Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit wordt gemeld. Ik vind dat iedereen zich aan de FAQ moet houden.
Heb je het PBC al opgebeld met een aanvraag tot opname?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
haha en daar is ie alquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het nummer van het Pieter Baan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zien
Regels zijn regels. Ik hou me er ook aan het zou remlof sieren als hij eens daad bij woord voegt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.
Wie is dit nu weerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga slapen, dan is het eerder morgen.
Haha.quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer?
Ik dacht al van, heb ik dat geschreven?
It wasn't me.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyIe het volgende:
Volgens mij heeft iemand zojuist Skyiark. geregistreerd
quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nou dat feest was snel voorbij, phpmystyie zit in de kliko
Was jij het Mnon?quote:Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nou dat feest was snel voorbij, phpmystyie zit in de kliko
Ja ik heb me echt geweldig misdragenquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij gaat ook op het beruchte lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Kan je pijpen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb me echt geweldig misdragen
Sky heeft mij toch allang doorquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu verraad je jezelf want ik had het tegen de echte Skylark al verklapt
quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
OMGGGG JONGENS JONGENS, SUAREZ TEKENT BIJ!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Omdat je niet zo pussy bent als phpquote:Op zondag 1 november 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet report.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
OMGGGG JONGENS JONGENS, SUAREZ TEKENT BIJ!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
De kloon van php heb ik net gemeld hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef SkyIark. het volgende:
[..]
Omdat je niet zo pussy bent als php
Wij krijgen hem toch niet te zien, als 'aartsvijanden'.quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, deze week dus een foto van php. Ben benieuwd.
Je hebt wat gemist vent.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
OLE...OLE...OLE.OLE INTER 1
JUVE3-2
LALALLALAALALA INTER MILAN
Nee dat ben ik zelf.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kloon van php heb ik net gemeld hoor.
En de kloon van skylark zit mij te naaien in FB.
???????quote:
Is dat niet algemeen bekend?quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
Tokio hotel is echt eng. Die zanger is gewoon een chick.
NAPOLIquote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef dagdag het volgende:
OLE...OLE...OLE.OLE INTER 1
JUVE2-3
LALALLALAALALA INTER MILAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |