Hoezo een foto? Dat geeft een vertekend beeld, dus ik laat het dan liever zo zien.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar een foto van gaat maken en naar mij gaat opsturen. Kijk wel uit dat je het niet naar de verkeerde stuurt![]()
.
Dat maakt het wel spannender. Je hebt gelijk, het zou het verrassingselement weghalen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo een foto? Dat geeft een vertekend beeld, dus ik laat het dan liever zo zien.
NEE DOE HET NIET1!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt zo wel een anticlimax.
Ik moet irritanter worden
NEEEEEEeeeeeee NIET NOG IRRITANTER IK SMEEK JE PHP IK DOE ALLES WAT JE WILT MAAR NIET NOG MEER NEE IK KAN HET NIET MEER AAN WAT MOET JE HEBBEN M'N FLIPPOS IK GEEF JE ALLES.quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Dit wordt zo wel een anticlimax.
Ik moet irritanter worden
quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OMG ALS SKYLARK NU NIET IN HET PIETER BAAN CENTRUM TERECHT KOMT WEET IK HET OOK NIET MEERRRRRR
LU-crackers met oregano en zout zonder iets erop.quote:
De kant van Skylark dus?quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Iedereen tegen 1 hè, durven jullie wel! Deze badboy staat aan zijn kant.
Welke? Het verschil is bijna niet merkbaar.quote:
OK OK OK OK OK, DAN WIL IK JE ACCOUNT VAN WORD OF WAR CRAFT, DAT IS KANKER VET SPEL MAN. IK MOET ZO SLAPIE DOEN WANT MORGEN OM 8 UUR HEB IK NEDERLANDS EN DAT MAG IK NIET MISSEN HOOR, IS EN BLIJFT LASTIG VMBO BASIS!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
NEEEEEEeeeeeee NIET NOG IRRITANTER IK SMEEK JE PHP IK DOE ALLES WAT JE WILT MAAR NIET NOG MEER NEE IK KAN HET NIET MEER AAN WAT MOET JE HEBBEN M'N FLIPPOS IK GEEF JE ALLES.
Huh wie is dit nou?quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke? Het verschil is bijna niet merkbaar.
Lekkere spam.quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh grutjes, je gaat m'n goeie naam toch niet verpesten?quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
En dit truukje werkt ook met sky...i...ark
Wtf ik dacht even dat mijn account gehackt wasquote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
Bedoel je niet trucje??quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef phpmystyIe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |