Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:59 schreef Pinterman het volgende:
Healthy Malawi? Is dat een cocktail? Of misschien een soort appel, je weet wel. Golden Delicious, Healthy Malawi...
...ik geloof niet in aangifte doen, ik heb ooit een gestolen telefoon aangegeven, en het is meestal meer een procedure, waar ze alleen maar last van lijken te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom doe je geen aangifte, is effectiever meestal. Als jij hem op z'n bek gaat slaan, kan hij jou aanklagen en ben jij genaaid
No shit sherlock.quote:
Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?
Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit gaat echt een oog om oog, tand om tand zaak worden.
Sorry ik heb niets met van die magere keendjes met vliegen op de ogen, vind ze maar vies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
verbale dreiging is ook strafbaar hoor
Beetje enge vent ben jij. Herinner me eraan dat ik nooit jouw collectebus steelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
Korevaarstraat Leiden, kom maar langs en dan gaan we echt praten, of hou je kop met je geestelijk uitgedaagde opmerkingen, dom ventje...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.
Hoi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
Maar KLB is toch ook gewoon een negatievere/cynische ONZ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |