat er al eerder wel wat gebeurd was. Ze hadden mekaar wel al gestreeld en Luc had haar gevingerd, en zij hem gepijpt, maar meer niet. Goed, zei ik, dan kan ik nu kijken hoe er wel meer gebeurt.
Na een tijdje gekeken te hebben hoe Luc en mijn vrouw aan het vrijen waren, kon ik mij niet meer houden en moest ik meedoen. Terwijl Luc boven op mijn vrouw lag, begon ik haar klitje en zijn hete staaf te strelen. Dit had blijkbaar een goed effect want mijn vrouw kwam klaar en Luc spoot zijn zaad op haar buik. Ik nam zijn nadruipende staaf in mijn mond en likte Luc schoon. Nu is het mijn beurt, zei ik. Hoe bedoel je? zei Luc. Jullie mogen mij pijpen, zei ik.Ze begonnen tesamen aan mijn pik en mijn ballen te likken. Luc pakte hem in zijn mond. Ik zag dat mijn vrouw terug heet werd en trok mijn staaf uit Luc zijn mond en stak hem bij mijn vrouw binnen. Terwijl ik met haar vrijde heb ik Luc gepijpt. Dat wond mijn vrouw zo hard op dat ze nog 2 orgasmes kreeg.Nadat we alle drie voldaan waren, nam Luc afscheid. Spijtig genoeg is er nadien niets meer gebeurd, omdat Luc al snel verhuisde naar een andere stad.
Tot morgen, lief dagboek!
Het meest aparte vind ik nog dat die verstokte KLB userts zelf niet anders doen dan topics kapen.quote:
Nu jijquote:
Alle klonen de deur uit, als ze enkel gemaakt zijn om te rellen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie je er wel voor aan om een plan van aanpak klaar te hebben voor wanneer het toch zou gebeuren. Dus, vertel op. Wat moet er veranderen.
Andere punten ben ik het helaas met je mee eensquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle klonen de deur uit, als ze enkel gemaakt zijn om te rellen.
Iedereen die een ander op uiterlijk afrekent verplicht een foto in zijn of haar FoBo laten zetten.
En klb sluiten.
Hoe ga je KLB sluiten als mod met banrechtenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alle klonen de deur uit, als ze enkel gemaakt zijn om te rellen.
Iedereen die een ander op uiterlijk afrekent verplicht een foto in zijn of haar FoBo laten zetten.
En klb sluiten.
Jeuh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere punten ben ik het helaas met je mee eens
Ongelooflijk consequent zijn ze wat dat betreft ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het meest aparte vind ik nog dat die verstokte KLB userts zelf niet anders doen dan topics kapen.
Gewoon elk topic op slot.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe ga je KLB sluiten als mod met banrechten.
ho ho ik heb eerder in dit topic neergezet dat het best een toffe peer zal zijn alleen zijn mission tegen klb vind ik gewoon in en in triestquote:
Ach het geeft wat afwisseling in de dagelijkse sleur hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ho ho ik heb eerder in dit topic neergezet dat het best een toffe peer zal zijn alleen zijn mission tegen klb vind ik gewoon in en in triest
je hoeft het niet te lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Minder druk dan alle shitzooi eerst lezen.
Zal ik dan na het lolletje van vannacht weer echt on-topic gaan, want dan heb ik er nog wel een paar:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere punten ben ik het helaas met je mee eens
Anti-klacht is toch al verboden??quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal ik dan na het lolletje van vannacht weer echt on-topic gaan, want dan heb ik er nog wel een paar:
Toevoegingen:
Een klacht is gewoon een echte klacht.
Hosselklachten meteen sluiten, want ze zijn of niet waar (9 van de 10 keer), of horen in R&P thuis.
Een paint is prima, als het echt leuk is en iemand het kan, anders laat maar.
En reacties dienen gewoon raadgevend of indien oneens inhoudelijk te zijn, met een normale uitleg, anders rot diegene maar op.
Anti-klachten verbieden.
Oh, en schelden mag, maar niet alleen om het schelden.
Ik ga eens kijken of ik wat inspiratie op kan doen.quote:
*fap*fap*fap*.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik wat inspiratie op kan doen.
Neuken?quote:
Ik wacht nog steeds smachtend op een topic van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |