Die zijn hier ook welkom.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Op de manier waarop een paardje met 3 poten ook lief is, ja.
Ik ben er weerquote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, onze huiskleuter is gaan slapen. Tijd voor een goed gesprek.
Je slaat wartaal uit en dat weet je. Jij wijst mij erop en dan is het nu mijn beurtquote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is karma omdat je m'n UI jat.
Lelijkerd.quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat wartaal uit en dat weet je. Jij wijst mij erop en dan is het nu mijn beurt
Meneer kan het nu al niet meer winnen.quote:
Naar school (mbo) en dan weer fokken en mensen het internet leven zuur makenquote:
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?quote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar school (mbo) en dan weer fokken en mensen het internet leven zuur maken
Vraag dat nou niet, ik hoopte dat hij het was vergeten!quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?
Mijn UI terughalen maar dan in veranderde versie, en wat klonen, niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk, wat ga je doen om het leven van Skylark zuur te maken?
Ik bel het Pieter Baan Centrum vast.quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn UI terughalen maar dan in veranderde versie, en wat klonen, niet meer.
Niet nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bel het Pieter Baan Centrum vast.
Ik ben niet lelijk, ben niet fat, en ben helaas ook niet rafael van der vaartquote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben wel benieuwd naar die foto van php die deze week dus komt.
Oké ik ben benieuwd. Kun je hem niet nu vast posten?quote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, ben niet fat, en ben helaas ook niet rafael van der vaart![]()
Het zit er tussen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |