Als jij nou eens zelf de daad bij het woord zou voegenquote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
Het is goed bedoeld, maar naief en er gebeurt toch niets mee.
ga slapen manquote:
En deze user heeft gelijk, wat betreft de oneindige hype om shit te herhalen:quote:Op zondag 13 september 2009 01:55 schreef Acinonyx het volgende:
Lief klaagboek, ik kwam bij u klagen omdat mijn dagboek vol was en ik dus geen verslag kon doen van mijn kut-topic
quote:Op zondag 13 september 2009 08:56 schreef L.no het volgende:
Ach, zodra 1 persoon het doet en de rest erom lacht, dan kunnen velen niet laten om het te herhalen.. en dan nog eens.. en nog eens...
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt.quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
Het is klaar met dit subforum, waarom doe je nog pogingen om er iets van te maken?
Het is goed bedoeld, maar naief en er gebeurt toch niets mee.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...quote:Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, er valt weer wat te huilen over KLB en hij is er weer. Blijf dan weg joh, als het je niet bevalt..
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nog EVEN doorgaan Biels, nog even...
Topic kaper!!quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.quote:Op maandag 2 november 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer orgineel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:24 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan? Kom je hier niet meer? Kom je hier volledig terug? Kom je me op m'n bek slaan? Wat gebeurt er dan?
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je veel aandacht kreeg (weet niet eens waarover), maar hou op met stoer doen of rot op.
Dan ban je al je hatersquote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Schrijf maar in je dagboek wat het geworden is.quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb even aan Yvonne gevraagd of ze me tijdelijk mod hier kan maken met banrecht, als ze het aandurft, zal ik je laten zien wat ik bedoel.
Nee hoor, ik ben eerlijker dan dat, maar we zien wel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ban je al je haters![]()
Gast probeer nou niet altijd alles om jou te laten draaien
Was dat niet Anne Frank?quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef c0nd0r het volgende:
"Lieve Kitty.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |