Als jij nou eens zelf de daad bij het woord zou voegenquote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
Het is goed bedoeld, maar naief en er gebeurt toch niets mee.
ga slapen manquote:
En deze user heeft gelijk, wat betreft de oneindige hype om shit te herhalen:quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
Lief klaagboek, ik kwam bij u klagen omdat mijn dagboek vol was en ik dus geen verslag kon doen van mijn kut-topic
quote:Op zondag 13 september 2009 08:56 schreef L.no het volgende:
Ach, zodra 1 persoon het doet en de rest erom lacht, dan kunnen velen niet laten om het te herhalen.. en dan nog eens.. en nog eens...
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt.quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
Het is goed bedoeld, maar naief en er gebeurt toch niets mee.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...
Topic kaper!!quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer orgineel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.
Dan ban je al je hatersquote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Schrijf maar in je dagboek wat het geworden is.quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Nee hoor, ik ben eerlijker dan dat, maar we zien wel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ban je al je haters![]()
Gast probeer nou niet altijd alles om jou te laten draaien
Was dat niet Anne Frank?quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef c0nd0r het volgende:
"Lieve Kitty.."
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?quote:Op maandag 2 november 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben eerlijker dan dat, maar we zien wel.
combo breakerquote:
Hij bant jou zonder enkele opmerkingquote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?
Erg eerlijk, ja.
Zei ik dat, Biels?quote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren en beter weg kan blijven als het je niet bevalt zouden me wel op een ban komen te staan in Lamons KLB?
Erg eerlijk, ja.
Nou, voor de rest ben ik best een schappelijke user, dus ik neem aan dat je dat wel bedoeld. Zeker dat hele "nog EVEN" erbij deed het hem. Maar als ik me vergis mag je het wel even verduidelijken hoor.quote:
De KLB is toch om te zeuren of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
Maar 3 opmerkingen over dat je niet zo moet zeuren
Niet als Lamon hier de scepter zwaait. Dan mag je niet meer zeikerig zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
De KLB is toch om te zeuren of zie ik dat verkeerd?
Namen.quote:Op maandag 2 november 2009 01:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
KLB is kapot gemaakt door 2 voormalige modjes.
Wat is er mis met orgineel zeiken en klagen?quote:Op maandag 2 november 2009 01:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet als Lamon hier de scepter zwaait. Dan mag je niet meer zeikerig zijn.
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...quote:Op maandag 2 november 2009 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
En jawel hoor mensen, Lamon heeft een topic weereens gekaapt
Goed gedaan jongen![]()
Is het niet tijd dat jij gewoon een eigen subforum krijgt en dat je ophoert uit de rest van fok?
Waarom heb ik het goed voor met Fok als ik wil dat je oprot uit het meerendeel van de topics??quote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...
Tuurlijk, een paar vage statements maken en weer wegwezen. God, wat ben je soms toch ook sneu bezig. Als je nou gewoon even duidelijk aangaf wat er volgens jou mis is zou je al veel mensen beter op je laten reageren.quote:Op maandag 2 november 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem eerst eens een abo, als je het zo goed voor hebt met FOK!, en verder ga ik me niet meer in dit topic mengen....ga jullie gang maar lekker...
BoWa en ........quote:
En dan?quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk eens in yvonne's fotoboek.quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...![]()
Ow shit, ik lees nu dat je ook niet meer in dìt topic komt.. Nou ja, dat zul je deze reactie dus ook nooit lezen![]()
Dude!! Mn topic! Wat doe je!quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Ik mag serieus hopen dat je een grapje maakt...![]()
Ow shit, ik lees nu dat je ook niet meer in dìt topic komt.. Nou ja, dat zul je deze reactie dus ook nooit lezen![]()
Dat bedoel ik, jouw pareltje is gekaapt door Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 01:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dude!! Mn topic! Wat doe je!
Ontopic?
We moeten een haattopic maken voor Lamonquote:Op maandag 2 november 2009 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jouw pareltje is gekaapt door Lamon
quote:
Sorryquote:Op maandag 2 november 2009 01:54 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dude!! Mn topic! Wat doe je!
Ontopic?
Zouden ze eens moeten doen, na regen komt zonneschijn.quote:Op maandag 2 november 2009 01:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als Lamon hier mod wordt bloedt KLB dood.
WAT BEN JIJ GRAPPUG@!!!!@2quote:Op maandag 2 november 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
ongelofelijk![]()
[..]
Sorry![]()
OT: Koop een dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |