abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66146503
Gisteren is er een collectebus gestolen bij mij op werk (videotheek). Nu hebben we camerabewaking en weten we wie het gedaan heeft.
Terwijl ik met mijn rug naar achteren stond zie je zo iemand het ding in zijn tas proppen.
Een collectebus voor Healthy Malawi, waar ik tientallen euro's zelf aan fooi in gestopt heb.
Ik ben ZO ongelooflijk witheet!
Ik vrees dat ik deze jongeman aangezien we via via zijn adres kunnen achterhalen (die in het systeem klopte uiteraard niet meer, maar hij was wel zo dom om iets gehuurds terug te brengen en het was een oud adres van zijn vriendin, maar de nieuwe bewoners wisten, wel het nieuwe telefoonnummer van die vriendin, en via dat nummer is bij bepaalde instanties ook het adres te achterhalen, met wat moeite..).

Nu ben ik compleet geweldloos en heb ik nog nooit in mijn leven iemand een klap gegeven, maar als ik dit op de camera zie gebeuren, achter mijn rug om, is er bij mij echt een stop doorgeslagen.
Deze man gaat of compleet in elkaar geslagen worden, of ik raap mezelf weer bij elkaar morgen, en ga zodra het adres bekend is, de man zo terroriseren, dat de bus terugkomt en hij op zijn knieeen huilt hoe erg het hem spijt en het nooit meer zal doen.

Ik hoop zo dat het het tweede gaat worden, want ik zou 33 jaar principes opzij zetten als ik het eerste zou doen, maar als er ooit een moment van twijfel in mijn leven was, is het nu wel.

Maar buiten dat, hoe ziek in je hoofd en ongelooflijk laf moet je zijn om zoiets als dit te doen?!
Ik ben ZO kwaad!
Ja, ik weet dat er dagelijks nog veel ergere dingen gebeuren, maar dat gebeurt door mensen die in staat zijn tot moord en weet ik veel, maar dit is zo zielig, laf en persoonlijk kwetsend. Ik heb er echt geen woorden voor, hoe kwaad ik ik hier wel niet over ben!

Ik moet het derhalve even van me af schrijven, maar het gaat hem heeeeel veel narigheid opleveren, en dat is geen loze belofte zoals mensen dat op fora zoals dit op dagelijkse basis doen.
pi_66146525
waarom doe je geen aangifte, is effectiever meestal. Als jij hem op z'n bek gaat slaan, kan hij jou aanklagen en ben jij genaaid
<hr>
pi_66146536
-nee

[ Bericht 78% gewijzigd door ondeugend op 17-02-2009 02:56:15 ]
pi_66146558
drijven tot geweld?

ik zal u zinkzalf geven

Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_66146564
ik zou maar aangifte doen of zorgen dat hij niet meer herinnerd dat jij m te pakken genomen hebt natuurlijk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:59:03 #6
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_66146579
Healthy Malawi? Is dat een cocktail? Of misschien een soort appel, je weet wel. Golden Delicious, Healthy Malawi...
Ik wens je een dolfijne dag
pi_66146600
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:59 schreef Pinterman het volgende:
Healthy Malawi? Is dat een cocktail? Of misschien een soort appel, je weet wel. Golden Delicious, Healthy Malawi...
Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?
<hr>
pi_66146616
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom doe je geen aangifte, is effectiever meestal. Als jij hem op z'n bek gaat slaan, kan hij jou aanklagen en ben jij genaaid
...ik geloof niet in aangifte doen, ik heb ooit een gestolen telefoon aangegeven, en het is meestal meer een procedure, waar ze alleen maar last van lijken te hebben.
Dit gaat echt een oog om oog, tand om tand zaak worden.
Maar soms kun je dat ook op manieren oplossen zonder dat je zelf risico loopt om aangeklaagd te worden. Dat is de methode die ik het liefst hanteer, de verbale dreiging.
Maar nu heb ik voor het eerst sinds jaren de neiging om de (foute, ik weet het) eerste methode te gaan gebruiken.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:02:46 #9
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_66146621
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Malawi ligt Afrika.
No shit sherlock.

Maar verder, inderdaad. Kunt ze ook gewoon niets geven, dat helpt op de lange termijn vast beter. In die zin een nobele daad van deze grijpgraag.
pi_66146629
verbale dreiging is ook strafbaar hoor
swarma spam hoer
pi_66146637
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?
Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:04:54 #12
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_66146641
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:

[..]
Dit gaat echt een oog om oog, tand om tand zaak worden.
Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?
pi_66146655
Ik zal morgen de bus (leeg) terugbrengen
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66146668
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:

[..]

Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.
Sorry ik heb niets met van die magere keendjes met vliegen op de ogen, vind ze maar vies.
<hr>
pi_66146686
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
verbale dreiging is ook strafbaar hoor
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
pi_66146696
alhoewel hij wel 2x nadenkt om aangifte te doen aangezien hij dan een probleem heeft met die bus
swarma spam hoer
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:12:22 #17
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_66146701
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
Beetje enge vent ben jij. Herinner me eraan dat ik nooit jouw collectebus steel

Ga het wel bij Healthy Somalia proberen
pi_66146704
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.
<hr>
pi_66146720
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?
Korevaarstraat Leiden, kom maar langs en dan gaan we echt praten, of hou je kop met je geestelijk uitgedaagde opmerkingen, dom ventje...
Ik heb geen behoefte aan domme randdebielen die denken dat ze gevoel voor humor hebben, als ze laf en anoniem zijn...het is een serieuze en hele vervelende klacht, en het is een zwaktebod om daar zogenaamd grappig en gekscherend over te gaan doen.
Serieus, kom maar langs, dan heb je ballen, en hou anders je kop. Ik vraag toch niet om domme humoristische opmerkingen, dus geef ze dan ook niet, geestelijk uitgedaagd mannetje.
pi_66146735
Ik moet hier posten. FOK! is er saai nu.
Ik had dader een baas gevonden als hij hem gejat had voor je ogen, nu vind ik hem slechts een baas.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_66146742
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
pi_66146767
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
Hoi.

Oh, dat ventje heeft gewoon een hobby.
Anders is het weer hangjeugd
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_66146773
haha eenfoto met omlegging in je fobo wijst die pijl naar de straat waar die chef woont
swarma spam hoer
pi_66146781
Hij snapt niet hoe mensen een collectebus kunnen stelen, maar is wel van plan iemand te verwonden... !
  dinsdag 17 februari 2009 @ 02:24:56 #25
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66146785
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:

[..]

Maar KLB is toch ook gewoon een negatievere/cynische ONZ?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')