Inderdaad vaak dezelfde nietszeggende reacties.quote:Op zondag 13 september 2009 01:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's toch wel triest aan het worden.... Tegenwoordig praktisch elk topic dat iemand opent om een klacht te melden, de fipo en sepo zijn veelal de 'Lief Dagboek,' reacties.... tssss. Net als de 'TS kan er niet mee omgaan', begint het best flauw te worden.
Het ontkracht ook de intensie van de klacht trouwens. Elke klacht is wel terecht.
KLB is om klachten te kunnen uiten, en soms ja dan is het verhaal wat lang, net een levensverhaal, maar soms ook nodig ter backgroundinformation. Maarja, so be it, wat maakt het uit?
quote:Op zondag 13 september 2009 01:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's toch wel triest aan het worden.... Tegenwoordig praktisch elk topic dat iemand opent om een klacht te melden, de fipo en sepo zijn veelal de 'Lief Dagboek,' reacties.... tssss. Net als de 'TS kan er niet mee omgaan', begint het best flauw te worden.
Het ontkracht ook de intensie van de klacht trouwens. Elke klacht is wel terecht.
KLB is om klachten te kunnen uiten, en soms ja dan is het verhaal wat lang, net een levensverhaal, maar soms ook nodig ter backgroundinformation. Maarja, so be it, wat maakt het uit?
quote:Op zondag 13 september 2009 01:59 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die de OP quoten
Gewoon omdat het kan
Ja echt hequote:
Beste reply op fok ever...ik nomineer!quote:
Ik heb duidelijk een snaar geraakt. Dat werd dan hoog tijdquote:Op zondag 13 september 2009 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Beste reply op fok ever...ik nomineer!
Goh je wordt bijna origineel zeg...hoe komt dat zo?quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een snaar geraakt. Dat werd dan hoog tijd
Maar dat wil ik dus echt niet. Ik ben serieus met mijn klacht! En niet om te trollen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik vind het zo grappig dat mensen in een topic als deze nu lief dagboek reactie gaan geven want dat wilt ts natuurlijk niet want dat is de klacht
mjah, alleen als ik een grap een paar keertjes heb gehoord is de lol er toch echt wel afquote:Op zondag 13 september 2009 08:56 schreef L.no het volgende:
Ach, zodra 1 persoon het doet en de rest erom lacht, dan kunnen velen niet laten om het te herhalen.. en dan nog eens.. en nog eens...
Duh,quote:Op zondag 13 september 2009 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, alleen als ik een grap een paar keertjes heb gehoord is de lol er toch echt wel af
Laat staan honderden keren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |