Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:59 schreef Pinterman het volgende:
Healthy Malawi? Is dat een cocktail? Of misschien een soort appel, je weet wel. Golden Delicious, Healthy Malawi...
...ik geloof niet in aangifte doen, ik heb ooit een gestolen telefoon aangegeven, en het is meestal meer een procedure, waar ze alleen maar last van lijken te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom doe je geen aangifte, is effectiever meestal. Als jij hem op z'n bek gaat slaan, kan hij jou aanklagen en ben jij genaaid
No shit sherlock.quote:
Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Malawi ligt Afrika. Waarom ze geld ophalen voor Healthy Malawi is mij wel een raadsel, kan WeHaveNoFoodOrWater Malawi dit niet beter gebruiken?
Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit gaat echt een oog om oog, tand om tand zaak worden.
Sorry ik heb niets met van die magere keendjes met vliegen op de ogen, vind ze maar vies.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien dat iemand je het concept van humor nog even moet uitleggen ofzo, want ik zie echt niet wat hier nou zo grappig aan is, en dat geldt ook voor de poster boven je.
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
verbale dreiging is ook strafbaar hoor
Beetje enge vent ben jij. Herinner me eraan dat ik nooit jouw collectebus steelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat hangt van je subtiliteit af volgens mij. Er is een hele dunne rand te bewanadelen, die je niet al te veel narigheid kan opleveren, en dat is uit ervaring, en niet als stoer gepraat bedoeld.
Er bestaat een schemergebied, waar de wet geen behoefte heeft je te achtervolgen. Ik heb die (geweldloze) weg weleens eerder bewandeld. Het heeft met intimidatie en rechtvaardigheid in de ogen van een dienstdoender, die misschien niet eens ingeschakeld wordt door diegene te maken....soms zijn er mensen in het ambtelijke apparaat die je praktisch gezien gewoon gelijk geven en niet eens iets willen doen gelukkig.
Korevaarstraat Leiden, kom maar langs en dan gaan we echt praten, of hou je kop met je geestelijk uitgedaagde opmerkingen, dom ventje...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:04 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dus nu ga jij zijn collectebus ook stelen?
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Als je echt iets wilt bereiken zonder aangifte... zou ik gewoon bij hem langsgaan, aanbellen en zeggen dat hij per direct de collectebus kan teruggeven, anders stap je wel naar de politie met de videoband die je hebt.
Hoi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
Maar KLB is toch ook gewoon een negatievere/cynische ONZ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste optie inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik meer zou willen doen, als iemand zo laf is. Maar in ieder geval bedankt voor de normale reactie, tussen alle idioten in.
Haha. Wat een nobele ziel ben je toch! De kindertjes in Afrika zijn gezegend met zo'n collectant, zelfs bereid om met vreemden van internetfora te vechten voor de anderhalve euro fooi die hij zo belangeloos wilde doneren!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Korevaarstraat Leiden, kom maar langs en dan gaan we echt praten, of hou je kop met je geestelijk uitgedaagde opmerkingen, dom ventje...
Ik heb geen behoefte aan domme randdebielen die denken dat ze gevoel voor humor hebben, als ze laf en anoniem zijn...het is een serieuze en hele vervelende klacht, en het is een zwaktebod om daar zogenaamd grappig en gekscherend over te gaan doen.
Serieus, kom maar langs, dan heb je ballen, en hou anders je kop. Ik vraag toch niet om domme humoristische opmerkingen, dus geef ze dan ook niet, geestelijk uitgedaagd mannetje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:27 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Waarom mogen lui uit Malawi trouwens dat geld wel hebben en iemand anders met geldproblemen niet? Wist je dat bijvoorbeeld de directeur van Unicef zo'n 900.000 euro jaarsalaris heeft, EXCL BONUSSEN?
http://www.volkskrant.nl/(...)t_variabele_bonussenquote:AMSTERDAM - De directeur van Unicef Nederland, Henk Franken, krijgt jaarlijks een prestatiebonus. Voor zijn inspanningen in 2005 ontving hij een bonus van tienduizend euro, bovenop zijn jaarsalaris van 142 duizend euro.
Wij zijn erg lik op stuk, er komen geen andere instanties aan te pas, dit geld gaat zonder omweg echt daarheen. Iedere cent, het is geen groot dom doel dat via omwegen door verkeerden opgebruikt wordt, dus dat argument gaat serieus niet op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:27 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Waarom mogen lui uit Malawi trouwens dat geld wel hebben en iemand anders met geldproblemen niet? Wist je dat bijvoorbeeld de directeur van Unicef zo'n 900.000 euro jaarsalaris heeft, EXCL BONUSSEN?
Geef jij je geld maar aan een leuk goed doel, dan komt er misschien 0,1% aan bij de lui in de commercials...
Laf heet dat, maar dat is je goed recht, maar hou dan alsjeblieft je mond in dit topic, want ondanks dat je anders mag denken, je voegt echt niets toe...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:25 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Haha. Wat een nobele ziel ben je toch! De kindertjes in Afrika zijn gezegend met zo'n collectant, zelfs bereid om met vreemden van internetfora te vechten voor de anderhalve euro fooi die hij zo belangeloos wilde doneren!
Ik sla desalniettemin je aanbod af. Ik denk niet dat wij beste vrienden zouden worden. Vriendelijk bedankt.
Natuurlijk niet, maar waarom moet hier dan weer lullig over gedaan worden? Dit is toch gewoon heel vervelend, waarom moet je daar dan heel cynisch en zogenaamd grappig over gaan doen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:40 schreef Ugjerke het volgende:
Je mag alleen reageren op een topic als je bereid bent iemand IRL te ontmoeten?
Jawel hoor. Een vrolijke noot, tot frustrerens toe, waardoor jij nu lekker achter je beeldscherm zit te flippen, maar morgen ben je helemaal ontlast en uiteindelijk overleven we het allemaal. Ik ben ook van de liefdadigheid, snap je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Laf heet dat, maar dat is je goed recht, maar hou dan alsjeblieft je mond in dit topic, want ondanks dat je anders mag denken, je voegt echt niets toe...
Begrijpelijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:53 schreef Drijfzand het volgende:
begrijpelijk, maar aangifte is de beste oplossing.
Je weet nooit wat voor gekke vrienden de dader heeft, psychologische oorlogsvoering zou wel eens in je nadeel kunnen uitdraaien. En al die stress is niet gezond, gun hem dat liever.
Waarom moet dat idioot er dan weer bij? Dat gedeelte van de rest kan ik me nog wel in vinden. Ik trek me dat soort dingen teveel aan, dat is gewoon zo, maar ben ik daarom meteen een idioot? Als je dan gewoon zegt dat ik moet leren relativeren, ik ben helemaal geen idioot, merk ik in de praktijk, want mensen lopen erg met me weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Begrijpelijk?
Het gaat over een fokking collectebus voor een of ander Afrikaans dorpje.
Wat gaat TS doen als zoon/dochterlief op school gepest wordt?
Krijgen we dan Dendermonde achtige taferelen?![]()
TS raap jezelf bij elkaar en ga hulp zoeken idioot
Heb je een gezinnetje/ partner? Andere mensen die je dierbaar zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom moet dat idioot er dan weer bij? Dat gedeelte van de rest kan ik me nog wel in vinden. Ik trek me dat soort dingen teveel aan, dat is gewoon zo, maar ben ik daarom meteen een idioot? Als je dan gewoon zegt dat ik moet leren relativeren, ik ben helemaal geen idioot, merk ik in de praktijk, want mensen lopen erg met me weg.
Waarom moet die laatste steek nou perse?
Ik heb idd dierbaren verloren, mijn moeder die te vroeg weduwe is geworden nadat mijn pa zelf gekozen heeft voor actieve euthanasie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Heb je een gezinnetje/ partner? Andere mensen die je dierbaar zijn?
Ga je alles op het spel zetten om een of andere mislukte kruimeldief publiekelijk aan de schandpaal te nagelen?
Je gedraagt je als een idioot. Maar dat weet je zelf ook wel.![]()
En dan dat "mensen lopen met me weg" Narcistische trekjes brrrrrrr
Al die frustratie die je nu uit is nog het meest zinloze in dit hele topic. Ik kan het een beetje begrijpen maar je schiet er niks mee op, waar je wel wat mee opschiet is aangifte doen. Dus doe aangifte en ga hier niet je frustratie op andere mensen loslaten die er niks mee te maken hebben. En dat ze er niks mee te maken hebben is juist de reden waarom ze er zo makkelijk cynisch en zogenaamd grappig over kunnen doen. Ik probeer frustratie altijd om te zetten in iets nuttigs, want frustratie wekt bij mij altijd wel een hoop energie op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom moet hier dan weer lullig over gedaan worden? Dit is toch gewoon heel vervelend, waarom moet je daar dan heel cynisch en zogenaamd grappig over gaan doen?
Leg me dat dan alsjeblieft even uit?
TS ik had het niet over dierbaren die je verloren bent. Ik had het over dierbaren die je dreigt te verliezen als je dat debiele plan van je door gaat zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb idd dierbaren verloren, mijn moeder die te vroeg weduwe is geworden nadat mijn pa zelf gekozen heeft voor actieve euthanasie.
En iedereen die ik een beetje goed in Leiden en Den Haag ken, en dat zijn er veel, hebben veel met me. Ik ben idd een beetje narcistisch, maar ik zie dat er dus veel ergelijkere eigenschappen blijken te zijn.
En narcisme is misschien een beetje "brrrrr", maar ik durf echt te zeggen dat ik verder een deugzaam persoon ben, hoeveel mensen kunnen dat zeggen en het echt menen, vraag ik me af?
Mijn karma is echt wel in orde volgens mij, alsik daarin zou geloven...
Ik denk dat iedereen wel eens de neiging heeft om iemand wat aan te doen om iets wat vanuit een neutraal perspectief een 'kleinigheidje' lijkt. Als mensen voor anderen gaan beslissen dat ze maar gewoon wat medicijnen moeten nemen kan ik heel boos worden, alleen houd ik dat voor mijzelf. (Bijvoorbeeld een ADHDer waartegen gezegd word dat hij Ritalin moet slikken omdat zijn omgeving dat prettiger vind)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Maar ik ben hier niet om de amateurpsycholoog uit te hangen. Zou je alleen wel willen meegeven dat eigen rechter spelen niet verstandig is. Zeker niet als het om een kleinigheidje gaat als een gestolen collectebus gaat. Snap wel dat je pissig bent maar je slaat ernstig door.
Kromme vergelijking. TS wil iemand iets aandoen of overweegt dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eens de neiging heeft om iemand wat aan te doen om iets wat vanuit een neutraal perspectief een 'kleinigheidje' lijkt. Als mensen voor anderen gaan beslissen dat ze maar gewoon wat medicijnen moeten nemen kan ik heel boos worden, alleen houd ik dat voor mijzelf. (Bijvoorbeeld een ADHDer waartegen gezegd word dat hij Ritalin moet slikken omdat zijn omgeving dat prettiger vind)
Het argument bescherming gaat misschien voor een paar ADHDers op maar dan lijkt me dat die mensen niet alleen ADHD hebben. Maar dat is off-topic denk ik. Ik ga er toch van uit dat TS als hij klaar is met overwegen niet tot de beslissing komt om tot geweld over te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:26 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. TS wil iemand iets aandoen of overweegt dit.
Als er gevaar bestaat voor de omgeving mag wat mij betreft elk middel uit de (medicijn) kast gehaald worden. Geen lastenverlichting voor de omgeving maar berscherming van deze omgeving.
Nee duhh...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het argument bescherming gaat misschien voor een paar ADHDers op maar dan lijkt me dat die mensen niet alleen ADHD hebben. Maar dat is off-topic denk ik. Ik ga er toch van uit dat TS als hij klaar is met overwegen niet tot de beslissing komt om tot geweld over te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |