Nee!!quote:
Maak je vooral geen zorgen, ook jij gaat voor de bijl.quote:
Maak je zinnen eens af.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maak je vooral geen zorgen, ook jij gaat voor de bijl.
Nu nog niet, gewoon als de situatie weer tot bedaren is.
?quote:
Oh wat erg alsjeblieft nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor de bijl gaan betekent verliezen hè, dat weet je?quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben we nou al zo vaak gehad.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Ik had gehoopt "[KLB SC] met bloed uit je kut"
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezequote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor de bijl gaan betekent verliezen hè, dat weet je?
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezeEn moet jij is opletten wie hier de langste adem heeft.
Ik heb wel een hele lange piemel, telt dat ook?quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat weet ik, skylark wil ruzie, nou bij dezeEn moet jij is opletten wie hier de langste adem heeft.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!1!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deze week komt hij echt, echtquote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed php, die foto graag. Zou je 3 weken geleden al doen.
Als je dicht bij mij woonde had je meer aan 2 sterke vuistenquote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele lange piemel, telt dat ook?
Omdat jij en skylark mij niet mogen, interesseert mij geen zier maar goed. Als ik iemand een foto pm en hem door pm't naar jullie ben ik mogelijk de lul.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je dicht bij mij woonde had je meer aan 2 sterke vuisten
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, in welk team wilt de rest van de SC?
Skylark.
phpmystyle
Zet jezelf er maar bij.
O we gaan hier de boel koloniserenquote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Skylark.
phpmystyle
Zet jezelf er maar bij.
Absoluut niet. Ik zal nooit iemand om een foto belachelijk maken. Ik heb jou toch ook een foto van mij gestuurd? Je gelooft alleen niet dat ik het ben, maar daar kan ik weinig aan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij en skylark mij niet mogen, interesseert mij geen zier maar goed. Als ik iemand een foto pm en hem door pm't naar jullie ben ik mogelijk de lul.
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Skylark.
phpmystyle
Otis.
Zet jezelf er maar bij.
Ik lurk even. En kies mijn momenten.quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Kom jij even elk topic van commentaar voorzien?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil nog dommer overkomen dan dat ik al ben, dus ik heb mezelf maar een ware metamorfose gegeven.
Ik snap hem niet. Is dit een soort poging om Skylark te dissen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil nog dommer overkomen dan dat ik al ben, dus ik heb mezelf maar een ware metamorfose gegeven.
Heeft weinig zin, het wordt toch geen fittie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik nog overstappen naar team Sky?
Ik dacht wel even van.quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij welquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Is dit een soort poging om Skylark te dissen?
Nee, maar als ik dit 2 weken volhoud dan wordt hij er aardig gek vanquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, het wordt toch geen fittie.
POGING TOT?? Kijk het effect.quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet. Wat houd je twee weken vol?quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dit 2 weken volhoud dan wordt hij er aardig gek vanIk heb ook iemand anders op FOK! gek gekregen zo.
Praat ik Spaans? Skylark irriteren, en dit is nog het begin, na een paar dagen komt het wel zijn neus uit zitten dit.quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet. Wat houd je twee weken vol?
Is dit niet een beetje kinderachtig?quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dit 2 weken volhoud dan wordt hij er aardig gek vanIk heb ook iemand anders op FOK! gek gekregen zo.
Oh, oke. Nou, ga je gang man! WOOHOOO DRIVE THAT MUHFUCKER CRAZY!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praat ik Spaans? Skylark irriteren, en dit is nog het begin, na een paar dagen komt het wel zijn neus uit zitten dit.
Wel effectief om iemand in het pieter baan centrum te krijgenquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje kinderachtig?
Ik dacht heel lang vanquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht wel even van.![]()
Maar nu denk ik.
Als jij dat effectief vindt om iemand in het Pieter Baan Centrum te krijgen, zegt dat meer over jou, ben ik bang.quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel effectief om iemand in het pieter baan centrum te krijgen
Je vindt dat ik er nog een schepje boven op moet doen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij dat effectief vindt om iemand in het Pieter Baan Centrum te krijgen, zegt dat meer over jou, ben ik bang.
Dude, psychoquote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:
SHOW ME WHATCHA GOT.quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vindt dat ik er nog een schepje boven op moet doen?
Doe het! Pak ook m'n ondertitel!quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Morgen ik heb geen zin om een kloon aan te maken nuquote:
OW SHIT!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel van het uitstellen he?quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Morgen ik heb geen zin om een kloon aan te maken nu
Geef me 5 min, ik ga de kermis in gang zetten.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef me 5 min, ik ga de kermis in gang zetten.
Ik heb geen TV tot mijn beschikking. Hangt de binnenband er al uit?quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een meisje van 19 laat d'r schaamlippen nu op rtl5 zien.
Ik wist dat ik iets niet gedaan had op die leeftijdquote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een meisje van 19 laat d'r schaamlippen nu op rtl5 zien.
Hoax, ik zeg friet. Beter je best doen, knul.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga eerst even poepen, alle patat komt naar buiten zetten.
Ze had hangende uitgelubberde schaamlippen, viesssquote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb geen TV tot mijn beschikking. Hangt de binnenband er al uit?
Ieuw grosssssquote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze had hangende uitgelubberde schaamlippen, viesss.
He praat ik nu tegen mezelfquote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoax, ik zeg friet. Beter je best doen, knul.
gaat dat om de leeftijd dan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ieuw grosssss! Bij jou is het nog netjes, toch?
OMG ALS SKYLARK NU NIET IN HET PIETER BAAN CENTRUM TERECHT KOMT WEET IK HET OOK NIET MEERRRRRRquote:
Bij mij is het perfectquote:Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ieuw grosssss! Bij jou is het nog netjes, toch?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OMG ALS SKYLARK NU NIET IN HET PIETER BAAN CENTRUM TERECHT KOMT WEET IK HET OOK NIET MEERRRRRR
[..]
OMG ALS SKYLARK NU NIET IN HET PIETER BAAN CENTRUM TERECHT KOMT WEET IK HET OOK NIET MEERRRRRR
quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij mij is het perfect. Soms ga ik ze gewoon in de spiegel bekijken, zo mooi
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jawel hoor Skyquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Die arme Mozy weet gewoon niet wat ie mist.
Ik neem aan dat je daar een foto van gaat maken en naar mij gaat opsturen. Kijk wel uit dat je het niet naar de verkeerde stuurtquote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij mij is het perfect. Soms ga ik ze gewoon in de spiegel bekijken, zo mooi
.
Ik trek me de haren uit het hoofd op dit moment. Maar het zou me tegenwerken als ik dat in het openbaar liet zien, dus ik doe er luchtig over.quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef S.Seagal het volgende:
Skylark ik zie het al voor me. Schuim uit zijn mond. shakend op de grond. ALLES
Hoezo een foto? Dat geeft een vertekend beeld, dus ik laat het dan liever zo zien.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar een foto van gaat maken en naar mij gaat opsturen. Kijk wel uit dat je het niet naar de verkeerde stuurt![]()
.
Dat maakt het wel spannender. Je hebt gelijk, het zou het verrassingselement weghalen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo een foto? Dat geeft een vertekend beeld, dus ik laat het dan liever zo zien.
NEE DOE HET NIET1!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt zo wel een anticlimax.
Ik moet irritanter worden
NEEEEEEeeeeeee NIET NOG IRRITANTER IK SMEEK JE PHP IK DOE ALLES WAT JE WILT MAAR NIET NOG MEER NEE IK KAN HET NIET MEER AAN WAT MOET JE HEBBEN M'N FLIPPOS IK GEEF JE ALLES.quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt zo wel een anticlimax.
Ik moet irritanter worden
[..]
LU-crackers met oregano en zout zonder iets erop.quote:
De kant van Skylark dus?quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen tegen 1 hè, durven jullie wel! Deze badboy staat aan zijn kant.
Welke? Het verschil is bijna niet merkbaar.quote:
OK OK OK OK OK, DAN WIL IK JE ACCOUNT VAN WORD OF WAR CRAFT, DAT IS KANKER VET SPEL MAN. IK MOET ZO SLAPIE DOEN WANT MORGEN OM 8 UUR HEB IK NEDERLANDS EN DAT MAG IK NIET MISSEN HOOR, IS EN BLIJFT LASTIG VMBO BASIS!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NEEEEEEeeeeeee NIET NOG IRRITANTER IK SMEEK JE PHP IK DOE ALLES WAT JE WILT MAAR NIET NOG MEER NEE IK KAN HET NIET MEER AAN WAT MOET JE HEBBEN M'N FLIPPOS IK GEEF JE ALLES.
Huh wie is dit nou?quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke? Het verschil is bijna niet merkbaar.
Lekkere spam.quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh grutjes, je gaat m'n goeie naam toch niet verpesten?quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
En dit truukje werkt ook met sky...i...ark
Wtf ik dacht even dat mijn account gehackt wasquote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
Bedoel je niet trucje??quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf ik dacht even dat mijn account gehackt was![]()
![]()
Jij hebt I i verwisseldquote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef phpmystyIe het volgende:
[..]ja het is ook nogal triest als mensen ook topics etc onder de naam van anderen gaan maken
dus dat doe ik maar ff niet
Dit neem ik terug!quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt I i verwisseldEn iemand die 2 hersencellen bezit kan het ook zien aan het user-id.
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOONquote:
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.quote:
Dat is mijn account, heh huh?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyIe het volgende:
Joh maak je niet druk ik gooi hem zo weer weg
Ik bedoel natuurlijk eens. Ik zou op mijn spelling gaan letten namelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.
Wat levert dat je op? Behalve waarschijnlijk een ban.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.
TR geplaatstquote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOON
Dit wordt gemeld. Ik vind dat iedereen zich aan de FAQ moet houden.quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOON
Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit wordt gemeld. Ik vind dat iedereen zich aan de FAQ moet houden.
Heb je het PBC al opgebeld met een aanvraag tot opname?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
haha en daar is ie alquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het nummer van het Pieter Baan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zien
Regels zijn regels. Ik hou me er ook aan het zou remlof sieren als hij eens daad bij woord voegt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.
Wie is dit nu weerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga slapen, dan is het eerder morgen.
Haha.quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer?
Ik dacht al van, heb ik dat geschreven?
It wasn't me.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyIe het volgende:
Volgens mij heeft iemand zojuist Skyiark. geregistreerd
quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nou dat feest was snel voorbij, phpmystyie zit in de kliko
Was jij het Mnon?quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nou dat feest was snel voorbij, phpmystyie zit in de kliko
Ja ik heb me echt geweldig misdragenquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij gaat ook op het beruchte lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Kan je pijpen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb me echt geweldig misdragen
Sky heeft mij toch allang doorquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu verraad je jezelf want ik had het tegen de echte Skylark al verklapt
quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
OMGGGG JONGENS JONGENS, SUAREZ TEKENT BIJ!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Omdat je niet zo pussy bent als phpquote:Op zondag 1 november 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet report.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
OMGGGG JONGENS JONGENS, SUAREZ TEKENT BIJ!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
De kloon van php heb ik net gemeld hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef SkyIark. het volgende:
[..]
Omdat je niet zo pussy bent als php
Wij krijgen hem toch niet te zien, als 'aartsvijanden'.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, deze week dus een foto van php. Ben benieuwd.
Je hebt wat gemist vent.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
OLE...OLE...OLE.OLE INTER 1
JUVE3-2
LALALLALAALALA INTER MILAN
Nee dat ben ik zelf.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kloon van php heb ik net gemeld hoor.
En de kloon van skylark zit mij te naaien in FB.
???????quote:
Is dat niet algemeen bekend?quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Tokio hotel is echt eng. Die zanger is gewoon een chick.
NAPOLIquote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
OLE...OLE...OLE.OLE INTER 1
JUVE2-3
LALALLALAALALA INTER MILAN
Joh meen je.quote:
Dat ik piza wil.quote:
Omg, wat een verrassing. Vertel het snel!quote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet jullie iets bekennen waarom ik geen foto post.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omg, wat een verrassing. Vertel het snel!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Tokio hotel is echt eng. Die zanger is gewoon een chick.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef S.Seagal het volgende:
Nja the fun is over merk ik. Ik boek em. Lejtur.
Poep trekt vliegen!quote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom is die achterlijke mongool van een dagdag weer hier?
Hij is best lief.quote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom is die achterlijke mongool van een dagdag weer hier?
Die zijn hier ook welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Op de manier waarop een paardje met 3 poten ook lief is, ja.
Ik ben er weerquote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, onze huiskleuter is gaan slapen. Tijd voor een goed gesprek.
Je slaat wartaal uit en dat weet je. Jij wijst mij erop en dan is het nu mijn beurtquote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is karma omdat je m'n UI jat.
Lelijkerd.quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat wartaal uit en dat weet je. Jij wijst mij erop en dan is het nu mijn beurt
Meneer kan het nu al niet meer winnen.quote:
Naar school (mbo) en dan weer fokken en mensen het internet leven zuur makenquote:
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?quote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar school (mbo) en dan weer fokken en mensen het internet leven zuur maken
Vraag dat nou niet, ik hoopte dat hij het was vergeten!quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?
Mijn UI terughalen maar dan in veranderde versie, en wat klonen, niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?
Ik bel het Pieter Baan Centrum vast.quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn UI terughalen maar dan in veranderde versie, en wat klonen, niet meer.
Niet nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bel het Pieter Baan Centrum vast.
Ik ben niet lelijk, ben niet fat, en ben helaas ook niet rafael van der vaartquote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben wel benieuwd naar die foto van php die deze week dus komt.
Oké ik ben benieuwd. Kun je hem niet nu vast posten?quote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, ben niet fat, en ben helaas ook niet rafael van der vaart![]()
Het zit er tussen in.
Zegt het voort.quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef jitzzzze het volgende:
php is voor homo's.
Zulks een geratelquote:
Ja knappe jongen is het. De utopie van elke gewone jongen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Rafael van der VaartMOOIBOYYYY ALLES.
Nog erger dan Pantelicquote:
Boh, 't is een meisje.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja knappe jongen is het. De utopie van elke gewone jongen.
[ afbeelding ]
is dat nou herthaquote:
(K).quote:
Twee hele brieven jonge. En doe jij mij eens PM'en over zh en crack.quote:
Brieven in het fransquote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twee hele brieven jonge. En doe jij mij eens PM'en over zh en crack.
Wat is er met hen? PM mij ookquote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twee hele brieven jonge. En doe jij mij eens PM'en over zh en crack.
Ik wil het eigenlijk wel weten.quote:Op maandag 2 november 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo interessant is het nou ook weer niet.
Ja, ik ook.quote:
Que?quote:Op maandag 2 november 2009 01:31 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme
OKE.quote:Op maandag 2 november 2009 01:47 schreef Broekpaling het volgende:
Medicijn: Slipknot op volume spoor je wel?
Haal de tank van een andere auto leeg!quote:Op maandag 2 november 2009 01:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zin om een stuk te gaan rijden maar m'n benzine is op en mijn rekening leeg.
Ah, daar is de inham eindelijk.quote:
WHUT?quote:Op maandag 2 november 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, daar is de inham eindelijk.
Vertel op
Ja, die bijnaam hoorde ik vandaagquote:
Post ze eensquote:
Het was mn eerste, forgive mequote:
Oh my!quote:Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef zarGon het volgende:
Mornin' Bt.
Check this out: Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |